Перейти до змісту

Відшкодування пошкоджень від ДТП у разі відсутності ОСЦВ у винуватця


jack74

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Сьогодні тракторист, котрий виконував чистку вулиці, зацепив шуфлею машину брата (пошкодив дверку і поріг). Машина була припаркована біля тротуару, тобто навіть не рухалася.

Приїхали поліцейські, оформили ДТП, але ніяких довідок про ДТП, з їх слів, тепер не дають... (дивно...).

Але головне інше. В тракториста, виявилось, немає ОСЦВ. Механік ЖЕКу (чи хто він там), котрий приїхав на місце, заявив, що на такі трактори не треба мати ОСЦВ (певно, мав на увазі оговорку в другому абзаці статті 21.1 Закону України про ОСЦВ, що типу цей трактор не є тим траспортним засобом, котрий бере участь в дорожньому русі)... Як на мене - брєд сивої кобили, ну але що маємо, те маємо...

Отже, є ДТП, оформлене поліцейськими, є винуватець без ОСЦВ...

Наскільки я розумію, відшкодування тепер потрібно вибивати якось через МТСБУ? Хтось проходив таку процедуру? Які папери збирати і куди направляти?

 

Фото ДТП

3333.jpg

4.jpg

Фото протоколу

111.jpg

222.jpg

Опубліковано

Заміряли, задокументували, тобто виконали свою роботу. Поліцаї ще молоді, що вони можуть казати...

Радили не марнувати нерви на сварку з тим "механіком" чи "інженером" ЖЕКу (бо той прямо нагло заявляв "ніхто платити не буде"), а подавати до суду.

Опубліковано

А до чого тут МТСБУ?

Як на мене, відшкодування відновлення слід робити через суд: позов на власника ТЗ, тобто ЖЕКу.

Опубліковано

тому що в разі відсутності ОСЦВ у винуватця (але при наявності її в тебе) відшкодування робить МТСБУ, а воно потім регресує судами з винуватця. Для того й було створене МТСБУ.

Раніше, до створення МТСБУ і до введення ОСЦВ, да, так і було - суд визнає винного, той показує, що зарплати в нього майже нема, і суд призначає його виплачувати тобі по 10 грн. в місяць. Класно?! "Панять і пґастіть"?! Отож то. От тому й ввели теперішнью систему "цивілок", щоб захистити потерпілу сторону.

Опубліковано

Буде суд. Тракториста визнають винним в ДТП. А Потім подавати на підприємство на яке працює цей тракторист, якщо не працює (що малоймовірно) на підприємство то безпосередньо позов до тракториста.

ДО цього треба зробити оцінку що і скільки треба для ремонту. Або якщо буде без оцінки і самі замінювати пошкоджені запчастини, то всі чеки збирати.

Опубліковано

Читав. Я конкретно написав, що якщо цей тракторист працює не сам по собі, що скоріше всього так воно і є, то стягнення буде не з ЗП тракториста, а з підприємства на яке той тракторист працює і це буде точно не по 10 грн.

 

 

Опубліковано

стягував. І навіть такі збиткові бідні підприємства досить швидко платили, щоб не заблокували рахунки чи держвиконавець не стягнув виконавчий збір.

 

 

Опубліковано

(чи, тим-більше, з ЖЕКУ!)?

ЖЕК-и лише прикидаються бідними.  Бабла там вагон. Єдине, що вони простим трактористам бабла не платять

Опубліковано

Так, в брата є ОСЦВ і він телефонував, ДТП зареєстрували. Сьогодні має з'їздити до свого страховика, той йому обіцяв все роз'яснити.

Наскільки я зрозумів, почитавши сайт МТСБУ, то виплачуватись буде через страхову, котра має членом МТСБУ, тобто так, як ти пишеш.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Короче, надіслав, як і вимагали - протягом 3-х днів, "Повідомлення про ДТП", пройшло 2 тижні - ні атвєта, ні прівєта... Додзвонився напряму в Київ в МТСБУ, в "департамент чи-то відшкодувань, чи-то врегулювань (тел. 044 5018531), відповіли, що відповідь надіслали поштою, але на словах повідомили, що МТСБУ не проводить відшкодувань пошкоджень, нанесених тракторами, так як вони не підлягають страхуванню... "Позивайтесь до власника трактора через суд"... Абалдєть... Тобто, трактори можуть їздити і безнаказано чавити машини...

Опубліковано

Прийшло це "пшолнах"

відповідь МТСБУ.jpeg

 

Гарний абзацик в пунктик 1.5 вліпили!

Цитувати

У цьому Законі не вважається транспортним засобом пристрій, який підпадає під ознаки, зазначені у цьому пункті, але щодо якого не встановлено коригуючий коефіцієнт залежно від типу транспортного засобу; {Пункт  1.5  статті  1 доповнено абзацом другим згідно із Законом N 3045-VI (3045-17) від 17.02.2011} 

І до чого тут ті "коригуючі коефіцієнти"?! Почав шукати, що ж то за "Коригуючий коефіцієнт"... А він згадується в Розділі VII пункті 6, а там лише

Цитувати

6. Протягом  одного  року з дня набрання чинності цим Законом застосовуються такі коригуючі коефіцієнти до страхових платежів: 

     Тип коригуючого коефіцієнта залежно від:    
I. типу транспортного засобу:
   1. легковий автомобіль 
   2. причепи до легкових автомобілів               
   3. автобуси з кількістю місць для сидіння 
   4. вантажні автомобілі вантажопідйомністю 
   5. причепи до вантажних автомобілів
   6. мотоцикли та моторолери 

і все!!! Тобто, причіп може нанести пошкодження, а трактор - НІ! - Бійтесь тракторів на дорогах!

 

І, при чому, зробили гарну лазєйку! Судячи з слів "Протягом одного року..." ті "коефіцієнти" потім можуть змінюватись якимись поправками, чи доповненнями, чи як воно в них там називається! Захочуть - взагалі повикидають...

Тобто, Законом наче й гарантують відшкодування потерпілим, але якийсь там папірчик, котрий щороку може якимось там клєрком прийматись, може знівелювати всю суть Закону...

Закон прийняли, обов'язкове страхування ввели, натомість наче відшкодування гарантували і заспокоїлись. А потім якийсь гівнюк, лобіюючи інтереси страховиків, тихенько пропихає маленьку поправку до Закону, і тим самим перекреслює всю суть гарантування відшкодувань! І нахєра така "страховка"?!

 

А ти собі тепер чухай голову... За ремонт назвали 150$, зрозуміло, що "в процесі" підросте мінімум до 200...

Подавати в суд? - Потрібно заплатити експерту, щоб оцінив пошкодження (вроді називали суму 400-700 грн.), потрібно заплатити судовий збір (навіть не знаю, скільки це), а потім невідомо скільки судитися з тим ЖЕКом... А тут он постійно мусолять по новинах, що хочуть взагалі ЖЕКи ліквідувати, і що тоді? З кого стягуватись буде? З того тракториста з села? От і чи варте воно того...

 

От страна Гондурасія! Закони вроді й є, а коли доходить до діла - пшик

Опубліковано
1 година тому, jack74 сказано:

Закон прийняли, обов'язкове страхування ввели, натомість наче відшкодування гарантували і заспокоїлись. А потім якийсь гівнюк, лобіюючи інтереси страховиків, тихенько пропихає маленьку поправку до Закону, і тим самим перекреслює всю суть гарантування відшкодувань!

Виявляється, не один гівнюк! Їх було декілька!:

Цитувати

Ініціатор(и) законопроекту:

Прокопчук Юрій Володимирович (VI скликання)

Шемчук Віктор Вікторович (VI скликання)

Савченко Ігор Васильович (VI скликання)

Піскун Святослав Михайлович (VI скликання)

Швець Віктор Дмитрович (VI скликання)

Троє з БЮТ, один з НУНС, і ригоанал Піскун

І пропихнули цю "корекцію" при Януковичу, звичайно...

 

Вірніше, поправок там було багато, і може гівнюк, якраз, був один, який під шумок і просунув цю "поправочку"... А інші "соавтори" просто не помітили...

Це зайвий раз доводить, що для того, щоб бути Депутатом, мало бути лише патріотом, потрібно бути ще й освідченим.

Опубліковано

щоб бути депутатом, треба не освіченість, треба багато брехати, мати або харизму й популярність, або багато бабла, або багато адмінресурсу

 

але оскільки шкода, заподіяна трактором, не відшкодовується МТСБУ, а трактор належить юридичній особі (плюс в робочий час) - позиватись треба до ЖЕКа, і шанси виграти дуже високі (якщо належним чином оформлено протокол ДТП). це забере місяці часу (може розтягнутись і на багато місяців), витрати на експертизу (яку інша сторона можна оскаржити), за прийняття позову до розгляду суд зараз менше тисячі не бере - але ЖЕК, якщо програє, відшкодує всі (задокументовані) витрати. час залежить в основному від того, наскільки сильні юристи ЖЕКу, і від принципової позиції керівництва ЖЕКу - якщо є докази вини, то ЖЕК програє суд 99.9%, за затягування ЖЕКу доведеться платити (повторна експертиза, апеляція, ...).

після програшу в суді, ЖЕК, швидше за все, в порядку регресу буде розбиратись з трактористом.

але щоб не гадати - краще звернутись до юристів. паралельно, звісно, можна самостійно пошукати судову практику по трактористах ЖЕКів.

Опубліковано

Якщо на тракториста складався протокол за ст. 124КУпАП, має бути рішення і скоріше всього позитивне для потерпілої сторони і негативне для тракториста а відповідно до ЖЕКа. Якщо є така постанова, де водія визнано винним її берем і звертаємся в суд. відповідно до ч. 3 ст. 61 ЦПК  Обставини, встановлені судовим рішенням у цивільній, господарській або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Там же йде посилання на ст. 1166 та 1172 ЦКУ.

ТУт майже вже готова позовна тільви розписати що коли і як і можна в суд.

 

І досить нити держава не така. НЕ така бо ніхто не хоче зробити лишній рух тілом щоб щось зробити.

Батия в 11 році купляв машину заплатив 3% в пенсійний за першу реєстрацію. Подали в суд тут програли апеляція скасувала і прийняла рішення задовольнити позов і стягнути з держбюджету тих 3%. Повернули за 5днів після звернення. Теж знайомі баті плакали і казали нікуя тобі не вернуть бо кончена держава.

Опубліковано

Так, протокол був, а суду ще не було, здається...

Спойлер

56b31f4156536_2.thumb.jpg.4a7eb39b9aa79e

 

Це зрозуміло, що проти ЖЕКу справа майже виграшна, проти цього ж ніхто не говорить. Мова про мороку і чи "овчинка вичинки варта"... Так, гроші може повернуть, витрати компенсують, а час? А нерви? Чи варто воно тих 5 тис. грн., ось в чому питання...

 

А на рахунок "держава не така", це вже стосується зовсім іншого - хитрої системи ОСЦВ, якою нас всіх змусили постійно платити за ОСЦВ, взамін "гарантуючи" нам відшкодування, а в реальності, як виявилось, "гарантії" ті ілюзорні... Тут не ниття, тут обурення. І ти (чи я) з цим нічого зробити не можемо, як би ми не підскакували. Закони рядові громадяни не змінюють.

Була думка написати Петицію, але навряд чи вона набере необхідну кількість голосів... Її ж зрозуміє лише той, хто з цим вже стикнувся... Для цього потрібно ту петицію десь "просувати", "рекламувати", "освітлювати" і т.д. А коли, і хто цим буде займатись?... 

Опубліковано
33 хвилин тому, jack74 сказано:

А на рахунок "держава не така", це вже стосується зовсім іншого - хитрої системи ОСЦВ, якою нас всіх змусили постійно платити за ОСЦВ, взамін "гарантуючи" нам відшкодування, а в реальності, як виявилось, "гарантії" ті ілюзорні...

не плутай.

заплативши за поліс ОЦВ, ти отримав гарантію того, що будучи винуватцем ДТП, ти не попадеш на різні схеми розводів на дорозі в кращому випадку, а в гіршому випадку - на відшкодування тобою значної реально заподіяної шкоди життю та здоров'ю.

заплатив би водій трактора за поліс - не було би проблеми в тебе - отримав би собі відшкодування від його страхової. А оскільки Піскун сотоваріщі вивів трактори з компетенції МТСБУ (за твоїми словами) - то постраждала сторона самостійно займається стягненням шкоди з винуватця.

 

Не плутай трактор, який опинився поза МТСБУ, з системою полісів ОЦВ в цілому.

Опубліковано

:) Якраз плутаєш ти! Ця система ОСЦВ (СИСТЕМА, а не конкретно поліс ОСЦВ) і робилася для того, щоб всі гарантовано могли отримати відшкодування, незалежно від того, мав винуватець поліс, чи не мав. А для цього було введене примусове ОБОВ'ЯЗКОВЕ страхування відповідальності власників транспортних засобів - поліс ОСЦВ, і ти, для того щоб отримати таке "гарантоване відшкодування", мусив і сам бути членом тієї системи, мусив і сам вносити свій внесок в ту "копілку", тобто мусив купувати поліс ОСЦВ.

І всі страхові компанії увійшли в Бюро МТСБУ, в фонд якого вони відстьогують якраз на от-такі випадки. Зробили, типу, в Україні як в Європі, щоб стати "членом" "Зеленої карти"...

Тільки от якийсь мудило вивів трактори з-під тієї системи, позбавивши, тим самим, покупців поліса ОСЦВ тих гарантій... Нада ж чємта атлічяцца!

А страхувати свою відповідальність ти міг і раніше, і ДО введення ОСЦВ. Тільки в тому разі ти просто страхував по своєму бажанню, щоб замість тебе твою шкоду (яку ти наробив) сплачувала твоя страхова. Але тобі ніхто нічого не обіцяв відшкодовувати. Ввівши ж систему ОБОВ'ЯЗКОВОГО страхування відповідальності, держава створила такий стан речей, що кожен власник ТЗ змушений вже страхувати свою відповідальність, але натомість йому гарантують таке ж відшкодування в разі, якщо він виявиться постраждалим.

Але то я вже повторююсь...

Опубліковано

Ні.

Держава зобов'язала тебе застрахувати твою відповідальність, а не гарантувала тобі отримання відшкодування.

МТСБУ збирає гроші зі страхових компаній не для того, щоб оплатити "якраз от-такі випадки", а для того, щоб у випадку припинення існування чи втрати платоспроможності твоєї страхової компанії, ти не втратив страховий захист (на випадок банкрутства СК, наприклад) - ось це держава гарантує системою полісів ОЦВ.

якщо ти потрапив у ДТП, а винуватець не має поліса - то МТСБУ виплачує тобі не просто так кошти з резервного фонду, а після виплати подає регресний позов проти винуватця, і стягує кошти з нього.

більше того - я не бачив обмежень щодо отримань виплат від МТСБУ і в ситуації, коли обидва водії не мали поліса - то постраждалого оштрафують за те, що в нього не було поліса, але постраждалий також може звернутись до МТСБУ за відшкодуванням шкоди (ті - регрес на винуватця).

Ще раз - ти купуєш поліс страхування твоєї відповідальності. І якщо ти потрапляєш в ДТП, де ти постраждалий і тобі завдано збитків на 120тис.грн. - то якщо у винуватця поліс на 50тис.грн., то страхова компанія винуватця заплатить тобі 50тис.грн., решту 70тис. доведеться стягувати з винуватця. Тому що це не залежить від суми, на яку ти застрахував свою особисту цивільну відповідальність (якщо ж у винуватця поліс на 100тис.грн. - то його страхова заплатить тобі 100тис., а він сам - 20тис.).

Опубліковано

До чого тут поліс і механізм його відшкодування? Ти що думаєш, я вчорашній? І ні разу не мав справи з полісами і відшкодування, що ти мені прописні істини розжовуєш?

Я тобі про мету СИСТЕМИ, а не про суто поліс! Я тобі про глобальніше, а ти мені про міщанське

Цитувати

Стаття 3. Мета здійснення обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності 
     Обов'язкове страхування  цивільно-правової відповідальності здійснюється з метою забезпечення відшкодування шкоди, заподіяної 
життю, здоров'ю та/або майну потерпілих внаслідок дорожньо-транспортної пригоди та захисту майнових інтересів 
страхувальників. 

 


Стаття 40. Повноваження МТСБУ 
     40.1. МТСБУ є гарантом відшкодування шкоди: 

Розумієш?! Мета - це гарантування відшкодування потерпілому, а не збереження твого гаманця (винуватця)!
І це все писалося, щоб Україна ввійшла в міжнародну "Зелену карту", і МТСБУ під це створили... І гроші МТСБУ "збирає", як ти пишеш, для різних випадків і виплат, а не лише через неспроможності чи банкрутство страхової, як ти пишеш... Воно, наприклад, платить за інвалідів (які звільнені від ОСЦВ)... Якщо тобі дійсно цікаво, то вони перелічені в п.41 Закону про страхування. І фонди в МТСБУ для цього різні є (фонд захисту потерпілих, фонд страхових гарантій)

 

Ладно, все, проїхали. Я тобі про одне, а ти мені про інше... Тут зовсім про інше тема.

  • 7 місяців потому...
Опубліковано

Отже, що на цей момент... Суд виграли, звичайно. Було два (чи три засідання)... Перше, звичайно ж, як завжди, перенесли з-за неявки відповідача, потім юрист ЖЕКу пробував затягнути, вимагаючи повторну еспертизу-оцінку в їх присутності, але цей момент наш адвокат передбачав і завчасно офіційно направляв ЖЕКу запрошення на експертизу. Вони тоді, звичайно ж, ігнорували, а зараз цей момент був доведений адвокатом судді, і суддя, відповідно, відхилив це клопотання ЖЕКу (адвокат мололець, вже мав досвід).

Наш позов був задоволений майже повністю (відхилена лише сума за моральну компенсацію, що було очікуваним), тобто ЖЕК "влетів" на 15 чи 16 тисяч (не пам'ятаю точно).

А тепер справа "тащиться" судовим виконавцем, який, як завжди, то у відрядженні, то у відпустці і т.д.

Тобто грошей досі нема, готуєм скаргу на судового виконавця.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...