Andypack Опубліковано 21 Листопада, 2017 в 12:43 #1 Опубліковано 21 Листопада, 2017 в 12:43 Пропонуємо роботу спеціаліста служби підтримки користувачів, працівників торгової компанії. ЗП від 6000. Графік роботи позмінний, 8-годинний, (з 8:00 до 20:00 , в залежності від зміни), субота - періодично робочий з компенсацією вихідним в любий інший день місяця. Місце роботи м. Луцьк, офіс. Вітаються базові знання технологій збереження даних, базові знання SQL, розуміння специфіки роботи ІТ обладнання супермаркетів (РРО, ваги, сканери штрих кодів, термінали збору даних). Досвід роботи з стандартним ІТ обладнанням та стандартним програмним забезпеченням від 1 року. Освіта від середньо спеціальної. Вміння спілкуватись з людьми, стресостійкість, ініциативність. Окремими вимогами є: можливість виконання робіт в неробочий час у випадку аварійних ситуацій на супермаркетах в режимі консультацій та віддалених налаштувань та виправлень проблемних ситуацій. Проживання в м. Луцьк. Працевлаштування бажано на тривалий термін. При спілкуванні можна обговорити решту деталей, звертайтесь.
Andypack Опубліковано 18 Грудня, 2017 в 08:19 Автор #2 Опубліковано 18 Грудня, 2017 в 08:19 Не актуально, можна тему закрити
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.