Перейти до змісту

energoaydut

Рекомендовані повідомлення

06.01.2017р.  Вечір

Температура повітря на вулиці:  -15ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +2,5ºС

IMG_20170106_155819.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 269
  • Створено
  • Остання відповідь

Доброго вечора читачам теми! З Новим Роком і Різдвом Христовим Вас вітаю! 

На вулиці вже більше доби температура  на вулиці -15ºС, вчора ще й вітер сильний був, одним словом холод собачий!:) На цей момент теплообмінник показує чудові результати, на виході  +2,5ºС, потік повітря з труби доволі потужний! Але основний показник - це те, що в мене в будинку до цих пір плюсова температура!!! Уявіть собі в неопалюваному будинку при  -15ºС  на вулиці плюсова температура!!!  Вода не те що в пляшці не замерзла, не замерз навіть конденсат на стінках електрочайника, який стоїть в хаті (див. фото), маленькі капельки просто стікають! Чекаю що буде далі при  -20ºС!!!

IMG_20170106_155657.jpg

П.С. Цей чайник не включався вже 3 дні!!! ЧЕСНО!:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В будинку фундамент утеплений? Як саме? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

07.01.2017р.  

Температура повітря на вулиці:  -20ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +1,2ºС

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 sergkots

Фундамент не утеплений, в будинку залита чорнова стяжка. Сьогодні краплинки конденсату в чайнику (на фото вище) вже замерзли, але вода в пляшках ще ні, значить температура в будинку +/-0 ºС . Теплообмінник нагріває повітря, що заходить в будинок більше ніж на 20 ºС . Як по мені дуже круто!!! Далі буде!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

26 хвилин тому, energoaydut сказано:

 sergkots

Фундамент не утеплений, в будинку залита чорнова стяжка. Сьогодні краплинки конденсату в чайнику (на фото вище) вже замерзли, але вода в пляшках ще ні, значить температура в будинку +/-0 ºС . Теплообмінник нагріває повітря, що заходить в будинок більше ніж на 20 ºС . Як по мені дуже круто!!! Далі буде!

Коли утеплити фундамент має бути ще вища температура в будинку. Тепловізором не дивились?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, sergkots сказал:

Коли утеплити фундамент має бути ще вища температура в будинку. Тепловізором не дивились?

Тепловізором не дивився, адже будинок не опалюється, але фундамент точно треба утепляти! Ще думаю як краще це зробити в моєму випадку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

34 хвилин тому, energoaydut сказано:

Тепловізором не дивився, адже будинок не опалюється, але фундамент точно треба утепляти! Ще думаю як краще це зробити в моєму випадку.

Утеплена верхня частина фундаменту над землею + утеплена відмостка, шириною на глибину промерзання (десь 1 метр краще буде).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, sergkots сказал:

Утеплена верхня частина фундаменту над землею + утеплена відмостка, шириною на глибину промерзання (десь 1 метр краще буде).

Утеплити фундамент над землею це хороша і правильна ідея, а от із відмосткою можу посперечатись... Звичайно свій ефект це дасть, але ціна питання...!? Цей захід обов"язковий лише для УШП (Утеплена шведська плита) для того щоб зменшити ймовірність промерзання грунту під плитою і відповідно щоб її не підняло, чи зламало внаслідок пучинення грунту, адже це малозаглиблений фундамент.  Тому наголошую, що утеплена відмостка це конструктив з УШП, який на мою думку немає сенсу переноситти на інші типи фундаментів, потрібно правильно утепляти підлогу із середини будинку, а саме не менше 8 см ЕППС,  є змога дати 10-15 см, супер! Але ні в якому разі 5см, тільки якщо не має бути теплої підлоги!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, energoaydut сказано:

Утеплити фундамент над землею це хороша і правильна ідея, а от із відмосткою можу посперечатись... Звичайно свій ефект це дасть, але ціна питання...!? Цей захід обов"язковий лише для УШП (Утеплена шведська плита) для того щоб зменшити ймовірність промерзання грунту під плитою і відповідно щоб її не підняло, чи зламало внаслідок пучинення грунту, адже це малозаглиблений фундамент.  Тому наголошую, що утеплена відмостка це конструктив з УШП, який на мою думку немає сенсу переноситти на інші типи фундаментів, потрібно правильно утепляти підлогу із середини будинку, а саме не менше 8 см ЕППС,  є змога дати 10-15 см, супер! Але ні в якому разі 5см, тільки якщо не має бути теплої підлоги!

Без утепленої відмостки точка промерзання буде проходити під будинком (холодна підлога), із утепленням поза межею будинку - ось і вся різниця.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З утепленням відмостки чи без, всерівно підлогу прийдеться утепляти, а якщо це тепла пдлога, то утепляти ще більше! Для себе при влаштуванні теплої підлоги буду давати 8 см ЕППС під стяжку ТП, а по периметру зовнішньої стіни замість демпферної стрічки для ТП буду давати максимально щільний ЕППС товщиною 5 см. Він буде виконувати як функцію демпфера для стяжки ТП, так і утеплення, щоб тепло від ТП не виходило (мінімально виходило) за периметр стяжки ТП на вулицю. Ну і утеплю фундамент по периметру.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб з труби був вихід +15 градусів яка має бути глибина, діаметр і довжина труби? При температурі повітря на дворі -20 градусів.  

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+15  отримати на виході не реально.  Це ж треба щоб грунт був не мене ніж +17 і довжину труб понад 200 метрів, де таке зимою взяти?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, VilanS сказал:

Щоб з труби був вихід +15 градусів яка має бути глибина, діаметр і довжина труби? При температурі повітря на дворі -20 градусів.  

Можливо Ви мали на увазі +15 градусів дельту температур між температурою повітря на вулиці і на виході з теплообмінника (в будинку), то на даний момент ця різниця складає +20 градусів, адже повітря в теплообмінник заходить з температурою  -20ºС  (останній вимір), в теплообміннику нагрівається на 21ºС і в будинок заходить свіже повітря із температурою  +1,2ºС!

Але якщо Ви хочете щоб свіже повітря з вулиці при  -20ºС  потрапляло в будинок із температурою  +15ºС, то таке теж можливо і буде мною реалізовано після монтажу в систему пластинчатого рекуператора (ну і звичайно після того як я заселюсь, буду опалювати будинок і підтримуватиму в ньому температуру  +21-22ºС). Тоді при  -20ºС на вулиці, як уже визначено експерементально, в рекуператор потраплятиме повітря з температурою орієнтовно  +1ºС, з будинку в рекуператор потраплятиме повітря з температурою +21-22ºС, віддаватиме мінімум половини своєї енергії приточному повітрю з теплообмінника і в результаті в будинок буде заходити свіже повітря з вулиці із температурою +12-15ºС!

 

 Все як Ви хотіли - на вулиці -20ºС, а в будинок заходить свіже повітря з температурою +15ºС. Все це можливо з такою системою, як я будую! Сподіваюсь відповів на Ваше запитаня.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а як на рахунок вологості з труби?

в мене на вікнах і вхідних дверях постійно утворюється конденсат. Хоча вікна і двері не з дешевих. Виявляється, що повітря в будинку дуже сильно насичене вологою.. (вазони, сушіння речей в будинку, каплі на сантехніці і т.д.) А ще утеплення пінопластом дається в знаки. Кажуть, що при мінваті такого не було б...

При морозі з вікон напряму заходить сухе повітря, конденсат зменшується, а от як з труби? не заміряли наскільки в трубі повітря насичується вологою?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А де ж воно в трубі може вологою насичуватись? Труба не гігроскопічна, через воду повітря не проходить. так що додатковій волозі там взятись нема звідки. І вологість завжди вказується відносною. Тобто те що для повітря при -15 є 75% вологості, при підігріві до +2 уже буде не більше як 25% вологості, а якщо догріти до + 22, то лишиться відносна вологість 10%.  І стане питання швидше піднімати вологість в приміщенні ніж його сушити. Molie.jpg
А вікна і стіни у всіх в квартирах плачуть саме через відсутність приточної вентиляції, яка й подає сухе повітря. А наявне в приміщенні вологе повітря викидається назовню при правильному повітрообміні.
А от влітку ця система буде подавати якраз сире повітря. І в трубі буде конденсат, який повинен стікати в отой колодязь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Профессиона́л сказал:

а як на рахунок вологості з труби?

Взимку повітря з теплообмінника приходить в будинок такої ж вологості, яка є на вулиці, тобто доволі сухим (в залежності від температури на вулиці, чим холодніше на вулиці, тим сухіше повітря). Ваша проблема (конденсат на вікнах) це якраз відсутність правильної вентиляції. Ви встановили хороші вікна та двері, сподіваюсь так само гарно і правильно зробили утеплення даку/перекриття, а значить максимально загерметизували Ваш будинок! Так напевно у Вас є витяжні канали вентиляції (напевно на кухні і у ванних кімнатах та котельні), але звідки має бути притік повітря в будинок...? Тільки через відкриті вікна, чи мікровентиляцію, але зараз дуже холодно, тому Ви все позакривали, звідси підвищена вологість, конденсат на вікнах! Потрібна вентиляція (притік повітря)! Треба консультація, звертайтесь!

 

П.С. Влітку теплообмінник охолоджуватиме гаряче вуличне повітря і осушуватиме його, а конденсат стікатиме по трубі до конденсатовідвідника в оглядовому колодязі (див. схему на початку теми)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

07.01.2017р.  Вечір

Температура повітря на вулиці:  -15ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +1ºС

 

 

Прийнято стратегічне:) рішення призупинити циркуляцію повітря в теплообміннику для того щоб побачити на скільки він прогріється за цей час (орієнтовно 24 години), адже коли він функціонуватиме в штатному режимі, там не буде постійної циркуляції, а будуть періоди роботи і спокою. На даний час через теплообмінник відбувалась циркуляція на протязі всього періоду екстремальних морозів! Результати звичайно повідомлю!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мене от цікавить питання рекуператора. По ідеї, в ньому повинна бути точка роси, а якщо так, то повинен бути і дренажний канал. (просто не бачив в живу такої геніальної штуки як рекуператор). І думаю що тих дренажів повинно бути два, по одному із кожного контура, бо влітку конденсат осідає в одному контурі в взимку в іншому.Крім того, на скільки мені відомо із теорії, правильний(ефективний) рекуператор подає  не середню температуру між входом/виходом ,  а майже рівну тій яку  забирає з приміщення. .
тобто :  на вулиці -5 , в приміщенні +22 .  На вихлоп буде -2 , в приміщення подасть +19

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, energoaydut сказал:

07.01.2017р.  Вечір

Температура повітря на вулиці:  -15ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +1ºС

 

 

Прийнято стратегічне:) рішення призупинити циркуляцію повітря в теплообміннику для того щоб побачити на скільки він прогріється за цей час (орієнтовно 24 години), адже коли він функціонуватиме в штатному режимі, там не буде постійної циркуляції, а будуть періоди роботи і спокою. На даний час через теплообмінник відбувалась циркуляція на протязі всього періоду екстремальних морозів! Результати звичайно повідомлю!

Думаю цікавіше було б дочекатись спаду морозів через два дні(по прогнозу), тобто дати можливість в такому жосткому режимі системі виморозити землю, і заміряти температуру в контрольних шахтах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Про рекуператор. Для відводу конденсату в рекуператорі є 1 зливний кран, влітку рекуператор не буде використовуватись, він буде демонтовуватись із системи проходити техобслуговування (промивка, дезінфекція, просушка) і чекати свого часу (опалювального сезону), а подача охолодженого повітря з теплообмінника буде здійснюватись на пряму в будинок.  Те що "правильний" рекуператор повертає як Ви кажете майже все тепло назад в будинок це казка, є закон фізики згідно якого більш холодне тіло передає тепло більш теплому, а коли температура зрівнюється теплообмін припиняється, звідси якщо  на вулиці -5 , в приміщенні +22, потоки повітря (вхідний/вихідний) зрівноважаться орієнтовно на +9 ºС  (можливе відхилення +/- 3 ºС)

2. Цікавіше зупинити циркуляцію зараз і побачити, що теплообмінник буде видавати при тих же -15 ºС  що й сьогодні, але після 24-х годинного відпочинку. Вихідні дані будуть майже однакові, отже і результати експерименту більш достовірні!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, energoaydut сказано:

Те що "правильний" рекуператор повертає як Ви кажете майже все тепло назад в будинок це казка, є закон фізики згідно якого більш холодне тіло передає тепло більш теплому, а коли температура зрівнюється теплообмін припиняється, звідси якщо  на вулиці -5 , в приміщенні +22, потоки повітря (вхідний/вихідний) зрівноважаться орієнтовно на +9 ºС  (можливе відхилення +/- 3 ºС)

Ні не так.

Ви привели приблизні розрахунки, що стосуються вашого рекуператора, а це тип перехресних потоків (потоки повітря перетинаються під кутом 900) де і є ККД 50%.

Результат пошуку зображень за запитом "рекуператор кпд"

У вашому таких два підряд йде.

А є ще рекуператори на зустрічних потоках:

Результат пошуку зображень за запитом "рекуператор кпд"

І в ньому якраз і буде найбільший ККД (приблизно 90%) і відповідно найкраще буде підігрівати вхідне повітря.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 10.12.2016 at 14:59, energoaydut сказал:

 

Об"єм мого теплообмінника приблизно 1м3, і довжиною 30 метрів (це включаючи вхідну і вихідну трубу), отже нескладно порахувати, що за одну хвилину при швидкості 0,5 м/с  через теплообмінник за 1 годину  в будинок потрапить 30м3 повітря!!

Щось мені тут не зрозумілий підрахунок.
Теплообмінник здається закладався із труби діаметром 200мм ?
Якщо швидкість подачі 0.5 м/с, то в секунду подається кількість повітря, яка рівна об’єму труби довжиною в пів метра. Із формули об’єму циліндра , для радіуса 100 (половина діамметру) і висоти 500, отримуємо об’єм 15.7 літра.
Якщо вже рахувати правильно, по науковому, то радіус 0.1м, висота 0.5м. і отримуємо об’єм

V =   π R2 h =  π · (0.1)2 ·  0.5  =  0.005 π  ≈ 0.0157

м кубічного, і це подача в секунду. Як відомо в годині 3600секунд, отже подача 56м кубічних в годину.
Звісно потріно відкинути товщину стінки, потрібно врахувати що не по всій трубі швидкість руху повітря однакова(біля стінок менша), але показник  30м3 явно занижений.
Ну і знаючи питому теплоємність повітря і дельту температур, можна прикинути потужність системи. Хто порахує? Думаю нас дуже здивує кількість енергії яку  дає ця система. І завважте, без будь-якого споживання енергоносіїв.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...