Перейти до змісту

Проблема з двигуном Megane II 1,5 дизель 78Kw 106 к.с


arimantaras

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Підкажіть будь ласка проблема з двигуном Megane II 1,5 дизель 78Kw 106 к.с виявляється в тому що на холодну як заводиш то 15-20 секунд з вихлопної труби виходить синій смердючий дим, потім перестає, тяга нормальна, плюс пропадає масло, приблизно 1 літра на 1,5 тис км, був на Рено сервісі сказали що треба скидати головку бо як варіант може бути або сальнікі клапанів або запали кольца, і ще плюс сказали що залите якесь дуже погане масло, так як машину купив недавно то масло від попереднього хазяїна згідно сервісної книжки ще можна не міняти, от і питання чи може масло діватись через погане залите масло і диміти тільки через масло??

Опубліковано

ну так заміни масло з фільтром.

це не так дорого як скидати головку.

а про проблеми із сальниками і кільцями, це тобі привильно сказали.

перевірь для початку турбіну (хоча , малоймовірно), потім можеш перевірити компресію, але лише там, де це зроблять дійсно толково і правильно для дизельного двигуна.

відповідно до результатам усіх перевіроу і буде робитись висновок (

Опубліковано
3 минуты назад, Davids сказал:

ну так заміни масло з фільтром.

це не так дорого як скидати головку.

а про проблеми із сальниками і кільцями, це тобі привильно сказали.

перевірь для початку турбіну (хоча , малоймовірно), потім можеш перевірити компресію, але лише там, де це зроблять дійсно толково і правильно для дизельного двигуна.

відповідно до результатам усіх перевіроу і буде робитись висновок (

Ну офіциали сказали що турбіна норм, компресія тоже хороша у всіх циліндрах, не хочеться даром скидати голову, тому і питаю чи може тільки через масло диміти, але димить зранку не завжди, часом димить синім часом ні

Опубліковано

Рівень антифрізу непіднімається, він чистий? Може бути тріщина в головці і масло втікати в антифріз або в камеру згорання.

Під машиною калюжі не має масла? З прокладок ніде не тече?

 

Опубліковано
8 хвилин тому, arimantaras сказано:

Ну офіциали сказали що турбіна норм, компресія тоже хороша у всіх циліндрах, не хочеться даром скидати голову, тому і питаю чи може тільки через масло диміти, але димить зранку не завжди, часом димить синім часом ні

а компресію міряли на гарячу чи на холодну ?)

не полінуйся і завези форсунки на стунд, нехай перевірять, заразом і шайби під ними зпміниш. це, якщо ти не хочеш знімати головки, потрібно виключати всі можливі варіанти які не зв'язані із головкою.

Опубліковано
45 минут назад, ISV сказал:

Рівень антифрізу непіднімається, він чистий? Може бути тріщина в головці і масло втікати в антифріз або в камеру згорання.

Під машиною калюжі не має масла? З прокладок ніде не тече?

 

ні антифриз чистий, ніде масла не видно

Опубліковано
1 година тому, arimantaras сказано:

але димить зранку не завжди

 

заводь  в обід або ввечері

Опубліковано
2 минуты назад, Barkas сказал:

Заїдь до Олега ( моторист) на вишків!!!! Він знає все про дизельні мотори!!! Номер якщо треба ,то дам

Дай номер будь ласка

Опубліковано
On 29.09.2017 at 14:49, arimantaras сказано:

масло від попереднього хазяїна згідно сервісної книжки ще можна не міняти

Краще поміняти одразу коли купив. Або хоча б візуально його перевірити.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано
On 01.10.2017 at 19:33, host1303 сказано:

Краще поміняти одразу коли купив. Або хоча б візуально його перевірити.

а як візуально можна перевірити масло на дизелі?)

Опубліковано
18 хвилин тому, Foross сказано:

а як візуально можна перевірити масло на дизелі?)

Протерти щуп серветкою, але інколи достатньо просто подивитись на щуп

Опубліковано
4 годин тому, Такер сказано:

І на що саме звертати увагу?

На колір, якщо все інше в порядку)

Опубліковано
16 годин тому, host1303 сказано:

На колір, якщо все інше в порядку)

а більш конкретніше можна?)) ато прям так цікаво стало, якого кольору може бути масло в дизельному двигуні)

Опубліковано
30 хвилин тому, Foross сказано:

а більш конкретніше можна?))

Та будь-ласка.

Колір нового масла - прозорий з золотистим, або жовтуватим відтінком. Якщо нове масло сильно жовте, значить воно або підробка, або неякісне. При перевірці рівня масла на щупі: якщо колір(будь-який) масла видно на тій частині щупа де немає насічок - масло неякісне, або (в кращому випадку) пройшло 30+% свого ресурсу. Якісне масло на плоскій частині щупа майже не видно. Якщо на холодному двигуні масло рідке, а на прогрітому густе - тоді воно неякісне або неправильно змішане. Якщо витерти масло зі щупа об серветку, і вона має темне забарвлення - бажано масло замінити. А якщо має металеві стружки (дрібненькі, але на сонці вони будуть проблискуватись) - проблеми можуть бути серйозніші.

І на рахунок стружки не холіварте - знайомий якось так вставив щуп, що його черкав колінвал (ХЗ як).

Опубліковано
Цитувати

Якщо витерти масло зі щупа об серветку, і вона має темне забарвлення - бажано масло замінити.

 

Це Ви про авто з пробігом до 50тик, так? І бензинку, мабуть) Так ?)

 

У Вас дизельне авто?

Опубліковано
40 хвилин тому, Davids сказано:

У Вас дизельне авто?

Авто: 70тис бензин. Масло замінюю трішки раніше регламенту (10/15). І купую тільки якісне.

 

50 хвилин тому, Davids сказано:

бензинку

За що так бензинові авто не поважаєте)?

Опубліковано
9 часов назад, host1303 сказал:

За що так бензинові авто не поважаєте)?

При чому тут бензин, якщо в заголовку теми написано про дизельний двигун, 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...