artikice Опубліковано 2 Липня, 2015 в 07:20 #1 Опубліковано 2 Липня, 2015 в 07:20 Доброго дня всім! Користуюсь інтернетом на відродження. Згідно їхньої зміни місяць тому- оплата всією сумую першого числа і раз в місяць за послуги. 2 Гий місяць підряд немає інтернету на 2 дні( гроші заплатив у 7 вечора, зарахувалось сьогодні в 1 годні ночі і все-одно вікно фінансового блокування)(зрозуміло що під час цих махінацій і ребутив роутера, і підключав на пряму) Рознервувався- в підтримку не додзвонитись- всі лінії заняті, приходжу в київстар на київській- розводять руками. Цікавить ваша порада на що перейти, щоб було найменше технічних проблем, гарна підтримка та незахмарні ціни за 100 Мбіт/с
Nikitamega Опубліковано 2 Липня, 2015 в 07:26 #2 Опубліковано 2 Липня, 2015 в 07:26 ну то блін риторичне питання таке.... у всіх провайдерів є проблеми і нюанси, час від часу, ну аналог то хіба Airbites. ФотакомДатагруп та сама шняга, ну їх в дупу, Укртелеком ясно що ні, і все, ВОля теж гі..... Вроді і вибір є, тільки вибрати нема з чого.
sanbOK Опубліковано 2 Липня, 2015 в 07:33 #3 Опубліковано 2 Липня, 2015 в 07:33 зміни місяць тому- оплата всією сумую першого числа і раз в місяць за послуги.на ДГ уже декілька років так + при потребі є кнопка "робота в кредит на 7 днів" і на протязі 7 днів можна оплатити рахунокможливо провайдер щось не так налаштував або користувач гальмує з оплатою. чого не заплатити 25 числа?
artikice Опубліковано 2 Липня, 2015 в 07:45 Автор #4 Опубліковано 2 Липня, 2015 в 07:45 оплату дійсно зробив не до 3 години а у 7мій. Але жд не 2 дні чекати коли інтернет запрацює. Тиждень довіри- також не вмикався.Захотів відмовитись- гроші кажуть не повернуть. На вирішення питання кажуть дайте нам 3 робочих дні. То нафіга такий інтернет- гроші здерли- сумарно 5 днів нема інтернету. Та й в підтримку хрін додзвонишся- онлайн чат- ніхто не відписує. Що хоч роби.
Prot Опубліковано 2 Липня, 2015 в 08:00 #5 Опубліковано 2 Липня, 2015 в 08:00 ...Цікавить ваша порада... Платить на день раньше ...по теме, пользуюсь КС почти год, за год два раза не было инета на 1-2 часа, всё... Раньше был Укртелеком. Назад не хочу. Если у Вас стабильный инет, а единственный нюанс появился из-за просрочки оплаты, я бы платил на день раньше...
BuTaP Опубліковано 2 Липня, 2015 в 08:22 #6 Опубліковано 2 Липня, 2015 в 08:22 .. Платить на день раньше Автора цікавлять провайдери, які будуть крутити інет задурно)
Gendruk Опубліковано 2 Липня, 2015 в 08:27 #7 Опубліковано 2 Липня, 2015 в 08:27 Доброго дня всім! Користуюсь інтернетом на відродження. Згідно їхньої зміни місяць тому- оплата всією сумую першого числа і раз в місяць за послуги. 2 Гий місяць підряд немає інтернету на 2 дні( гроші заплатив у 7 вечора, зарахувалось сьогодні в 1 годні ночі і все-одно вікно фінансового блокування)(зрозуміло що під час цих махінацій і ребутив роутера, і підключав на пряму) Рознервувався- в підтримку не додзвонитись- всі лінії заняті, приходжу в київстар на київській- розводять руками. Цікавить ваша порада на що перейти, щоб було найменше технічних проблем, гарна підтримка та незахмарні ціни за 100 Мбіт/сПерегружаєш роутер або відключаєш кабель і все працює
steelk Опубліковано 2 Липня, 2015 в 08:28 #8 Опубліковано 2 Липня, 2015 в 08:28 Більше того в аірбайті на Відродження майже кожного тижня (вже понад 2 місяці підряд) на пів дня відключають інтернет, аргументують ремонтними роботами на лінії...немає вже сил з ними боротись!!!
BkSeo Опубліковано 2 Липня, 2015 в 08:39 #9 Опубліковано 2 Липня, 2015 в 08:39 Вчора теж не працював КС з 7 до 11 ранку, гроші зараховувались з затримкою - подзвонив на 460, "автомат" зразу попередив про збій, в 11 годин - все саме включилось... перший збій за 4 роки))
pomchik Опубліковано 9 Липня, 2015 в 17:27 #10 Опубліковано 9 Липня, 2015 в 17:27 Більше того в аірбайті на Відродження майже кожного тижня (вже понад 2 місяці підряд) на пів дня відключають інтернет, аргументують ремонтними роботами на лінії...немає вже сил з ними боротись!!!Відключать просто електрику по будинках - проводять ЖЕКовці профілактику електромереж, і тому пропадає нет коли відключають будинок де знаходиться узлова з якої підключені інші будинки....
NoutM Опубліковано 9 Липня, 2015 в 17:58 #11 Опубліковано 9 Липня, 2015 в 17:58 Був КиЇвстар. Змінив на волю, а там де зара мешкую дата груп підлкючив. За пів року жодного разу нет не пропадав.
Nikitamega Опубліковано 23 Липня, 2015 в 18:15 #12 Опубліковано 23 Липня, 2015 в 18:15 «Мобильный WiFi роутер» — коробочное реХто тут?? Шо то було....
AnimaNoir Опубліковано 23 Липня, 2015 в 18:17 #13 Опубліковано 23 Липня, 2015 в 18:17 Airbites "не единого разрыва"
artikice Опубліковано 24 Липня, 2015 в 11:03 Автор #14 Опубліковано 24 Липня, 2015 в 11:03 підключив Волю. Будем тестувати. Всім дякую за поради. Тему можна закривати)
dimmon Опубліковано 29 Грудня, 2015 в 07:19 #15 Опубліковано 29 Грудня, 2015 в 07:19 В кого київстар проявляється реклама прямо у браузері, раніше таке було тільки коли рахунок наближається до нуля видавало попередженна, а зараз тупо реклама. За сьогодні вже 3 раз, починає бісити. чат с київстаром, відповідь просто шок )) 2015-12-29 09:07:23: Дмитрий, Вас вітає Online-помічник Київстар! Будь ласка, очікуйте на з'єднання з оператором. 2015-12-29 09:08:10 Дмитрий: Почему я уже вижу третий раз от вас спам о какойто рекалме самсунга и остальной муры прямо в браузере при просмотре сайтов? 2015-12-29 09:09:17: До Вас приєдналася оператор Юлія, котра проконсультує Вас з питань на тему "Домашній Інтернет - Сервісні питання". 2015-12-29 09:09:26 Юлія: Вітаю! Передусім, прийміть наші вибачення за тривале очікування з'єднання з оператором. Наразі нам надходить велика кількість online-звернень. Я з готовністю спробую допомогти Вам у рішенні Вашого питання. 2015-12-29 09:10:49 Юлія: информационные интернет сообщения не влияют на работу услуги Домашний интернет и направлены на представление полезной информации 2015-12-29 09:11:11 Юлія: Это всего лишь информирование о дополнительных возможностях 2015-12-29 09:13:15 Дмитрий: мне не нужна ваша реклама, как ее отключить, если єтого сделать нельзя я не собираюсь оставаться на вашем интернете 2015-12-29 09:14:30 Дмитрий: плюс она реально навязчивая, за 15 минут уже третий раз, это извините наглость 2015-12-29 09:15:14 Юлія: информация предоставляется по желанию - Я зафиксировала информацию и передаю заявку техническим специалистам для исправления. Уточните, пожалуйста, на какой номер можно Вас проинформировать о рассмотрении вопроса? 2015-12-29 09:15:53 Дмитрий: Спасибо, проинформируйте пожалуйста на емаил
la20 Опубліковано 29 Грудня, 2015 в 07:25 #16 Опубліковано 29 Грудня, 2015 в 07:25 в мене вчора ввечері самсунг такий самий висвітлювався. Дістало за вечір.
dimmon Опубліковано 29 Грудня, 2015 в 07:44 #17 Опубліковано 29 Грудня, 2015 в 07:44 В мене після мого посту ще 4 рази було, це просто наглість. Прочитав що треба замінити ДНС наприклад на 8.8.8.8 та 8.8.4.4 (це ДНС гугл) в мене перший ДНС був від Київстар, другий гугл. Зараз замінив всі на гугл ДНС, вроді пока немає реклами.
BkSeo Опубліковано 29 Грудня, 2015 в 08:53 #18 Опубліковано 29 Грудня, 2015 в 08:53 В мене після мого посту ще 4 рази було, це просто наглість. Прочитав що треба замінити ДНС наприклад на 8.8.8.8 та 8.8.4.4 (це ДНС гугл) в мене перший ДНС був від Київстар, другий гугл. Зараз замінив всі на гугл ДНС, вроді пока немає реклами.Так і є, якщо змінити днс на "гуглівські" - не вилазить реклама, вже тиждень )))
Serpent Опубліковано 29 Грудня, 2015 в 15:57 #19 Опубліковано 29 Грудня, 2015 в 15:57 Теж вчора реклама від КС випливала в майже кожному вікні. Adblock Plus її не бере. Зміна DNS на гуглівські не допомогла. Теж написав в чат КС: 29.12.2015 1:05:30 Світлана: До Вас приєдналася оператор Світлана, котра проконсультує Вас з питань на тему "Домашній Інтернет - Сервісні питання".29.12.2015 1:05:39 Світлана: Вітаю! Чим я можу Вам допомогти?29.12.2015 1:05:42 Я: Доброї ночі! В браузері постійно вискакує синє вікно Київстар з повідомленням "Поповніть рахунок і спіть спокійно". Причому заборгованості в мене немає. Наскільки я розумію, це ваш сервіс "інформаційні інтернет-повідомлення". http://www.kyivstar.ua/kyiv/home-kyivstar/internet/screens_policy/Як вимкнути це неподобство? Я не підписувався на цю послугу і не бажаю її отримувати. На сторінці з описом послуги інформації про те, як її позбутися, немає. 29.12.2015 1:06:41 Світлана: Обов'язково Вас проконсультую!29.12.2015 1:08:01 Світлана: Такі повідомлення відображаються разовов.Зараз є складнощі і тому вони відображаються часто.29.12.2015 1:08:14 Світлана: Складнощі будуть усунені до 29.12 до 15:00.29.12.2015 1:08:27 Світлана: І надалі буде лише разове відображаення.29.12.2015 1:08:40 Я: Мені не потрібні ці повідомлення ні разово, ні часто, ніяк взагалі! Вимкніть цей СПАМ, будь ласка29.12.2015 1:09:02 Світлана: Добре. Я подаю заявку, щоб Вам їх взагалі відключили.29.12.2015 1:09:12 Світлана: Термін розгляду до 31.12 до 15:0029.12.2015 1:09:22 Світлана: По факту розгляду Вас проінформувати в смс?29.12.2015 1:09:28 Я: Дуже Вам дякую!29.12.2015 1:09:39 Я: Так29.12.2015 1:09:53 Світлана: На який номер?29.12.2015 1:10:03 Я: +38067ххххххх29.12.2015 1:10:14 Світлана: Заявка подана29.12.2015 1:10:26 Я: Дякую ще раз!29.12.2015 1:10:39 : Відвідувач Я залишив сесіюСьогодні прийшла СМС "Шановний абоненте! Ускладнення із відкриттям інформаційних повідомлень усунені. Просимо вибачення за незручності. З повагою, Київстар." Спам дійсно зник, але як то кажуть "осад залишився". Неприємно, що хтось моніторить твій трафік, і може в будь який момент вставити свій фрейм з рекламою, попередженням, або ще якимось лайном. Часткове рішення проблеми - заблокувати в роутері або Adblock Plus айпішки 94.153.128.1:848 та 94.153.128.2:848, звідки лізе ця гидота. Але тоді замість заблокованого фрейма все одно буде видавати пусту білу сторінку, і знову треба тиснути F5.
vovo4ka Опубліковано 29 Грудня, 2015 в 23:03 #20 Опубліковано 29 Грудня, 2015 в 23:03 Подібна реклама вже пів року, ви щойно побачили?? Заявки/скарги до одного місця - реклама двигун бізнесу.Тут більш жваве обговорення із методами боротьби - http://kyivstar-inet.com/threads/kievstar-i-reklama.3851/page-10
NoutM Опубліковано 29 Грудня, 2015 в 23:21 #21 Опубліковано 29 Грудня, 2015 в 23:21 Був Київстар коли жив на старій квартирі. Це був жах. Постійно вибивало і зникав нет. І куча фігні. На новій квартирі підключив датагруп... задоволений. Інет за рік раза два пропадав і то не надовго. А так і не лагає і постійно є.
Gojira Опубліковано 6 Січня, 2016 в 16:05 #22 Опубліковано 6 Січня, 2016 в 16:05 З іншої теми перенаправили. Хтось користувався доманім тв від кс? Які враження.
Fala Опубліковано 6 Січня, 2016 в 17:11 #23 Опубліковано 6 Січня, 2016 в 17:11 З іншої теми перенаправили. Хтось користувався доманім тв від кс? Які враження.Користуюсь вже быльше 3 місяців. Дуже сподоабалась можливість дивитись тв через планшет або смартфон. Давно таке чекав. І тарифи нормальні Домашній Київстар
Sandro Опубліковано 23 Січня, 2016 в 17:16 #25 Опубліковано 23 Січня, 2016 в 17:16 Київстар сьогодні "порадував" смскою про збільшення швидкості з 20 до 25 мб/сек та зростанням абонплати з 60 до 80 грн. Ось сижду і думаю, чи потрібно мені Воля-ТБ за 40 грн. і інет від Київстара за 80 грн. (на сьогодні) чи варто перекочовувати повністю на Волю чи Київстар з Віасатом? Хто що порадить?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.