D.GryWeB Опубліковано 19 Травня, 2016 в 20:43 #1 Опубліковано 19 Травня, 2016 в 20:43 Обгорів певний участок автомобіля.Власне є питання чи не втратить цей участок стакана свою прочність?На рахунок фарбвання питань немає.Тобто він не вирве чи не зігнеться?Як надійніше захистити уражене місце від іржі?!Дякую
Polehan Опубліковано 19 Травня, 2016 в 21:42 #2 Опубліковано 19 Травня, 2016 в 21:42 еее, я не профі, але здається мені таку частину кузова тре вирізати болгаркою і вварити з донора. Метал який горів втрачає свої властивості, думаю його і порвати може і все інше(
nikblack Опубліковано 19 Травня, 2016 в 22:24 #3 Опубліковано 19 Травня, 2016 в 22:24 Стики герметиком, потім "шубою" і на верх краскою (це в районі стакану) Шуба це ота штука на фото
nikblack Опубліковано 19 Травня, 2016 в 22:26 #4 Опубліковано 19 Травня, 2016 в 22:26 Перед цим все добре вичистити - особливо погорівший герметик на швах.
nikblack Опубліковано 19 Травня, 2016 в 22:30 #5 Опубліковано 19 Травня, 2016 в 22:30 44 минуты назад, Polehan сказал: еее, я не профі, але здається мені таку частину кузова тре вирізати болгаркою і вварити з донора. Метал який горів втрачає свої властивості, думаю його і порвати може і все інше( Да, а сварочні шви це по вашому беспечно? А точичною сваркою там не підлізеш. Це треба розкалити метал щоб він аж втратив свої властивості, не думаю що на машину стояли і дивились поки вона горить.
Oli Опубліковано 19 Травня, 2016 в 22:33 #6 Опубліковано 19 Травня, 2016 в 22:33 50 хвилин тому, Polehan сказано: Метал який горів втрачає свої властивості на фото погано видно, але там ще фарба є місцями...
Oli Опубліковано 19 Травня, 2016 в 22:36 #7 Опубліковано 19 Травня, 2016 в 22:36 @D.GryWeB ну і тут можна запитати, людина з досвідом
Barkas Опубліковано 20 Травня, 2016 в 04:49 #8 Опубліковано 20 Травня, 2016 в 04:49 Головне,щоб стакан не повело....
D.GryWeB Опубліковано 20 Травня, 2016 в 14:21 Автор #9 Опубліковано 20 Травня, 2016 в 14:21 от і я думаю що краще замінити.Щось воне не дуже мені подобається!Де можна гарно переварити щоб не втратити геометрії кузова??
D.GryWeB Опубліковано 20 Травня, 2016 в 14:23 Автор #10 Опубліковано 20 Травня, 2016 в 14:23 то що краще переварювати чи ісе так гарно залишити і пофарбувати?боюсь аби не стало дуже м"яким і на пробої підвіски не вискочило!
D.GryWeB Опубліковано 20 Травня, 2016 в 14:41 Автор #11 Опубліковано 20 Травня, 2016 в 14:41 Я думав замінити цю частину.Варто чи ні?
Kiolan Опубліковано 20 Травня, 2016 в 14:56 #12 Опубліковано 20 Травня, 2016 в 14:56 Під час пожежі метал же не нагрівся до червоного, щоб щось з ним сталось. Не треба там нічого міняти. Вичистити до блиску, добре якщо піскоструйкою, погрунтувати єпоксидним грунтом, і пофарбувати. Буде дешевше, швидше і нітрохи не гірше. Герметик , шуба само собою в потрібних місцях. На фото дев ятка? То на правому стакані номер кузова, його так просто не замінити. А лівий хіба якщо він був гнилий, чи мав тріщини то міняти. Я трохи маю досвід, не великий, років 20 ;), наприклад https://www.drive2.ru/c/2959835/?m=167963386&page=0#a167963386
Oli Опубліковано 20 Травня, 2016 в 15:25 #13 Опубліковано 20 Травня, 2016 в 15:25 25 хвилин тому, Kiolan сказано: На фото дев ятка? вісімка... @Kiolan і я про теж, місцями фарба ще є, шина ціла... максимум що там було це напевно градусів 140-200.
lanima Опубліковано 20 Травня, 2016 в 16:58 #14 Опубліковано 20 Травня, 2016 в 16:58 10 годин тому, sqsso сказано: Роботи не найкращої якості а здирає як за цапову душу, є по Волині і набагато дешевші майстри, і якість робіт та сама... Мав справу... Ну ви ж не думали, що я цього не прочитаю))) мене можна звинуватити в будь-чому, тільки не в тому, що я здираю. Дуже схоже, що ви з тих клієнтів, які спочатку випрошують чим подешевше і поекономніше, а потім починають придиратися до любої пилинки. Якщо мали справу, то маєте і номер телефону. Завжди можна подзвонити і розповісти про проблеми які виникли. Середня ціна за деталь( робота плюс матеріали )1500грн.не думаю, що це супер дорого. Це шкідлива робота і я не збираюся робити її за дякую. Можливо мої роботи і не найкращої якості.. Бо в мене все таки маленька майстерня , а не супер наворочений сервіс. Проте я вкладаю в кожний ремонт частинку своєї душі. І стараюся зробити якнайкраще. Це так . ліричний відступ. По темі. Нічого там вирізати не треба. Максимально зачистити до голого металу. Покрити двокомпонентним епоксидним грунтом. Потім рідкою шпаклівкою, щоб виріняти поверхню. Потім акриловим грунтом. Потім пофарбувати. Справа в тому, що нові деталі зараз такої якості, що стара навіть десять раз обгоріла, всерівно буде краща.
lanima Опубліковано 20 Травня, 2016 в 17:03 #15 Опубліковано 20 Травня, 2016 в 17:03 18 годин тому, nikblack сказано: Стики герметиком, потім "шубою" і на верх краскою (це в районі стакану) Шуба це ота штука на фото Підтримую
lanima Опубліковано 20 Травня, 2016 в 17:03 #16 Опубліковано 20 Травня, 2016 в 17:03 18 годин тому, nikblack сказано: Стики герметиком, потім "шубою" і на верх краскою (це в районі стакану) Шуба це ота штука на фото Підтримую
D.GryWeB Опубліковано 23 Травня, 2016 в 11:45 Автор #17 Опубліковано 23 Травня, 2016 в 11:45 Всім дуже дякую за відповідь!Мені теж здається що нові деталі це просто ужас!
D.GryWeB Опубліковано 23 Травня, 2016 в 11:48 Автор #18 Опубліковано 23 Травня, 2016 в 11:48 переглядав інтернет форуми і вбільшості пише що метал який піддався температурі втрачає свою фізичні навантаження!А можливо якось усилити дані фрагменти кузова?
jack74 Опубліковано 23 Травня, 2016 в 12:43 #19 Опубліковано 23 Травня, 2016 в 12:43 та не заморочуйся ти! Щоб метал відпустило, його потрібно розігріти до червоного, тобі ж пишуть. І то навіть після цього він не перестає бути металом, не перетворюється в папірус. Це ж звичайна бляха, не калене лезо ножа чи цементована шестерня! Зачищай, грунтуй, фарбуй і забудеш
D.GryWeB Опубліковано 23 Травня, 2016 в 17:50 Автор #20 Опубліковано 23 Травня, 2016 в 17:50 5 годин тому, jack74 сказано: та не заморочуйся ти! Щоб метал відпустило, його потрібно розігріти до червоного, тобі ж пишуть. І то навіть після цього він не перестає бути металом, не перетворюється в папірус. Це ж звичайна бляха, не калене лезо ножа чи цементована шестерня! Зачищай, грунтуй, фарбуй і забудеш Дякую.але на драйві ммені написали що втрачає фіз.властивості бистро ржавіє і стає м"яким
Harddriver Опубліковано 23 Травня, 2016 в 18:27 #21 Опубліковано 23 Травня, 2016 в 18:27 Метал "відпускається" при 600 градусах (і вище), тобто "до червоного" як тут писали. І ще одне - залізо зразу не лопає, з велодосвіду - поки вилка чи рама зламається, то трісне і відчуєш (перевага над люмінієм, хе-хе). Якщо в далеку дорогу не їхати, так, по місту кататись - можна не непокоїтись особо, за пару міс. - дасця взнати.
Kiolan Опубліковано 23 Травня, 2016 в 18:38 #22 Опубліковано 23 Травня, 2016 в 18:38 Для того і радив єпоксидний грунт, бо він добре захищає метал від доступу вологи. А для підсилення, якщо вже дуже хочеться, можна поставити ростяжку між стаканами. https://www.google.com/search?q=%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8F%D0%B6%D0%BA%D0%B0+%D0%B2%D0%B0%D0%B7+2109&espv=2&biw=1366&bih=661&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi35vHn6_DMAhVLlSwKHda8BiwQsAQIGw
jack74 Опубліковано 23 Травня, 2016 в 19:57 #23 Опубліковано 23 Травня, 2016 в 19:57 ржавіє бистріше, але це якщо необроблене, незахищене. А "стає м'якішим" Вони там як це виміряли? Як положено - на стенді металевою кулькою? Чи лобом? Повторюю, не заморочуйся
D.GryWeB Опубліковано 23 Травня, 2016 в 21:27 Автор #24 Опубліковано 23 Травня, 2016 в 21:27 дякую всім.я думав ось так
Kiolan Опубліковано 24 Травня, 2016 в 04:46 #25 Опубліковано 24 Травня, 2016 в 04:46 Між накладкою і стаканом не можна буде нічим обробити і буде швидше ржавіти . Та й вигляд страшний
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.