Перейти до змісту

Недбальство по ремонту авто. Ваша думка.


Shipshinka

Рекомендовані повідомлення

Хотів би дізнатись думку суспільства. Мова йде про незначний ремонт мого буса, у майстра "на дому". 2,5 роки я не користувався середніми дверима, були розбиті замкі та роліки. Двері погано відкривались/закривались, тому я їх не чіпав. Під час ремонту порогів, майстер взявся зробити і двері.

Коли забирав авто, сказали мені що замок вже поганий, але вони зробили. Двері справді працювали, я почав ними користуватись при необхідності.

Але одного разу під час руху, двері почали відкриватись. Приїхавши до дому побачив, що замість замка порожнє місце та дві дірки під болти. Також верхній фіксатор висів на одному болтику, другого вже не було. Тобто викрутились чотири болти, в наслідок чого загубився замок, і майже загубився фіксатор.

Після ремонту я проїхав десь, 300-350км.

Звернувся до майстра, як таке могло трапитись? Він сказав що замок був розбитий, і через те відкрутився. А коли я натякнув на те що можливо він забувся болти дотягнути, чувак пішов у наступ, сказав що такого не може бути, та звинуватив мене в тому що я сам не побачив що болти відпустились. На те що, замок такий був на протязі 2,5 роки (і це тільки у мене) та ні один болтик не викрутився, просто відморозився. Каже - купиш замок, все полагодимо.

Замок коштує суттєві для мене гроші, та й найти його не можу. Зараз двері прив'язані стрічкою/стяжкою, яка заважає для вантажу.

Мова не йде про якусь відповідальність, з юридичної точки зору. Просто по людськи, чи можу я рекомендувати майстра комусь, після цього? Думаю що ні. Помилитись може кожен, але якби майстер визнав свою помилку, хоча б частково компенсував мені витрати, на його репутацію це вплиноло б тільки з кращої сторони.

Що думаєте?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 77
  • Створено
  • Остання відповідь

Я думаю,що треба звертатися до майстра згідно його спеціалізації

і обходити майстрів,які за компанію все що треба полагодять

п.с якщо майстри,з якими я співпрацюю , монтують черепицю,сайдинг і водозливи - то вони ніколи не підуть крутити гіпсокартон чи класти плитку,бо то не їх спеціалізація

звичайно,є люди,що вміють все добре робити - але то рідкі екземпляри

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в будь-якому випадку контакти/адресу "майстра" в студію. Зазвичай майстри дають гарантію. Якщо не визнає, це не піде йому на користь

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

українські реалії) офіційно навіть якби й були підтверджуючі документи, можна дуже довго добиватися справедливості. Неофіційно в даній ситуації Ви можете тільки рукоприкладством чогось добитися, бо довести чиюсь правоту буде важко. Якби майстер цінував клієнтів і свою репутацію однозначно б спробував знайти компроміс, або ввічливо "віморозився". Теоретично в певній мірі відповідальність і на власнику, так як Вас попередили, що замок зношений. але однозначно, якби майстер був толковий, він би з гівна цукерку не став ліпити!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мому авто 5 років і від наших доріг теж відкручуються замки та деякі інші елементи!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в будь-якому випадку контакти/адресу "майстра" в студію. Зазвичай майстри дають гарантію. Якщо не визнає, це не піде йому на користь

Це не з Луцька. Мешканці міста, точно до нього не потраплять, далеко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо майстер взяв гроші саме за ремонт замка, а тепер бикує, то я б більше до такого не звернувся. Компенсації не вимагав би - гаражики є гаражики, але й діла більше не мав. Тему би не створював, майстра би не обсирав і не оголошував би. Ремонт такого заліза - завжди лотерея. Цього разу не свезло.

Мій ідеальний (гіпотетичний) майстер мав би спочатку запитати чи ліпити з гімна пулю, але дешево і без гарантії та попередити чим "чрєвато" чи я шукаю новий замок, але заміна старого замка на новий коштує дешевше, ніж ремонт старого і дає гарантію, на день-місяць-рік. А я вибираю згідно товщини власного гаманця і знаючи можливі наслідки мого вибору.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мому авто 5 років і від наших доріг теж відкручуються замки та деякі інші елементи!

Так, згідний із тим що погано закручений болт, швидше загубиться на наших дорогах ніж на європейських. Але добре затягнутий болт не відкрутиться, навіть на наших ямах.

У мене ні чого не губилось, а дорогі сільські - бруківка, ями. А тут, після втручання, відкручуються чотири болти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в будь-якому випадку контакти/адресу "майстра" в студію. Зазвичай майстри дають гарантію. Якщо не визнає, це не піде йому на користь

Ага і телефон. Ми йому дружно передзвонимо і скажемо "Будь мужиком - докручуй болти!" :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо майстер взяв гроші саме за ремонт замка, а тепер бикує, то я б більше до такого не звернувся. Компенсації не вимагав би - гаражики є гаражики, але й діла більше не мав. Тему би не створював, майстра би не обсирав і не оголошував би. Ремонт такого заліза - завжди лотерея. Цього разу не свезло.

Мій ідеальний (гіпотетичний) майстер мав би спочатку запитати чи ліпити з гімна пулю, але дешево і без гарантії та попередити чим "чрєвато" чи я шукаю новий замок, але заміна старого замка на новий коштує дешевше, ніж ремонт старого і дає гарантію, на день-місяць-рік. А я вибираю згідно товщини власного гаманця і знаючи можливі наслідки мого вибору.

Я і не буду більше до нього звертатись. Хотів би тільки наголосити. Двері відкриваються на "ходу" , не через поганий замок, а через його відсутнсть. Коли він був, працював погано, але двері були закриті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раз питаєш думку,то вислухай.

Після закінчееня ремонту замок був прикручений нормально?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раз питаєш думку,то вислухай.

Після закінчееня ремонту замок був прикручений нормально?

Це натяк на те, що я мав би перевіряти як затягнені болти? Ні, я навіть і не думав про те що майстер може не позатягувати їх. Двері відкрив/закрив, працюють нормально подякував. Через деякий час, відкрутились чотири болти у двох механізмах! Які знімав та ставив майстер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так , це прямий натяк, що перш ніж когось звинувачувати у недбалості-варто подумати про себе. Хіба неогляд виконаної роботи , не проявом власної недбалості?

Насравді ми всі дуже неуважні, і яне раз ловлю себе, що не перевірив товар при покупці.

Якість , відповідність, кількість, справність.

Це ж бо вимагає трішки часу та РЕТЕЛЬНОСТІ. Ну і звички до всього відноситись із відповідальністю.

Саме цього нам не вистачає у порівнянні х німцями, чи навіть поляками.

Але це вимагає зусиль від себе, а набагато легше вимагати їх від інших.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так , це прямий натяк, що перш ніж когось звинувачувати у недбалості-варто подумати про себе. Хіба неогляд виконаної роботи , не проявом власної недбалості?

Насравді ми всі дуже неуважні, і яне раз ловлю себе, що не перевірив товар при покупці.

Якість , відповідність, кількість, справність.

Це ж бо вимагає трішки часу та РЕТЕЛЬНОСТІ. Ну і звички до всього відноситись із відповідальністю.

Саме цього нам не вистачає у порівнянні х німцями, чи навіть поляками.

Але це вимагає зусиль від себе, а набагато легше вимагати їх від інших.

тобто коли тобі міняють масло, відкручують захист, відкручують болт зливу, зливають масло, закручують болт зливу, прикручують захист, ти потім власноручно робиш цю процедуру, щоб перевірити, чи до кінця вони докрутили болт зливу масла ? Чи коли пильники міняють ти теж власноручно перевіряєш чи добре хомути дотянули ? Ну ну. А нахіба тоді такий майстер, біля якого треба постійно стояти *над душою* й все контролювати ?

ЗІ німець даже в бокс не заходить, бо якщо майстер щось зробить не так й це потім докаже експертиза, то в німця образно кажучи вже дві машини буде, а не одна

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так , це прямий натяк, що перш ніж когось звинувачувати у недбалості-варто подумати про себе. Хіба неогляд виконаної роботи , не проявом власної недбалості?

Це правильно, але я перевірив роботу, двері працювали. Трохи дивно буде виглядати, коли замовник, буде бігати з ключем кругом машини, і перевіряти болтикі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В табло треба прописати, на ходу з машини все на світі може повилітати через двері.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЗІ німець даже в бокс не заходить, бо якщо майстер щось зробить не так й це потім докаже експертиза, то в німця образно кажучи вже дві машини буде, а не одна

Що ж ти рівняєш, як любиш казати палець із чимось.?

Планову заміну масла у справній машині із латанням НЕРОБОЧОГО ще перед ремонтом

Двері погано відкривались/закривались, тому я їх не чіпав.

Якби ти був у Німеччині, то знав би , що німець за таке навіть і не візметься.Бо дуже добре знає, що з гівна кулю не зліпиш,

Тому і коштують там лахмани різні копійки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Втикунів вистачає, навіть на фірмовому сервісі Skoda був випадок, не затягнули болт зливного отвору, який, ясна річ, загубився через 10 км, двигун врятувало те, що на стоянці з під авто вибігла калюжка масла і був вчасно помічений ґанж. А іншого разу, слєсарьє забули викрутку на кришці двигуна. :)

То що там казати вже про ремонти "У дяді Василя"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЗІ німець даже в бокс не заходить, бо якщо майстер щось зробить не так й це потім докаже експертиза, то в німця образно кажучи вже дві машини буде, а не одна

Що ж ти рівняєш, як любиш казати палець із чимось.?

Планову заміну масла у справній машині із латанням НЕРОБОЧОГО ще перед ремонтом

а що від цього міняєтся ? Чи по недбальству не можуть болта там не докрутити й нове масло на ходу через 100км не витіче ? Перевіряти ж треба по твоїй логіці

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Немає у нас хорошого сервісу.

В мене на Шкоді теж колись із станції вигнали авто і в підвісці ключа забули )))

А зараз на робочій машині вже третій спеціаліст не може сигналку встановити. Вже і в Луцьку і в Рівному на фірмових станціях робили і все без толку (((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись в мене на ходу відкрутилось колесо на Омезі (після замін шин на зимові).Відкрутилось , бо диски стояли мерсовськи, а не опелевські, і поки іх не чіпали ,все було прекрасно. прикіпіли. Але це сталось за кілька годин після заміни, і то я не скидаю з себе вини, що вчасно не зупинився.

Спасіння утопаючих-діло рук самих утопаючих, ще ніхто не відміняв.

Просто є деякі люди, котрі до всього і до ремонту в тому числі відносяться дуже ретельно(не путати з фанатизмом).

І це правильно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Років двадцять тому одна знайомв в Німеччині розказувала, як її сусіду замість хворої ноги ампутували здорову.(хвору теж потім прийшлось).Так що буває і всюди і зі всіма.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись в мене на ходу відкрутилось колесо на Омезі (після замін шин на зимові).Відкрутилось , бо диски стояли мерсовськи, а не опелевські, і поки іх не чіпали ,все було прекрасно. прикіпіли. Але це сталось за кілька годин після заміни, і то я не скидаю з себе вини, що вчасно не зупинився.

Спасіння утопаючих-діло рук самих утопаючих, ще ніхто не відміняв.

Просто є деякі люди, котрі до всього і до ремонту в тому числі відносяться дуже ретельно(не путати з фанатизмом).

І це правильно.

Коли доктор буде робити тобі операцію то може хай робить без наркозу щоб ти контролював процес?

Є люди які реально не знають як закрутити 4 болта і тому вони і їдуть до спеціалістів, але те який це спеціаліст це вже друге питання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

двигун врятувало те, що на стоянці з під авто вибігла калюжка масла і був вчасно помічений ґанж
нічого двигуну б не сталось, змазка ж в середині була він же на сухо не протирався, а датчик засигналізував би потім про проблеми з маслом - це ж не тарантас 40 років без датчиків?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

двигун врятувало те, що на стоянці з під авто вибігла калюжка масла і був вчасно помічений ґанж
нічого двигуну б не сталось, змазка ж в середині була він же на сухо не протирався, а датчик засигналізував би потім про проблеми з маслом - це ж не тарантас 40 років без датчиків?

Навіть в тарантасі якому 40 років є сигнальна лампа тиску масла.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...