Перейти до змісту

Перевізники поїли УХИ...


AgentSmith13

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 163
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Так отож, а підняли б по першому чиху - то і як пальне по 15 грн. стало б, лишилося б 7 грн. Коли бакс по 42 був, і відповідно дорогуща соляра - підняли  міжміські на 20 чи 30%, пальне здешевшало, ціна лишилася.

  • 5 тижнів потому...
Опубліковано

Репостну ще в цю тему, якраз назва теми чудово підходить!

 

Сьогодні стикнувся просто з волаючою наглістю маршрутників. Потрібно було добратися на вулицю Чернишевського о 21 годині.  Варіантів небагато -  маршрутка №47, яка їде по Чернишевського або з маршрутки №22 топати по бездоріжжю до лікарні МВС хв. з 15.  В програмі CityBus  якраз видно було як з 40-го  дружненько прямують  №22 а слідом №47.   Уявляєте як радісно було на №47  добратися без  героїчного долання кучугур і заметів. О 21.25 на зупинці транспорту біля 5-ї  школи  побачив напівпорожню  №22  і   почав готуватися до приїзду №47,   яка на незначній віддалі  згідно CityBus  прямувала по маршруту.  Але проходить 5, 10 хв.  а  маршрутки немає...    Повний здивування дістаю телефон щоб пересвідчитися що і як  і  бачу що  маршрутка №47 вже на кільці  біля Променя !?!?   А  мимо  нічого окрім тролейбуса не проїхало.. Думаю як чудово склалося,  22 пропустив щоб  на 47 сісти, а вона телепортувалась  чи мені окуляри пора придбати...  Думав кінець  історії, але ж сьогодні свято і  св.Миколай  прислав маршрутку №3  (йти далі, але ж не мерзнути і чекати невідомо чого).    Їдучи  у маршрутці  №3   спостерігаю  в програмі CityBus  за рухом №47  і продовжую дивуватися як я міг не побачити  автобуса (інше в голову не приходило).   Вийшовши на Ковельській біля ветлікарні  швиденько попрямував до перехрестя вулиць  Ковельська та Чернишевського  (там є зупинка транспорту)  щоб побачити цю маршрутку №47  котра ще  їхала по вулиці Чернишевського згідно програми CityBus (те що програма працює я бачив по тому які маршрутки їхали поруч при русі по місту і чітко було видно маршрутку №22 котра направлялась в сторону центру).    Тепер я постійно дивився  в програму CityBus  і чекав коли ж мимо мене проїде цей загадковий транспорт.  В програмі  маршрутка проїхала, а насправді  нічого не їхало.  Автобуса маршруту №47   АС5877АК   не було.   Ніякий автобус не проїзджав взагалі, дорога була порожня.  Що тут ще скажеш....    Може шановний d.u.a.l  може прокоментувати як таке може бути,  невже в програмі  замість маршрутних автобусів вже боти їздять по карті?

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

З сьогоднішнього...

Їхав з вокзалу двійкою, номер 3289, водій ох*їв настільки, що тупо відкриває на ВСЬОМУ пр. Грушевського тільки ПЕРЕДНІ двері, так ще й, курва, на зауваження не реагує! І лізе все школіє з рюкзаками, яке підсідає на 1-2 зупинки, людям по головам, і стоїть, скотина, поки люди втрамбуються, по пару хвилин на кожній зупинці.

Більше того - маршрутка вже була ЗАБИТОЮ ще на вокзалі - попереднього рейсу не було, чекав 20+ хвилин!

За ТАКЕ - їм вартість проїзду міська рада має підняти? Чи гнати погангою мітлою той СЦанрайз з усіх маршрутів?

"ХЕРой" на МАКу, ще й не по графіку їде:

image.png.68f5fdbfd1adb519871d1a84c686ffca.png

Міськрада - ФАС!

Update:

Диспетчер "Санрайза" - "-Наша 2-ка ЗАВЖДИ по графіку їздить! Ну, хіба перед ним, або після хтось СХОДИТЬ З МАРШРУТУ..."

ТО ПО ГРАФІКУ, ЧИ СХОДИТЬ, ЯК ХОЧЕ? Чому ДВЕРІ В НЬОГО ОДНІ? "Ми його розпитаємо, що сталося"

Міська рада ПІДТВЕРДИЛА відсутність одного рейсу ЗРАНКУ, В ГОДИНУ ПІК, КОЛИ ВСІ ЇДУТЬ НА РОБОТУ, обіцяли розіьбратися і за недотримання графіку, і за двері.

Управління транспорту міськради - 777919, 777986

Номери перевізників:

Спойлер

- КП "Луцьке підприємство електротранспорту"
м. Луцьк, вул. Даньшина, 1/52
(0332) 26 14 00
генеральний директор - Пуц Володимир Васильович
Автобусні маршрути — 9а, 17а, 24, 25, 26, 28, 29
Тролейбусні маршрути — 1, 2, 3, 4, 4а, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 15, 15а

- ТзОВ ВТП "Санрайз" ЛТД
м. Луцьк, пров. Дорожний, 4
(0332) 77 20 83
директор - Лисеюк Микола Семенович
Автобусні маршрути — 1, 2, 8, 10, 12, 16, 17, 21, 22, 22а

- ПрАТ "Луцьке АТП 10701"
м. Луцьк, вул. Зв'язківців, 1
(0332) 25 41 31
директор - Дьомін Сергій Миколайович
Автобусні маршрути — 3, 9, 18, 23, 26а, 47

- ПП "АТП №1"
м. Луцьк, вул. Наливайка, 24а
(0332) 71 90 58
директор - Самчук Едуард Євгенович
Автобусні маршрути — 11, 19

- Підприємець Тимощук Микола Степанович
Волинська обл., Луцький р-н, с. Великий Омеляник, вул. Лисенка, 39
(050) 204 85 24
Автобусні маршрути — 31

- Підприємець Ореховський Павло Олександрович
м. Луцьк, вул. Боженка, 69/2
(050) 104 99 18
Автобусні маршрути — 27, 27а

- Підприємець Коровіцький Анатолій Леонідович
Волинська обл., Луцький р-н, с. Зміїнець, вул. Нова, 16
(050) 231 15 88
Автобусний маршрут — 6

- Підприємець Оплачко Тетяна Василівна
м. Луцьк, вул. В. Чорновола, 2б/53
(050) 716 75 52
Автобусний маршрут — 32


ДІСТАВ БАРДАК? БАЧИШ ЙОГО? ТЕЛЕФОНУЙ!

Треба завалювати їх скаргами, щоб це потім використати на громадських слуханнях як аргумент проти підвищення вартості!

Опубліковано
4 часа назад, AgentSmith13 сказал:

Міськрада - ФАС!

А ти сам дзвонив, повідомляв чи лише тут роздмухуєш? :)

Опубліковано

Дзвонив, там в кінці посту написано, і диспетчеру Санрайзу дзвонив теж...

Міська рада ПІДТВЕРДИЛА відсутність одного рейсу ЗРАНКУ, В ГОДИНУ ПІК, КОЛИ ВСІ ЇДУТЬ НА РОБОТУ, обіцяли розіьбратися і за недотримання графіку, і за двері.

Опубліковано

Чому б їм не почати тупо по показах МАКу штрафувати перевізників, хоча б тих, які почуття реальності втратили капітально, типу 1-ки ввечері? Як похерити маршрут - 4-ка, наприклад, то вони можуть, як зробити щось для людей так у них "в договорі не прописано"! Може, текст договору треба виносити на громадські слухання, а? А то виходить, що укладають договір, який НІЯКОЇ відповідальності не передбачає. І "ніхто з такими умовами їздити не схоче" - ВІДМАЗКА!

Немає дотримання графіку - штраф, переповнений через те, що попеерднього рейсу не було - штраф, вимкнений трекер - штраф, не дав квитка - штраф, не зупинився на вимогу пасажира, бо ззаду їде конкурент, а попереду більш "хлібна" зупинка - штраф, перевищив швидкість через гонки з конкурентом - штраф (всім по тахографу), нахамив пасажиру - штраф, не освітлена табличка - штраф, технічна несправність типу дверей неробочих - штраф, не відкриває обох дверей умисно - штраф. Всі вищезгадані штрафи - не з водія, а з перевізника, і, в залежності від серйозності порушення, ВІД 5000 грн. до БЕЗКІНЕЧНОСТІ, і аж до розірвання договору з забороною на участь у тендерах. І тільки так \х можна примусити їздити згідно договору, а не вмовляннями, "нарадами", пряниками у вигляді підвищення вартості проїзду і ігнором скарг пасажирів.

Так само з ЖЕКами - не почистили сніг, не прибирають двір, сходову клітку, не міняють розбите вікно, не міняють лампи, що вийшли з ладу, не реагують на звернення жителів будинку 3 і більше дні - штраф такий, щоб директор пару місяців без премій посидів. Бо як, стомившись від бездіяльності, не заплатити ОДИН місяць за утримання (а нахіба платити за відсутність роботи?) - подавати позов до суду поспішають, аж падають.

Порядок у місті навести по іншому - нереально.

Опубліковано
22 годин тому, AgentSmith13 сказано:

Чому б їм не почати тупо по показах МАКу штрафувати перевізників,

не факт що МАК "сертифікований-ліцензований" і має настільки коректні дані щоб їх для штрафних санкцій використовувати 

може бути що він працює AS IS

 

 

Опубліковано
2 годин тому, AgentSmith13 сказано:

Сьогодні чемненько відкривалися ДВОЄ дверей всю дорогу... Навчила міськрада, напевно...

при "мінусі" на вулиці і коли майже порожня зупинка і ніхто не хоче виходити через задні двері - сумнівна дія

в салоні і так холодно а тут ще двері клац-клац

 

до всього треба відноситися з розумом і не перегинати

 

 

 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...