PSYX Опубліковано 29 Січня, 2014 в 17:06 #101 Опубліковано 29 Січня, 2014 в 17:06 таааак сьогодні вмер монітор LG L1719S 2007 року випуску просто не вмикається Підскажіть де можна зробити!
sss381 Опубліковано 10 Лютого, 2014 в 20:40 #102 Опубліковано 10 Лютого, 2014 в 20:40 Чи є в Луцьку сервіс Assistans? МР4 плеєр не вмикається.
ZAZ Опубліковано 10 Лютого, 2014 в 21:34 #103 Опубліковано 10 Лютого, 2014 в 21:34 Чи є в Луцьку сервіс Assistans? МР4 плеєр не вмикається.Волі 43.СЦ "РОБИМ ГУД"
Vavan19827 Опубліковано 11 Лютого, 2014 в 11:47 #104 Опубліковано 11 Лютого, 2014 в 11:47 Доводилося звертатися в сервісний центр "SAMSUNG" на проспекті Перемоги 22 декілька років назад. В КПК потрібно було замінити сенсор. заплатив за ремонт 400 грн. Ремонт виконали не якісно, між сенсором і екраном була пилюка. заніс КПК ще раз, проблема залишилась. поки сам не зробив. В інтернеті сенсор коштує 150 грн. з доставкою. За що взяли 400 грн? РОбіть висновки!!!!!!!!
LILIANA Опубліковано 11 Лютого, 2014 в 12:32 #105 Опубліковано 11 Лютого, 2014 в 12:32 "Ваш майстер" на пр. Перемоги 22 має авторизацію по Asus? "Фокстрот" направляє туди з нетбуком.Немає авторизації, запитайте в Ремсервісі на Шухевича "Рем - сервіс" також не ремонтує... По гарантії тільки "Робим гуд", пр. Волі, 43
Aldo Опубліковано 25 Квітня, 2014 в 05:54 #106 Опубліковано 25 Квітня, 2014 в 05:54 Ось перелік виробників, по яких проводиться гаранійний ремонт та контактна інформація сервісного центру "Робим Гуд", якщо потрібен ремонт ноутбуків в Луцьку.
nickel Опубліковано 6 Травня, 2014 в 11:02 #107 Опубліковано 6 Травня, 2014 в 11:02 Після кантування почала підтікати пральна машинка Ardo FLS105S. Підтікає десь в передній частині посередині під люком чи зліва під лотком для порошку. Зняв задню кришку і верхню, звідки тіче не видно, далі не ліз.Шукаю майстра, який працює з виїздом на квартиру (район ДПЗ).
Aldo Опубліковано 4 Червня, 2014 в 09:49 #108 Опубліковано 4 Червня, 2014 в 09:49 Тепер майстра побутової техніки, легко та зручно, знайти та викликати просто з мобільного телефону http://m.aldo-holod.com.ua/
kellax Опубліковано 1 Серпня, 2014 в 06:56 #109 Опубліковано 1 Серпня, 2014 в 06:56 Народ хтось чув чи бачив куди переїхав Рем сервіс той що був на Генерала Шухевича? Казали що там вже приміщення здається в оренду?
sirogka Опубліковано 1 Серпня, 2014 в 07:06 #110 Опубліковано 1 Серпня, 2014 в 07:06 Чув що він тепер на Київському майдані
alexnik Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 14:37 #111 Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 14:37 Скажіть будб-ласка куди переїхав сервісний центр SAMSUNG що був на Шухевича???Дякую.
Саня Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 14:50 #112 Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 14:50 Той СЦ, що був на Шухевича, вже не має авторизації по Samsung.В Луцьку на даний час є два СЦ http://www.samsung.com/ua/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION№ Ім'я Контакти / Адреса Підкатегорія продукту1 Робим Гуд Просп. Волі 43 (P) 38(067)56204322 Ваш Майстер Просп. Перемоги 22 (P) 38(0332)230103
n3gative Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 18:06 #113 Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 18:06 купив ноут НР 4045s на розетцічерез 2 місяці зламався (проблеми з відяхою .на ноуті їх 2 )заніс в сервісний центр СТАЛКЕР08 10 14 буде вже два місяці як його ремонтують(спочатку сказали замінили материнську плату і працює.вернули мені.на наступний день я знов заніс в ремонт до них *бо нічого вони так і не зробили*)(потім кажуть ми знов матерінку міняємо, потом вже процесор міняють ..хз зараз може вже міняють діскавод?!підскажіть будь ласка що робити(хочу скаргу написати)
andrik_w Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 19:27 #114 Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 19:27 купив ноут НР 4045s на розетцічерез 2 місяці зламався (проблеми з відяхою .на ноуті їх 2 )заніс в сервісний центр СТАЛКЕР08 10 14 буде вже два місяці як його ремонтують(спочатку сказали замінили материнську плату і працює.вернули мені.на наступний день я знов заніс в ремонт до них *бо нічого вони так і не зробили*)(потім кажуть ми знов матерінку міняємо, потом вже процесор міняють ..хз зараз може вже міняють діскавод?!підскажіть будь ласка що робити(хочу скаргу написати)Ідітьв спілку і там скажуть що робити. По закону мають зробити за 2 тижні, якщо ви не підписували бумажку в якій пише інше. І в будь-якому випадку мають дати ноутбук у підмінку. Вимагайте це.
n3gative Опубліковано 5 Жовтня, 2014 в 11:10 #115 Опубліковано 5 Жовтня, 2014 в 11:10 купив ноут НР 4045s на розетцічерез 2 місяці зламався (проблеми з відяхою .на ноуті їх 2 )заніс в сервісний центр СТАЛКЕР08 10 14 буде вже два місяці як його ремонтують(спочатку сказали замінили материнську плату і працює.вернули мені.на наступний день я знов заніс в ремонт до них *бо нічого вони так і не зробили*)(потім кажуть ми знов матерінку міняємо, потом вже процесор міняють ..хз зараз може вже міняють діскавод?!підскажіть будь ласка що робити(хочу скаргу написати)Ідітьв спілку і там скажуть що робити. По закону мають зробити за 2 тижні, якщо ви не підписували бумажку в якій пише інше. І в будь-якому випадку мають дати ноутбук у підмінку. Вимагайте це.ну в квитанції написано до 14 днів якщо запчастина в наявностіі до 30 днів якщо вона відсутня.дякую . за силочкуось я написав скаргу . хочу її занести адміністрації (якщо найду де вона) Сервісний центр «Сталкер»м.Луцьк, вул. Стуса, 11Панасюк Д.В.****** ЗаяваУ Ваш сервісний центр 08.08.14. мною було здано на ремонт, ноутбук HP 4045s Probook. Відповідно проведений ремонт був закінчений 02.09.14. Після отримання ноутбука з сервісного центру я виявив, що причини неполадки не були усунені. 03.09.14 ноутбук був повторно зданий на ремонт. Відповідно до квитанції, орієнтований термін виконання гарантійого ремонту не може перевищувати 14 днів при наявності запчастини та 30 днів, за їх відсутності. Однак, станом на 03.09.14 ноутбук не відремонтований і мені не повернутий. Відповідно до вищезазначеного вважаю за необхідне повідомити наступне.Згідно до ч. 1 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" (далі – Закон) у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:1) пропорційного зменшення ціни;2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.При цьому, такі вимоги пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача (ч. 3 ст. 8 Закону). У даному випадку Ваш сервісний центр і є підприємством, що задовольняє такі вимоги.Відповідно до ч. 9 ст. 8 При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін(протягом 30 днів в зв’язку з відсутністю запчастини).Все ж, як зазначено вище, строки ремонту не дотримані.Також слід зазначити, що у випадку неможливості усунути недолік протягом 14 днів, відповідно до ст. 1 Закону такий недолік вважається істотним. А це дає мені передбачене абз. 2 ч. 1 ст. 8 Закону право вимагати від продавця заміни такого товару на новий.Після розмови в телефонному режимі з працівником сервісного центру, мені повідомили, що на даний момент ноутбук не відремонтований. Усе ж, звертаю Вашу увагу на те, що згідно з ч. 9 ст. 7 Закону гарантійне зобов'язання не припиняється у разі неможливості виконання такого зобов'язання з причини відсутності необхідних для його виконання матеріалів, комплектуючих або запасних частин. Згідно зазначених вимог прошу повідомити про хід ремонту мого ноутбука, а також термін його повернення. Також, прошу письмово підтвердити неможливість усунення недоліків протягом гарантійного терміну. Ця інформація необхідна мені для розгляду питання щодо звернення до продавця з вимогою про заміну товару з підстав, зазначених вище.Також зазначено, що відповідно до абз. 3 ч. 9 ст. 8 Закону за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару. В разі незадовільної відповіді буду змушений скористатись своїми правом захисту споживача. 06.10.2014 Панасюк Д.В.
Hedgehog Опубліковано 17 Листопада, 2014 в 12:39 #116 Опубліковано 17 Листопада, 2014 в 12:39 Треба насадка до ручного блендера, пластикова фірми Carrefour але підходить і від "Блендер Eltron EL 985" підкажіть де можна знайти ? і може до нього підходить ще якогось іншого виробника ?! дякую.
Harddriver Опубліковано 30 Березня, 2015 в 15:12 #117 Опубліковано 30 Березня, 2015 в 15:12 Скажіть будб-ласка куди переїхав сервісний центр SAMSUNG що був на Шухевича???Дякую.Тiльки-що виясняв. Переїхали на К.Майдан 7 (пройти можна в арку, а щоб під'їхати - треба обїзжати бар Славянка)
Arden Опубліковано 25 Жовтня, 2015 в 14:41 #118 Опубліковано 25 Жовтня, 2015 в 14:41 Хто знає де зараз находиться і чи є в Луцьку взагалі сервісний центр Philips.
Ridec7 Опубліковано 31 Жовтня, 2015 в 18:27 #119 Опубліковано 31 Жовтня, 2015 в 18:27 А тюнера цифрового телебачення Т2, де гарантійно ремонтують (Trimax TR-2012HD)? Знаю був "Менс" на Волі, а на даний момент? Чи можливо вони переїхали кудись?
biter Опубліковано 2 Грудня, 2015 в 14:12 #120 Опубліковано 2 Грудня, 2015 в 14:12 теж цікавить ремонт Trimax TR-2012HD, в менсі сказали, що в Луцьку приймальних центрів більше немає. Куди ще можна здати крім менсу?
LILIANA Опубліковано 2 Грудня, 2015 в 14:17 #121 Опубліковано 2 Грудня, 2015 в 14:17 Трімакси ремонтують тільки у Львові.
vasyapypkin Опубліковано 3 Грудня, 2015 в 12:36 #122 Опубліковано 3 Грудня, 2015 в 12:36 Доброго дня. Тріснуло скло в телефоні asus zenfone 5. Питаннч: чи можна замінити не весь бутерброд, а окремо верх тільки. На алі купити скло можна окремо.
biter Опубліковано 7 Грудня, 2015 в 07:19 #123 Опубліковано 7 Грудня, 2015 в 07:19 Трімакси ремонтують тільки у Львові.це Менс? Можливо в Луцьку десь ремонтують(не по гарантії)?
westrade.service Опубліковано 13 Червня, 2016 в 09:43 #124 Опубліковано 13 Червня, 2016 в 09:43 Сервісний центр Restore. Ремонт побутової техніки та електроніки: - кухонна техніка: електрочайники, кухонні комбайни, електродуховки, електроплити, електром'ясорубки, блендери, міксери, мікрохвилові печі і т.д.; - домашня техніка: пилососи, фени, електробритви, праски, електрообігрівачі і т.д.; - планшетні ПК: заміна сенсорного скла, екрану, пайка/заміна виходів, ремонт головної плати; - комп’ютери та ноутбуки: чистка системи охолодження, заміна комплектуючих, ремонт материнських плат і т.д.; - проектори та монітори: чистка проекторів (в т.ч. оптики) ремонт блоку живлення, ремонт головних плат; - LCD телевізори, аудіо- та відеотехніка: аудіосистеми, підсилювачі, аудіоколонки, відеокамери, фотоапарати; - побутовий електроінструмент; - встановлення ОС Windows та іншого програмного забезпечення; - очистка комп’ютерів від вірусів та інших шкідливих програм; - ремонт дитячих електронних іграшок: вертольотів на пульту, машинок, роботів, "розумних" іграшок; - ремонт електротранспорту: гіробордів, гіроскутерів, моноколес, mini-segway, smartway та ін; - ремонт нестандартної техніки; - доставка запчастин до техніки під замовлення. Виїзд до клієнта. Гарантія на роботи. Щоб у Вас не зламалось – дзвоніть і ми відремонтуємо! Техніка не вічна, але має прожити довге життя! Запрошуємо до співпраці оптових та роздрібних продавців техніки, електроніки та дитячих іграшок, в т.ч. продавців б/в техніки з Європи (є позитивний досвід в ремонтах такої техніки). Ціни для постійних клієнтів дуже вигідні. Наша адреса: м. Луцьк, вул. Ковельська, 22, офіс 413 Тел. 066 980 36 56, 098 472 46 36.
Лучанка Тетяна Опубліковано 11 Вересня, 2018 в 13:01 #125 Опубліковано 11 Вересня, 2018 в 13:01 Не рекомендую сервісний центр Restore , оскільки гарантія на роботу чомусь не діє (відповідь - "вже не можна поремонтувати") та ще й гроші (хоча б частину) не повертають.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.