Перейти до змісту

Відеокарта для роботи з графікою, Solidworks 2016


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Дірки нарізались довго, майже 5 хвилин. Крутилось потім це все невиділене абсолютно без затримок-фрізів-лагів, а от після виділення дійсно з добрячими лагами, для роботи було б некомфортно (монітор 2560х1440).

 

Але я не певен, що впирається воно в відяху, оскільки навіть виділення зайняло добрих 20 секунд. Швидше, впирається в проц. Ну, мені так здається...

Цікавий приклад... :)

  • Відповідей 125
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

 у меня в Компасе 16 на слабенькой машинке, 240 атлон и жт240-512Мб и 4 оперативы, вырезалось за 12с., потом без напрягов крутилось. Если кромки отверстий закруглить, вешается компас с 50% загрузкой проца и  памяти.

вы строили массив в эскизе, а потом выдавливали или выдавливали, а потом массив.?

Опубліковано

2 Plum

Хух! Дякую! Можна сказати відлягло. 

 

А то я вже почав реально панікувати :) 

Зважаючи на класи та технології наших проців, різниця в 30% між i7 4770 і  FX6350 цілком можна вважати прийнятною. Тут продуктивність на 1-не ядро інтела грає вирішальну роль. 

В додатках з підтримною багатопоточності FX відвоює трішки позиції за рахунок більшої кількості ядер

Якщо дивитися суб"єктивно, то в тебе ніби тріііііішечки більша частота кадрів під час обертання після виділення, але все одно до комфортної далеко.

 

На щасття з такими деталями не часто доведеться мати справу. І побудову даної деталі можна виконати і в інші способи, менш ресурсоємні (можливо). 

Але тепер є, можна сказати "тестер" для CAD систем. :) 

 

Опубліковано
19 хвилин тому, romanc сказано:

 у меня в Компасе 16 на слабенькой машинке, 240 атлон и жт240-512Мб и 4 оперативы, вырезалось за 12с., потом без напрягов крутилось. Если кромки отверстий закруглить, вешается компас с 50% загрузкой проца и  памяти.

2romanc

Можливо різні алгоритми розрахунків в цих двох програмах. Щодо скруглення, то солід теж "вішається" хвилин 10 (FX @4200), довше навіть ніж ріже. Але потім відмирає і роботу можна продовжувати.

Опубліковано

Интересно затестить в прогах 10-15 летней давности... Возможно будут лучше результаты)

Раньше компас проигрывал по всем характеристикам-разные уровни. Но мне хватало.

Опубліковано
7 минут назад, Ukrainec сказал:

2romanc

Можливо різні алгоритми розрахунків в цих двох програмах. Щодо скруглення, то солід теж "вішається" хвилин 10, довше навіть ніж ріже. Але потім відмирає і роботу можна продовжувати.

я резал одно отверстие через четыре пластины, скруглял кромки, потом строил массив отв. и повесил

Опубліковано

Ну, Солід же має ще різні налаштування продуктивності. В мене все по дефолту, я там нічого не крутив. Можливо, для роботи з такими деталями варто зменшувати деталізацію на момент обертання

Опубліковано
8 хвилин тому, Plum сказано:

Ну, Солід же має ще різні налаштування продуктивності. В мене все по дефолту, я там нічого не крутив. Можливо, для роботи з такими деталями варто зменшувати деталізацію на момент обертання

Пробував... радикально це не міняє картинку продуктивності, навіть не варто туди залазити.

До цього моменту ти часто задавався цим питанням?

З нашими системами в принципі на більшість завдань їх вистачить й так. :) 

 

Цитувати

Интересно затестить в прогах 10-15 летней давности... Возможно будут лучше результаты)

Раньше компас проигрывал по всем характеристикам-разные уровни. Но мне хватало.

Ну якщо є можливість... "Тестер" теж є, вже :) 

 

Опубліковано
4 минуты назад, Plum сказал:

Ну, Солід же має ще різні налаштування продуктивності. В мене все по дефолту, я там нічого не крутив. Можливо, для роботи з такими деталями варто зменшувати деталізацію на момент обертання

2014 солид. построил массив прямоугольников в эскизе, прога спросила об отображении связей, разрешил не отображать. режет уже 20 мин.

Опубліковано
7 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Ну якщо є можливість... "Тестер" теж є, вже :) 

@Zevs_Isver продає квадро 2000

домовся на "взяти потестити".

А там побачиш. Може тобі уже лише квадро 4000 і вище потрібно. Єна ОВерах (дубль на ОЛХ)

Опубліковано
8 минут назад, Ukrainec сказал:

Ну якщо є можливість... "Тестер" теж є, вже :) 

можешь описать последовательность операций получения отверстий? А то куча способов

Опубліковано

Лет 10 назад мне нужно было построить бак стиральной машины, там была куча  пупырышков с отверстиями массивом по цилиндру, долго сражался с Компасом, но победил, но это оказалось не нужно, на бумажном чертеже это выглядело как залитая поверхность))  

Опубліковано
2 хвилин тому, romanc сказано:

можешь описать последовательность операций получения отверстий? А то куча способов

1.Малюю прямокутник в кутку, 2) задаю масив 17х26 та дистанцію між елементами 3) Виділяю елементи і даю команду витягнутий виріз, в параметрах вказую "наскрізь"

Опубліковано
5 минут назад, Ukrainec сказал:

1.Малюю прямокутник в кутку, 2) задаю масив 17х26 та дистанцію між елементами 3) Виділяю елементи і даю команду витягнутий виріз, в параметрах вказую "наскрізь"

я в компасе больше привык строить массивы объемных операций. Вырезать одно отверстие, поставить фаски, потом построить массив.

Опубліковано

В Соліді так теж можна. Це зручно, якщо відома відстань між отворами. А якщо її лінь вираховувати -- можна все зробити автоматично, зв'язками з рівними відстанями в скетчі (ескізі), а потім вирізати всі отвори одночасно.

Опубліковано
23 хвилин тому, Zheny@ сказано:

@Zevs_Isver продає квадро 2000

домовся на "взяти потестити".

А там побачиш. Може тобі уже лише квадро 4000 і вище потрібно. Єна ОВерах (дубль на ОЛХ)

Зевс вже не в Україні, а напрягати його маму тестами, якось не хочеться. Тут в іншого продавця має бути за кілька день Q4000, то я вже навіть в роздумах чи брати?

Опубліковано

солид дорезал отверстия, крутилось с 1 к\с, сдвинул в настройках все на минимум, стало крутиться  очень легко, изображение не поменялось. 

Опубліковано
3 хвилин тому, romanc сказано:

крутилось с 1 к\с, сдвинул в настройках все на минимум, стало крутиться  очень легко

 

Спробуй все виділити і тоді покрутити. Невиділене крутиться легко.

Опубліковано
3 минуты назад, Plum сказал:

 

Спробуй все виділити і тоді покрутити. Невиділене крутиться легко.

выделенное тоже легко.

Опубліковано
12 хвилин тому, romanc сказано:

выделенное тоже легко.

Що саме змінював в налаштуваннях? бо в мене ніби все стає суттєво квадратнішим, зубатішим, а результат той самий.

Показати прихований контент  

561.thumb.jpg.66f8504a60bf8725837f016cd2d9b8ce.jpg

Hide  
Опубліковано

тільки сьогодні поставив, бо треба клієнту, початківець

у мене якщо виділити три бобишки і зробити extruded cut - то займає 2 хв,

якщо крутити у віювері то крутиться плавно і без фрізів, от і думаю чи то версія сп, чи то я щось не так зробив, ну і коли відправляю на файнал рендер, то забиває всі ядра і потоки.

i7860 3.5gz  gtx 760 solid2016SP5

Опубліковано
9 годин тому, Revolver сказано:

тільки сьогодні поставив, бо треба клієнту, початківець

у мене якщо виділити три бобишки і зробити extruded cut - то займає 2 хв,

якщо крутити у віювері то крутиться плавно і без фрізів, от і думаю чи то версія сп, чи то я щось не так зробив, ну і коли відправляю на файнал рендер, то забиває всі ядра і потоки.

i7860 3.5gz  gtx 760 solid2016SP5

Ти робив як описувалося мною на 2 поста вище, або як на відео у Pluma?.

Опубліковано

Пробував "різати" отвори двома способами -- всі одночасно з великого ескізу, та один отвір з ескізу, а решту масивом зі зміщенням по горизонталі та вертикалі на 5,2 та 3,2 мм відповідно. Мені здалось, що другим способом зробити отвори виходить трохи швидше, однак на швидкість виділення та обертання виділеної моделі це згодом не впливає ніяк.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...