Перейти до змісту

Волиняни можуть передати показники газового лічильника через смс


Гість rl72

Рекомендовані повідомлення

Волиняни можуть передати показники газового лічильника через смс

28 жовтня 2015

Для зручності та оперативного збору інформації ПАТ «Волиньгаз» пропонує для споживачів природнього газу нову послугу – смс-інформування. Волиняни можуть передати показання своїх газових лічильників за номерами: 067-364-7-104 та 050-384-7-104.

Усе що необхідно – вказати у своєму повідомленні № особового рахунку (його можна дізнатись за номером контакт-центру 0332-280-104 або у квитанції на оплату) та показник лічильника, – повідомляє прес-служба Волиньгаз.

Текстове повідомлення повинно мати наступний вигляд:

«00000 (пробіл) 11111»

Де: 00000 – Ваш особовий рахунок;

11111 – Ваш поточний показник лічильника.

ПАТ «Волиньгаз» пропонує споживачам надсилати повідомлення в останні дні кожного місяця, починаючи із 28-ого числа.

«Телефонна лінія контакт-центру «Волиньгазу» є дуже затребуваною та завантаженою. Лише за пів року роботи, її послугами скористалось понад 60 тисяч волинян, більшість із цих дзвінків були для того аби повідомити показники. Тому аби розвантажити лінію та спростити для наших клієнтів процеc повідомлення показання лічильників у нас запрацювала послуга смс-інформування» – розповідає голова правління «Волиньгазу» Мирослав Коротя.

Абоненти можуть легко налагодити цю процедуру, що надалі займатиме всього декілька секунд. Для цього необхідно просто зберегти перше повідомлення до «Волиньгазу» у своєму телефоні та раз в місяць змінювати у ньому лише показник лічильника.

Вартість СМС – згідно із тарифами мобільного оператора абонента.

Також споживачі можуть передати показання лічильника газу, дізнатися про причини відключення, інформацію про тарифи та субсидії, а також висловити свої побажання та зауваження за електронною адресою [email protected]

Телефон контакт-центру ПАТ «Волиньгаз»: (0332)-280-104.

по стаціонарному дозвонитись, шоб передати показники майже нереально, хоч якийсь плюс.

але чого б не зробити сайт з можливістю вносити туди дані...

бо СМС дійшла-недійшла, внесли чи згубили, фіг проконтроюєш

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

С 29.10 (т.е. завтра) уже должен заработать личный кабинет для Волыньгаза:

http://104.ua/ua/instructions/registration-benefits/id/how-to-register-13632

Насчет СМС согласен, никакого подтверждения, хотя мало ли )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краще б доробили врешті-решт "Особистий кабінет" на сайті.

ЗІ. Поки писав, з"явився попередній пост ... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О можна буде поспамити смс-ками з випадковими номерами рахунків і показниками лічильника чим побільше, хай нараховують по них

саме з такого і розпочинається деградація суспільства

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Как на меня то хрень редкая. Все равно будут ходить по хатам и писать ручкой по бумаге. Хотя на этом кто то не плохо заработал!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дійсно варто б було продумати якусь смс відповідь що дані прийняті і тд.... ато послав... а що там і як хто зна...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

при надсиланні смс є звіт про відпраку і отримання, а якщо сумніви, що внесли в базу,

то чому не було сумнівів, коли просто звонили і давали покажчики усно, тоді ще більша вірогідність помилки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

при надсиланні смс є звіт про відпраку і отримання, а якщо сумніви, що внесли в базу,

то чому не було сумнівів, коли просто звонили і давали покажчики усно, тоді ще більша вірогідність помилки.

та хз.... мабуть якийсь умовний спокій є шо з тобою говорить людина реальна, запитує адресу... і називає прізвище, ти диктуєш і при тобі вводить...

не наю мо й не так але вірогідність помилки менша....

а смски ... важливо як ким чи чим вони далі обробляється і тд...

ну в будь-якому випадку це крок вперед... хоть якийсь розвиток..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мамі дружини кожен місяць приходить смс "у вас борг з газ", з іванофранківськгазу

живе в Луцькому районі

хз, де у франику її мобільний взяли

тому, сайт на якому сам ввів цифри і їх перевірив таки дає більше довіри

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нарешті,якийсь прогрес.А то оте дзвоніння,а точніше недодзвонювання кожного місяця дратувало.

Я вже зареєструвалася.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

С 29.10 (т.е. завтра) уже должен заработать личный кабинет для Волыньгаза:

http://104.ua/ua/ins...-register-13632

Насчет СМС согласен, никакого подтверждения, хотя мало ли )

зареєструвався за 3 хв.

потрібен особовий рахунок і правильна сума сплачена по останній квитанції (у жовтні за вересень)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щось вже здехло. Уже мого користувача прибили, перереєстровувався, і "кабінет недоступний"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Регистрировался, не работает регистрация, переписываемся с тех. поддержкой.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

потрібен номер клієнта у Волиньгазі, а не комкарти. Там в квитанції є його частинка (прямо під "газом"). Також його можна побачити на квитанціях від Волиньгазу (багато кому вони такі розносили). А ще можеш просто написати запит по електронці на їхньому сайті і вони тобі повідомлять твій номер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Через форму задав їм два питання, одне про оплати, одне про перевірки ДВК

Відповіли відносно швидко та гарно розписаши нюанси (на відміну від консультацій по телефону)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зареєструвався, відправивив дані, пише через годину будуть на сайті,

наступного дня також відправив, бо нічого не видно, знову даних нових нема,

відправив смс на київстар, сьогодні прийшов звіт, що недоставлено, кабінет особистий вже не робить пише неправильний пароль або нема такого користувача.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та толку від того кабінету. Нарахували якийсь віртуальний показник лічильника і виставили заборгованість. А внести реальний показник, що менший їхнього - неможливо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

комусь вдалось останнім часом зареєструватись? Бо в мене з двох спроб поки результату "ноль"... не приходять від них підтвердження на імейл...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

комусь вдалось останнім часом зареєструватись? Бо в мене з двох спроб поки результату "ноль"... не приходять від них підтвердження на імейл...

1-12-15 в13.00 за годину отримав лист,ввечері заборгованість.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

комусь вдалось останнім часом зареєструватись? Бо в мене з двох спроб поки результату "ноль"... не приходять від них підтвердження на імейл...

Вчора зареєструвався і ввів покази. Сьогодні в "кабінеті" маю суму до оплати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Подала показники по лічильнику в жовтні через смс, а в листопаді виявилося, що показник не зафіксовано....

Ось така халепа малята...

А щоб подати по телефону, то треба годинами наярювати....в 9,00 почала...в 13,00 показник подала...

"Сервіс" на вищому рівні...


 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
Рахунок за газ

Шановні користувачі особистих кабінетів

У тестовому режимі запрацювала можливість скачування рахунку за газ з вашого кабінету.

Кнопка для скачування рахунку розташована праворуч в розділах кабінету Мої дані та Книга споживача. Натисніть на неї і розпочнеться скачування файлу у форматі PDF. Завантажені з Інтернету файли зазвичай записуються в певну папку на вашому комп'ютері (наприклад, Завантаження чи Downloads).

Ви можете скачати свій рахунок, аби заплатити за ним у касі банку, чи для отримання деталізованої інформації щодо нарахувань за останній розрахунковий місяць.

Служба технічної підтримки сайту 104.ua

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://104.ua/ru/cabinet/how-to-use/id/jak-koristuvatis-osobistim-kabinetom-13680

Чому ми не можемо оперативно відповісти на ваше запитання

Шановні користувачі кабінетів, перш ніж задавати питання ознайомтеся, будь ласка, з інструкцією - у правому верхньому куті вашого кабінету чи за посиланням:
http://104.ua/ru/cabinet/how-to-use/id/jak-koristuvatis-osobistim-kabinetom-13680

Інструкція деталізована, проте вам не обов'язково читати її усю. Подивіться потрібну рубрику (розділ, крок). Там є відповіді на більшість запитань, які ви нам ставите.

Також велика до вас людське прохання: не писати однакові повідомлення кілька разів (та з різними темами).

Через велику кількість звернень ми не можемо вам швидко відповідати.

Служба технічної підтримки

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...