Перейти до змісту

Створення аварійної ситуації


romaxa11

Рекомендовані повідомлення

Питання непросте, зараз вводять новий тариф штрафів і за звичайне порушення будуть сплачувати десь в районі 85-105 грн, а за створення аварійної ситуації в два рази більше.

Їхав я колись з Хмельницького до Тернополя, вирішив обігнати довгу колону бусів, на зустріч нікого не було я швидко здійснив маневр, обігнав і поїхав далі, але мене зупинило даішник і сказав, що я перетнув суцільну лінію, а це створення аварійної ситуації. Отже перетинання суцільної лінії, коли на зустріч ніхто не їде - це створення аварійної ситуації? (Моя улюблена швидкість десь біля 90км/год, тобто я далеко не гонщик.)

Аналогічно було під час недавнього терору даїшників, коли просте порушення обзивалось аварійною ситуацією і вилучались права! Думаю що кількість таких "аварійних ситуацій" буде тотально збільшуватись (вигода для ДАІ в два рази більша).

Що у Вашому розумінні "аварійна ситуація"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для мене - потенційна можливість створити ДТП ;)

Для гаішніка - потенційна можливість з мене здерти бабло :)

Тут дві різні точки зору, різні цілі, і ніякого спільного знаменника.

І якшо гаішнік в любій ситуації відчує, шо з своєї площини ("сержант Петренко - двоє дітей") зможе ситуацію зпроецирувати в мою площину ("Ви ж нарушили і винні!"), він обовязково приколупаєця.

От від цього й можна плясати - коли була аварійна ситуація (в першу чергу для гаманця), а коли її не було :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"створення аварійної обстановки, тобто примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість, напрямок руху або вживати інших заходів щодо забезпечення особистої безпеки або безпеки інших громадян"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"створення аварійної обстановки, тобто примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість, напрямок руху або вживати інших заходів щодо забезпечення особистої безпеки або безпеки інших громадян"

Чи не потрібні для доказу аварійної ситуації свідки, чи це строго суб'єктивне бачення дорожньої ситуації даїшником?

І якщо свідків немає тоді як даїшник може довести в суді що вона мала місце?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"створення аварійної обстановки, тобто примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість, напрямок руху або вживати інших заходів щодо забезпечення особистої безпеки або безпеки інших громадян"

Чи не потрібні для доказу аварійної ситуації свідки, чи це строго суб'єктивне бачення дорожньої ситуації даїшником?

І якщо свідків немає тоді як даїшник може довести в суді що вона мала місце?

"створення аварійної обстановки, тобто примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість, напрямок руху або вживати інших заходів щодо забезпечення особистої безпеки або безпеки інших громадян"

Чи не потрібні для доказу аварійної ситуації свідки, чи це строго суб'єктивне бачення дорожньої ситуації даїшником?

Преамбула

Згідно нашого законодавства тільки суд може винести вирок, себто дати заключення - є вина чи нема.

Тому і даішнікам заборонили штрафувати на дорогах, бо мало місце явне порушення закону, адже даішнік - не суддя, щоб вирішувати. І їхня фраза "Ви порушили" ..., короче, в штатах би затягали за таку фразу!

Запамятайте одне - ДАІшник не має права звинувачувати.

Він має право скласти протокол, себто констатувати факт, в якому описує обставини, і тільки суд виносить вирок - винен ти чи ні.

Просто гаішніки так хамськи себе ведуть, а ми до цього привикли, шо сприймаємо їх як інстанцію.

По темі:

Якшо немає хоча б свідків, що зможуть підтвердити викладені факти - по закону можна цілувати в попу.

Замітьте, слідчі, розкриваючи злочини, коліна збивають в пошуках свідків...

Просто суди мають вказівку - сприяти розглядам протоколів, не попускати водіїв, бо може розвалитися ціла система контролю.

Уявляєте ситуацію, коли гаї пише, а суди не виносять вироків за нехваткою свідків??

Але так і є. Якщо ви опротестуєте - ніц Вам не буде. Гламне не підписувати протокол, бо крок до признання свеї вини. І за такі протоколи їх ... трохи мають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це вже давно обговорювалося, з юридичної сторони тут. Також рекомендую почитати ще це

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наскільки я знаю, сабж- це коли водій своїми діями змусив інших учасників руху змінити швидкість, або напрямок руху, даби уникнути аварії. Якщо опустити всі юридичні приcказки, то something like this :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

позавчора також мав необережність перетнути суцільну смугу і обігнать "богдана", також пропонували написать протокол про створення аварійной ситуації, але розішлись "мирно" і не дорого :D , злякався що зостанусь без прав, тепер коли допер що таке аварійна ситуція напевно посперечавсяб, і в протоколі написав що своїми діями нестворив жодної аварійної ситуації ні для кого, тільки переїхав смугу, доречі яке покарння за переїзд суцільної?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...