Перейти до змісту

Звонок в суппорт Стрима в три часа ночи


D@ve

Рекомендовані повідомлення

ааааааааааааааааа!

бідні співробітники тех.допомоги....

З.І. я стараюсь культурно апсчаццо

З.З.І. а такого урода прибила би сцуку, прастітє

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

;) ну чувак явно больной, хотя если бы со мной так клиент общался я бы тоже пытался так спокойно базарить как первый из поддержки, ну может до инфаркта и довел бы придурка
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пройшло 15 хв з часу прослуховування,

а бажання прибити того клієнта в мну ще жевріє..

інтірєсна...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Плачу...

Явно обкурений чи хворий!

сидів мабуть весь час з листопада по квітень і не спав! "геймер" на всю голову!

А служба підтримки - рулить! Нерви залізні!

слухаю і балдєю.

хоча в каментах на сайті проскочило, що це може бути підстава.

Може бути й таке - як було із "нокІя.."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще один клінічний ідіот (якщо, звісно, не підстава)... :sm110:

Практика показує, що таким "клієнтам" доказати щось практично неможливо.

Максимум, що можна зробити - постаратись хоч якось заспокоїти і наобіцяти, що проблему буде вирішено. Буває, що їх після цього попускає. :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Йоптваюмать, як таких земля носить, на мисці супорта послав би абонента в Африку чи кудись далі... ппц

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ржаль... :)

Прикол прийде на заміну "Моторолєр нє мой..."

народ вже рінгтони з цього робить... "Ти нє атвічаїшь на мой атвєт"... :)

http://slil.ru/25817626

http://www.yaplakal.com/forum27/topic189350.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А мені не смішно. Шкода хворої людини...

Зате реальний респект службі підтримці. :blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вот він!!!

:smile3:

Всі хто переходив по ссилці в першому пості бачили його фото, який смисл його ще тут викладати? :lol::smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ должен знать своих героев! :smile3:

Пипец, ну и вопли... :lol: У него что, ПМС? Месячные? Климакс? :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

по суті працівник техпідтримки теж трохи тормоз бо після першої-другої хвилини стає ясно що клієнт після розривів 27квітня подзвонив до них і якийсь лінивий працівник замість того щоб зьїхати на якусь іншу причину неполадок все спихнув на закінчення сессії ,от клієнт і причепився до неї, а теперішній працівник замість того ,щоб доперти до суті проблеми,став тупо доказувати що сессія має 24 години )) а клієнту пофіг,скільки сессія має годин,йому головне щоб розривів не було, тож якби працівник лише сказав * вибачте за тимчасові неполадки,скоро все буде полагоджено,дякуємо за дзвінок* і 17 хвилин скоротилися б до двох

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

интересный коммент с другого сайта

П...ц. Узнаю этот голос. Мир, [censored] тесен. Несколько лет назад я работал в саппорте небольшой(на тот момент) ISP-конторки под названием "Универсальные технологии", ну или попросту "Утех". И ЭТА СУКА МНЕ НАЗВАНИВАЛА ПО НОЧАМ ПОЧТИ НЕДЕЛЮ. Он маниакален, он мог звонить по несколько часов беспрерывно, ругался с нашим автоответчиком, весь штат саппорта не знал, куда от него деться.. У нас тогда была небольшая проблема со связью - шлюз подвисал, приходилось иногда перезагружать.. И каждая перезагрузка сопровождалась вот такими концертами по телефону. П...ц короче. Как зовут эту суку, я, к сожалению, уже не помню. Отключили его от нас, кстати, с коллективной просьбы саппорта За..л. Стрим, парни, я вам искренне соболезную!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...