Перейти до змісту

Сервісні центри міста Луцька і околиць


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

таааак сьогодні вмер монітор LG L1719S 2007 року випуску просто не вмикається Підскажіть де можна зробити! :0159:

  • 2 тижня потому...
  • Відповідей 127
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Чи є в Луцьку сервіс Assistans? МР4 плеєр не вмикається.

Волі 43.СЦ "РОБИМ ГУД"

Опубліковано

Доводилося звертатися в сервісний центр "SAMSUNG" на проспекті Перемоги 22 декілька років назад. В КПК потрібно було замінити сенсор. заплатив за ремонт 400 грн. Ремонт виконали не якісно, між сенсором і екраном була пилюка. заніс КПК ще раз, проблема залишилась. поки сам не зробив. В інтернеті сенсор коштує 150 грн. з доставкою. За що взяли 400 грн? РОбіть висновки!!!!!!!!

Опубліковано

"Ваш майстер" на пр. Перемоги 22 має авторизацію по Asus? "Фокстрот" направляє туди з нетбуком.

Немає авторизації, запитайте в Ремсервісі на Шухевича

"Рем - сервіс" також не ремонтує... По гарантії тільки "Робим гуд", пр. Волі, 43

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Ось перелік виробників, по яких проводиться гаранійний ремонт та контактна інформація сервісного центру "Робим Гуд", якщо потрібен ремонт ноутбуків в Луцьку.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Після кантування почала підтікати пральна машинка Ardo FLS105S. Підтікає десь в передній частині посередині під люком чи зліва під лотком для порошку. Зняв задню кришку і верхню, звідки тіче не видно, далі не ліз.

Шукаю майстра, який працює з виїздом на квартиру (район ДПЗ).

  • 4 тижня потому...
  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Народ хтось чув чи бачив куди переїхав Рем сервіс той що був на Генерала Шухевича? Казали що там вже приміщення здається в оренду?

Опубліковано

Той СЦ, що був на Шухевича, вже не має авторизації по Samsung.

В Луцьку на даний час є два СЦ

http://www.samsung.com/ua/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

№ Ім'я Контакти / Адреса Підкатегорія продукту

1 Робим Гуд Просп. Волі 43 (P) 38(067)5620432

2 Ваш Майстер Просп. Перемоги 22 (P) 38(0332)230103

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

купив ноут НР 4045s на розетці

через 2 місяці зламався (проблеми з відяхою .на ноуті їх 2 )

заніс в сервісний центр СТАЛКЕР

08 10 14 буде вже два місяці як його ремонтують

(спочатку сказали замінили материнську плату і працює.вернули мені.на наступний день я знов заніс в ремонт до них *бо нічого вони так і не зробили*)

(потім кажуть ми знов матерінку міняємо, потом вже процесор міняють ..хз зараз може вже міняють діскавод?!

підскажіть будь ласка що робити(хочу скаргу написати)

Опубліковано

купив ноут НР 4045s на розетці

через 2 місяці зламався (проблеми з відяхою .на ноуті їх 2 )

заніс в сервісний центр СТАЛКЕР

08 10 14 буде вже два місяці як його ремонтують

(спочатку сказали замінили материнську плату і працює.вернули мені.на наступний день я знов заніс в ремонт до них *бо нічого вони так і не зробили*)

(потім кажуть ми знов матерінку міняємо, потом вже процесор міняють ..хз зараз може вже міняють діскавод?!

підскажіть будь ласка що робити(хочу скаргу написати)

Ідітьв спілку і там скажуть що робити. По закону мають зробити за 2 тижні, якщо ви не підписували бумажку в якій пише інше. І в будь-якому випадку мають дати ноутбук у підмінку. Вимагайте це.

Опубліковано

купив ноут НР 4045s на розетці

через 2 місяці зламався (проблеми з відяхою .на ноуті їх 2 )

заніс в сервісний центр СТАЛКЕР

08 10 14 буде вже два місяці як його ремонтують

(спочатку сказали замінили материнську плату і працює.вернули мені.на наступний день я знов заніс в ремонт до них *бо нічого вони так і не зробили*)

(потім кажуть ми знов матерінку міняємо, потом вже процесор міняють ..хз зараз може вже міняють діскавод?!

підскажіть будь ласка що робити(хочу скаргу написати)

Ідітьв спілку і там скажуть що робити. По закону мають зробити за 2 тижні, якщо ви не підписували бумажку в якій пише інше. І в будь-якому випадку мають дати ноутбук у підмінку. Вимагайте це.

ну в квитанції написано до 14 днів якщо запчастина в наявності

і до 30 днів якщо вона відсутня.

дякую . за силочку

ось я написав скаргу . хочу її занести адміністрації (якщо найду де вона)

Сервісний центр «Сталкер»

м.Луцьк, вул. Стуса, 11

Панасюк Д.В.

***

***

Заява

У Ваш сервісний центр 08.08.14. мною було здано на ремонт, ноутбук HP 4045s Probook. Відповідно проведений ремонт був закінчений 02.09.14. Після отримання ноутбука з сервісного центру я виявив, що причини неполадки не були усунені. 03.09.14 ноутбук був повторно зданий на ремонт. Відповідно до квитанції, орієнтований термін виконання гарантійого ремонту не може перевищувати 14 днів при наявності запчастини та 30 днів, за їх відсутності. Однак, станом на 03.09.14 ноутбук не відремонтований і мені не повернутий.

Відповідно до вищезазначеного вважаю за необхідне повідомити наступне.

Згідно до ч. 1 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" (далі – Закон) у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

При цьому, такі вимоги пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача (ч. 3 ст. 8 Закону). У даному випадку Ваш сервісний центр і є підприємством, що задовольняє такі вимоги.

Відповідно до ч. 9 ст. 8 При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін(протягом 30 днів в зв’язку з відсутністю запчастини).

Все ж, як зазначено вище, строки ремонту не дотримані.

Також слід зазначити, що у випадку неможливості усунути недолік протягом 14 днів, відповідно до ст. 1 Закону такий недолік вважається істотним. А це дає мені передбачене абз. 2 ч. 1 ст. 8 Закону право вимагати від продавця заміни такого товару на новий.

Після розмови в телефонному режимі з працівником сервісного центру, мені повідомили, що на даний момент ноутбук не відремонтований. Усе ж, звертаю Вашу увагу на те, що згідно з ч. 9 ст. 7 Закону гарантійне зобов'язання не припиняється у разі неможливості виконання такого зобов'язання з причини відсутності необхідних для його виконання матеріалів, комплектуючих або запасних частин.

Згідно зазначених вимог прошу повідомити про хід ремонту мого ноутбука, а також термін його повернення. Також, прошу письмово підтвердити неможливість усунення недоліків протягом гарантійного терміну. Ця інформація необхідна мені для розгляду питання щодо звернення до продавця з вимогою про заміну товару з підстав, зазначених вище.

Також зазначено, що відповідно до абз. 3 ч. 9 ст. 8 Закону за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару. В разі незадовільної відповіді буду змушений скористатись своїми правом захисту споживача.

06.10.2014 Панасюк Д.В.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Треба насадка до ручного блендера, пластикова фірми Carrefour але підходить і від "Блендер Eltron EL 985" підкажіть де можна знайти ? і може до нього підходить ще якогось іншого виробника ?! дякую.

  • 4 місяця потому...
Опубліковано

Скажіть будб-ласка куди переїхав сервісний центр SAMSUNG що був на Шухевича???Дякую.

Тiльки-що виясняв. Переїхали на К.Майдан 7 (пройти можна в арку, а щоб під'їхати - треба обїзжати бар Славянка)

  • 6 місяців потому...
Опубліковано

А тюнера цифрового телебачення Т2, де гарантійно ремонтують (Trimax TR-2012HD)? Знаю був "Менс" на Волі, а на даний момент? Чи можливо вони переїхали кудись?

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

теж цікавить ремонт Trimax TR-2012HD, в менсі сказали, що в Луцьку приймальних центрів більше немає.  Куди ще можна здати крім менсу?

Опубліковано

Доброго дня. Тріснуло скло в телефоні asus zenfone 5. Питаннч: чи можна замінити не весь бутерброд, а окремо верх тільки. На алі купити скло можна окремо.

  • 6 місяців потому...
Опубліковано

Сервісний центр Restore.

 

Ремонт побутової техніки та електроніки:
- кухонна техніка: електрочайники, кухонні комбайни, електродуховки, електроплити, електром'ясорубки, блендери, міксери, мікрохвилові печі і т.д.;
- домашня техніка: пилососи, фени, електробритви, праски, електрообігрівачі і т.д.;
- планшетні ПК: заміна сенсорного скла, екрану, пайка/заміна виходів, ремонт головної плати;
- комп’ютери та ноутбуки: чистка системи охолодження, заміна комплектуючих, ремонт материнських плат і т.д.;
- проектори та монітори: чистка проекторів (в т.ч. оптики) ремонт блоку живлення, ремонт головних плат;
- LCD телевізори, аудіо- та відеотехніка: аудіосистеми, підсилювачі, аудіоколонки, відеокамери, фотоапарати;
- побутовий електроінструмент;
- встановлення ОС Windows та іншого програмного забезпечення;
- очистка комп’ютерів від вірусів та інших шкідливих програм;
- ремонт дитячих електронних іграшок: вертольотів на пульту, машинок, роботів, "розумних" іграшок;
- ремонт електротранспорту: гіробордів, гіроскутерів, моноколес, mini-segway, smartway та ін;
- ремонт нестандартної техніки;
- доставка запчастин до техніки під замовлення.

Виїзд до клієнта. Гарантія на роботи.

Щоб у Вас не зламалось – дзвоніть і ми відремонтуємо!

Техніка не вічна, але має прожити довге життя!

Запрошуємо до співпраці оптових та роздрібних продавців техніки, електроніки та дитячих іграшок, в т.ч. продавців б/в техніки з Європи (є позитивний досвід в ремонтах такої техніки). Ціни для постійних клієнтів дуже вигідні.

Наша адреса: м. Луцьк, вул. Ковельська, 22, офіс 413

 

Тел. 066 980 36 56, 098 472 46 36.

kogo white.jpg

  • 2 року потому...
Опубліковано

Не рекомендую сервісний центр Restore , оскільки гарантія на роботу чомусь не діє (відповідь - "вже не можна поремонтувати") та ще й гроші (хоча б частину) не повертають.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...