Перейти до змісту

Питання до знавців


D.GryWeB

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Обгорів певний участок автомобіля.Власне є питання чи не втратить цей участок стакана свою прочність?На рахунок фарбвання питань немає.Тобто він не вирве чи не зігнеться?Як надійніше захистити уражене місце від іржі?!Дякую
 

Зображення0961.jpg

Опубліковано

еее, я не профі, але здається мені таку частину кузова тре вирізати болгаркою і вварити з донора. Метал який горів втрачає свої властивості, думаю його і порвати може і все інше(

Опубліковано
44 минуты назад, Polehan сказал:

еее, я не профі, але здається мені таку частину кузова тре вирізати болгаркою і вварити з донора. Метал який горів втрачає свої властивості, думаю його і порвати може і все інше(

Да, а сварочні шви це по вашому беспечно? А точичною сваркою там не підлізеш. Це треба розкалити метал щоб він аж втратив свої властивості, не думаю що на машину стояли і дивились поки вона горить.

Опубліковано
50 хвилин тому, Polehan сказано:

Метал який горів втрачає свої властивості

 

на фото погано видно, але там ще фарба є місцями...

Опубліковано

от і я думаю що краще замінити.Щось воне не дуже мені подобається!Де можна гарно переварити щоб не втратити геометрії кузова??
 

Опубліковано

то що краще переварювати чи ісе так гарно залишити і пофарбувати?боюсь аби не стало дуже м"яким і на пробої підвіски не вискочило!
 

Опубліковано

Під час пожежі метал же не нагрівся до червоного, щоб щось з ним сталось.  Не треба там нічого міняти. Вичистити до блиску, добре якщо піскоструйкою, погрунтувати єпоксидним грунтом,  і пофарбувати. Буде дешевше, швидше і  нітрохи не гірше. Герметик , шуба само собою в потрібних місцях.

 На фото дев ятка? То на правому стакані номер кузова, його так просто не замінити. А лівий   хіба якщо  він був гнилий, чи мав тріщини то міняти.

Я трохи  маю досвід, не великий, років 20 ;), наприклад      https://www.drive2.ru/c/2959835/?m=167963386&page=0#a167963386     

 

  

Опубліковано
25 хвилин тому, Kiolan сказано:

На фото дев ятка?

 вісімка...

 

@Kiolan  і я про теж, місцями фарба ще є, шина ціла...   максимум що там було це напевно градусів 140-200.

Опубліковано
10 годин тому, sqsso сказано:

 

Роботи не найкращої якості а здирає як за цапову душу, є по Волині і набагато дешевші майстри, і якість робіт та сама... Мав справу...

Ну ви ж не думали, що я цього не прочитаю))) мене можна звинуватити в будь-чому, тільки не в тому, що я здираю. Дуже схоже, що ви з тих клієнтів, які спочатку випрошують чим подешевше і поекономніше, а потім починають придиратися до любої пилинки. Якщо мали справу, то маєте і номер телефону. Завжди можна подзвонити і розповісти про проблеми які виникли.

Середня ціна за деталь( робота плюс матеріали )1500грн.не думаю, що це супер дорого.  Це шкідлива робота і я не збираюся робити її за дякую.

Можливо мої роботи і не найкращої якості.. Бо в мене все таки маленька майстерня , а не супер наворочений сервіс. Проте я вкладаю в кожний ремонт частинку своєї душі. І стараюся зробити якнайкраще.

Це так . ліричний відступ.

По темі. Нічого там вирізати не треба. Максимально зачистити до голого металу. Покрити двокомпонентним епоксидним грунтом. Потім рідкою шпаклівкою, щоб виріняти поверхню. Потім акриловим грунтом. Потім пофарбувати.

Справа в тому, що нові деталі зараз такої якості, що стара навіть десять раз обгоріла, всерівно буде краща.

Опубліковано
18 годин тому, nikblack сказано:

Стики герметиком, потім "шубою" і на верх краскою (це в районі стакану) 

 

Шуба це ота штука на фото :)

 

1388227959_nanesenie_na_dnishe.jpg

Підтримую

Опубліковано
18 годин тому, nikblack сказано:

Стики герметиком, потім "шубою" і на верх краскою (це в районі стакану) 

 

Шуба це ота штука на фото :)

 

1388227959_nanesenie_na_dnishe.jpg

Підтримую

Опубліковано

переглядав інтернет форуми і вбільшості пише що метал який піддався температурі втрачає свою фізичні навантаження!А можливо якось усилити дані фрагменти кузова?


 

Опубліковано

та не заморочуйся ти! :) Щоб метал відпустило, його потрібно розігріти до червоного, тобі ж пишуть. І то навіть після цього він не перестає бути металом, не перетворюється в папірус. Це ж звичайна бляха, не калене лезо ножа чи цементована шестерня! Зачищай, грунтуй, фарбуй і забудеш :)

Опубліковано
5 годин тому, jack74 сказано:

та не заморочуйся ти! :) Щоб метал відпустило, його потрібно розігріти до червоного, тобі ж пишуть. І то навіть після цього він не перестає бути металом, не перетворюється в папірус. Це ж звичайна бляха, не калене лезо ножа чи цементована шестерня! Зачищай, грунтуй, фарбуй і забудеш :)

Дякую.але на драйві ммені написали що втрачає фіз.властивості бистро ржавіє і стає м"яким
 

Опубліковано

Метал "відпускається" при 600 градусах (і вище), тобто "до червоного" як тут писали. І ще одне - залізо зразу не лопає, з велодосвіду - поки вилка чи рама зламається, то трісне і відчуєш  (перевага над люмінієм, хе-хе). Якщо в далеку дорогу не їхати, так, по місту кататись - можна не непокоїтись особо, за пару міс. - дасця взнати.

Опубліковано

Для того і радив єпоксидний грунт, бо він добре захищає метал від доступу вологи.    А для підсилення, якщо вже дуже хочеться, можна поставити ростяжку між стаканами. https://www.google.com/search?q=%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8F%D0%B6%D0%BA%D0%B0+%D0%B2%D0%B0%D0%B7+2109&espv=2&biw=1366&bih=661&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi35vHn6_DMAhVLlSwKHda8BiwQsAQIGw

Опубліковано

ржавіє бистріше, але це якщо необроблене, незахищене. А "стає м'якішим" :) Вони там як це виміряли? Як положено - на стенді металевою кулькою? Чи лобом? ;)

Повторюю, не заморочуйся

Опубліковано

Між накладкою і стаканом не можна буде нічим обробити і буде швидше ржавіти . Та й вигляд страшний :)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...