Перейти до змісту

Проточка гальмівних дисків


Jardis

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Проточка гальмівних дисків.

 

Скажіть будь ласка, чи хтось робить таке в Луцьку і чи варто це взагалі робити? 

 

Є вібрація коли натискаєш на гальма. 

Опубліковано

На наступному тижні собі планую проточувати.На Піт-Стопі,Струмівка.Вроді як проточуютт прямо на авто,не знімаючи сам диск,мають якийсь модний станок.І вроді як 400 грн.Так знайомі казали.

Опубліковано
2 годин тому, Jardis сказано:

Проточка гальмівних дисків.

Скажіть будь ласка, чи хтось робить таке в Луцьку і чи варто це взагалі робити? 

Є вібрація коли натискаєш на гальма. 

Звичайно варто. Але якщо вже до тебе їх два рази не проточували і вони вже затонкі.

Проточує будь-який токар.

Наприклад, на Зв'язківців 6.

 

1 година тому, Marshall сказано:

гарантії, що допоможе - не дають.

я купив нові диски.

а хто ж дасть таку гарантію? От якщо ти гарантуєш, що в тебе б'є саме з-за кривих дисків, тоді й вони гарантують, що проточка допоможе.

 

Якщо б'є саме з-за кривих дисків (а це найчастіша причина), то проточка 100% виправить ситуацію. Навіть проточка в звичайного токаря, на звичайному токарному станку.

Опубліковано

Проточка ще та лотерея та і в деяких випадках небезпечно. Та і від типу і стану дисків залежить.

Можливо диск бє бо зношений до межі. При гальмуванні нагрівається і відбувається теплова деформація.

Краще перевірити попередньо стан. А то можна проточити що при гальмуванні зріже його і матимеш халепу.

 

Опубліковано

Проточений на токарному станку диск може  вібрувати на авто. Саме в тому і суть, щоб проточити його на авто, відносно ступиці.  Але , звичайно не за 400 грн , при ціні нового диска від 500-600.

Опубліковано

Чесно скажу, ціною здивований. Думав, ну 200 грн за диск, але не 400 коли, 520 найдешевший коштує. 

Опубліковано
10 годин тому, S30 сказано:

Проточка ще та лотерея та і в деяких випадках небезпечно.

Яка лотерея, поясни.

І в яких випадках небезпечно, теж розкрий, будь-ласка. Бо якщо ти про товщину, то про це вже тут написали. Та й мінімальнодопустима товщина диска описана в будь-якому "букварю" по машині, ти ж знімати/ставити будеш - міряєш і робиш висновки. Також і токар це все знає і скаже тобі, якщо затонкий.

 

10 годин тому, Kiolan сказано:

Проточений на токарному станку диск може  вібрувати на авто. 

не пиши дурниць.

 

І про ціну. В токаря таких цін 400грн навіть близько нема! Тільки що спеціально сходив запитав - 150грн за пару

Опубліковано
16 часов назад, zigorko сказал:

На наступному тижні собі планую проточувати.На Піт-Стопі,Струмівка.Вроді як проточуютт прямо на авто,не знімаючи сам диск,мають якийсь модний станок.І вроді як 400 грн.Так знайомі казали.

 

В мене на Мазді буда така сама проблема - вібрація при гальмуванні. Нові диски вартували десь півтори штуки гривень за пару. Поїхав на пітстоп, і мені за 200 грн і годину часу проточили прямо на машині два передніх диска (але перед тим сказали, що проточать за умови, якщо буде що проточувати). Результат був відмінним. Це було минулої осені. Правда по ціні так мало вийшло, бо в мене там кум працював, а так мала бути ціна 400 грн за пару.

Опубліковано

І в мене свого часу трясло руль при гальмуванні, хотів проточити... Був на Шкоді, Тойоті, Боші в Струмівці, ніде не мали потрібного болта щоб зафіксувати свій точильний станок на цапфі.

Короч тоді не проточив, а проблема була в іншому.

При гальмуванні суппорт має компенсувати стуки ходячи по направляючих, двох пальцях.

Суппорт одітий на пальці через резинки, а вони через старість чи відсутність змазки його клинили, а далі всі стуки на кермо.

Поміняв резинки на нові (продаються ремкомплекти), промазав і забув про стуки на рулі.

Авто Golf4
 

Опубліковано
В 17.05.2017 at 14:43, oleroy сказал:

При гальмуванні суппорт має компенсувати стуки ходячи по направляючих, двох пальцях.

Суппорт одітий на пальці через резинки, а вони через старість чи відсутність змазки його клинили, а далі всі стуки на кермо.

 

 

а я думав він там просто "плавающій", бо така конструкція, однопоршнева, тому і на пальцях...

а через "резінкі" бабу одівають на "палець". а тут вони вроді як тіа пильніки/сальніки, і як порвався, то вода і заржавелі мальці і супорт не ходить а клинить, боком...

ну, короче ясно

Опубліковано
7 годин тому, Marshall сказано:

то що, проточив? який результат?

Купив нові диски. Ще толком не пробував, тому що потрібно знайти рівну дорогу . Ніби як пропала вібрація.

Опубліковано

В мене також була вібрація. Купив нові диски, і все гуд. Але через пару тижнів знову зяаилась вібрація. Можливо дискі хрінові...

Опубліковано
1 година тому, relaxgood45 сказано:

В мене також була вібрація. Купив нові диски, і все гуд. Але через пару тижнів знову зяаилась вібрація. Можливо дискі хрінові...

можливо. Я ж не дарма писав, що і нові бувають кривими. Не знаю, як це пояснити, що нові і вже криві (можливо з-за того, що на гарячу точать...), але на власному досвіді в такому переконався. Купив нові,  за якісь пару кілометрів кермо затрясло. Перша думка - гуля на скаті, але ніде не бив... Перевзув. Не зникло. Перебрав, блін, все шо можна, бо ж "диски ж нові!", в дисках впевнений!, а тут токар каже "принось ті нові, здивуєшся, ти вже не перший", і дійсно!

 

27 хвилин тому, Marshall сказано:

а можливо пора міняти накінечник рульової тяги...

якщо він має люфт- при гальмуванні буде вібрація

("наконечникИ", їх два) Ні, не буде. Наконечники лише підстукують, випадково, рандомно, непостійно, і причому не лише при гальмуванні. А криві гальмівні диски ритмічно (синхронно швидкості) трясуть кермо саме і лише в момент гальмування.

От так само, як колесо з гульою, але коли колесо побите, то трясучка постійна (ну, від швидкості інтенсивність може змінюватись і навіть зникати чи навпаки з'являтись-наростати), а від кривих  гальмівних - лише при гальмуванні.

Опубліковано
9 minutes ago, jack74 said:

Наконечники лише підстукують, випадково, рандомно, непостійно, і причому не лише при гальмуванні. А криві гальмівні диски ритмічно (синхронно швидкості) трясуть кермо саме і лише в момент гальмування.

От так само, як колесо з гульою, але коли колесо побите, то трясучка постійна (ну, від швидкості інтенсивність може змінюватись і навіть зникати чи навпаки з'являтись-наростати), а від кривих  гальмівних - лише при гальмуванні.

якби в мене такого не було - не писав би !

Опубліковано

було що? Конкретніше опиши.

Розбитий наконечник не буде трясти руля. Він може стукати, він може підсилювати биття, джерелом котрого є підбитий скат, але сам не буде створювати ритмічне биття при гальмуванні, бо конструктивно такого бути не може.

Хіба що (теоретично) в тебе і сходження СИЛЬНО неправильне, і наконечник ДУЖЕ розбитий був, тобто створені такі умови, що колесо починає гуляти, виписувати "вісімку". Але знову ж це не сам один наконечник причина.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...