Перейти до змісту

Електровелосипед самотужки


laser

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)

Підсумок сезону. Частина 3 - акумуляторна батарея

Це певно заключна частина. наразі всі теми для розповіді розкриті, або вичерпались.

Я обов'язково мав перевірити стан акумулятора, хоча б тому, що внаслідок моєї халатності,  та поспіху в зборці були допущені ряд критичних помилок. Про це трохи згодом.

Отже батарея була знята, відігріта кілька годин в кімнатній температурі і "злиті залишки" ємності з кожної банок.

далі йде нудна арифметика

  Показати контент

p.s. на просторах алі знайдено дуже цікавий метр, і заказаний на пробу https://aliexpress.ru/item/32522660418.html 

p.p.s. molykote EM30-L після кількох днів в морозилці холодильника ніяк не загустіла. нагрів пробував на фользі, дув паяльним феном. десь при температурі 200° починала повільно закипати, але не плавилась! при вищій температурі коли грів запальничкою википала і втрачала свої консистентні властивості. прекрасний результат як на мене. перед наступною зимою закладу в редуктор. цікаво чи не збільшиться шум від неї.

Змінено користувачем laser
  • +1 6
  • Відповідей 379
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

За 2600км пробігу скільки циклів вийшло заряд-розряд? 

І ще питання чи вистачає вібрейків для їзди по місту і як швидко стираються колодки?

Опубліковано

Ой. Я спочатку ставив засічки собі, перший місяць, але потім забував, було лінь і в підсумку той папірець десь пропав. Точно сказати не можу. На зарядку ставав переважно після кожних 20-25 км в середньому. Отже це 100-150 неповних циклів. Якщо перевести в повні, то буде в два рази менше. Ресурс залежить від глибини розряду акумулятора, якщо розряджати не повністю і ставати на заряд частіше, то це може бути навіть краще.

Вібрейок вистачало повністю. Головне щоб колодки не галімі були. Правда через зміщення ваги на передок заднє колесо стало ще менше приймати участі в гальмуванні. За літо передні колодки стер на половину. Колодки фігня, а обід за кілька років протре нафік. Придбав на перід дискові гальма, вот зараз в процесі установки...

  • +1 4
Опубліковано
  В 16.01.2020 в 05:07, laser сказав:

Ой. Я спочатку ставив засічки собі, перший місяць, але потім забував, було лінь і в підсумку той папірець десь пропав. Точно сказати не можу. На зарядку ставав переважно після кожних 20-25 км в середньому. Отже це 100-150 неповних циклів. Якщо перевести в повні, то буде в два рази менше. Ресурс залежить від глибини розряду акумулятора, якщо розряджати не повністю і ставати на заряд частіше, то це може бути навіть краще.

Вібрейок вистачало повністю. Головне щоб колодки не галімі були. Правда через зміщення ваги на передок заднє колесо стало ще менше приймати участі в гальмуванні. За літо передні колодки стер на половину. Колодки фігня, а обід за кілька років протре нафік. Придбав на перід дискові гальма, вот зараз в процесі установки...

Показати  

Гідравлічні придбав чи механіку? думаю з дисковим тормозом буде ефективніше гальмування, але дороще обслуговування!

Опубліковано (змінено)
  В 16.01.2020 в 20:00, laser сказав:

думаю що даремно я зекономив на ній..

Показати  

А чому така думка саме зараз виникла?  Ти ж ніби ще не спробував її в роботі. 

Змінено користувачем Unknown
Опубліковано
  В 16.01.2020 в 20:56, laser сказав:

та спробував. слабуваті як на мене. очікував більше

Показати  

На майбутнє рекомендую поставити не дорогу гідравліку типу Shimano BR-M365, різницю відразу відчуєш!

Опубліковано (змінено)

поправка. гідромеханіка. хех, чесно навіть і не підозврював що це комбо. в описі особо не розписано. прочитав коменти - всі хвалять, ціна підходяща була (700 грн перед+зад + 2 ротори), взяв :D

H2e2593354e9146349e61797f5c7105f6O.jpg

думаю треба ротора більшого, в комплекті 160 був.

може є в кого 180мм ротор  не шибко дорого ?? під болти

Змінено користувачем laser
  • Дякую! 1
  • 1 місяць потому...
Опубліковано

А чого це я давно байок не розказував?

Трохи теорії про економічність, пробіг і тп.

Так як у мене на кермі з'явився третій екран, то захотілось зняти криву характеристику, як оце в симуляторах будують, про які згадував на перших сторніках.

  Показати контент

p.S. відсотковий розходомір ватметр працює супер. дуже задоволений. тепер тільки дивлюсь як проценти втікають і переживаю в дорозі :wacko:

  • Дякую! 1
Опубліковано (змінено)

Карпати і дельта то була мрія. Їздив на верховині. 3 чи 4 не запам'ятав з відео. На мотор влупили 3 кольцевий поршень, що було рідкістю. Часто протачували їх самі для моддинга. Так збільшилась потужність на виході. Поставив меншу зірку і розганявся до 55. Ото часи були... 2 літра на 100 км. Но запалення і генератор там ацтойні.

Ось дома ще стоїть рига. По відео модель чи то 16 чи то 22. З електронним запаленням і толковим геном. Хто підкаже як її на облік поставити? Як виробити документи зараз?

Оффтоп звісно. Вибачайте.

  Показати контент

 

Змінено користувачем laser
Опубліковано

я думав про це. для комфортної їзди треба мотор в 2 рази потужніше чим в мене. тобто в районі 750-1000 вт номінал. щоб можна було 1,5квт вкачати. батарею теж в 2 рази більшу як мінімум. таке переобладнання стане в 20-25 тисяч. рама і загалом вигляд того бурчика не самий привабливий. гальма там барабанного типу, тобто не дуже добрий варіант. навіть не знаю чи зараз є гальмівні колодки на них. ну ладно, гроші ще можна найти, але їздити практично він не буде, батько навряд сяде за кермо, у мене буде переважно використовуватись велосипед тому що більш маневрений, легкий. а зібрати щоб зібрати не хочу. хоча я б хотів спробувати щось в роботі такого плану з мотором 2 квт і нормальною підвіскою.

 

мене колега підбурює на "табуретку". але це не мій формат. доречі він поставив на хід собі такого апарата. здається я фото ще не кидав сюди:

image.png.8f63431464121556b12d6ef66fe170ec.pngimage.png.d8c9e6ab08410af22a112c23676817f2.png

пока в процесі випробувань. я ним проїхався досить живенько йде, тихо, працює відмінно, за вийнятком непривично малого радіусу повороту.

запас потужності і пробігу там має бути великий. це електро з завода, по суті була перероблена батарея на літійфосфат з ячейок 32700 сумарною ємністю 3 квт*год.

 

я наразі переключився на мрію дитинства - самокат =) проект для фана як то кажуть. якраз сьогодні займаюсь установкою акумулятора

якшо когось цікавить цей проект, то пишіть, буду більш детальніше розказувати

  Показати контент

 

  • +1 7
Опубліковано
  В 08.03.2020 в 12:00, ar-s сказав:

Фігасє...А що далі? Електроскейт та електроролики? :D

Показати  

ролики то нереально, ними можна хребта переламати.

про скейт думав, та з нашими дорогами це ж0п@. тут на самокаті з 8" колесами зуби трясуться, про скейт страшно подумати.

ось для прикладу відео києвлянина. в нього вел на такому ж МК як у мене. в нього також є відео про е-скейт. і взагалі рекомендую там по каналу глянути відоси

 

 

  • +1 3
  • 4 тижня потому...
Опубліковано (змінено)
  В 04.04.2020 в 17:52, Lexter сказав:

бо без датчиків хола

Показати  

красота!! пройде "випробування" опиши як відчуття, макс. швидкість, керованість, вага і т д. і чим заряджаєш?

датчики хола по можливості було б добре поставити. з ними 1 - плавний старт, 2 - менше споживання (більший ККД)

.

помічено новий апарат 

 

Змінено користувачем laser
Опубліковано

Laser як вважаєш,між банками при збірці АКБ варто ставити  самовідновлюючі запобіжники (або парами банок)?:blink: Чи зафігачити акуми як усі-послідовно-паралельно  дротами в палець товщиною? :D

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...