inhelp Опубліковано 19 Травня, 2019 в 10:42 #1 Опубліковано 19 Травня, 2019 в 10:42 Здав телефон в ремонт в "Рем-сервіс", причина здачі - телефон не вмикався ... При отриманні телефону на руки, побачив що на екрані зверху біла полоса 4-5 мм (горизонтальна) і екран мерехтить - залишив телефон в сервісному центрі... Майстер і директор сервісного центру відмовляються замінювати дисплей, і кажуть що причиною всього є потрапляння вологи... І що коли я здавав телефон в ремонт, то телефон не вмикався і вони не могли побачити чи була ця полоса чи ні... Причиною полоси на екрані є пошкодження дисплею при розборці телефону... В понеділок маю зустрітись з директором вирішувати це питання. Підкажіть як правильно мені поступити?
flashmax Опубліковано 19 Травня, 2019 в 15:04 #2 Опубліковано 19 Травня, 2019 в 15:04 по опису дійсно скоріш за все запороли при розборці але доказати що це зробили саме вони - не реально
Skorpio76 Опубліковано 19 Травня, 2019 в 15:29 #3 Опубліковано 19 Травня, 2019 в 15:29 Пробуйте перевести спілкування з ними у паперову (документальну) форму. Пишіть скаргу. Грамотно її подайте. Нехай пишуть відповідь. Разом з цим запечатайте і опломбуйте (на пломбі ваш підпис і печатка Рем-сервісу ) телефон та повідомте, що будете подавати його на експертизу (до отримання письмової відповіді на скаргу телефон в опломбованій коробці нехай буде у вас). А там далі буде видно.
Соромітник Опубліковано 20 Травня, 2019 в 07:50 #4 Опубліковано 20 Травня, 2019 в 07:50 Типу для вирішення таких суперечок існує Торгово-промислова палата чи шото типу того. Туда відправлять з відділу захисту прав споживачів. Але в них нема своїх спеціалістів і тому вони повірять сервісникам скоріше. Тра висновок з офіційного сервісного центру. Але, напевно, "рем-сервіс" ним і є западло Я коли займався технікою то два рази доводили клієнти до експертизи. Ну але то того що невмєняємі, я то знав що правий. Тому вигравав ті суперечки.
inhelp Опубліковано 20 Травня, 2019 в 17:18 Автор #5 Опубліковано 20 Травня, 2019 в 17:18 5 часов назад, AppMark сказал: Яка модель телефона хоть скажіть, чи є сенс роздувти проблему? Ви говорите що тел не вмикався, можлива така версія, що до здачі його в ремонт Ви десь випадково його намочили, чи придавили? Можливо він не вмикався, бо проблема була в прошивці? чи взагалі в тому самому дисплеї? єтакі варіанти? сам ремонтую техніку, і були такі ситуації... стараюсь при клієнтові сказати причину, і що потрібно замінити Та ні телефон не топився, не намокав, телефону тільки 2 місяці як придбав, Motorola Moto Z2 Force, дисплей там Super AMOLED с технологией Moto ShatterShield™ (практично не вбиваємий) Прийшов з роботи додому, сидів в телефоні, батерея 2% розряджена була, поставив на зарядку... Через пів години до телефону, а він вимкнений, не включається... От я і вирішив здати на сервіс щоб глянули що не так.... Прочитав в інеті що може бути із-за зарядки, типу здох контроллер живлення... Тому і поніс телефон в сервіс...
Factory Опубліковано 20 Травня, 2019 в 17:29 #6 Опубліковано 20 Травня, 2019 в 17:29 11 хвилин тому, inhelp сказано: Та ні телефон не топився, не намокав, телефону тільки 2 місяці як придбав, Motorola Moto Z2 Force, дисплей там Super AMOLED с технологией Moto ShatterShield™ (практично не вбиваємий) Прийшов з роботи додому, сидів в телефоні, батерея 2% розряджена була, поставив на зарядку... Через пів години до телефону, а він вимкнений, не включається... От я і вирішив здати на сервіс щоб глянули що не так.... Прочитав в інеті що може бути із-за зарядки, типу здох контроллер живлення... Тому і поніс телефон в сервіс... блін, чардж доктором хоч би глянув чи він щось бере на себе..... пропунуй хлопакам варіант що вони тобі телефон новий, ти їм віддаєш цей, хто налажав той відповідає, якщо директор адекватний чувак то можливо піде на зустріч, головне не переходь на високі тона і поясни що з електорнікою знайомий а хлопці налажали, в любому випадку коли будуть грузити залишайся спокійним, @Yarchik можливо більше правильно пояснить, що та як треба.....
inhelp Опубліковано 20 Травня, 2019 в 18:01 Автор #7 Опубліковано 20 Травня, 2019 в 18:01 30 минут назад, Voronin10 сказал: блін, чардж доктором хоч би глянув чи він щось бере на себе..... пропунуй хлопакам варіант що вони тобі телефон новий, ти їм віддаєш цей, хто налажав той відповідає, якщо директор адекватний чувак то можливо піде на зустріч, головне не переходь на високі тона і поясни що з електорнікою знайомий а хлопці налажали, в любому випадку коли будуть грузити залишайся спокійним, @Yarchik можливо більше правильно пояснить, що та як треба..... чардж доктором перевіряв, брав 8-10 міліампер, того і подумав на контролер заряду
Factory Опубліковано 21 Травня, 2019 в 11:04 #8 Опубліковано 21 Травня, 2019 в 11:04 17 годин тому, inhelp сказано: чардж доктором перевіряв, брав 8-10 міліампер, того і подумав на контролер заряду ясно, тоді домовляйся з власником, тел новий, проблеми їхні......
MACCEN Опубліковано 23 Травня, 2019 в 06:24 #9 Опубліковано 23 Травня, 2019 в 06:24 В 21.05.2019 в 11:13, AppMark сказал: Тел купували новим? Якщо так, чому по гарантії не здали? скоріш за все Рем-Сервіс і є той офіційний гарантійний центр, тому такі речі якщо гарантійні краще здавати через магазини я думаю
Nokian Опубліковано 23 Травня, 2019 в 08:00 #10 Опубліковано 23 Травня, 2019 в 08:00 То екран показує,лише зверху смужка?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.