Перейти до змісту

Яка робоча температура двигуна AUDI A6 C5 TDI ?


viktor02

Рекомендовані повідомлення

Цікавить таке питання.Автомобіль AUDI A6 C5 TDI 2.5.Постійно лежить стрілка температури охолоджуючої рідини  у прогрітому стані.При швидкості 140 км/год та оборотах 2500 температура доходить до 73 градусів,при скиданні швидкості стрілка знову падає.І така ситуація що влітку в спеку,що зараз при -10 град. Підкажіть,це норма чи на прогрітому двигуні температура має бути 90 град? Чи може датчик охолоджуючої рідини накрився? Наперед вдячний за відповіді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. В авто, як правило,  є два датчика, один в ЕБУ, другий на стрілку. В ВАГ може бути в одному корпусі.

2. Перевірка реальної температури по діагностиці (що бачить ЕБУ) та по реальним замірам, наприклад пірометром.

3. Перевірка термостату, якщо заклинив у відкритому стані, дизель нагріти практично неможливо.

4. Виходячи з пп. 1-3, на діагностику.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 хвилин тому, viktor02 сказано:

температура доходить до 73 градусів

Звідки така точна цифра? Через ODB? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Unknown сказано:

Звідки така точна цифра? Через ODB? 

Хлопці підключали через комп.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 минуту назад, viktor02 сказал:

Цікавить таке питання.Автомобіль AUDI A6 C5 TDI 2.5.Постійно лежить стрілка температури охолоджуючої рідини  у прогрітому стані.При швидкості 140 км/год та оборотах 2500 температура доходить до 73 градусів,при скиданні швидкості стрілка знову падає.І така ситуація що влітку в спеку,що зараз при -10 град. Підкажіть,це норма чи на прогрітому двигуні температура має бути 90 град? Чи може датчик охолоджуючої рідини накрився? Наперед вдячний за відповіді.

Не вдаваясь в подробности, а исходя из логики (физики) температура горения топлива, а соответственно накал Блока цилиндров очень и очень. И рабочая температура большинства машин ( учитывая охлаждение ) 90градусов - это то что показывает стрелка на панели приборов. Вообщем то если меньше, думаю волноваться не стоит, когда меньше - то ставят картонку или тряпку :) перед радиатором , а вот если начинает кипеть 100 и больше тут трындец, стоит озаботиться - либо радиатор забит накипью либо копаем дальше. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Картонки і тряпочки - то фігня. 

Якщо занижена температура,  то розхід пального росте,  ну і пічка гірше гріє.  Може є й інші недоліки, але нічого смертельного.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене на 1,9 тді скакало (точно як саме не пигадаю бо було два роки тому) вирішилось заміною датчика температури охолоджуючої рідини

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, Такер сказано:

в мене на 1,9 тді скакало (точно як саме не пигадаю бо було два роки тому) вирішилось заміною датчика температури охолоджуючої рідини

теж саме. пасат б5 1.9 тді.
500 грн датчик і пів години на заміну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Dima4s сказал:

теж саме. пасат б5 1.9 тді.
500 грн датчик і пів години на заміну.

і відчути себе йогом по плече

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Такер сказано:

і відчути себе йогом по плече

є таке...  хоча в цих авто все так...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім дякую за поради та консультації ! .Вирішилося звичайною заміною датчика температури охолоджуючої рідини.Удачі!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...