Перейти до змісту

Как выбрать первый автомобиль


Shura

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Romaxa - був привід оцінити салони Jely (наша хвірма їх (салони) чистить) - висновок - дешевий пластик, слабеньке китайське "залізо" і "бюджетник" по само небалуйся :D

Був на автобазарі недавно - поразила кількість "жипів" на продажу з мелозвучною назвою Ssan YanG :closedeyes:

  • Відповідей 73
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Как выбрать первый автомобиль - кошелек подскажет.

Був на автобазарі недавно - поразила кількість "жипів" на продажу з мелозвучною назвою Ssan YanG

Да-да, а скільки Амулетів з битими бамперами. І шось не дуже спішать ремонтуватись. Хто помітив?

Пачом б/у Рекстончік?

Опубліковано

Ssang Yong - це не Китай, це Корея. Причому паркетники Rexton робляться по ліцензії Мерседеса (хоча х.з., що воно значить - "робляться по ліцензії" :)).

Ось ціни на нові машинки та їх комплектації, характеристики: http://ais.com.ua/auto_listing.php?page_id...amp;brand_id=11

Мені дизайн Actyon, Kyron дуже подобається. Однак споживання Ссанг-Йонговськими машинами пального - просто розорення.

Опубліковано

Мені подобається така машинка :wub: правда кажуть моторчик заслабенький для такого прикиду, але я люблю їздити в щадящому режимі, життя навчило (два рази попадав в аварію на двох різних мерсах 190). А так здається по дизайну і пантах вона поза конкуренцією, але то моя думка.

На рахунок Made in China відслідковую інформацію по краш-тестах і чесно кажучи поки-що лякає, але знаючи політику Китаю однозначно визнаю його як майбутнього лідера автомобілебудування. З кожною моделлю потужний прогрес. Просто в хлопаків задачі відрізняються, якщо в крутих брендів вона полягає в тому, щоб взяти дорогий матеріал, дорогу технологію і зробити дорогу машину, то китайці беруть дешеві матеріали, дешеву робочу силу і роблять дешеву гарного вигляду б'юджетну тачечку, але з кожним разом все якісніше.

Опубліковано

Romaxa, тут проблема не тільки в сировині. Навіть якщо їхнє залізо і пластмасса буде _дійсно_ відповідати світовим стандартам - залишається ще дуже багато часу і роботи, щоб воно "їздило", і не ламалось. Тут CAD-и з сопроматами мало поможуть - ситуації різні бувають - просто нада з тупою німецькою чи японською педантичністю аналізувати статистику відмов, і робити _все_, щоб майбутні власники тебе по судам не затягали. Китайцям з їх менталітетом - "зробив, аби продать", до цього ще, як до неба раком.

Хотів би я сісти в машину часу, і побачити наш Луцький авторинок років так через 5 - від чого наро буде позбавлятися, і кого там буде більше - Шевроле, чи "китайців"?

Опубліковано

Згідний, що зараз ті що купують китайську автопродукцію реально ризикують, бо наш час це початки китайського автопрому - компанії які випускали велосипеди зараз штампують джипи. Хоча за 8000 тис. повний фарш з кондіком Амулета виглядає дуже привабливо. Правда 100% капсула.

А я б машинку часу використав би по другому: покупляв би нерухомість за копійки, а далі пофіг бджоли - ціна тачки вже б не лімітувала :)

Опубліковано
А я б машинку часу використав би по другому: покупляв би нерухомість за копійки, а далі пофіг бджоли - ціна тачки вже б не лімітувала :)

- А якби мати машину часу - то можна було б накупляти зараз китайських годинників по 5 грн., вернутися в минуле на років 20 назад, і продавати їх там за пристойні гроші!

- Ага! А на виручені бабки доларів накупляти по 69 копійок - і сюди махнути!

- Так, панове міністри! Які ще в кого є пропозиції щодо покращення економічного стану України?

Опубліковано

А чим Ланос поганий як для першого автомобіля? Чимало вже їх бігає по наших дорогах. І не один рік. Таксистів багато на таких машинах їздять. Пробіги в них не маленькі. По-моєму, досвіду експлуатації вже достатньо. Якщо порівняти з Cherry Amulet то на чиїй стороні буде більше переваг?

Опубліковано

Хлопаки - джерело авторитетне, але чомусь Шевроле Авео визнане найкращим авто зі співвідношенням "Ціна/Якість" "офіційно": http://chevrolet.kiev.ua/press/news/5290.html

А хлопаки де таке вичитали про Ланос?

Опубліковано

Взагалі то, за даними Всеукраїнської акції «Автомобіль року 2008», в номінації «Краще співвідношення ціна/якість» виграв автомобіль Skoda Fabia New (Єврокар).

Опубліковано

В лінку, який я навів, авешка стала Автомобілем року-2006. Не заперечую, що 2008 рік - за Фабією.

Але аж ніяк не за Ланосом.

Опубліковано

Краще співвідношення ціна/якість:

2004 рік - Dacіa Solenza

2005 рік - Chevrolet Lacetti

2006 рік - Dacia Logan

2007 рік - Chevrolet Aveo

©

А Ланос якого року вступив на наш ринок? Десь 1999-2000 роки? Ось Вам і результати, в ті часи небуло ще такої акції, а з 2004 року Ланос участі вже небрав.

Опубліковано
Хлопаки - джерело авторитетне, але чомусь Шевроле Авео визнане найкращим авто зі співвідношенням "Ціна/Якість" "офіційно": http://chevrolet.kiev.ua/press/news/5290.html

А хлопаки де таке вичитали про Ланос?

Інформація про це розміщена на сайті http://chevrolet.kiev.ua. Гадаю, думка дуууже об'єктивна. ;)

Я більш схильний вірити відгукам реальних людей.

А Ланос якого року вступив на наш ринок? Десь 1999-2000 роки? Ось Вам і результати, в ті часи небуло ще такої акції, а з 2004 року Ланос участі вже небрав.

Рейтинги - штука не погана. В залежності від того, хто замовляє ці рейтинги, результати можна отримати які завгодно. Треба зважено до цього підходити. Сліпо вірити рейтингам не варто.

Опубліковано

Є там посилання воно виглядає знчечком "©" . ;)

А щодо Ланосу, хм.. бляшанка, хіба із Опельовським двигуном, виштовхували його із багнюки, так на капоті сліди від долоней полишалися (відтиски рук) ...

Опубліковано

Бляшанка по розумній ціні. Що для першого автомобіля треба?

Керованість хороша. Мотора 1,5 л достатньо. Нормальний салон. Досить надійна. Та ж ВАЗ-2170 "Пріора" по ціні десь так само буде. Мотор потжніший, але по надійсності й комфорту поступається.

А що власники Amulet'ів можуть сказати про свої апарати? Як вони себе показують в наших умовах?

Опубліковано
Хотів би я сісти в машину часу, і побачити наш Луцький авторинок років так через 5 - від чого наро буде позбавлятися, і кого там буде більше - Шевроле, чи "китайців"?

Китайців, однозначно. Подивіться скільки Амулетів вже зараз їздить по Луцьку. :0095:

А згадайте скільки їх було ну принаймні восени??

Тобто люди побачили реально дешевий автомобіль з прийнятною, як для українців в порівнянні з ЛАДАми :0100: , якістю. От верніться на ті 5-7 років назад. Чи не така сама ситуація була із Део?? Та аналогічно все було. Спочатку всі на них, корейців, плювалися, а потім люди побачили шо воно іздить, причому їздить нормально (ну все впорівнянні звичайно ж) і почали купляти. Як наслідок Део Ланос - машина року в Україні. І відповідно ціни кожен рік на неї тільки й росли, навіть до цього часу. ;)

А чи не така сама історія чекає і китайських автовиробників в Україні через якихось 4-5 років??? - Напевно так.. На жаль чи на радість важко сказати, але різке підвищення попиту на автомобілі з Піднебесної, особливо на Амулети, про щось та свідчить. :rolleyes:

Опубліковано
А чим Ланос поганий як для першого автомобіля? Чимало вже їх бігає по наших дорогах. І не один рік. Таксистів багато на таких машинах їздять. Пробіги в них не маленькі. По-моєму, досвіду експлуатації вже достатньо. Якщо порівняти з Cherry Amulet то на чиїй стороні буде більше переваг?

Ну я за Чері! :rolleyes:

По-перше. Нова модель, не приїлась ше очам і якось свіжіше виглядає. :ok2: Та й взагальному по оцінкам за дизайн і за комфортність Амулет попереду. Правда дехто невподобав трохи жорстку підвіску, але це вже інше питання..

По-друге. За тех характеристиками "китаєць" також поза конкуренцією. Більше конячок під капотом і як наслідок кращі ходові можливості. Особливо відзначають стартове прискорення. Кажуть, без проблем рушає з 2передачі, не перевіряв, але повністю ймовірно. Ну фаршу іншого в Амулета тож більше, який-не-який, але кондиціонер і АБСка трохи застарілої моделі, але головне, шо із своєю роботою справляється. ;)

По-третє. Ну цей пункт буде найтяжче пояснити. Думаю економісти мене зрозуміють. :0100:

Китайські автомобілі на українському ринку - безперечно явище нове і ще толком не досліджене. Відповідно, щоб привернути користувачів до малопопулярних (ну через іх новизну і сереотип недовіри "китайському") машин стартові ціни на них робилися якомога нижчі, тобто максимально приближені до виробничих. Частина людей ведеться на ціну і купляє ці авто, потім інші бачать, шо сусід собі купив, то може й справді непогана машина. Таким чином попит на товар поступово підвищується (що можна чітко спостерігати зараз в Україні). Відповідно до економічних законів "попиту-пропозиції" збільшується і ціна. :0095:

А якшо по-простому, то купляйте люди Амулети сьогодні і продавайте завтра уже дорожче (ну не в збиток тОчно!) :_02:

P.S. Порівняння я здійснював на основі базових комплектацій, ціна на які десь так недалеко одна від одної.

Опубліковано

Тут йшла мова про перше б'юджетне авто, шевроле авео далеко не б'юджетне і порівню якості і комфорту набагато краще за ланос, але ланос дешевший і якщо брати в % відношені то суттєво: 66 500 (механіка) і 72450 (автомат) за старішу модель

деу ланос від 48 250 до 64 000 повний фарш ланос

відмінність більше ніж в 25% суттєва! Це машинки різного рівня і не коректно їх порівнювати, про фабію взагалі мовчу, давайте їх з міні порівняємо 200 сильним :rolleyes:

Опубліковано

Коли дітей вчать письму, невже в руки відразу "паркера" дають писати, чи коли вчать читати - відразу цілі слова чи речення навчають?

Звісно то моє імхо, але щоб нормально навчитися їздити потрібно відрехтувати різні стилі водіння.

Як з якого боку подивитися...

Опубліковано

Мені на вигляд Amulet також більше за Lanos подобається. Характеристики переглянув. Пристойно. Тільки от поїздити на них ще не випадало. От і хотілося почути думку.

Може варто створити окрему тему, де обговорили б машинки вартістю близько 10-12 тис. доларів? А то тут ми якось вже відхиляємося від теми.

Опубліковано

бюджетне авто - це до 12-15k$

економ-варіант - до 25k$

ну і далі по наростаючій, що вже тут не згадується

з приводу автомат-механіки. Якщо вам треба просто кудись добиратися без зайвих замолотів - беріть автомат. Якщо ви хочете демонстративно всю дорогу дьоргатись на сцепление-передачі і відробляти чудеса реакції чи виступати в гонках на ферарі, або вчитися водити фури - беріть механіку. Вона й дешевша, й бензина менше використовує і можна попонтуватися, що ви справжній водій =) Але зараз є тенденція і вчитися, і здавати на автоматі зразу. По-моєму це зайве, але якщо машину купують уже жінці років після 50 возити внуків до школи, то навіщо їй механіка? Треба бути менш категоричним =)

З приводу наездів на дівчат, які купили права проявлю женску солідарність =) Та 90% зараз купують. Недавно здавала на права. Перший їхав хлопець. Було страшно з ним їхати. Добре що рядом сидів екзаменатор з педаллю гальмів. Він заглох раза 3 на відстані 1 км і постійно путав 1 і 3 передачі. А ви на дівчат наїзжаете...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...