Перейти до змісту

Механика или автомат?


dimmon

Механика или автомат?  

82 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Ну и собственно я не пойму почему сейчас совремнные машины например KIA CEED или SUBARU Outback 2.5 продаются с 5ступкой ручкой, а автомат 4ступка? Почему не ставить сразу автомат пятиступка, ведь мне кажется это будет по расходу лучше?

  • Відповідей 58
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Ну сама перша причина - ціна. Автомат дорожчий, тому механіка ще довго буде виходом для бідніших.

Ну а кількість передач... зновуж все в ціну впирається - відповідний клас машин, відповідні затрати на вузли.

Опубліковано
Ну а кількість передач... зновуж все в ціну впирається - відповідний клас машин, відповідні затрати на вузли.

Ну незнаю, на примере Outback 2.5 имеет 4ступку автомат и только 3.0 имеет 5тиступку, почему так? Не сказал бы что Subaru Outback слабый клас машин, но 4ступка присутствует. Вон Epica насколько дешевле и при 2.5 имеет автомат и нормал.

Опубліковано

Не проголосував бо 2 нижні пункти не місять ІМО.

На мітцубісі в батька 6 ст. автомат. 3.0л + переключалки на рулі ( зручніше чим просто тіптрон.)

Ручка дасть біля літри економії, не багато. Плюс реально зараз набагато легше їздити з АКПП, чим з ручкою. Останню на мою думку варто брати, якщо у вас нормально конів під капотом.

Yes. Саме коли дійсно треба відчувати авто. Слабенька тачка (десь 90 конів) буде звісно краще їздити на ручці, але коли під капотом є турбіна, або нормальний мотор, можна отримувати задоволення від того що стоїть ручка. ( Про дуже дорогі авто, де автомати швидші за ручку не йдеться)

На рахунок SUBARU Outback 2.5, то взагалі специфічне авто, за 50К можна вибрати щось інше, з нормальним автоматом, хоча машина цілком непогана...

Опубліковано

Chevrolet Lacetti 1,8 був автомат.

Chevrolet Epica 2,5 - 5-ступінчастий тіптронік.

Якщо буде наступна машина - то теж тільки автомат/тіптронік (на крайняк - варіатор, якщо по ТТХ не буде гіршим).

Я не гонщик, і не активний драйвер. Я любитель комфортної і ненапряжної їзди. Тіптроніком користувався пару раз - але надовго не вистачило: автомат переключає передачі не гірше від мене.

Опубліковано

Обов'язково АВТОМАТ, і бажано з круїзом :D Автомат добре на місто, і за містом також не погано. Круїз на великі відстані :huh: За 4 доби проїхав 3500 км, так хотілося автомата з круїзом :smile-zachot:

Опубліковано
У Вас автомат 6ступка (все нормал)

Есть, можешь голосовать. Если есть такие можно добавить вариатор и роботизированная механика :smile-zachot:

Опубліковано

у меня 4 ступка автомат !

в городе машинка ведет себя просто супер! расход топлива почти не увеличен ! автомат более рационален! доказано что моторы с автоматом пробегают больше км чем с механикой (спорно, но нашел пару статеек оч грамотных постараюсь закопипастить как на работу попаду)!

+ намного удобнее, проще.

и вообще механика это прошлое...

Опубліковано
у меня 4 ступка автомат !

в городе машинка ведет себя просто супер! расход топлива почти не увеличен ! автомат более рационален!

Скажи например какие у тебя обороты двигла на 120 Км/ч

Опубліковано

Зазвичай між 4 і 5 різниця в 500 обертів і між 5 і 6 також. Як правило до 4 передачі, це набір швидкості а 5-6 це її підтримка. А на звичайному автоматі це щось середнє, може від механіки на обертів 200-300 відрізнятись не більше, а може і взагалі оберти однакові будуть, тому що передачі довші.

Опубліковано
у меня 4 ступка автомат !

в городе машинка ведет себя просто супер! расход топлива почти не увеличен ! автомат более рационален!

Скажи например какие у тебя обороты двигла на 120 Км/ч

3500 на ручці. Просив би не плутати кількість діапазонів автомата з "довжиною передач". Діапазонів може бути хоч 8, але , чим більше їх тим вони "коротші". Це дає можливість зробити розгін більш плавним, наприклад при зміні діапазона на 4АКПП оберти двигуна впадуть з 3500 до 1800, а при 6стАКПП з 3000 до 2000 об/хв. Тобто двигун працює в більш оптимальному діапазоні обертів (+економія, +динаміка,+ресурс двигуна). А оберти при 120км/год на 4стАКПП (4та ступінь) можуть дорівнювати обертам при 120км/год на6-й ступені 6АКПП.

Опубліковано

to ZaZik:

Так тут речь и идет имено о оптимальных оборотах что и есть экономия топлива. Я думаю спорить не надо что 6АКПП более экономичная чем 4АКПП, или я не прав?

Опубліковано
to ZaZik:

Так тут речь и идет имено о оптимальных оборотах что и есть экономия топлива. Я думаю спорить не надо что 6АКПП более экономичная чем 4АКПП, или я не прав?

Прав на 100%. Просто я хотів сказати, що кількість ступеней і оберти на 120 МАЙЖЕ не пов'язані

Опубліковано
Скажи например какие у тебя обороты двигла на 120 Км/ч

120 не памятаю

знаю 70 гм/год, бо фіксую круізом цю швидкість як в"їжаю у населений пункт - 1600 об/хв ;)

ps автомат 4 ст.

Опубліковано
Ну а кількість передач... зновуж все в ціну впирається - відповідний клас машин, відповідні затрати на вузли.

VW Polo

машина не из дорогих. но там 6-ти ст. типтроник

Опубліковано

Друзі і коллеги! :)

Якраз виникла необхідність купити автомобільчик класа "жоповоз" для себе, ну і щоб жінка могла їздить, тому наскільки я не люблю автомати, доведеться таки прицінюватись до якихось тіптронікыв, як проміжний варіант.

Поки-що розглядаю слідуючі моделі 2001-2004 років (в порядку спадання пріорітетів):

Fiat Punto-II + моща спорт мотор, неломучий, унісекс (не знаю, як краще сказать :)) , кондей в базі, мінус -- проблеми знайти запчастини

WW Polo/Golf - + легко знайти з/ч., унісекс, мінус -- машинка дуже переоцінена (з/ч. в т.ч.)

Honda Civic 96-2000 + неубіваємий, унісекс, мінус -- як попав на ремонт, то вже попав - тра зразу гнать други з Польщі під розборку

Toyota Yaris 96-2000 - все, що вище і свіжа модель - дууууже дорогі з/ч.

Passat - жінка проти.

Matiz - я проти! :)

Якщо щось знаєте по-темі- з мене +1 :0011:

Опубліковано

ну, насколько я знаю, то FIAT сейчас не хвалят. скорее даже наоборот.

т.е. не рекомендую.

машина по запчастям тоже дорогая.

какой там автомат - не знаю. к фиатоводам на форумы не ходил.

Опубліковано

Європейця (з запчастинами простіше), що свіжого то краще. На фіатах останній серій стоять китайські (!!!) двигуни. На ВВ запчастини не такі вже й дорогі!

Може варто звернути увагу на нове авто...

Опубліковано
На фіатах останній серій стоять китайські (!!!) двигуни.

Якщо ти маєш на увазі Grand Punto - не беру до уваги, бо не потягну фінансово.

Так-само нові :0011: Та-й машинки починають по-справжньому "їздити" зесь з 20 тиків.

P.S. Що таке ВВ ?

Опубліковано

наверное VolksWagen

немного отходим от темы голосовалки, но

современные автоматы экономичнее старых, что при нынешних ценах на топливо - немаловажно.

Опубліковано
современные автоматы экономичнее старых, что при нынешних ценах на топливо - немаловажно.

Экономичнее то оно да, но почему еще есть 4ступки непойму на современных машинах. Неужли так сильно отличается цена или вес, ведь аргумент экономии более весомый? Вот к примеру читаю новости что Киа Сид получит 6ступку ручку и новый 2хлитровый дизель, елки, а автомат всеравно 4хступка.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...