Forever Autumn Опубліковано 23 Травня, 2008 в 07:33 #2 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 07:33 ааааааааааааааааа!бідні співробітники тех.допомоги....З.І. я стараюсь культурно апсчаццоЗ.З.І. а такого урода прибила би сцуку, прастітє
dimmon Опубліковано 23 Травня, 2008 в 07:40 #3 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 07:40 ну чувак явно больной, хотя если бы со мной так клиент общался я бы тоже пытался так спокойно базарить как первый из поддержки, ну может до инфаркта и довел бы придурка
Forever Autumn Опубліковано 23 Травня, 2008 в 07:57 #4 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 07:57 пройшло 15 хв з часу прослуховування, а бажання прибити того клієнта в мну ще жевріє..інтірєсна...
mix_forever Опубліковано 23 Травня, 2008 в 08:12 #5 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 08:12 Писец. Рыдаю. Супорт молодец.
Zheny@ Опубліковано 23 Травня, 2008 в 08:41 #6 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 08:41 Плачу... Явно обкурений чи хворий!сидів мабуть весь час з листопада по квітень і не спав! "геймер" на всю голову!А служба підтримки - рулить! Нерви залізні! слухаю і балдєю.хоча в каментах на сайті проскочило, що це може бути підстава.Може бути й таке - як було із "нокІя.."
D@ve Опубліковано 23 Травня, 2008 в 09:56 Автор #7 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 09:56 Просто та зі смаком
ValD Опубліковано 23 Травня, 2008 в 12:09 #8 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 12:09 Ще один клінічний ідіот (якщо, звісно, не підстава)... Практика показує, що таким "клієнтам" доказати щось практично неможливо. Максимум, що можна зробити - постаратись хоч якось заспокоїти і наобіцяти, що проблему буде вирішено. Буває, що їх після цього попускає.
nameless Опубліковано 23 Травня, 2008 в 13:44 #9 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 13:44 Йоптваюмать, як таких земля носить, на мисці супорта послав би абонента в Африку чи кудись далі... ппц
Xatabich Опубліковано 23 Травня, 2008 в 15:32 #10 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 15:32 Это мегаппц))) Меня убило нахЪ) йа рыдал минут 20 где то))
lathlorien Опубліковано 23 Травня, 2008 в 16:05 #11 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 16:05 Ржаль... Прикол прийде на заміну "Моторолєр нє мой..." народ вже рінгтони з цього робить... "Ти нє атвічаїшь на мой атвєт"... http://slil.ru/25817626 http://www.yaplakal.com/forum27/topic189350.html
R@mon Опубліковано 23 Травня, 2008 в 16:16 #12 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 16:16 "почему вы мне кайф ломаете???"він шо на порнуху дрочив чи шо???
lathlorien Опубліковано 23 Травня, 2008 в 16:24 #13 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 16:24 http://yandex.ru/[email protected]&lr=187http://www.google.com.ua/search?hl=uk&...oogle&meta=http://fishki.net/comment.php?id=35591
Taurus Опубліковано 23 Травня, 2008 в 19:31 #15 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 19:31 А мені не смішно. Шкода хворої людини... Зате реальний респект службі підтримці.
Zheny@ Опубліковано 23 Травня, 2008 в 20:54 #16 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 20:54 Ааааа..............В Рот ...мне ...ноги....
Yurik Опубліковано 24 Травня, 2008 в 13:21 #18 Опубліковано 24 Травня, 2008 в 13:21 вот він!!! Всі хто переходив по ссилці в першому пості бачили його фото, який смисл його ще тут викладати?
Chill Опубліковано 24 Травня, 2008 в 13:53 #19 Опубліковано 24 Травня, 2008 в 13:53 Народ должен знать своих героев! Пипец, ну и вопли... У него что, ПМС? Месячные? Климакс?
nameless Опубліковано 25 Травня, 2008 в 13:34 #20 Опубліковано 25 Травня, 2008 в 13:34 GSOM - рінгтон =)______11.mp3
Гість Опубліковано 25 Травня, 2008 в 13:38 #21 Опубліковано 25 Травня, 2008 в 13:38 У чуви во время вирта диссконект случилсо=) хДДД" Вы мне ломаете кайф "
MANJAK11 Опубліковано 25 Травня, 2008 в 17:53 #22 Опубліковано 25 Травня, 2008 в 17:53 по суті працівник техпідтримки теж трохи тормоз бо після першої-другої хвилини стає ясно що клієнт після розривів 27квітня подзвонив до них і якийсь лінивий працівник замість того щоб зьїхати на якусь іншу причину неполадок все спихнув на закінчення сессії ,от клієнт і причепився до неї, а теперішній працівник замість того ,щоб доперти до суті проблеми,став тупо доказувати що сессія має 24 години )) а клієнту пофіг,скільки сессія має годин,йому головне щоб розривів не було, тож якби працівник лише сказав * вибачте за тимчасові неполадки,скоро все буде полагоджено,дякуємо за дзвінок* і 17 хвилин скоротилися б до двох
Гість Zibers Опубліковано 25 Травня, 2008 в 18:30 #23 Опубліковано 25 Травня, 2008 в 18:30 Аля німецький геймер. Оні браття по духу
D@ve Опубліковано 26 Травня, 2008 в 06:17 Автор #24 Опубліковано 26 Травня, 2008 в 06:17 интересный коммент с другого сайтаП...ц. Узнаю этот голос. Мир, [censored] тесен. Несколько лет назад я работал в саппорте небольшой(на тот момент) ISP-конторки под названием "Универсальные технологии", ну или попросту "Утех". И ЭТА СУКА МНЕ НАЗВАНИВАЛА ПО НОЧАМ ПОЧТИ НЕДЕЛЮ. Он маниакален, он мог звонить по несколько часов беспрерывно, ругался с нашим автоответчиком, весь штат саппорта не знал, куда от него деться.. У нас тогда была небольшая проблема со связью - шлюз подвисал, приходилось иногда перезагружать.. И каждая перезагрузка сопровождалась вот такими концертами по телефону. П...ц короче. Как зовут эту суку, я, к сожалению, уже не помню. Отключили его от нас, кстати, с коллективной просьбы саппорта За..л. Стрим, парни, я вам искренне соболезную!
SunSeth Опубліковано 26 Травня, 2008 в 17:45 #25 Опубліковано 26 Травня, 2008 в 17:45 Фотожаба - Звонок в тех поддержку Стрима (119 Фото + 4 Видео)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.