Shkoder Опубліковано 11 Червня, 2013 в 20:22 #101 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 20:22 ursa, выглядит круто, но тут есть две проблемы. если застегнуться на оставшуюся сторону контактом, то платформа может отвалиться – пружина-то одна. платформа тяжёлая, будет всё время вниз переворачиваться, вслепую поставить ногу не выйдет. лучше уж прицепить с двух сторон пластиковые платформы (по две на педаль), которые в стоке шли к candy и eb. вполне нормально можно ехать – проверено.
ursa Опубліковано 11 Червня, 2013 в 20:29 Автор #102 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 20:29 Возможно. Я никогда таким не заморачивался После перехода на контакты даже в мыслях не было катать в чём либо, отличном от велоботов
Driver Опубліковано 13 Червня, 2013 в 08:41 #103 Опубліковано 13 Червня, 2013 в 08:41 А що про такі скажете? Дивлюсь на універсальні, щоб і для веловзуття, і для звичайного підходили? Чи не варто такі? Чи краще чисті контакти брати?
ToxaViking Опубліковано 13 Червня, 2013 в 08:47 #104 Опубліковано 13 Червня, 2013 в 08:47 чого всі так заморочуєтесь з тими платформами, зараз є стільки моделей веловзуття, що в ному можна і серед "звичайних" людей ходити
Lexx_Giant Опубліковано 13 Червня, 2013 в 09:51 #105 Опубліковано 13 Червня, 2013 в 09:51 Катаю на контактах в звичайно взутті і не парюсь.. оскільки до роботи не далеко і швидко я по місту не ганяю.. то мені вистачає з головою.З.І. Деякі збоченці.. на роботі тримають пару цивільного взуття.)))
odna Опубліковано 13 Червня, 2013 в 09:56 #106 Опубліковано 13 Червня, 2013 в 09:56 А некоторые ходят в контактных, как в цивильных. И ничо
TreNeR Опубліковано 13 Червня, 2013 в 12:08 #107 Опубліковано 13 Червня, 2013 в 12:08 В 13.06.2013 в 09:51, Lexx_Giant сказав: Катаю на контактах в звичайно взутті і не парюсь.. оскільки до роботи не далеко і швидко я по місту не ганяю.. то мені вистачає з головою. З.І. Деякі збоченці.. на роботі тримають пару цивільного взуття.))) У меня на работе три пары
Ukrainec Опубліковано 16 Лютого, 2014 в 21:42 #108 Опубліковано 16 Лютого, 2014 в 21:42 Ось і я дійшов до того моменту щоб спробувати контакти. Педалі комбіновані для цього були придбані ще влітку, але лише вчора мені надзвичайно пощастило на гумці придбати свої перші велотуфлі, та ще й з шипами. Туфлі потрапили на точку з "цивільним" взуттям і продавець не знала що з ним робити, тому переоцінити встигли його вже тричі. Взуття виявилось майже новим, як і шипи. Дякую куму за інформацію і тобі Діма за консультацію. Питання полягає ось у чому: як і чим закриваються ті отвори в підошві, щоб не попала вода, бо клеїти герметиком, чи термоклеєм вважаю якимось варварством?
Tatarin Опубліковано 17 Лютого, 2014 в 07:28 #109 Опубліковано 17 Лютого, 2014 в 07:28 там ще два отвори з різбами , нічим не треба їх заклеювати . Вода тудою в черевик не попадає.
Shkoder Опубліковано 17 Лютого, 2014 в 09:58 #110 Опубліковано 17 Лютого, 2014 в 09:58 Ukrainec, я зняв шипи, залив термоклей, встановив шипи на мiсце. але це добре робити коли встановлюєш новi шипи. другий варiант – заклеїти зсередини якiсним армованим (duct tape) скотчем.
Ukrainec Опубліковано 17 Лютого, 2014 в 19:54 #111 Опубліковано 17 Лютого, 2014 в 19:54 В тебе є такий скотч?
Shkoder Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 19:22 #113 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 19:22 от розповім трохи про сезонне ТО таких гарних педалей Crankbrothers Candy 3. від попередніх моделей вони відрізняються легкою та міцною алю рамкою, а від молодших моделей – двома підшипниками, легшою віссю та міцнішими фіксаторами під шип. за 6-7 тисяч пробігу вони виглядають приблизно так: але незважаючи на хардкорний вигляд, працюють просто чудово. звичайно, при умові обслуговування раз в 2-3 тисячі, наприклад восени та весною. для сервіса педалі не треба знімати з ровера, а достатньо пошукати у хазяйстві найширшу викрутку та зняти ковпачка з торця педалі: під ковпачком буде звичайна гайка на M5 з контровкою. дуже рекомендую мати їх трохи на заміну, бо той пластмасовий стопор в гайцї вважається одноразовим. звичайно, можна її викрутити невеличкими пасатижами, але краще мати торцеву головку на 8. таку, що вільно пролазить в отвір. також персонально рекомендую головку з магнітом всередині, бо це робить наш світ трохи вільнішим від матюків коли гайка знята, то педалька майже сама падає в руки. тра її кудись відкласти та подивитись на вісь, чи не іржава, чи не гнута : тут я рекомендую зняти сальнічка добре запам'ятавши в якому напрямку він стояв, бо це важливо для вологозахищеності. протерти його гарно ганчіркою з рідиною типу сіліконового мастила. саму вісь також треба протерти від бруду та старого мастила. ну й дивіться – як мастило руде чи його зовсім нема, то значить педалька десь сьорбнула води, голковий підшипник доведеться мити чи міняти. повертаємось до педалі. рамка дуже просто розкладається на дві половинки за допомогою торкса T25 (є майже у всіх мультітулах). на виробництві ті болти сильно не тянуть, якщо не йде, то подивіться в чому халепа. болт довгий, зламати його просто, а педальці тоді п%@дець. я для викручування використовую вороток, щоб не зірвати сам торкс: тепер ще простіше. всередині половинок буде трубка, а на ній клямки та пружина що їх втримує. збирається те все інтуїтивно, але зробіть фото – може знадобиться допетрати як все було. виймайте трубку, беріть щітку та вичищайте весь бруд з пружини та клямок. оце ще гарний момент замінити пружину, якщо вона вже розтянута. в мене є перевірене ноу-хау по їх якісній реставрації, але це інша розмова. ось так буде виглядати результат: далі буде
Shkoder Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 22:27 #114 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 22:27 продовжуємо гарна новина для тих, хто катає жорстко та в педалі лізе тільки коли там вже сантіметровий шат: за досить розумну ціну можна окремо придбати майже все, що зношується в цих педальках, наприклад повний набор підшипників та ущільнювачів з приладою для встановлення. пружини також є в продажу, а вісь чи клямки можна пошукати по "донорах". скажу, що "кренки" можна вбити вщент хіба грубою фізичною силою (поломана рамка чи клямки, гнута вісь, лопнувша пружина), бо навіть недбайливе відношення (типу миття з Кірхера чи болото до колін) вони сносять добре, але все ж таки будьте уважні та не лінуйтесь деколи зазирнути всередину. саме в Candy 3 підшипника два : маленький пром ззовні, та великий голковий зсередини. промпідшипничок ще працює як опорний, а тому дуже страждає від бічних ударів, наприклад падінь на педаль. перевірити його стан дуже просто повертаючи викруткою чи ще можна вийняти його с педалі (він не запресовано) та тримаючи в пальцях покатати по рівній поверхні. має рухати плавно і без заїдань. коштує він пару гривень, міняти нетяжко. от з голковим справи гірші – він вельми дорогий, придбати окремо дуже складно, а коли він помирає, то ще й вісь псує. ущільнювач перед ним якісний, але його теж треба іноді змащувати. краще за все ендуровським "вазелином", але піде майже любе густе водовідштовхуюче мастило що безпечне для ущільнювачів. з самого підшипника треба змити стару змазку. для того існують всякі "змивки" починаючи від бензину, але я віддаю перевагу Hi-Gear Silicone Spray. обов'язково зачекайте доки підшипник підсохне, а вже потім змащуйте, бо інакше якість того змащування дуже впаде. я отаку змазку використовую, але це може бути любе якісне мастило для підшипників, густини приблизно як сметана з гамазину. все змащено? можна збирати в купу. по складності десь як головоломка з дроту для молодшого шкільного віку, де головне правило – не прикладати зайвого зусилля. після зборки обов'язково змастіть трубочку з торців - це втримає вологу від проникнення через внутрішні ущільнювачі. чому мені ще Candy подобається більше за Eggbeater – оця сама трубочка. клямки повертаються окремо від педалі, майже все навантаження йде на зовнішню рамку, яка досить потужна. а клямки тільки для фіксації шипа. порівняно з eggbeaters та конкурентами від shimano, це дуже грамотний хід. в педалях де платформа більша (Acid, Mallet) вже є помітні проблеми з release (бо "відщьолкування" це вже геть костурбато). в грязюці нові Candy працюють не гірше за Eggbeaters будучи до того набагато надійніше. як будете збирати рамку, дивіться на потертості та по ним зорієнтуйте половинки. воно стане й навпаки, але педаль буде туго обертатись. затягувати болти під torx T25 треба трьома пальцями однієї руки і як не йде, то вже досить. ніяких там дурних затягувань! як боїтеся, то дайте крапельку синього loctite на різьбу. готово? одягайте педальку на вісь, дивіться щоб підшипничок не вистрибнув, він вміє. за ущільнювач на вісь не забувайте. нову гайку М5 я вже рекомендував, сильно затягувати її не треба, з фіксатором вона йде туго і тримає добре. шайби під гайкою в мене не було, але якщо у вас була шайба – встановіть, не завадить. ковпачок закручуєте останнім. він не тільки захищає від бруду, а ще тримає підшипничок на місці, тому робіть так : затягуйте ковпачок без зусилля аж доки пропаде горизонтальний люфт. потім ще пів-оберта і досить. якщо його сильно затянути, то педаль може обертатись дуже туго – треба викрутити аж поки з'явиться люфт та повторити регулювання знову. трохи люфта на швидкість не впливає зовсім, а от перетянутий ковпачок може закиснути. результат грамотної зборки – отака краса: сама педаль має обертатись без заїдань, плавно та трохи з натягом. внутрішні клямки можуть спочатку обертатись туго, але з часом вони розійдуться. за певної вправності все вищенаписане займає 20-30 хвилин часу, двічі на рік можна собі розважитись
TreNeR Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 10:10 #115 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 10:10 Так розписав, що самому захотілося перейти знову на кренкі... Але, все-таки, мені більш подобаються мої шимани ХТЯ
Shkoder Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 10:48 #116 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 10:48 В 29.10.2014 в 10:10, TreNeR сказав: Але, все-таки, мені більш подобаються мої шимани ХТЯ TreNeR, у всіх є певні недоліки якщо порівнювати клас педалей, то Shimano M985 це якраз Crankbrothers Candy 3. а M980 – Eggbeaters 3. M985 з естетичної точки зору мені теж до вподоби
Miro Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 12:56 #118 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 12:56 Shkoder, з чого таке порівнювання? Якість металу? Пруф, якщо можна Особисті враження? А як щодо надійності Шимано і кренок? Хіба можна порівнювати естетику з надійністю? Хоча як на мене Шима - вона виглядає навіть дуже смакотливо З якого боку не глянь Особисто мені на вигляд егбітери більш витончені, а Кенді 3 більш кострубатіші.
TreNeR Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 13:32 #119 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 13:32 Я не Шкодер, але по надійності шимани більш ударо_об_бровкі\камні прочні. В мене на кренках при ударі об бровку лопнула рамка. А своїми ХТЯ я вже бився багато разів, і нічого. Тьху, тьху
Shkoder Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 14:51 #120 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 14:51 саме так, шимани ударопрочні. кренки краще працюють в бруді та снігу, та конструктивно простіші. але ми це все вже проходили на попередніх сторінках. щодо обслуговування – наскільки я розумію з , в XTЯ теж голковий підшипник, хіба заміна його складніша.
men Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 15:22 #121 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 15:22 Цікава тема, аж зачитався. Ursa, тобі книжки треба писати... А Shkoder так гарно розписав Crank Brothers, що дійсно захочеться їх купити... Цікаво, на Time хтось їздить? Я в свій час ледве їх не придбав.
ursa Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 15:32 Автор #122 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 15:32 Вот блин. Придётся и мне на Shimano переходить, потому как лупашить по торчащим из-земли неровностям - моё излюбленное занятие
Shkoder Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 16:06 #123 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 16:06 так отож, треба брати "трейлові" Candy замість "гоночних" Eggbeaters. вони набагато надійніші та краще захищені від ударів. зламати їх поки що я не зміг, хоча бувало всяке
men Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 16:12 #124 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 16:12 А правда, що Crank Brothers не люблять важких велосипедистів?
kooper Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 16:20 #125 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 16:20 В 29.10.2014 в 16:12, men сказав: А правда, що Crank Brothers не люблять важких велосипедистів?ніякі педалі не люблять важких велосипедистів
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.