Перейти до змісту

Про термопасту. (знову) :)


Рекомендовані повідомлення

Жень не тупи. При однакових параметрах розгону, на однаковій частоті і напрузі, різниця склала 25 градусів.

В першому випадку припинили розгон, бо наблизились до граничної температури, і наступний крок потребував ще збільшити напругу, а отже і збільшилася б температура і перетнула граничну. В другому випадку не дуже зрозуміло чому припинили, але думаю що через ту ж причину.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 71
  • Створено
  • Остання відповідь
15 хвилин тому, Lisovic сказано:

Жень не тупи.

:) Як скажеш

Погоджуюся. мінімальна температура на 17° - це суттєво.

 

Але знову ж таки, про сказано багато - скальп рішає.

Власники топ-ових процесорів 50/50 таки скальпують.

Перші 50, які не скальпують, не займаються розгоном і взагалі цим не заморочуються.

Інші ж 50 діляться на 2 половини. Одна з яких скальпує саме для розгону, інша ж - подовжити життя процесору.

В цій же статті проскочила така теза, що на нижчих температурах сам кристал живе довше.

З рештою, при ціні процесора в 200 і більше у.о. - 300 грн за скальпування - копійки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Читаю цю тему, вирішив глянути температуру в себе. Температура на скріншоті фактично в стані простою, а після перегляду ролика на Ютубі, температура відеокарти зросла до 91 градуса. Пора на відясі пасту міняти? Маю китайську HY510, підійде для такої справи?

Ну і кулер відповідно сильно шумить при такій температурі, хотілося б змазати. Крім силіконового мастила, ще чимось можна змащувати?

Безымянный.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@nickel 87 градусів в простої - це ненормально, треба міняти термопасту однозначно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, nickel сказано:

HY510 піде?

правильна намазана піде будь-яка на перших порах. Щодо вентилятора так само - якщо втулка не зношена, то тимчасово можна намазати будь чим для перевірки. Яка у Вас модель карти, бо в мене в простої 25 градусів (при кімнатній 19)?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще кріплення і прижим кулера перевір. Буває повністтю, або з однієї сторони послабіває, через самовідкручування гвинтів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

57 минут назад, case_l сказал:

правильна намазана піде будь-яка на перших порах. Щодо вентилятора так само - якщо втулка не зношена, то тимчасово можна намазати будь чим для перевірки. Яка у Вас модель карти, бо в мене в простої 25 градусів (при кімнатній 19)?

ATI Radeon X1650 Pro (RV535) 512мб, купляв на борді б/у, тому коли там паста мінялася навіть не уявляю.

Маю літол, автомобільне мастило (для двигуна) і звичайне рідке, куплене в бабок для швейної машинки. Що обрати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

52 хвилин тому, nickel сказано:

ATI Radeon X1650 Pro (RV535) 512мб, купляв на борді б/у, тому коли там паста мінялася навіть не уявляю.

Маю літол, автомобільне мастило (для двигуна) і звичайне рідке, куплене в бабок для швейної машинки. Що обрати?

можна автомобільним, X1650 не повинна так розжарюватись, це слабенька карта 44W TPD, до марки термопасти не вибаглива.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 годин тому, nickel сказано:

Температура на скріншоті фактично в стані простою, а після перегляду ролика на Ютубі, температура відеокарти зросла до 91 градуса. Пора на відясі пасту міняти? Маю китайську HY510, підійде для такої справи?

Почистити ребра радіатора пензликом. Може є тваринка? То пухом/шерстю буде забиватися значно швидше, ніж, коли тваринки немає.

Паста на перших парах підійде будь-яка (як писали вище). Головне правильно нанести.

2 годин тому, nickel сказано:

Маю літол, автомобільне мастило (для двигуна) і звичайне рідке, куплене в бабок для швейної машинки. Що обрати?

Я вже добрих кілька років капаю автомобільне. Ну просто якщо уявити, скільки тисяч проходить авто, температура і т.д. То це буде саме то!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

42 минуты назад, Zheny@ сказал:

Почистити ребра радіатора пензликом. Може є тваринка? То пухом/шерстю буде забиватися значно швидше, ніж, коли тваринки немає.

Паста на перших парах підійде будь-яка (як писали вище). Головне правильно нанести.

Замінив пасту. Стара була металізована (серебрянка) і її було стільки, що вистачило б на 5 моїх відях, без перебільшення. Рештки були видавлені за межі кристала, замучився їх витирати, бо вони вже засохли конкретно.

Та пилу не багато було, хоч і був, бо коли багато гостей приходить, то стіл з під компа йде для гостей. І кожен раз, перед зборкою компа, чищу його від пилу. Тобто декілька разів на рік він чиститься гарантовано. Але цього разу міняв пасту, то відяху конкретно почистив в "важкодоступних місцях". Відяха охолола на більш як 20 градусів, а решта датчиків на 10-15, тобто пил таки був. Дивно що вінчестер лише на 10 градусів охолов, бо його кулер в такій жопі, що пилосос туди не залазить і я його толком не чистив з моменту встановлення, а зараз зняв, то мох руками знімав.

Цитата

Я вже добрих кілька років капаю автомобільне. Ну просто якщо уявити, скільки тисяч проходить авто, температура і т.д. То це буде саме то!

Змазувати не наважився, вирішив що гул був через великі оберти - на першому скріні 137%, після чистки впали до 39%. І тому що на рахунок автомобільного в мене є певні сумніви, воно в авто працює при набагато вищих температурах і його робочі властивості набираються якраз при таких температурах, а в кулера таких температур і близько немає. Але якби прочитав твій пост раніше, то, можливо і капнув би, якщо ти його постійно використовуєш. Гул таки зменшився, але хотілося б ще тихіше.

Цей скрін не зовсім в стані спокою, Опера працює.

п.с. Усім дякую за поради.

2017-03-12_14-54-56.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Zheny@ сказано:

Ну просто якщо уявити, скільки тисяч проходить авто, температура і т.д. То це буде саме то!

 

Ото ти загинув)))) то вже ліпше дизельного, ні, гідравлічного навалити, екскаватори огого які вантажі тягають, на піцот років точно вистачить))). 

Якщо розумно підійти до питання змащення пари вал-втулка, у кулері, що працює зазвичай під мінімальною навантагою, силікон у спреї - саме то. 

 

812_918.jpg

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

46 хвилин тому, Deemon сказано:

Ото ти загинув)))) то вже ліпше дизельного, ні, гідравлічного навалити, екскаватори огого які вантажі тягають, на піцот років точно вистачить))). 

не потрібно сарказму. Я серйозно. дуже давно використовую автомобільне масло. Результатами задоволений.

2 годин тому, nickel сказано:

І тому що на рахунок автомобільного в мене є певні сумніви, воно в авто працює при набагато вищих температурах і його робочі властивості набираються якраз при таких температурах, а в кулера таких температур і близько немає.

Суть в терті. А не в температурах. Скільки разів поршень треться у циліндр на 1 годину їзди?

Кулер мінімум 800 об/хв. За годину він зробить 48000 обертів.
Ну і в'язкість авто-масла із часом не так зміниться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та байдуже чим змазувати, хоч майонезом. Я раз мазав навіть олією, карл! бо в людини в дома не було ніц іншого. З рідшим просто доведеться часто змазувати, а літол закипить і закоксується (з власного досвіду)

2 залмани 120ки на 1800об змазані 80W-90 і 2 роки не дають про себе знати. 

 

Змаж маргарином, а потім розповіси на скільки вистачило :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 годин тому, Ukrainec сказано:

Я раз мазав навіть олією, карл!

Я також знаю одного, який олією мазав. Диміло, наче смажена картопля!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а якщо полірнути грамотно - взагалі без ТП можна обійтися

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 годин тому, Zheny@ сказано:

не потрібно сарказму. Я серйозно. дуже давно використовую автомобільне масло. Результатами задоволений.

18 годин тому, nickel сказано:

І тому що на рахунок автомобільного в мене є певні сумніви, воно в авто працює при набагато вищих температурах і його робочі властивості набираються якраз при таких температурах, а в кулера таких температур і близько немає.

Суть в терті. А не в температурах. Скільки разів поршень треться у циліндр на 1 годину їзди?

Кулер мінімум 800 об/хв. За годину він зробить 48000 обертів.
Ну і в'язкість авто-масла із часом не так зміниться.

та змащуй на здоров"я, хто ж боронить.

Інша справа коли ти на повному серйозі втираєш іншим - гляньте як воно в машинках витримує, то для кулерів вапще находка. Нікель правильно сказав, що авто-мастило працює під значно вищими температурами ніж кімнатна, потім, воно під тиском, у вигляді туману розпилюється по всіх необхідних парах тертя, крім того, має миючі, протиокиокислювальні властивості, утримує продукти згорання палива і тд і тп. Якшо коротко - забезпечує максмальний ККД та довговічність роботи ДВЗ. 

Цука, винахідники, інженери-технологи купу років розробляли правильні та оптимальні рішення по мінімізації тертя, забезпечення довговічності служби механізмів і деталей, а ти так безтолково хєриш їх працю, сміх та й годі :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Marshall сказано:

а якщо полірнути грамотно - взагалі без ТП можна обійтися

Можна. Було :) колись давно.

можна полірнути і до блиску, але тоді потрібно, щоб поверхня була рівна, як скло.

Але під лупою / мікроскопом все одно будуть мікро подряпини чи зазубринки.

1 хвилина тому, Deemon сказано:

та змащуй на здоров"я, хто ж боронить.

що й роблю

2 хвилин тому, Deemon сказано:

Інша справа коли ти на повному серйозі втираєш іншим

Ну, по-перше не втираю, а ділюся досвідом.

3 хвилин тому, Deemon сказано:

Цука, винахідники, інженери-технологи купу років розробляли оптимальні рішення по мінімізації тертя, забезпечення довговічності механізмів і деталей, а ти так безтолково хєриш їх працю, сміх та й годі :)

Ніхто не сумнівається в твоєму розумі і обізнаності!  І в досвіді.

 

Але є що сказати по суті, окрім як обісрати когось із опонентів. ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

52 хвилин тому, Deemon сказано:

Цука, винахідники, інженери-технологи купу років розробляли правильні та оптимальні рішення по мінімізації тертя, забезпечення довговічності служби механізмів і деталей, а ти так безтолково хєриш їх працю, сміх та й годі :)

скільки вентиляторів заклинило від авто масла?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

59 хвилин тому, Marshall сказано:

а якщо полірнути грамотно - взагалі без ТП можна обійтися

поліровка дорожче обходиться

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 хвилин тому, alexvvv сказано:

поліровка дорожче обходиться

Якщо мати всі потрібні наждаки і т.д.  - тоді не так і дорого.

Але якщо їх купувати, то тоді вже 0,05г термопасти вийде дешевше.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 тижнів потому...

Цікавий факт.

Присунули мені вчора компа, (йому 15 років!) я його крутив років 6-7 тому. Ніхто туди крім мене не лазив.

Комп використовувався вкрай мало.  так от, під радіатором кулера (с478) на Целероні була майже свіжа  КПТ-8.

6 років, Карл.

Від часу сама по собі - не засохла.  Можливо, якби комп працював щодня по кілька годин, фінал був би іншим. Але є факт.

Оффтоп  

 

ЕХ! 15 років компу, а всі комплектуючі робочі!  І відяха, і вінт. і память і мать. Правда в мамки відвалився радіатор від моста. Дужка вирвала кріплення з мамки. Через те, що немає радіатора на чіпсеті. він перегрівався і тупив.

Якщо все приліпити назад - він і далі працюватиме. Мамка на 848 чіпсеті. має 2 сата на борту.

Hide  

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...