Перейти до змісту

Best-Link (екс - Візор) - обговорення


Рекомендовані повідомлення

8 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

ні БестЛінка не працює.

може через те, що він ЛюксЛінк ?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це зветься "волинські імена"

місцевий реєстрант

292958 - цей номер працює

але той, хто відповідає за днс-и зазвичай приходить з обіда

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так отож... Сервіс на рівні!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, Zheny@ сказал:

@AgentSmith13 шонетак?

В мене ВСЕ працює. (оптика, єслі шо)

Інету їхнього в нас немає і близько, в них просто ДНС ліг, і добитися відновлення роботи нереально - хоч в рельсу дзвони.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, vampirich сказано:

але той, хто відповідає за днс-и зазвичай приходить з обіда

 

"Вадім"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Oli сказано:

 

"Вадім"?

хз :)

просто коли щось треба у відповідь лише "буде з обіда"

то й вся робота у кращому випадку через електронку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже вияснив  - тупо ПЕРЕСАТВИЛИ сервака, lutsk,ua налаштували, про записи gov.ua ЗАБУЛИ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

Вже вияснив  - тупо ПЕРЕСАТВИЛИ сервака, lutsk,ua налаштували, про записи gov.ua ЗАБУЛИ...

Я так розумію, мова йде про ресурси ОДА ?

А що нема змоги перенести це все кудись ? Та ж ода могла б спокійно свій сервер зробити...

 

Або якщо сервер є, то змінити постачальника інету

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Свій є, інет не їхній, в них просто лежить secondary DNS

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тре трансфер домену робити до іншого реєстратора

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Хто в курсі від кого у цього люкслінка аплінк? і чи є хочаб якийсь фейловер? (у мене зараз інтернет технологія [залишки аверса] то задовбали пропадати, от і шукаю заміну)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

https://stat.ripe.net/as21256#tabId=routing - там і дивимось про лінки та аплінки
https://stat.ripe.net/widget/bgplay#w.resource=as21256 - більш візуально

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

Ситуація повторюється - треба змінити ІР на 14 доменів.... Лист на електронку не допомагає (лист доставлено, всім побоку, не ворушаться), по номеру телефону, вказаному на МАКу (певно що то Чухрія номер) чемно кажуть "пишіть листа"... 29-29-58 - ДРУГИЙ день "поза зоною". Яка, к бісу. електронка? Номер АДМІНА, ДЕ? Чи вони думають, що можна тупо вальнути посеред робочого дня 14 сайтів держустанов? Чи таки треба УЗГОДИТИ то, і зробити в 17:00 хоча б, щоб на другий день все робило? Відчуваю, доведеться їхати в гості... Задовбало! Допросяться...

Роботи там на 5 хвилин з перекуром.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

імхо давно треба було перевести домени до іншого реєстратора

один я перевів, а інший, за який платили волинським іменам, а по факту воно було ними зареєстровано через imena.ua маємо теж граблі, бо передача домена вимагає надто складних тєлодвіженій для них

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якби ж вони були всі в мене і на мене записані, а вони в РДА... Те перенесення то буде хз скільки часу, а сайти мають робити і крапка. Спілкування з провайдером через електронку - це НОНСЕНС.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

Спілкування з провайдером через електронку - це НОНСЕНС.

Коли з провом є підписаний SLA то на лист вони відповідають моментально) (але то не про візор)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та в них навіть електронка на укр.нет, який там SLA...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі спілкування  клієнта з провайдером виключно "через пошту", через "заявки" і т.д.  пора законодавчо заборонити. Не можеш забезпечити роботу техпідтримки нормально (кол-центр і т.д.) - немає чого послуги надавати.

Дуже багато розвелося розумників, які садовлять "вахтьора" і пудрять мізки клієнту. Он, той же Укртелеком, який "не надає налаштувань" (VPI/VCI і т.д.), "привозьте модем, або платний виклик спеціаліста" (що краще - налаштувати за 5 хвилин і забути, чи пертися до Променя, стояти в чергу???) - то як? Цілком законно? налаштування мають бути в договорі, от тільки ВОНИ їх з вого боку змінили, а папірця з новими клієнту не дали... А відмовиттися від нього подекуди нереально - немає нікого більше на вулиці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...