Перейти до змісту

ПДКАЖІТЬ як підключити бойлер до електромережі


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Всім експертам привіт.

1)

Запитання наступне: В інструкції до бойлера є такий текст:

"Перед початком експлуатації переконайтеся, що між корпусом бака (заземленням) та нульовим дротом на клемі термерегулятора відсутня перемінна напруга. Наявність між ними напруги може привести до виходу з ладу внутрішнього бака бойлера. В цьому випадку ремонт сплачує споживач."

 

В моєму випадку між вказаними клемами тестер показує в районі 4 вольти, напруга низька, але присутня. Запитання: на що впливає та напруга (підозрюю, що виникає електрохімічна корозія бака), і як її позбутися? Вилка в розетку входить правильно (фаза там, де потрібно), заземлення поки відсутнє (нижче опис).

 

2)

Наступне питання: де в щитку багатоквартирного будинку землю взяти?, бойлер підключений до розетки із заземленням, яка на окремій лінії сидить, та от тільки коли я відкрив щиток глянути, що там робиться, то виявив, що 1 провід з трьох, нікуди не підключений, тобто земля просто висить в повітрі заізольована. Те що майстру руки повиривати, то я знаю, але підкажіть, куди найкраще ту землю приліпити.

 

3)

І взагалі в тому щитку все якось стрьомно. Як можна ефективно і недорого захистити електрообладнання, в першу чергу холодильник? Клолись в батьків в щитку "нуль" обгорів і відвалився, то трохи підгорів телевізор і DVD (блоки живлення). В той момент всі вдома були то вдалося вчасно все решту вимкнути (холодильник, пилосос, зарядка радіотелефона, морозилка). Лампа накалювання дуже яскрава стала. 

Опубліковано

1) Ніколи таким не заморочувались, окремий провід від щитка і все.

2) На корпусі щитка має бути щось подіібне -(фото)

3) Стабілізатор ( да і на ввод не мішалоб поставити правильний "запобіжник біди") 

etazhnyj_shhit_этажный_щит_4-455x600.jpg

Опубліковано

1-2)

Та розетка і підключена окремим проводом, під пралку робилася мабуть. Єдина розетка з вусиками заземлення в квартирі, тому, можна вважати, що бойлер на окремому проводі і висить. З'єднати землю і нуль штука не хитра, але що воно дасть?, з тим же успіхом модна поставити перемичку між корпусом і нульовою клемою прямо в бойлері, єдина відмінність в тому, випадку,якщо нульовий провід між щитком і розеткою десь пошкоджується. Тоді при підключенні "земляного провода"  в щитку до нуля, це провід продублює "нуль", а якщо в бойлері перемичка, то нуль фактично пропадає при обриві провода, але яка ймовірність пошкодження того нуля ???

3) стабілізатор - то зайве, напруга ніби нормальна, принаймні в ті моменти, коли я перевіряю, а от що то за правильний "запобіжник біди" ви маєте на увазі цікаво.

Опубліковано

Якщо є можливість протягнути новий кабель, то варто це зробити.  Після Вашого лічильника бажано підключатись. Ну і автомат окремий було б не погано. Якщо   ні, то в звичайну розетку включати можна. По навантаженню той же чайник або праска. 

Ви мабуть ОДИН з небагатьох людей які уважно прочитали інструкцію до бойлера. Більшості така думка навіть в голову не приходить.

 

Убезпечитись від перенапруги можна, якщо встановити реле від перенапруги ( типу Зубр) є інші варіанти. Якщо обрати стабілізатор, то варто знати що нормальний (правильний) стабілізатор досить значного розміру, та і ціна не маленька. Чи буде місце для встановлення. В щитку під'їзду місця точно не знайдеться.

 

Опубліковано

Навіщо новий кабель???? розетка підключена 3-жильним мідним кабелем, на окремому автоматі, (правда толку з того автомата, якщо він номінал кажись 40 ампер має, то хіба, щоб вручну можна окремо вимкнути).  Всі три жили в щиток заведені - то і є окрема лінія фактично, тільки земля не підключена. Стабілізатор нафіг не потрібен, в квартирі не поставлю, бо розводка не дозволить, і в щитку чи в під'їзді не реально теж ставити, та і потреби явної немає в ньому, не бачу я стрибків напруги. Але відсутність стрибків не означає , що не може бути якогось форсмажора, от реле мене  цікавить. Яке краще вибрати, хто порадить оптимальну ціну якість? 

 

" Якщо   ні, то в звичайну розетку включати можна. По навантаженню той же чайник або праска.  " - воно то так, якщо крім бойлера більше нічого не вмикати. А якщо паралельно ще пралка, і праска, і ще якась дрібнота, а провід алюміній, то якраз тих 1,5КВат. бойлера будуть зайвими явно.

Опубліковано
1 час назад, Unknown сказал:

 

головне щоб струмом не довбануло коли будете гарячою водою користуватись

 

попробуйте всунути палець в кружку в якій воду гріє звичайний кипятильник, звичайно бойлер більш складна штука але все ж таки для чого ризикувати.

 

є досвід до заміни старої розводки водопроводу на пластик, при працюючій пральній машині без землі деколи пощипувало в ванній руки особливо коли на них подряпини чи рани були (пошкоджеия верхній шар шкари - природній захист від статики і малих струмів організму), або при перемішуванні страви металевою ложкою в каструлі яка стоїть на старій  електроплиті.

 

Сам планую бойлера ставити про вивід для води  подумав і розетку, а от землю не памятаю наврядчи підвів, бо на електро плиту спеціально окремого кабеля запускав для землі.

Опубліковано

Як казав мій знайомий енергетик, "земля" в щитку може бути присутня хіба на папері (в будинках яким по 30-50 років). Тобто ви можете під'єднатись до корпуса щитка, але "землі" там може не виявитись фізично, бо вона згнила в підвалі. В "хрущовках" - то 100%, в новіших будинках радянського періоду - як повезе.

Опубліковано
9 часов назад, Unknown сказал:

Чи є  варіанти нормального заземлення "землі" в щитку, чи занулювати і не паритися ?

 

Якщо будинок старий, варіанта "нормальної" землі немає. Можете занулювати і не паритись, а можете не занулювати і не паритись. Занулення призначене для швидкодії спрацювання захисту.

Опубліковано
9 годин тому, Unknown сказано:

Чи є  варіанти нормального заземлення "землі" в щитку, чи занулювати і не паритися ?

 

Ну якщо розбиратись, то на електр.підстанціях нуль і земля як правило об'єднані.

Опубліковано

так і треба, в тещін "цветочній горшок" із расчета - 20 горщиків/прилад

контур заземлення прокласти ст. полосою 40х4 по підлозі і по стінах на дюбелях

"під'єднання" до горщика - ст. катанка 6мм, з'єднання до контура - зварювання

Опубліковано
В 03.05.2016 at 22:48, sirgo сказал:

Ну якщо розбиратись, то на електр.підстанціях нуль і земля як правило об'єднані.

На підстанціях так, там за цим дуже дивляться і навіть перевіряють опір кожен рік, проблеми починаються в щитових будинків і поверхових щитах.

Опубліковано

Читаю про захисні реле напруги і ПЗВ.

Виникли запитання: 

1) В схемі використовується 3 радянських автомата (2 по 16 ампер і 32 на бойлері). 32-ку хочу міняти на 16-ку, чи є сенс старі 16-ки міняти і на що ?

2)  Варіант підключення ПЗВ?, Планую ставити 1 шт.  перед автоматами, номіналом ампер 40, чи правильно ?

3) ПЗВ з яким диференційним струмом відключення обрати і чому?  (10, 30, 50, 80 міліампер  чи інший варіант?)

4) Порадьте конкретне ПЗВ нормальної якості, але не надто дороге.

5) Реле захисту яке вибрати (виробник, потужність)?, щоб золота середина "ціна/якість".

6) Ставити то все найкраще  в послідовності   лічильник-реле-ПЗВ-автомати?

7) висячий провід "землі" прикріпити до нульового провода тієї  ж лінії?

 

8) Куди в тому щитку найкраще приліпити нове обладнання?, на рейці місця вільного немає ((

Опубліковано

Наскільки я зрозумів з фото, в щитку немає окремої "земляної" клеми. Для нормальної роботи ПЗВ потрібно щоб "нуль" і "земля" були розділені після ПЗВ. Отже, якщо Ви поставите ПЗВ, під'єднаєте "земляний" провід кабеля бойлера до щита, а потім на іншому кінці знову до бойлера, то ПЗВ буде постійно вибивати, тому що це буде "нуль", а не "земля". Який вихід з ситуації - ставите ПЗВ, але не підключаєте "землю" до бойлера, в такому випадку ПЗВ як ПЗВ спрацює тоді, якщо бойлер буде трохи пробивати на корпус, а Ви випадково доторкнетеся до бойлера і наприклад водопровідної труби. Замість того, щоб Вас (не дай Бог) вдарило струмом спрацює ПЗВ. Варіант два - не ставите ПЗВ, підключаєте земляний провід в щиту, на іншому кінці до бойлера і отримуєте занулення. У випадку серйозного пробою бойлера на корпус виб'є автомат і ніхто не отримає удару струмом.

Все те, що Ви намітили собі поставити (автомати, ПЗВ, реле напруги) на місце діючих автоматів не влізе, оскільки ПЗВ по ширині як два автомати, а реле напруги як три, щит потребує часткової переробки. (Або щось із цього поставити в квартирі).

На рахунок марок автоматів і тому подібного, то як кажуть, у кожного електрика свої "прістрастія", але оті що є чорні бажано замінити, тому що наскільки я знаю у них немає так званої "мгновенной токовой защиты" а тільки теплова, тобто є ризик того, що вони будуть спрацьовувати тільки при суттєвому перевантаженні мережі, а при короткому замиканні може скоріше відгоріти провід десь у коробці в квартирі, чим спрацює автомат.

Опубліковано
1 час назад, sss381 сказал:

Наскільки я зрозумів з фото, в щитку немає окремої "земляної" клеми. Для нормальної роботи ПЗВ потрібно щоб "нуль" і "земля" були розділені після ПЗВ. Отже, якщо Ви поставите ПЗВ, під'єднаєте "земляний" провід кабеля бойлера до щита, а потім на іншому кінці знову до бойлера, то ПЗВ буде постійно вибивати, тому що це буде "нуль", а не "земля".

ніправільна

1. на бойлер прокладена окрема лінія, тому обмежень, крім як по габаритам (36мм+18мм+18мм=72+3) для монтажу і підкл. пзв в щіті немає.

Підключення:

провід "земля" окремої лінії - на корпус щита, наприклад під вінт кріплення "пекетника"

автомати - демонтаж, на їх місце - 2х16 на хату і пзв (автомати - єнекст, пзв теж пробуй таке, тим більше щит загальний, може не вкрадуть)

на вхід "фаза" пзв -перемичка з автомата (не попутай вхід/вихід на пзв, вхід зверху, а фаза в тебе знизу, на автоматах - мона і знизу)

тепер по "нулю"

на фото зліва біля чорних автоматів стоїть  клемник на нульову шину, окремо для кожної квартири (це вже +)

тому, треба знайти свою клемну колодку і від неї прокласти провід на вхід N  пзв

виводи з пзв думаю ясно - фаза-ноль окремий кабель

2. можна включити ПЗВ і в загальну схему, тобто перше пзв, далі автомати, але як писав далі sss381  спрацьовувати воно буде при різних умовах, короче, краще не ставити, бо потім будеш тут на форумі гадати чого воно сука вибиває

3. поставити ПЗВ біля бойлера в спец коробочку і підключити (троха херовий варіант, для цього є спец ПЗВ в розетку)

4. Краще всього прокласти нову лінію (2х3х2,5(4)мм) в квартиру (на майбутнє) і встановити свій щит і вже  з нього підключити все (але треба довбати стіни і в квартирі особенно) а в щиті два автомата по 25А 2полюс

5. Якщо ти не електрик, то краще не лізь, в щит, а знайди хто влізе

Опубліковано

Свого щита в квартирі не буде, то точно, орендоване житло ...

Але техніка своя рідна, і хочеться її захистити, тому про реле думаю, ну і себе захистити хочеться, тому про ПЗВ задумався. Пралка в деякі моменти трохи пощипує, включена в розетку без заземлення. От і думаю про ПЗВ на всю мережу. 

Опубліковано

ПЗВ захищає не техніку, а твоє життя при пробої на корпус тена бойлера чи пралки і т.п., або від возгорання і пожежі

пралка все одно буде щіпати, треба включити її теж на окрему лінію, а вона  (лінія) бойлер і пралку не потяне, який там кабель прокладений?

захист техніки - це реле напруги, якщо ставити його до автоматів і пзв то місця маловато, да і прібор дорогий, щоб в загальний щит ставити

і як показує практика - не особо воно і треба, три фази без нуля не так часто вже гуляють

щоб не щіпало - вийняв вилку з розетки тоді відкривай кришку бака виймай бєлье, ну або в резінотапках (але може не проканати)

пзв на 30ма, якщо на 10, то може вибивати де треба і не треба, а на 100 спочатку приб'є тебе, а потім відключить

да і не купиш ти такі так просто, бо продають те на що спрос

пзв  - це має бути діфавтомат, бо є просто діфреле, не попутай тут почитай

я би взагалі поміняв би автомати на вході а пзв знайти таке що в розетку, потім з собою забрав на іншу хату

Опубліковано
10 часов назад, Unknown сказал:

Свого щита в квартирі не буде, то точно, орендоване житло

Якщо це тільки так, то не заморочуйтесь, купіть щось (реле напруги, ПЗВ), що вмикається в розетку, а в вже в нього техніку, ПЗВ на ВСЮ розеточну мережу не потрібне, у випадку його відхилень (помилок) у роботі (таке трапляється) замучитеся виясняти причину, чого воно вибиває.

 

9 часов назад, volker78 сказал:

пзв на 30ма, якщо на 10, то може вибивати де треба і не треба, а на 100 спочатку приб'є тебе, а потім відключить

+++

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...