YUR4IKLIM Опубліковано 15 Травня, 2018 в 06:34 #1 Опубліковано 15 Травня, 2018 в 06:34 питання: - чи варто видаляти ? - які негативні наслідки після видалення ? - куди/кому можна здати/продати старий ? (Луцьк+ район) ( приблизні ціни? ) - де/ хто займається видаленням / перепрограмуванням ? (Луцьк+ район)
Deemon Опубліковано 15 Травня, 2018 в 06:47 #3 Опубліковано 15 Травня, 2018 в 06:47 @Oli якби не заважали, ніхто б не ампутував би їх авто переходить в аварійний режим, падає тяга. забитий сажевик - потенційний вбивця турбіни. новий оригінальний фільтр - ххх-хххх євро
fedot Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:26 #4 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:26 @Deemon Виїхали на трассу, третя передача, 2500-2800 обертів по тахометру і хвилин 10 в такому режимі їдемо. Сажевий очистився, катаємося далі. П.С. По VAGах першою ознакою пізабитого DPF (з мого досвіду) є плвання обертів двигуна (в межах 1000, а не 750-800 на холостих).
EleKtrik Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:34 #5 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:34 25 хвилин тому, fedot сказано: @Deemon Виїхали на трассу, третя передача, 2500-2800 обертів по тахометру і хвилин 10 в такому режимі їдемо. Сажевий очистився, катаємося далі. П.С. По VAGах першою ознакою пізабитого DPF (з мого досвіду) є плвання обертів двигуна (в межах 1000, а не 750-800 на холостих). Тільки відразу ж скажи, що є регенерація, а є дожиг, який можна зробити лише діагностичним, як і саму регенерацію можна, за певних умов запустити лише через кабель. Якщо людина Завше їздить на підсосі, то регенерація ніц неувімкнеться. Також небуде повноцінно проходити при міському циклі. На таких авто є потреба в маслах з певними допусками, ну і працездатність певних вузлів ОБОВЯЗКОВА.
fedot Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:51 #6 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:51 12 хвилин тому, EleKtrik сказано: Тільки відразу ж скажи, що є регенерація, а є дожиг, який можна зробити лише діагностичним, як і саму регенерацію можна, за певних умов запустити лише через кабель. Ну - хто ж з нас електрик?) Так і є. Хоча при правильній експлуатації (з регенерацією на ходу, час від часу) дожиг діагностикою досить довго не буде потрібен. Чи я помиляюся?
EleKtrik Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:53 #7 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:53 1 хвилина тому, fedot сказано: Ну - хто ж з нас електрик?) Так і є. Хоча при правильній експлуатації (з регенерацією на ходу, час від часу) дожиг діагностикою досить довго не буде потрібен. Чи я помиляюся? Дуже багато нюансів, основні описав вище. Сажевик, зазвичай вбивають самі власники, за виключенням певних ситуацій, з заводськими недопрацюваннями.
Sirgo Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:57 #8 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:57 В с.Зміїнець зліва (напрямок на Ковель) є майстерня. Питати Мішу. Він робить без видалення. Орієнтир, жовтий вагончик над дорогою.
EleKtrik Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:59 #9 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 08:59 1 хвилина тому, sirgo сказано: В с.Зміїнець зліва (напрямок на Ковель) є майстерня. Питати Мішу. Він робить без видалення. Орієнтир, жовтий вагончик над дорогою. Що саме?
Sirgo Опубліковано 16 Травня, 2018 в 09:02 #10 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 09:02 Ремонтує, якщо забитий. Коли авто немає тяги, і т.д...
EleKtrik Опубліковано 16 Травня, 2018 в 09:15 #11 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 09:15 33 хвилин тому, sirgo сказано: Ремонтує, якщо забитий. Коли авто немає тяги, і т.д... Сажевік теж "ремонтує" ? Процедури описані вище, або вирізання з подальшим програмним, чи апаратним коригуванням ( колись немали чим зайнятись, то ставили завіхрітелі на датчик противотиску на Master3 канало)
vaz75 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 09:38 #12 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 09:38 22 минуты назад, EleKtrik сказал: Сажевік теж "ремонтує" ? Процедури описані вище, або вирізання з подальшим програмним, чи апаратним коригуванням ( колись нема чим зайнятись, то ставили завіхрітелі на датчик противотиску на Master3 канало) Можуть спробувати помити (зробити видимість, як мінімум), на місяць вистачить.
EleKtrik Опубліковано 16 Травня, 2018 в 10:05 #13 Опубліковано 16 Травня, 2018 в 10:05 24 хвилин тому, vaz75 сказано: Можуть спробувати помити (зробити видимість, як мінімум), на місяць вистачить. Це якщо шарашкіна, якщо норм обладнання- миють тиском і правильною хімією, птом дожиг та прописка заміни... То є шанс що на троха ще його хватить
Alexandr92 Опубліковано 4 Травня, 2020 в 09:29 #14 Опубліковано 4 Травня, 2020 в 09:29 Підніму древню тему. Хто промивав сажевий фільтр у Жидичині? (Контора DPF Tech). Які результати? (яке авто, пробіг після промивки, чи не забивається фільтр знову)
VovkleV Опубліковано 5 Травня, 2020 в 05:55 #15 Опубліковано 5 Травня, 2020 в 05:55 якщо на сажевому пригоріле масло або він пошкоджений механічно то допоможе як мертвому кадило
Alexandr92 Опубліковано 5 Травня, 2020 в 06:54 #16 Опубліковано 5 Травня, 2020 в 06:54 52 хвилин тому, Alex S сказано: Я особисто промивав на бусі ,років з п ять тому, та не там де Ви вказали ....вистачило на 5 тисяч пробігу. Потім вирізав і чіпував на Ківерцівській, напроти Мотору.І забувся що то таке взагалі. Навпроти "Мотору" - це СТО "Глушак"? А де промивали?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.