Перейти до змісту

Вибір авто. Є 2 варіанти. Отож яке?


Onil

Яке вибрати авто.  

92 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Цінова політика майже та сама. Габарити також. Мотори бензин, дизель. А от і вибрати важко. Хто може мав\має якусь з цих красунь, розкажіть, підскажіть.

Цікавить все, заміна масла, як вікна опускаються, чи холодить сильно кондиціоне, одним словом - ВСЕ.

Інфа для кума))

Опубліковано

На А-5 запчастин більше і вони вцілому дешевші за Супербівські. Маю на увазі б/в.

Суперб комфортніший, але - кожному своє. На обох авто з бензиновими двигунами присутній некритичний (навіть в інструкції прописано) "жор" мастила. В знайомого вилікувалося більш дорогим та якіснішим.

Переваги та недоліки, на мою думку, несуттєві в порівнянні. База машин однакова. Вибирайте по стану та "відчуттю водія".

Опубліковано

До поста fedot`a осоливо то й додати немає що. Хіба що А-5 (якщо 1.6МРІ) на трасі інколи не вистачає. Суперб 1.8Т на обгонах комфортніша. А в місті Октавіа, як на мене, досить економна. Я в місті вкладаюсь у 7.5-8 л/100 км, по трасі 6.7-7.2 л/100км на швидкостях 100-130 км/год. А вибір і справді робіть по своїх відчуттях, ну і по стану конкретних екземплярів )

Опубліковано
Що за такі гроші купити?

за такі то за які ? Бо реальність може суттєво відрізнятись від того, що ви там собі придумали по ціні, особливо, якщо шукати достойний апарат, а не те, що продають в першій десятці з найдешевшої ціни

Опубліковано

В наш час і при нашому фінансовому становищі взагалі не розгялядавби варіанти із бензиновими двигунами... Малолітражні дизелі і тільки! ІМХО Хоч і багато хто ще цього не цінить але при теперішніх цінах саме те! Аля, Renault Megane 3... п.с. І не слухайте що французи - гуано... З пробігом в 70-90 тис. і вони будуть Вам незамінним другом років 5, при середній витраті пального 4.5л на 100 км. + дизель в наш час виходить по 15 грн за 10л = свої гроші рахуйте самі!

Опубліковано

В наш час і при нашому фінансовому становищі взагалі не розгялядавби варіанти із бензиновими двигунами... Малолітражні дизелі і тільки! ІМХО Хоч і багато хто ще цього не цінить але при теперішніх цінах саме те! Аля, Renault Megane 3... п.с. І не слухайте що французи - гуано... З пробігом в 70-90 тис. і вони будуть Вам незамінним другом років 5, при середній витраті пального 4.5л на 100 км. + дизель в наш час виходить по 15 грн за 10л = свої гроші рахуйте самі!

реально багато бачили машин на продаж з реальним пробігом 70-90 тис ?

Опубліковано

Одиниці але за ціною "нормальної" шкоди можна пригнати реального "живого" француза з пробігом до 100 тис. !!!

Опубліковано

MANJAK11, судячі з пропозицій ціни від 9,8-10,5

Sp_RoNdo, ті мегани сюди попадають з скрученим кілометр. , і не дуже є віра в їхню надійність(мотор)

Опубліковано

Одиниці але за ціною "нормальної" шкоди можна пригнати реального "живого" француза з пробігом до 100 тис. !!!

це вам хто авто двотрирічне гнати буде ?й скільки ж воно тоді коштувати буде ? Хоча можливо я просто не в курсі ціноутворень на французські авто

Опубліковано

Реальний пробіг меганів приблизно 220-300 тис., тому там їх і позбуваються, а років маютб 5. Як треба катати, щоб 1,3-4 куб був цілий з таким пробігом

Опубліковано

судячі з пропозицій ціни від 9,8-10,5

За ці гроші ідеальний варіант BMW E39 дорестайл з двигуном m52b28tu. А на решту докупити m-пак і газ поставити, і буде просто пушка. Недофольсквагени відпочивають.

взагалі не розгялядавби варіанти із бензиновими двигунами...

Навпаки. Бензи, особливо високообємні, дуже впали в ціні. За відносно невеликі гроші можна відхватити досить цікаві машинки. На крайняк втулити газ.

Опубліковано

реально багато бачили машин на продаж з реальним пробігом 70-90 тис ?

Не скажу за автобазар, а в житті бачив кілька.

В мене машинці скоро дев'ятий рік піде, а пробіг лише до 80 добирається. Інша справа, що я її продавати не збираюсь :)

В родички в Європі лізингова малолітражка за три роки накатала менше 30000. З них 6000 км - це 2 поїздки в Україну. А так основний маршрут до офісу або магазину і додому (3-5 км.). Підозрюю, що лізингова компанія продала її потім з цілком реальним пробігом.

Це я до того, що якась малолітражка, то й же Меган - це не завжди "комерційне" авто, яке накручує більше 100 км в день. Наприклад, це може бути 2га (не основна) машинка в сім'ї.

Опубліковано

В наш час і при нашому фінансовому становищі взагалі не розгялядавби варіанти із бензиновими двигунами... Малолітражні дизелі і тільки!

А давайте створим тему, щоб не засирати тут в ТС, і посперечаємося. Оскільки, хоч зараз і їжджу на малолітражному дизелі, але "признаю" лише бензин + гбо. Ціна вцілому менша, газ для двигуна майже завжди лише позитив, ремонтується більшість "в гаражі на коліні", за невеликі гроші та короткий термін часу.

Опубліковано

Не скажу за автобазар, а в житті бачив кілька.

В мене машинці скоро дев'ятий рік піде, а пробіг лише до 80 добирається. Інша справа, що я її продавати не збираюсь :)

В родички в Європі лізингова малолітражка за три роки накатала менше 30000. З них 6000 км - це 2 поїздки в Україну. А так основний маршрут до офісу або магазину і додому (3-5 км.). Підозрюю, що лізингова компанія продала її потім з цілком реальним пробігом.

Це я до того, що якась малолітражка, то й же Меган - це не завжди "комерційне" авто, яке накручує більше 100 км в день. Наприклад, це може бути 2га (не основна) машинка в сім'ї.

я з вами згідний, але моментів декілька, перший - це те, що таких машин відносно дуже мало, другий - зазвичай такі машини вартують на 30-50% дорожче від середньостатистичної ціни (крім випадків, коли терміново треба гроші) , ну й третій, щоб знайти такого плану машину по більш меньш адекватній ціні, треба не один місяць часу потратити, хіба що повезе

Опубліковано

Порівнювати старий, мінімум, 16-річний корч з вдвічі молодшою машиною - смішно. Ну так, для полішуків головне - понти.

Не для всіх "машина" є синонімом "жоповозки". Я запропонував варіант, який буде кращий по всім параметрам (я надіюсь розумієш, що мова йде не про "понти"). А якщо руки ростуть не з жопи, то так ка BMW в обслуговуванні буде не набагато дорожче, ніж жалка пародія на Фолькса.

На рахунок двигуна. Дизель в наш час не панацея, враховуючи вартість їх обслуговування і те, що на продаж вони, як правило, попадають в передінфарктному стані.

Опубліковано

Якщо дивитися на цю проблему з боку економії (придбання авто), я б все ж таки схилився б до ШКОДИ "Октавіа". Економна + бензиновий двигун, є можливість поставити газове обладнання та мати завжди спокій у зимовий період часу. Бо який б той дизель не був а як прийде -20... починається "цирк" з запусками. Пригадую що навіть ОККОвска зимова "солярка" не врятувала (хоч і дизель не був свіжим... але але) Особисто мав багато машин але перевагу завжди віддаю бензиновим двигунам.

Ось така моя думка.

п.с. Бензинові двигуни набагато економніші у плані ремонту.....

Опубліковано

Я за А5.

Вона менша і місця в ній для сім"ї хватить з головою, легше паркуватись, заїжати в гараж і т.д. Нафіга баржа Суперб для сім"ї? Він буде більше жерти 100% (мав справу як з Супербом так і з Октавією).

В А5 кращий багажник і великий + в Октави по відношенню до Супера це задня підвіска. Балки хватить з головою і вона дешева в експлуатації/ремонті.

Опубліковано

Подивіться Тойоти Авенсіс, Кемрі 2007-08 бензинові + доставити ГБО.

Ходова того самого типу що в шкод, мотор не убиваємий, кузов не гниє

Опубліковано

Балка в А5 явно не спереду )))

Суперб все ж більший і А5 в місті набагато комфортніше в плані парковки.

Ззаду багаторичажка. Так де тоді балка?

Більший, точніше довший на цілих 23 сантиметра. Це навіть менше, чим різниця між фабією хетч і універсал тих років. Ширина однакова.

Опубліковано

Балка в А5 явно не спереду )))

Суперб все ж більший і А5 в місті набагато комфортніше в плані парковки.

Ззаду багаторичажка. Так де тоді балка?

Більший, точніше довший на цілих 23 сантиметра. Це навіть менше, чим різниця між фабією хетч і універсал тих років. Ширина однакова.

Багаторичажка йшла лише у топ комплектації.
Опубліковано

В А5 отака "балка"

showSNV305_7643773_19179242.jpg

А в Суперб - звичайна балка , як в "девятки"

А спереду навпаки -в октавії А5 звичайні стійки макферсон , а в суперб 4 шарових опори, як в фольксвагена В5.SkodaSuper_9125900_19179330.jpg

В просто октавії і спереду і ззаду проста підвіска.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...