VojinSvitla Опубліковано 12 Січня, 2019 в 20:19 #1 Опубліковано 12 Січня, 2019 в 20:19 Хочу послухати думку Борди. Припустимо потрібно зробити одноосний фургон, який має слугувати побутівкою для зберігання велосипедів, лопат і іншого інвентарю, а в разі необхідності слугував кемпером для виїзду на рибалку чи відпочинок з ночівкою, на 2--4 спальних місця. Приблизні габарити: довжина - 3-3,5м. ширина в середині - 2м. висота в середині не нижче 1,7м. Рампа заїзду для велосипедів. Такий варіант найбільше подобається. Що хто думає? До 700$ реально щось подібне, чи хоча б примітивно схоже зробити?
Deemon Опубліковано 12 Січня, 2019 в 21:45 #2 Опубліковано 12 Січня, 2019 в 21:45 ліпше купити причіп-дачу готову (на доках) і внутрянку підігнати під свої вимоги. правда бюджет повинен стартувати від 1К бакс. самопал точно дешевшим не буде, і без досвіду виготовлення - досить геморна затія...
VojinSvitla Опубліковано 12 Січня, 2019 в 21:56 Автор #3 Опубліковано 12 Січня, 2019 в 21:56 8 хвилин тому, Deemon сказано: ліпше купити причіп-дачу готову (на доках) і внутрянку підігнати під свої вимоги. правда бюджет повинен стартувати від 1К бакс. самопал точно дешевшим не буде, і без досвіду виготовлення - досить геморна затія... Як варіант торговий кіоск на колесах, з кемпером буде більше роботи.
MANJAK11 Опубліковано 13 Січня, 2019 в 07:51 #4 Опубліковано 13 Січня, 2019 в 07:51 11 часов назад, VojinSvitla сказал: Що хто думає? До 700$ реально щось подібне, чи хоча б примітивно схоже зробити? імхо, навіть по матеріалам, в таку суму не вкладешся. Якби така споруда мала б просто стояти на землі, то ще куди не шло, а так, вимоги зовсім інші, воно повинно котитись, підпригувати на ямах й вибоїнах й хоча б не розвалюватись, а це вже трохи інші вимоги до якості матеріалів й принципів монтажа всієї конструкції. Як писали вище, найкращий вихід, це купівля б/у й накрайняк, легка переробка під себе
Deemon Опубліковано 13 Січня, 2019 в 08:59 #5 Опубліковано 13 Січня, 2019 в 08:59 10 годин тому, VojinSvitla сказано: Як варіант торговий кіоск на колесах, Гірший варіант в силу цільового призначення. Такі халабуди їздять в кращому випадку два рази в сезон, на початку і в кінці. Абсолютно незаточені для регулярних перегонів, мають смішну грузопідйомність (100-150 кг при власній вазі близько тони), аеродинаміку велетенської цеглини і тд (на прикладі подібного під бажані габарити - Купава 813260)...
VojinSvitla Опубліковано 13 Січня, 2019 в 15:21 Автор #6 Опубліковано 13 Січня, 2019 в 15:21 @Deemon В мене закрадались сумніви чи розраховані вони на часті поїздки, глянути на вантажопідйомність не здогадався. Отже торгові причепи відпадають. 7 годин тому, MANJAK11 сказано: Як писали вище, найкращий вихід, це купівля б/у й накрайняк, легка переробка під себе Якщо відкинути обмеження по бюджету, то чи є сенс обрізати задню частину буса, наприклад від Дукато і зробити прицеп, в скільки такий варіант може обійтись разом з документами? П. С. Може цє брєд, але цікаво
MANJAK11 Опубліковано 13 Січня, 2019 в 18:56 #7 Опубліковано 13 Січня, 2019 в 18:56 3 часа назад, VojinSvitla сказал: @Deemon В мене закрадались сумніви чи розраховані вони на часті поїздки, глянути на вантажопідйомність не здогадався. Отже торгові причепи відпадають. Якщо відкинути обмеження по бюджету, то чи є сенс обрізати задню частину буса, наприклад від Дукато і зробити прицеп, в скільки такий варіант може обійтись разом з документами? П. С. Може цє брєд, але цікаво цікава ідея, але як там з документами, невідомо
kayot Опубліковано 13 Січня, 2019 в 18:59 #8 Опубліковано 13 Січня, 2019 в 18:59 https://lifestylecamper.com.ua/ Помоніторьте...буде картинка! В хлопця з Луцька є такий будиночок. Він його як кемпінг для рибалки використовує. Бачив фото-просто бімба! Але там ціна і мабуть....
MANJAK11 Опубліковано 13 Січня, 2019 в 19:16 #9 Опубліковано 13 Січня, 2019 в 19:16 16 минут назад, kayot сказал: https://lifestylecamper.com.ua/ Помоніторьте...буде картинка! В хлопця з Луцька є такий будиночок. Він його як кемпінг для рибалки використовує. Бачив фото-просто бімба! Але там ціна і мабуть.... ціна мабуть як ще одного авто, судячи по *фаршу*
kayot Опубліковано 13 Січня, 2019 в 19:18 #10 Опубліковано 13 Січня, 2019 в 19:18 Ну, я більше не про "замовити там", а про іде, конструкцію....
VojinSvitla Опубліковано 13 Січня, 2019 в 20:27 Автор #11 Опубліковано 13 Січня, 2019 в 20:27 Це "Капля" по народному. Форма класна і для вилазки на природу зручна - люба машина потягне, але під мої задачі не підходить. Ось в Володимирі продається, аби в середині було вище, може взяв. https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/pritsep-dacha-IDtDmkC.html
Dtox Опубліковано 14 Січня, 2019 в 19:53 #12 Опубліковано 14 Січня, 2019 в 19:53 На мою думку прицеп всеодно потрібно легалізувати, а для того мають бути якісь вимоги. Ценік в оголошені майже 2000$, можливо взяти на шроті кузов від буса спрінтер, лт... В заді є місця для фар. Доставити лише прицепні трикутники, є штатна підвіска, до силової частини прицепити сцепне і буде вам щастя.
Deemon Опубліковано 15 Січня, 2019 в 08:27 #15 Опубліковано 15 Січня, 2019 в 08:27 @romanc як по часу\коштах поставити на облік такий прицепчик?
romanc Опубліковано 15 Січня, 2019 в 08:50 #16 Опубліковано 15 Січня, 2019 в 08:50 Времени 2 часа в мрэо. 400грн с коп
VojinSvitla Опубліковано 15 Січня, 2019 в 11:42 Автор #17 Опубліковано 15 Січня, 2019 в 11:42 15 годин тому, Dtox сказано: Саме про подібний варіант писав вище
Dtox Опубліковано 15 Січня, 2019 в 16:18 #19 Опубліковано 15 Січня, 2019 в 16:18 У нас є схоже бажання прицепчика, але нема критеріїв по розмірах. Так як прицеп буде цеплятись до vw t4 то відповідно вибір був однозначний... Незалежна пружинна підвіска, в яку можна буде вразі чого закинути пневмо балон для збільшення грузо підйомності... Так як сам їзджу на т4 то скажу три дорослих велосипеда туди влазить..
romanc Опубліковано 15 Січня, 2019 в 16:32 #21 Опубліковано 15 Січня, 2019 в 16:32 7 минут назад, Dtox сказал: Чтоб была нормальная развесовка, нужен донор с большим задним свесом или придется перемещать ось. Из этого нормально будет по заднее окно обрезать.
VojinSvitla Опубліковано 15 Січня, 2019 в 16:33 Автор #22 Опубліковано 15 Січня, 2019 в 16:33 6 хвилин тому, Dtox сказано: Т4 трохи затісний буде, діло в тому що в мене трайк, довжиною 1.9 м і шириною в 90 см, та й вистота за маленька, хіба що брати з високим дахом. Трайк то влізе, але хотілося б місця ще для двох рокладушок. Цікавить де краще має бути міст, щоб причеп "йшов" максимально комфортно?
VojinSvitla Опубліковано 15 Січня, 2019 в 16:35 Автор #23 Опубліковано 15 Січня, 2019 в 16:35 2 хвилин тому, romanc сказано: Чтоб была нормальная развесовка, нужен донор с большим задним свесом или придется перемещать ось. Из этого нормально будет по заднее окно обрезать. Вже відповіли)
Dtox Опубліковано 15 Січня, 2019 в 17:25 #24 Опубліковано 15 Січня, 2019 в 17:25 Я непропунував т4, я пропунував ЛТ Або Спрінтер крафтер в максі базах в них розвесовка краща... Для себе вибрали бус через те що досить непогано дивилось би бус і прицеп в одному кольорі...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.