viktor02 Опубліковано 11 Січня, 2019 в 20:35 #1 Опубліковано 11 Січня, 2019 в 20:35 Цікавить таке питання.Автомобіль AUDI A6 C5 TDI 2.5.Постійно лежить стрілка температури охолоджуючої рідини у прогрітому стані.При швидкості 140 км/год та оборотах 2500 температура доходить до 73 градусів,при скиданні швидкості стрілка знову падає.І така ситуація що влітку в спеку,що зараз при -10 град. Підкажіть,це норма чи на прогрітому двигуні температура має бути 90 град? Чи може датчик охолоджуючої рідини накрився? Наперед вдячний за відповіді.
foma144 Опубліковано 11 Січня, 2019 в 20:43 #2 Опубліковано 11 Січня, 2019 в 20:43 1. В авто, як правило, є два датчика, один в ЕБУ, другий на стрілку. В ВАГ може бути в одному корпусі. 2. Перевірка реальної температури по діагностиці (що бачить ЕБУ) та по реальним замірам, наприклад пірометром. 3. Перевірка термостату, якщо заклинив у відкритому стані, дизель нагріти практично неможливо. 4. Виходячи з пп. 1-3, на діагностику.
Unknown Опубліковано 11 Січня, 2019 в 20:57 #3 Опубліковано 11 Січня, 2019 в 20:57 19 хвилин тому, viktor02 сказано: температура доходить до 73 градусів Звідки така точна цифра? Через ODB?
viktor02 Опубліковано 11 Січня, 2019 в 20:59 Автор #4 Опубліковано 11 Січня, 2019 в 20:59 1 хвилина тому, Unknown сказано: Звідки така точна цифра? Через ODB? Хлопці підключали через комп.
DarkMonk Опубліковано 11 Січня, 2019 в 21:04 #5 Опубліковано 11 Січня, 2019 в 21:04 21 минуту назад, viktor02 сказал: Цікавить таке питання.Автомобіль AUDI A6 C5 TDI 2.5.Постійно лежить стрілка температури охолоджуючої рідини у прогрітому стані.При швидкості 140 км/год та оборотах 2500 температура доходить до 73 градусів,при скиданні швидкості стрілка знову падає.І така ситуація що влітку в спеку,що зараз при -10 град. Підкажіть,це норма чи на прогрітому двигуні температура має бути 90 град? Чи може датчик охолоджуючої рідини накрився? Наперед вдячний за відповіді. Не вдаваясь в подробности, а исходя из логики (физики) температура горения топлива, а соответственно накал Блока цилиндров очень и очень. И рабочая температура большинства машин ( учитывая охлаждение ) 90градусов - это то что показывает стрелка на панели приборов. Вообщем то если меньше, думаю волноваться не стоит, когда меньше - то ставят картонку или тряпку перед радиатором , а вот если начинает кипеть 100 и больше тут трындец, стоит озаботиться - либо радиатор забит накипью либо копаем дальше.
Unknown Опубліковано 11 Січня, 2019 в 21:21 #6 Опубліковано 11 Січня, 2019 в 21:21 Картонки і тряпочки - то фігня. Якщо занижена температура, то розхід пального росте, ну і пічка гірше гріє. Може є й інші недоліки, але нічого смертельного.
Такер Опубліковано 11 Січня, 2019 в 21:48 #7 Опубліковано 11 Січня, 2019 в 21:48 в мене на 1,9 тді скакало (точно як саме не пигадаю бо було два роки тому) вирішилось заміною датчика температури охолоджуючої рідини
Dima4s Опубліковано 11 Січня, 2019 в 21:57 #8 Опубліковано 11 Січня, 2019 в 21:57 9 хвилин тому, Такер сказано: в мене на 1,9 тді скакало (точно як саме не пигадаю бо було два роки тому) вирішилось заміною датчика температури охолоджуючої рідини теж саме. пасат б5 1.9 тді. 500 грн датчик і пів години на заміну.
Такер Опубліковано 11 Січня, 2019 в 22:01 #9 Опубліковано 11 Січня, 2019 в 22:01 3 минуты назад, Dima4s сказал: теж саме. пасат б5 1.9 тді. 500 грн датчик і пів години на заміну. і відчути себе йогом по плече
Dima4s Опубліковано 11 Січня, 2019 в 22:04 #10 Опубліковано 11 Січня, 2019 в 22:04 2 хвилин тому, Такер сказано: і відчути себе йогом по плече є таке... хоча в цих авто все так...
viktor02 Опубліковано 13 Січня, 2019 в 07:25 Автор #11 Опубліковано 13 Січня, 2019 в 07:25 Всім дякую за поради та консультації ! .Вирішилося звичайною заміною датчика температури охолоджуючої рідини.Удачі!!!
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.