Перейти до змісту

Коли вживані авто дешевшими стануть?


Martene

Рекомендовані повідомлення

кхм, годі публічно ср@тись, тема ж не для того...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 558
  • Створено
  • Остання відповідь

Яка відміна мита??

Вон виробництво запустили... Всі в чергу за ланосами)

http://fincentral.com/v-ukraine-vozobnovili-proizvodstvo-legkovushek/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Акциз на старі іномарки в Україні може зменшитися в 20 разів

 

Відповідний закон включено до порядку денного сесії Ради
Як стало відомо "Автоцентру", вперше в історії Верховної Ради одразу 100 депутатів підписали Законопроект 3251 про зміну акцизів на авто, який дозволить здешевити ввезення іномарок.
Напередодні законопроект включили до порядку денного сесії парламенту. Коли саме будуть голосувати сам закон у першому читанні, поки невідомо.
Законопроект передбачає прирівнювання ставок акцизу при митному очищенні на старих авто до ставок на нові машини. Тобто, в залежності від обсягу і типу двигуна (бензин/дизель), а також віку авто ставки акцизу для старих машин з моторами до 1500 "кубиків" повинні зменшитися в 10-20 разів, для моторів від 1500 до 3000 куб. см – в 6-15 разів, а для моторів об'ємом понад 3 літрів – приблизно, в 1,5 рази. Проект має обмежений термін дії – до 31 грудня 2017 року.

 

34c966d0142cef5783e71e620db09f46.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

но-но. А шо про євро-5 вже мова не йде?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://w1.c1.rada.go...d=&pf3511=56718

почитайте

якщо просунуть, подешевшають..

Подивилася сьогодні що там з тим законопроектом: 26.11.2015 його включили до порядку денного (з 2-го разу), тобто 26-го мали і розглянути - але не встигли... Тепер коли його розглянуть взагалі не зрозуміло. 

Хочеться дуже щоб його таки прийняли (надія вмирає останньою), але розум каже ... (а я не слухаю :_18: ). 

Позитивні моменти:

1. Багато депутатів вже підписались під даним законопроектом як ініціатори (такої єдності я не пам'ятаю щоб була по цій темі)

2. Депутати-ініціатори з різних партій (найбільше БПП, є і НФ, Самопоміч, Ляшко і Батьківщина) - майже в кожній партії є прихильники - це good

3. В пояснювальній записці викладене і фінансово-економічне обгрунтування:"Враховуючи всі фактори, реальні надходження до державного бюджету у 2016 році при реалізації даного законопроекту зростуть на 1,2 млрд грн." а це те що потрібно уряду - додаткові надходження до бюджету ;)

 

Тепер про негатив:

1. Для того щоб змінити ставки по акцизу необхідно внести зміни до Податкового кодексу України. МВФ від уряду вимагає реформ, в т.ч. і податкової реформи. Всі вже визнали що минулорічне "зменшення податків від Яценюка" це не реформа, на 2016 рік хочуть нової (звичайно що її ніхто реально не підготовив), але "показати щось" мають. І основна проблема це те, що одна стєрва з Мінфіну вже погодила з США та МВФ (так кажуть  :)) новий проект Податкового кодексу, який вони будуть "пропихати" в канун Нового року. Вже 30.11.2015, а той проект ще не оприлюднений, і чомусь я дуже сумніваюсь що там є щось про зменшення ставок акцизу. І уряд взагалі з рокув рік їх тільки підвищує. А після цих змін з 01.01.2016 Мінфін хоче ввести мораторій на будь-які зміни в Податковому кодексі на 4 роки... - то хто ж нам акциз зменшить в такому випадку?

2. Реально все буде залежати від голосування депутатів за проект змін до ПКУ. Якщо голосування буде таке як в минулому році - то нічого не зміниться. А в минулому році вони в ніч помоєму з 26 на 27 грудня до 4 ранку "проголосували" за нову реформу. Сьогодні доречі, в якомусь сюжеті по ТВ казали що в ту ніч змели все з буфєта - в т.ч. і весь коньяк. Нормально так голосували ))) Ніхто не читав (бо не встиг, там понад 500 сторінок було ), плюс ще уряд шантажував що без нового ПКУ не приймуть бюджет, а не приймуть бюджет не буде грошей МВФ.... Хотілось би вірити що на цей раз буде по-іншому ) і депутати внесуть в проекти ПКУ від Мінфіну свої пропозиції і проголосують за них. Хоча тенденція спостерігається негативна і часу залишилось дуже мало... Все в руках тих людей, яких ми обрали.

3. Лобіювання інтересів виробників. Виробників то мало, але до цього часу вони якось справлялись з захистом своїх інтересів  ;). Не вірю що Порох назажди розпрощався з корпорацією Богдан, та із ЗАЗ вони колись мали спільні проекти

4. В Висновку головного науково-експертного управління ВРУ щодо даного Законопроекту зазначено: "Стосовно пропозиції п. 1 розділу ІІ проекту щодо набрання чинності законом з 1 січня 2016 року звертаємо увагу на принцип стабільності податкового законодавства, закріплений у пп. 4.1.9 п. 4.1 ст. 4 Податкового кодексу України, за яким «зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки. Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року»."  От с..ки, як новий Кодекс 31 числа приймати і запроваджувати нові податки (як в минулому році) так можна, а як зменшити акциз так відразу ні. Але це не сама страшна норма - її все рівно ніхто не виконує :)

 

Вообщем коли оприлюднять Мінфіновський проект - тоді буде видно, що там з акцизом планується і з мораторієм...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І ще одна новина: 25.11.2015 прийняли Закон про внесення змін до Закону України "Про Митний тариф України" щодо скасування ввізного мита на електромобілі

Цілий рік пройшов від дати внесення даного проекту :). Закон ще не підписаний, по-ідеї вступить в силу з 01.01.2016 року.

Скасували лише мито - 8% на легкові авто, акциз (там маленький) і ПДВ (20%) залишилось. Спецзбір з 01.01.2016 мають також  скасувати. 

Так що суттєвого зменшення ціни не буде, але 8% також приємно ).

 

П.С. я так зрозуміла що це стосується лише електромобілів, а гібридів ні (можливо помиляюсь).

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось мене поперло сьогодні на новини  :D , Україна "обідилась":

1. На Узбекистан ))):

...запроваджено спеціальне мито у розмірі 12,12 % від митної вартості товару щодо імпорту в Україну автотранспортних засобів походженням з Республіки Узбекистан, що класифікуються згідно з УКТ ЗЕД за наступними кодами: 8703 21 10 00; 8703 22 10 00 та 8703 23 19 10.

 

2. На Білорусію:

...запроваджено спеціальне мито у розмірі 39,2 % від митної вартості товару щодо імпорту в Україну ряду товарів походженням з Республіки Білорусь, перелік яких визначено в додатку....Рішення Комісії набирає чинності з 20 січня 2016 року, але не раніше дня опублікування цього повідомлення.

Так що хто хотів купити білоруського трактора - то купляйте вже.  

 

П.С. оффтоп, але щось з Білорусією аж не віриться там в додатку і продуктів куча, і холодильників....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Війна за ринки. Європа підминає під себе. Наступним буде закон "щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів". Обов"язково буде. Европі вигідно!

А хто реєструвати авто буде? Говорять що МРЕВ реформують, свіжі випускники автошкіл на права здати не можуть, бо наразі немає кому приймати. Чи то тільки балачки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вообщем коли оприлюднять Мінфіновський проект - тоді буде видно, що там з акцизом планується і з мораторієм...

 

30.11.2015 вночі на сайті МФУ виклали проект нового ПКУ від Мінфіну - 698 сторінок )

Ще не прочитала, але таблиці по акцизах проглянула - ніякого зменшення не заплановано

Даний проект ще не зареєстровано в ВРУ, тому в принципі коли він буде вноситись - можливі ще якісь зміни в ньому.

 

Щодо мораторія, то написано так: 

10. Протягом двох років після набрання чинності цим Законом забороняється:

- збільшення переліку загальнодержавних чи місцевих податків і зборів, їх платників, розміру ставок, прав контролюючих органів, переліку, підстав та строків проведення перевірок платників податків, розміру штрафів та пені; ...

це вже краще, бо про зменшення - нічого не написано ;) - значить будуть шанси після прийняття даного проекту на внесення змін. 

 

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

но-но. А шо про євро-5 вже мова не йде?

 

йде, з 1-го січня 2016 р. це записано в асоціації, ніхто не дасть завозити дешевий єврошлак.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ворожимо на кавовій гущі)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кава по ходу була хароша - ще не попустило? :) Читаєш тільки те що зеленим, чи чорним тоже? )))

З 26.11.2015 нічого не змінилось...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

кава по ходу була хароша - ще не попустило? :) Читаєш тільки те що зеленим, чи чорним тоже? )))

З 26.11.2015 нічого не змінилось...

 

я теж читаю зелене)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

 

кава по ходу була хароша - ще не попустило? :) Читаєш тільки те що зеленим, чи чорним тоже? )))

З 26.11.2015 нічого не змінилось...

 

я теж читаю зелене)

 

Я розумію різницю між прийняттям на прорядок денний і ухваленням закону.) Виклав ссилку може комусь цікаво буде. За 239 - непоганий показник.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так статтю уважно почитайте: подорожчають авто з Росіі та Узбекистану. Не розносьте невдалі сенсаційні заголовки Волиньпосту.

Чи Ви можливо багато Російсько-Узбекастанського автопрому купували?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я може й ні, але і такі знайдуться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

нажаль, але з 01.01.2016 дійсно нічого не буде (щодо зменшення акцизу)...

 

Зміни до Кодексу та інших Законів прийнято, бюджет 2016 прийнято - ВСЕ, депутати працюють з виборцями/на відпочинку...

Графіка засідань на 2016 рік ще немає.

 

А ось це, навіть не знаю як коментувати:

 За інформацією Авто-Консалтингу депутати вже навіть не намагаються винести ініціативу на розгляд до кінця цього року, поставивши питання «на паузу». Так, співавтор законопроекту Роберт Горват в одному з інтерв'ю повідомив, що парламент, можливо, повернеться до розгляду питання не раніше весни 2016 року

 Отак всі дружно, біля 100 депутатів, спочатку внесли, а потім дружно поставили питання "на паузу"...

І Чому не раніше весни??? З теплих країв не встигнуть повернутися?
 
Ех, а так хотілось їм вірити ((
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І Чому не раніше весни??? З теплих країв не встигнуть повернутися?
 
Ех, а так хотілось їм вірити ((

 

 

Це закидання костомахи народу, причина для обговорень, відволікання. Там дуже великі кошти, наші обранці не лишать себе їх. Чимось тай компенсують.

Така собі лайте версія хутінських підривів будинків і тд...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Після офшорного скандалу Порошенка, Яценюк різко згадав, що головна функція прем'єра - проводити реформи, або хоча б робити життя людей комфортнішим. Тому сьогодні запропонував скасувати мита на ввіз б/у авто  :)

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не вірю я у таке щастя. Все одно якась фігня да вилізе.

Чи за бугром піднімуть ціну. Чи постановку на облік зроблять в ціну розмитнення.

Не можуть у нас все так просто зробити! НЕ МОЖУТЬ!

НЕ ВІРЮ. (Станіславський прямо...)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...