YUR4IKLIM Опубліковано 15 Травня, 2018 в 06:34 Поділитися #1 Опубліковано 15 Травня, 2018 в 06:34 питання: - чи варто видаляти ? - які негативні наслідки після видалення ? - куди/кому можна здати/продати старий ? (Луцьк+ район) ( приблизні ціни? ) - де/ хто займається видаленням / перепрограмуванням ? (Луцьк+ район) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 15 Травня, 2018 в 06:38 Поділитися #2 Опубліковано 15 Травня, 2018 в 06:38 Він якось заважає? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Deemon Опубліковано 15 Травня, 2018 в 06:47 Поділитися #3 Опубліковано 15 Травня, 2018 в 06:47 @Oli якби не заважали, ніхто б не ампутував би їх авто переходить в аварійний режим, падає тяга. забитий сажевик - потенційний вбивця турбіни. новий оригінальний фільтр - ххх-хххх євро Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fedot Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:26 Поділитися #4 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:26 @Deemon Виїхали на трассу, третя передача, 2500-2800 обертів по тахометру і хвилин 10 в такому режимі їдемо. Сажевий очистився, катаємося далі. П.С. По VAGах першою ознакою пізабитого DPF (з мого досвіду) є плвання обертів двигуна (в межах 1000, а не 750-800 на холостих). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:34 Поділитися #5 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:34 25 хвилин тому, fedot сказано: @Deemon Виїхали на трассу, третя передача, 2500-2800 обертів по тахометру і хвилин 10 в такому режимі їдемо. Сажевий очистився, катаємося далі. П.С. По VAGах першою ознакою пізабитого DPF (з мого досвіду) є плвання обертів двигуна (в межах 1000, а не 750-800 на холостих). Тільки відразу ж скажи, що є регенерація, а є дожиг, який можна зробити лише діагностичним, як і саму регенерацію можна, за певних умов запустити лише через кабель. Якщо людина Завше їздить на підсосі, то регенерація ніц неувімкнеться. Також небуде повноцінно проходити при міському циклі. На таких авто є потреба в маслах з певними допусками, ну і працездатність певних вузлів ОБОВЯЗКОВА. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fedot Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:51 Поділитися #6 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:51 12 хвилин тому, EleKtrik сказано: Тільки відразу ж скажи, що є регенерація, а є дожиг, який можна зробити лише діагностичним, як і саму регенерацію можна, за певних умов запустити лише через кабель. Ну - хто ж з нас електрик?) Так і є. Хоча при правильній експлуатації (з регенерацією на ходу, час від часу) дожиг діагностикою досить довго не буде потрібен. Чи я помиляюся? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:53 Поділитися #7 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:53 1 хвилина тому, fedot сказано: Ну - хто ж з нас електрик?) Так і є. Хоча при правильній експлуатації (з регенерацією на ходу, час від часу) дожиг діагностикою досить довго не буде потрібен. Чи я помиляюся? Дуже багато нюансів, основні описав вище. Сажевик, зазвичай вбивають самі власники, за виключенням певних ситуацій, з заводськими недопрацюваннями. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sirgo Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:57 Поділитися #8 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:57 В с.Зміїнець зліва (напрямок на Ковель) є майстерня. Питати Мішу. Він робить без видалення. Орієнтир, жовтий вагончик над дорогою. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:59 Поділитися #9 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:59 1 хвилина тому, sirgo сказано: В с.Зміїнець зліва (напрямок на Ковель) є майстерня. Питати Мішу. Він робить без видалення. Орієнтир, жовтий вагончик над дорогою. Що саме? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sirgo Опубліковано 16 Травня, 2018 в 09:02 Поділитися #10 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 09:02 Ремонтує, якщо забитий. Коли авто немає тяги, і т.д... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 16 Травня, 2018 в 09:15 Поділитися #11 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 09:15 33 хвилин тому, sirgo сказано: Ремонтує, якщо забитий. Коли авто немає тяги, і т.д... Сажевік теж "ремонтує" ? Процедури описані вище, або вирізання з подальшим програмним, чи апаратним коригуванням ( колись немали чим зайнятись, то ставили завіхрітелі на датчик противотиску на Master3 канало) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 09:38 Поділитися #12 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 09:38 22 минуты назад, EleKtrik сказал: Сажевік теж "ремонтує" ? Процедури описані вище, або вирізання з подальшим програмним, чи апаратним коригуванням ( колись нема чим зайнятись, то ставили завіхрітелі на датчик противотиску на Master3 канало) Можуть спробувати помити (зробити видимість, як мінімум), на місяць вистачить. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 16 Травня, 2018 в 10:05 Поділитися #13 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 10:05 24 хвилин тому, vaz75 сказано: Можуть спробувати помити (зробити видимість, як мінімум), на місяць вистачить. Це якщо шарашкіна, якщо норм обладнання- миють тиском і правильною хімією, птом дожиг та прописка заміни... То є шанс що на троха ще його хватить Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Alexandr92 Опубліковано 4 Травня, 2020 в 09:29 Поділитися #14 Опубліковано 4 Травня, 2020 в 09:29 Підніму древню тему. Хто промивав сажевий фільтр у Жидичині? (Контора DPF Tech). Які результати? (яке авто, пробіг після промивки, чи не забивається фільтр знову) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VovkleV Опубліковано 5 Травня, 2020 в 05:55 Поділитися #15 Опубліковано 5 Травня, 2020 в 05:55 якщо на сажевому пригоріле масло або він пошкоджений механічно то допоможе як мертвому кадило Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Alexandr92 Опубліковано 5 Травня, 2020 в 06:54 Поділитися #16 Опубліковано 5 Травня, 2020 в 06:54 52 хвилин тому, Alex S сказано: Я особисто промивав на бусі ,років з п ять тому, та не там де Ви вказали ....вистачило на 5 тисяч пробігу. Потім вирізав і чіпував на Ківерцівській, напроти Мотору.І забувся що то таке взагалі. Навпроти "Мотору" - це СТО "Глушак"? А де промивали? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.