Перейти до змісту

Датчик педали сцепления Seat Ibiza 6J 2011р


arimantaras

Рекомендовані повідомлення

Seat Ibiza 6J 2011р Скажите есть такая проблема, иногда бывают немножко завышение обороты двигателя гдето 980 показывает, и при переключении передач нету плавного переключения а рывком идет, сказали что может быть проблема в датчике положении сцепления, ошибок нету проверяли на компе..пролема в тому что у себя на педали не обнаружил его воопще, место есть под него, а его нету, но проблема и в том что и фишку не могу найти к нему…

P.S.  вибачайте що на російській мові писав на російський форумах впадло передруковувати..))

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Датчика немає, фішки немає, але проблема в датчикові... Дивна логіка.

Почни з діагностики.

Датчик на педалі зчеплення використовується, наприклад, для круїз-контролю. Ривки при перемиканні не від його відсутності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

діагностика нічо не дала, все чисто без помилок

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Почитати помилки" - це не діагностика. Проблема не у "датчикові педалі зчеплення".

Який мотор, коробка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, arimantaras сказано:

діагностика нічо не дала, все чисто без помилок

 Діагностику чим робили - дилерський сканер чи любителькими?

 

Двигун який - дизель чи бензин?

 

Обороти завищені на холодну чи на гарячу, під час заведення авто чи в процесі роботи двигуна ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 минут назад, Yuriy_t сказал:

 Діагностику чим робили - дилерський сканер чи любителькими?

 

Двигун який - дизель чи бензин?

 

Обороти завищені на холодну чи на гарячу, під час заведення авто чи в процесі роботи двигуна ?

дизель 1,2 TDI завищені на гарячу, тобто їдеш все норм, потім на холостих не 800-850 як завжди а 980-1000 показує і чути що газує, сканер не любительський професійни

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, arimantaras сказано:

дизель 1,2 TDI завищені на гарячу, тобто їдеш все норм, потім на холостих не 800-850 як завжди а 980-1000 показує і чути що газує, сканер не любительський професійни

 

Може бути проблема в помираючому  датчику температури охолоджуючоїх рідини (ДТОЖ). Хоча діагностика показала б тоді помилку.  На щитку показує температуру двигуна?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Yuriy_t сказано:

 

Може бути проблема в помираючому  датчику температури охолоджуючоїх рідини (ДТОЖ). Хоча діагностика показала б тоді помилку.  На щитку показує температуру двигуна?

Спробуйте зробити діагностику іншим сканером. Чим робили?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Таке буває на шкодах (А5) - підзабитий DPF (сажевий фільтр). Перевірте діагностикою рівень сажі, пропаліть фільтр на ходу (10-15 хвилин по трасі на 4-тій передачі на підвищених обертах)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, fedot сказано:

Таке буває на шкодах (А5) - підзабитий DPF (сажевий фільтр). Перевірте діагностикою рівень сажі, пропаліть фільтр на ходу (10-15 хвилин по трасі на 4-тій передачі на підвищених обертах)

Одне но,  була б індикація на табло, і при таких розкладах тра робити дожиг, а це лише через діагностичне. Справді може бути контроль вижиму зчеплення, підсос повітря і т,д. Тра норм діагностику робити.

 

 P.S. Тра Ельзу штурмувати, можливо там датчик в циліндрі.

 

 P.S.2 Контроль вижиму зчеплення-не лише для круїзу...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

41 хвилин тому, EleKtrik сказано:

Одне но,  була б індикація на табло

З практики - нема ніякої індикації. Просто нема. Нічого не світиться. Після "пропалювання" все стає на свої місця (по обертах)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 29.09.2018 at 13:54, fedot сказано:

З практики - нема ніякої індикації. Просто нема. Нічого не світиться. Після "пропалювання" все стає на свої місця (по обертах)

Є саме регенерація, а є дожиг.  При адекватній роботі системи при накопленні сажі ініціюється лампа сажового, щоб попередети водія про потребу дальняка з повним баком:DВідсутність індикації це аномально робота, альбо вже були танці з правленням пз.

P.S. Якщо ми говорим про ваг групу.

 

a705651s-960.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 29.09.2018 at 11:11, fedot сказано:

Таке буває на шкодах (А5) - підзабитий DPF (сажевий фільтр). Перевірте діагностикою рівень сажі, пропаліть фільтр на ходу (10-15 хвилин по трасі на 4-тій передачі на підвищених обертах)

Добавлю, не менш половини баку, та прогрітий двигун. Але -якщо невірно працюють датчики, нічого незапуститься.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 29.09.2018 at 13:54, fedot сказано:

З практики - нема ніякої індикації. Просто нема. Нічого не світиться. Після "пропалювання" все стає на свої місця (по обертах)

А от з тим, що на новіших вагах невірно ініціюється маса сажі зтикаюсь дуже  часто. Імхо таке буває коли лізуть діагностичним та прописують заміни і тд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 хвилин тому, EleKtrik сказано:

Якщо ми говорим про ваг групу

Саме про неї - з іншими не стикався.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

58 хвилин тому, fedot сказано:

Саме про неї - з іншими не стикався.

В них дуже часто ( в новіших авто) проблема саме з ПЗ. Люди мучаться з тими регенераціями, вро навіть з Борди було пару машин. Я іх до Колі ( Mykola81) направляв на встановлення ПЗ з виправленими багами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 29.09.2018 at 13:11, EleKtrik сказано:

 P.S.2 Контроль вижиму зчеплення-не лише для круїзу...

Воно то так, але не в даному випадкові

"у себя на педали не обнаружил его воопще, место есть под него, а его нету, но проблема и в том что и фишку не могу найти к нему… "

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...