Перейти до змісту

Підкажіть де розточити литі диски під ступицю?


a.shmat

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Підкажіть будь ласка, де в Луцьку можна розточити діаметр центрального отвору (DIA) литого диска? Наявні "Фіатівські" диски з DIA 58.1 мм, а ступиця під диск з DIA 58.6 мм. Тобто розточити треба лише 0,5 мм. Також, якщо хтось таке робив - цікавить вартість такої процедури. Наперед дякую!!!

Опубліковано
1 час назад, a.shmat сказал:

Підкажіть будь ласка, де в Луцьку можна розточити діаметр центрального отвору (DIA) литого диска? Наявні "Фіатівські" диски з DIA 58.1 мм, а ступиця під диск з DIA 58.6 мм. Тобто розточити треба лише 0,5 мм. Також, якщо хтось таке робив - цікавить вартість такої процедури. Наперед дякую!!!

Можеш і сам навіть наждачкою на дрелі, проблем не буде ніяких. Диск центрується на болтах (гайках), а ступиця просто щоб одіти диск і при цьому співпали отвори для болтів.

Опубліковано
1 година тому, foma144 сказано:

Можеш і сам навіть наждачкою на дрелі, проблем не буде ніяких. Диск центрується на болтах (гайках), а ступиця просто щоб одіти диск і при цьому співпали отвори для болтів.

Та невже??? :ohmy: Не радьте іншим того, в чому самі не впевнені ;) 

 

a.shmat 

Як показує практика - щоб встановити фіатовські диски на ваз, нічого розточувати не потрібно, вони і без того гарно стають. Ви пробували їх ставити? :)

Опубліковано
3 часа назад, ЙОЖИК сказал:

Та невже??? :ohmy: Не радьте іншим того, в чому самі не впевнені ;) 

 

a.shmat 

Як показує практика - щоб встановити фіатовські диски на ваз, нічого розточувати не потрібно, вони і без того гарно стають. Ви пробували їх ставити? :)

Ще раз. Якщо диаметр диска більший від діаметра ступиці використовують кільця, правильно? А чому ці кільця пластикові? Напевно не один фізик не опише ті процеси і сили навантаження, що отримує колесо, коли воно їде по дорозі. І тоді стає питання, як ці сили від колеса передаються через пластикове кільце ступиці і далі і при цьому кільце не псуюється? А все тому, що кільце потрібне тільки для попередньої центровки диска, далі центровка проводиться за рахунок конусів на болтах чи гайках і тільки болти чи шпилька с гайкою тримає диск-колесо і через ці з"єднання передаються всі навантаження.

Ще додам правила підбору болтів, на всяк випадок:

 

Устанавливая колесо на ступицу автомобиля проконтролируйте число оборотов гайки или болта при затяжке до упора. Оно должно быть не менее указанного в таблице:
М12х1,25 = мин. 8 оборотов = 10 мм. несущей длины
М12х1,5 = мин. 6,5 оборотов = 10 мм. несущей длины
М12х1,75 = мин. 6,5 оборотов = 12 мм. несущей длины
М14х1,25 = мин. 9 оборотов = 12 мм. несущей длины
М14х1,5 = мин. 7,5 оборотов = 11 мм. несущей длины
1/2'' UNF = мин. 8 оборотов = 11 мм. несущей длины

Опубліковано

Взято з власного досвіду. Так колесо центрується болтами, але в даному випадку, коли ставиться перехідне пластикове кільце воно виконує роль направляючого елементу. Важливо, щоб в разі різниці розміру ступиці і посадочного місця диска все ж таки перехідне кільце було. В мене його не було, колесо центрувалось, але після набору швидкості більше 110 км/год з'являлась вібрація в рульовій. Що тільки не робив, балансував колеса, міняв гуму, все рівненько, а вібрація була. Поставив кільця - все гуд. Тому раджу зробити висновки.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...