arimantaras Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 11:49 #1 Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 11:49 Підкажіть будь ласка проблема з двигуном Megane II 1,5 дизель 78Kw 106 к.с виявляється в тому що на холодну як заводиш то 15-20 секунд з вихлопної труби виходить синій смердючий дим, потім перестає, тяга нормальна, плюс пропадає масло, приблизно 1 літра на 1,5 тис км, був на Рено сервісі сказали що треба скидати головку бо як варіант може бути або сальнікі клапанів або запали кольца, і ще плюс сказали що залите якесь дуже погане масло, так як машину купив недавно то масло від попереднього хазяїна згідно сервісної книжки ще можна не міняти, от і питання чи може масло діватись через погане залите масло і диміти тільки через масло??
Davids Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 11:58 #2 Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 11:58 ну так заміни масло з фільтром. це не так дорого як скидати головку. а про проблеми із сальниками і кільцями, це тобі привильно сказали. перевірь для початку турбіну (хоча , малоймовірно), потім можеш перевірити компресію, але лише там, де це зроблять дійсно толково і правильно для дизельного двигуна. відповідно до результатам усіх перевіроу і буде робитись висновок (
arimantaras Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 12:03 Автор #3 Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 12:03 3 минуты назад, Davids сказал: ну так заміни масло з фільтром. це не так дорого як скидати головку. а про проблеми із сальниками і кільцями, це тобі привильно сказали. перевірь для початку турбіну (хоча , малоймовірно), потім можеш перевірити компресію, але лише там, де це зроблять дійсно толково і правильно для дизельного двигуна. відповідно до результатам усіх перевіроу і буде робитись висновок ( Ну офіциали сказали що турбіна норм, компресія тоже хороша у всіх циліндрах, не хочеться даром скидати голову, тому і питаю чи може тільки через масло диміти, але димить зранку не завжди, часом димить синім часом ні
ISV Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 12:07 #4 Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 12:07 Рівень антифрізу непіднімається, він чистий? Може бути тріщина в головці і масло втікати в антифріз або в камеру згорання. Під машиною калюжі не має масла? З прокладок ніде не тече?
Davids Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 12:15 #5 Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 12:15 8 хвилин тому, arimantaras сказано: Ну офіциали сказали що турбіна норм, компресія тоже хороша у всіх циліндрах, не хочеться даром скидати голову, тому і питаю чи може тільки через масло диміти, але димить зранку не завжди, часом димить синім часом ні а компресію міряли на гарячу чи на холодну ?) не полінуйся і завези форсунки на стунд, нехай перевірять, заразом і шайби під ними зпміниш. це, якщо ти не хочеш знімати головки, потрібно виключати всі можливі варіанти які не зв'язані із головкою.
arimantaras Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 12:53 Автор #6 Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 12:53 45 минут назад, ISV сказал: Рівень антифрізу непіднімається, він чистий? Може бути тріщина в головці і масло втікати в антифріз або в камеру згорання. Під машиною калюжі не має масла? З прокладок ніде не тече? ні антифриз чистий, ніде масла не видно
Oli Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 13:07 #7 Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 13:07 1 година тому, arimantaras сказано: але димить зранку не завжди заводь в обід або ввечері
Barkas Опубліковано 30 Вересня, 2017 в 04:42 #8 Опубліковано 30 Вересня, 2017 в 04:42 Заїдь до Олега ( моторист) на вишків!!!! Він знає все про дизельні мотори!!! Номер якщо треба ,то дам
arimantaras Опубліковано 30 Вересня, 2017 в 04:45 Автор #9 Опубліковано 30 Вересня, 2017 в 04:45 2 минуты назад, Barkas сказал: Заїдь до Олега ( моторист) на вишків!!!! Він знає все про дизельні мотори!!! Номер якщо треба ,то дам Дай номер будь ласка
host1303 Опубліковано 1 Жовтня, 2017 в 16:33 #10 Опубліковано 1 Жовтня, 2017 в 16:33 On 29.09.2017 at 14:49, arimantaras сказано: масло від попереднього хазяїна згідно сервісної книжки ще можна не міняти Краще поміняти одразу коли купив. Або хоча б візуально його перевірити.
Foross Опубліковано 22 Жовтня, 2017 в 06:19 #11 Опубліковано 22 Жовтня, 2017 в 06:19 On 01.10.2017 at 19:33, host1303 сказано: Краще поміняти одразу коли купив. Або хоча б візуально його перевірити. а як візуально можна перевірити масло на дизелі?)
host1303 Опубліковано 22 Жовтня, 2017 в 06:45 #12 Опубліковано 22 Жовтня, 2017 в 06:45 18 хвилин тому, Foross сказано: а як візуально можна перевірити масло на дизелі?) Протерти щуп серветкою, але інколи достатньо просто подивитись на щуп
Такер Опубліковано 22 Жовтня, 2017 в 11:05 #13 Опубліковано 22 Жовтня, 2017 в 11:05 4 часа назад, host1303 сказал: Протерти щуп серветкою, але інколи достатньо просто подивитись на щуп І на що саме звертати увагу?
host1303 Опубліковано 22 Жовтня, 2017 в 15:29 #14 Опубліковано 22 Жовтня, 2017 в 15:29 4 годин тому, Такер сказано: І на що саме звертати увагу? На колір, якщо все інше в порядку)
Foross Опубліковано 23 Жовтня, 2017 в 08:24 #15 Опубліковано 23 Жовтня, 2017 в 08:24 16 годин тому, host1303 сказано: На колір, якщо все інше в порядку) а більш конкретніше можна?)) ато прям так цікаво стало, якого кольору може бути масло в дизельному двигуні)
host1303 Опубліковано 23 Жовтня, 2017 в 08:54 #16 Опубліковано 23 Жовтня, 2017 в 08:54 30 хвилин тому, Foross сказано: а більш конкретніше можна?)) Та будь-ласка. Колір нового масла - прозорий з золотистим, або жовтуватим відтінком. Якщо нове масло сильно жовте, значить воно або підробка, або неякісне. При перевірці рівня масла на щупі: якщо колір(будь-який) масла видно на тій частині щупа де немає насічок - масло неякісне, або (в кращому випадку) пройшло 30+% свого ресурсу. Якісне масло на плоскій частині щупа майже не видно. Якщо на холодному двигуні масло рідке, а на прогрітому густе - тоді воно неякісне або неправильно змішане. Якщо витерти масло зі щупа об серветку, і вона має темне забарвлення - бажано масло замінити. А якщо має металеві стружки (дрібненькі, але на сонці вони будуть проблискуватись) - проблеми можуть бути серйозніші. І на рахунок стружки не холіварте - знайомий якось так вставив щуп, що його черкав колінвал (ХЗ як).
Davids Опубліковано 23 Жовтня, 2017 в 09:45 #17 Опубліковано 23 Жовтня, 2017 в 09:45 Цитувати Якщо витерти масло зі щупа об серветку, і вона має темне забарвлення - бажано масло замінити. Це Ви про авто з пробігом до 50тик, так? І бензинку, мабуть) Так ?) У Вас дизельне авто?
host1303 Опубліковано 23 Жовтня, 2017 в 10:38 #18 Опубліковано 23 Жовтня, 2017 в 10:38 40 хвилин тому, Davids сказано: У Вас дизельне авто? Авто: 70тис бензин. Масло замінюю трішки раніше регламенту (10/15). І купую тільки якісне. 50 хвилин тому, Davids сказано: бензинку За що так бензинові авто не поважаєте)?
komarvm Опубліковано 23 Жовтня, 2017 в 11:40 #19 Опубліковано 23 Жовтня, 2017 в 11:40 в дизельних машинах масло завжди темне.....
Такер Опубліковано 23 Жовтня, 2017 в 20:36 #20 Опубліковано 23 Жовтня, 2017 в 20:36 9 часов назад, host1303 сказал: За що так бензинові авто не поважаєте)? При чому тут бензин, якщо в заголовку теми написано про дизельний двигун,
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.