zaHARE Опубліковано 1 Липня, 2015 в 09:21 #26 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 09:21 ГБО на Camry? A на Бентлі, Феррарі, Порши теж ставлять?Половина лехусів та х5 на газі їздять.Понти понтами,а грошей нема.))))В Рівному бачив як лімузин газком заправляли.
pasha717 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 09:27 #27 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 09:27 зараз половину джипів на газу їздять, кризіс цуко)))напевно, все-таки, не джипів, а паркєтніків. джип на газі, то як вертоліт на дровах.ні-ні джипів, плану сантафе, паджеріків,прадіків, х5. чи це паркетніки?
jack74 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 09:29 #28 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 09:29 напевно, все-таки, не джипів, а паркєтніків. джип на газі, то як вертоліт на дровах.багато джипів на газу їздить
Saddy Опубліковано 1 Липня, 2015 в 09:46 #29 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 09:46 напевно, все-таки, не джипів, а паркєтніків. джип на газі, то як вертоліт на дровах.якщо вже докулупуватись до слів, то не "джипів", а позашляховиків. "Jeep" - то все-таки марка авто.плану сантафе, паджеріків,прадіків, х5. чи це паркетніки?так саме паркєтніки. які по бездоріжжю і грязюці далеко не заїдуть)
SunSeth Опубліковано 1 Липня, 2015 в 09:57 #30 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 09:57 якщо вже докулупуватись до слів, то не "джипів", а позашляховиків. "Jeep" - то все-таки марка авто."Джип" - таке саме "імя наріцательноє", як і ксерокс, кеди, памперси, фломастери, вазелін, скотч і навіть унітаз, які раніше всі були торговими марками.
SunSeth Опубліковано 1 Липня, 2015 в 10:09 #31 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 10:09 так саме паркєтніки. які по бездоріжжю і грязюці далеко не заїдуть)а тут згідний.
Deemon Опубліковано 1 Липня, 2015 в 10:11 #32 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 10:11 кемрі - не варто в один ряд ставити з люксовими\преміум тачанками, це всього лиш троха ліпше як королла\фокус\поло, тому газ - не позорно
MANJAK11 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 14:55 #33 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 14:55 о скільки *спеціалістів* позашляхових характеристик та споживачів авто з 4+ літровими двигунами без газу намалювалось
Maniko Опубліковано 1 Липня, 2015 в 14:56 #34 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 14:56 Половина лехусів та х5 на газі їздять.Понти понтами,а грошей нема.))))В Рівному бачив як лімузин газком заправляли.То такий менталітет в багатих - чим багатший тим скупіший, вони намагаються заробляти чим побільше а витрачати чим поменше, а різницю складувати на рахунки, в сейфи і тд.
MANJAK11 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 14:59 #35 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 14:59 То такий менталітет в багатих - чим багатший тим скупіший, вони намагаються заробляти чим побільше а витрачати чим поменше, а різницю складувати на рахунки, в сейфи і тд. а повинні обовьязково прислухатись до вашої думки, й не дай Бог не опозоритись перед вами ? Приблизну глибину місцезнаходження їхнього відношення до вашої думки по цьому поводу хоч представляєте ?
Maniko Опубліковано 1 Липня, 2015 в 15:03 #36 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 15:03 Приблизну глибину місцезнаходження їхнього відношення до вашої думки по цьому поводу хоч представляєте ? Я їх всіх там само бачив
MANJAK11 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 15:28 #37 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 15:28 Я їх всіх там само бачив тим не меньше, чомусь ви обговорюєте як і скільки комусь тратити гроші, а не хтось обговорює, як вам тратити ваші
Perez Опубліковано 1 Липня, 2015 в 15:38 #38 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 15:38 зараз половину джипів на газу їздять, кризіс цуко))) напевно, все-таки, не джипів, а паркєтніків. джип на газі, то як вертоліт на дровах. Декілька знайомих на крузаках - всі на газові. різниця газ/бензин на таких машинах не відчутна. кемрі - не варто в один ряд ставити з люксовими\преміум тачанками, це всього лиш троха ліпше як королла\фокус\поло, тому газ - не позорно порівняння спеца...клас В = клас С = клад Д...супер..залишилось ще заз прирівняти до майбаха.. Половина лехусів та х5 на газі їздять.Понти понтами,а грошей нема.))))В Рівному бачив як лімузин газком заправляли. То такий менталітет в багатих - чим багатший тим скупіший, вони намагаються заробляти чим побільше а витрачати чим поменше, а різницю складувати на рахунки, в сейфи і тд. абсолютно нормальний менталітет, нічого зазорного в економії грошей немає.. Приблизну глибину місцезнаходження їхнього відношення до вашої думки по цьому поводу хоч представляєте ? Я їх всіх там само бачив вони навіть не підозрюють про твоє існування...
Vadimm Опубліковано 1 Липня, 2015 в 15:48 #39 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 15:48 Для мене суб'єктивні критерії як відрізнити джип від паркетника - наявність шноркеля, лебідки, висота протектора, характерна гума... Це суто суб'єктивно. Часто такий бачу в сусідньому дворі, в болоті і гавні по дах.А х5, Крузери і тп з 4х4 - типу урбан джипи, але приказка "чєм кручє джип тєм дальше пі_довать за тратором" - то як раз про них. Я щось не дуже їх помічав на фотках з "Хрінники джип фест".
SunSeth Опубліковано 1 Липня, 2015 в 15:57 #40 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 15:57 Давайте почнемо з того, що в цивілізованому світі на джипах чи позашляховиках їздять єгєрі, лісники, фермери, лісоруби, військові і тп. Хоч в одному з них є ГБО? А в нас позашляховик, а точніше паркєтнік, то понт і показуха стутусу і наявносні бабла. При чому, при наявності ГБО, це все рівно, що 6-й айфон з 2,50 грн. на рахунку.п.с. нікому не заздрю.
Perez Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:04 #41 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:04 Для мене суб'єктивні критерії як відрізнити джип від паркетника - наявність шноркеля, лебідки, висота протектора, характерна гума... Це суто суб'єктивно. Часто такий бачу в сусідньому дворі, в болоті і гавні по дах.А х5, Крузери і тп з 4х4 - типу урбан джипи, але приказка "чєм кручє джип тєм дальше пі_довать за тратором" - то як раз про них. Я щось не дуже їх помічав на фотках з "Хрінники джип фест".крузери з х5..))) субєктивні критерії це твоє бачення, а є обєктивні...крузакі позиціонуються і доволі часто використовуються саме як позашляховик, небачив то поцікався. Твій/сусідній двір це не клуб 4х4 ... про урбан джип взагалі смішно, урбан джип за 100 000 баків...Давайте почнемо з того, що в цивілізованому світі на джипах чи позашляховиках їздять єгєрі, лісники, фермери, лісоруби, військові і тп. Хоч в одному з них є ГБО? А в нас позашляховик, а точніше паркєтнік, то понт і показуха стутусу і наявносні бабла. При чому, при наявності ГБО, це все рівно, що 6-й айфон з 2,50 грн. на рахунку.п.с. нікому не заздрю.їздив на джипах більше 40-50 штук баків? канєшно ні..Пастернака не читав, но осуждаю..Відкрию велику тайну для сумпер-пупер знавців дорогих машин - люди як правили платять за комфорт і безпеку, які в дорогих машинах як правило (а особливо в джипах) знаходяться на значно вищому рівні, ніж в машин в 2 рази дешевших.
MANJAK11 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:05 #42 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:05 не путайте кисле з мягким,ТЛК 100,200, Прадо,FJ, Мітсубісі Вагон, Ніссан Патрол, це повноцінні ДЖИПИ, вони ж позашляховихи (вседорожники), з ДУЖЕ ХОРОШИМИ позашляховими характеристиками, а шноркель, лебідка й інше, це ЕЛЕМЕНТИ ТЮНІНГУ, для авто , які СПЕЦІАЛЬНО готуются, ВИКЛЮЧНО для бездоріжжя . Ви хоч трохи вивчіть матчасть, перед тим як щось плісти
SunSeth Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:06 #43 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:06 їздив на джипах більше 40-50 штук баків? канєшно ні..ти смішний.
EleKtrik Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:06 #44 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:06 Народ харе флудити і офтопити.По toyota- варто чекати заключення експертів, а не вангувати по фото.Зііі проводка теж інтенсивно горить.
Perez Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:10 #45 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:10 не путайте кисле з мягким,ТЛК 100,200, Прадо,FJ, Мітсубісі Вагон, Ніссан Патрол, це повноцінні ДЖИПИ, вони ж позашляховихи (вседорожники), з ДУЖЕ ХОРОШИМИ позашляховими характеристиками, а шноркель, лебідка й інше, це ЕЛЕМЕНТИ ТЮНІНГУ, для авто , які СПЕЦІАЛЬНО готуются, ВИКЛЮЧНО для бездоріжжя . Ви хоч трохи вивчіть матчасть, перед тим як щось плістищо тут пояснювати, якщо х5 і крузак - це урбан?))) сміх тай годі..
Deemon Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:11 #46 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:11 повноцінний "джип" це та колісниця, яка мінімально - має раму і повний привід.Perez, ти про класи шибко не втирай, хоча б тому, що зараз на одній платформі виробники можуть зробити 10 "якоби" різних тачок, які при ближчому перегляді будуть - ті ж яйця, вигляд збоку. Плюс до того всього на сьогодні існує купа мутантів, які ні по ціні, ні по типу кузова, ні по цільовому призначенню не можна рафінувати в окремий клас, якось так.
Perez Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:14 #47 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:14 Народ харе флудити і офтопити.По toyota- варто чекати заключення експертів, а не вангувати по фото.Зііі проводка теж інтенсивно горить. шось не альо?? до чого тут флуд?? люди в питаннях стерильні, елементарних речей не знають но зато рахують себе експертами.повноцінний "джип" це та колісниця, яка мінімально - має раму і повний привід.Perez, ти про класи шибко не втирай, хоча б тому, що зараз на одній платформі виробники можуть зробити 10 "якоби" різних тачок, які при ближчому перегляді будуть - ті ж яйця, вигляд збоку. Плюс до того всього на сьогодні існує купа мутантів, які ні по ціні, ні по типу кузова, ні по цільовому призначенню не можна рафінувати в окремий клас, якось так.залізь в вікі і почитай про понижаючу передачу, блокування диференціалів і інші речі характерні джипам..про що можна говорити якщо поло = камрі..))
MANJAK11 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:21 #48 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:21 повноцінний "джип" це та колісниця, яка мінімально - має раму і повний привід.Perez, ти про класи шибко не втирай, хоча б тому, що зараз на одній платформі виробники можуть зробити 10 "якоби" різних тачок, які при ближчому перегляді будуть - ті ж яйця, вигляд збоку. Плюс до того всього на сьогодні існує купа мутантів, які ні по ціні, ні по типу кузова, ні по цільовому призначенню не можна рафінувати в окремий клас, якось так.що, з того, що я назвав, крім Педжеро Вагон, не має рами та ПОСТІЙНОГО повного приводу ???? Наголосив на слові *постійний*, бо постійний і підключаємий це в основному й є та різниця, яка відрізняє *паркетника* від повноцінного джипа. Вагон в джипи відносить його продвинута система повного приводу Super Selekt
Perez Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:25 #49 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:25 повноцінний "джип" це та колісниця, яка мінімально - має раму і повний привід.Perez, ти про класи шибко не втирай, хоча б тому, що зараз на одній платформі виробники можуть зробити 10 "якоби" різних тачок, які при ближчому перегляді будуть - ті ж яйця, вигляд збоку. Плюс до того всього на сьогодні існує купа мутантів, які ні по ціні, ні по типу кузова, ні по цільовому призначенню не можна рафінувати в окремий клас, якось так.що, з того, що я назвав, крім Педжеро Вагон, не має рами та ПОСТІЙНОГО повного приводу ???? Наголосив на слові *постійний*, бо постійний і підключаємий це в основному й є та різниця, яка відрізняє *паркетника* від повноцінного джипа. Вагон в джипи відносить його продвинута система повного приводу Super Selektякщо не лукавити, то повноцінних джипів зараз практично немає, тому що там доволі суттєві вимоги по кузову якраз ідуть..повний привід і рама це обовязкові складові, але далеко не всі..
Perez Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:43 #50 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 16:43 їздив на джипах більше 40-50 штук баків? канєшно ні..ти смішний.смішно говорити про те, чого не знаєш...спочатку поїздь на таких машинах а потім розказуй про "панти". Подивись краштести середньостатистичного седана і преміум позашляховика, може щось дійде...я вже промовчу про рівень комфорту...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.