Перейти до змісту

Манибэк на board.lutsk.ua


alekspas

Рекомендовані повідомлення

Всем привет. Интересно узнать мнение форумчан на счет манибэка при покупке бу товаров на этом форуме. А точнее, кто какое понятие вкладывает в это слово.

По моему, мнению, манибэк при покупке на форуме бу товара, подразумевает какой-то, заранее оговоренный, срок, для возможности проверки товара на работоспособность и соответствие заявленным свойствам. И в случае, если товар оказался нерабочим или не соответствует, заявленным продавцом, свойствам, то это и подразумевает возврат денег. А, если, необходимый для проверки, срок истёк, то такой товар считается проданным, даже если он и будет бракованным, но покупатель не сообщил об этом в оговоренные сроки.

Но вот вопрос - подпадает ли ситуация под манибэк, когда товар нормальный, но через несколько дней, покупатель заявляет продавцу, что хочет вернуть товар, т.к. передумал..?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

причому тут board.lutsk.ua до домовленостей при продажі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Борда не несе відповідальності за продані користувачами форуму товари, а відтак усі деталі покупки/продажу потрібно обговорювати до покупки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Но вот вопрос - подпадает ли ситуация под манибэк, когда товар нормальный, но через несколько дней, покупатель заявляет продавцу, что хочет вернуть товар, т.к. передумал..?

якщо в людини вистачає совісті повертати товар, коли час на манібек вийшов, то чому вам не має хватати совісті відмовити йому в повернені грошей ? :) Як варіант виходу з ситуації, повертати не всю суму, а якийсь взаємоузгоджений процент вирахувати за *оренду*

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо прелюдію закінчено давайте взнаємо таки хто тут какашка, адже тема для цього авжеж?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну не надо приколупываться к тому, чего нет. Я же не пишу, что борда должна отвечать за что-то, а просто акцентировал внимание, что продажа ведётся именно здесь. А раз на этом форуме не установлены какие-то спецправила (мало ли, где-нибудь устанавливают свои), так и обсуждать стоит общепринятые. А основной вопрос был:

... кто какое понятие вкладывает в это слово.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо прелюдію закінчено давайте взнаємо таки хто тут какашка, адже тема для цього авжеж?

ТС "прощупує" реакцію Борди, відписалось поки не так багато осіб, рано виставляти "какашку" на всезагальний суд :0151:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо прелюдію закінчено давайте взнаємо таки хто тут какашка, адже тема для цього авжеж?

Нет, тема не для этого. Просто хочется понять - может я что-то неправильно себе представляю и мои понятия ошибочны. А т.к., я не привык тупо "рубить с плеча", то и решил разобраться что к чему. И не надо искать какой-то скрытый мотив в моём вопросе. :0022:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спеціальних правил відносин між продавцем і покупцем на борді немає. Проте, як показує практика, виникають випадки, коли покупець не розібрався із робочим товаром(або передумав і подає під таким соусом). В такому випадку бажано або допомогти йому з цим, або отримати назад, повернути гроші, продати іншому покупцю.

Манібек на бу товар на борді під чесне слово. Перевіряти усе бажано на місці

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На мою думку "манібек" наприклад на 2 дні, значить що протягом двох днів можна повернути гроші-товар, якщо є якісь недоліки в тому ж товарі і про які продавець не сказав/не знав.

Але все залежить від того "як домовились"...

Назвіть вже групу товарів чи як.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо прелюдію закінчено давайте взнаємо таки хто тут какашка, адже тема для цього авжеж?

Нет, тема не для этого. Просто хочется понять - может я что-то неправильно себе представляю и мои понятия ошибочны. А т.к., я не привык тупо "рубить с плеча", то и решил разобраться что к чему. И не надо искать какой-то скрытый мотив в моём вопросе. :0022:

Я Вас розумію як ніхто інший. Я теж створюю теми без мотиву ... і відписуюсь теж без мотиву.

Що стосується понятій, то я теж без понятія, а відтак про що ви домовились - так і чиніть, або як варіант керуватися чинним законодавством.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Описываю всю ситуацию:

товар - оперативка для компа. Была продана 3 дня назад. Про манибэк договорённость была в таком русле - "проверяете, если не работает или глючит" - возврат денег. Для проверки памяти, вполне хватит суток (даже, если взять, что работа, вечером только вернулся и т.д.) На третий день, человек звонит и говорит: "хочу вернуть, т.к. передумал". На мой вопрос рабочая ли память, ответил что да, всё работает. Просто решил взять себе такой же объём памяти, только одной планкой (была двумя). Возникает вопрос, как поступить в данной ситуации..?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Юридично маєте повне право не повертати гроші, однак враховуючи, що ми люди і люди порядні я б увійшов в положення покупця.

З.І. Добре ім'я заробляється роками, а втрачається в одну мить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обидві сторони неправильно поступили. Перевіряти і рік можна(ноута ще не купив). Строки по манібеку обов*язково треба було домовляти. Про це забули і покупець і продавець. Вам бажано забрати товар, звернути увагу, чи бува не підмінений і продати іншому покупцю(оперативка продається швидко)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот поэтому я и решил узнать мнение других, а не тупо создал тему без мотива.

Но в этой ситуации у меня появились затруднения: на данный момент, имею некоторые финансовые трудности, поэтому, прождав 2-е суток, и решив, что товар рабочий, деньги "оприходовал" и вернуть с ходу не имею возможности, разве что, продасться что-нибудь еще. И опять же, надо эту память проверить, а у меня нет возможности.

Про це забули і покупець і продавець.

Вы не обратили внимания, что товар рабочий и полностью соответствует своему назначению. Если бы это было не так, я бы без вопросов вернул деньги и никого ничего не спрашивал. Но, покупатель просто передумал... Вот в этом главная загвоздка - я же не магазин...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перший мій продаж на Борді - б/у телефон. Бордівець запросив тиждень манібеку і місяць гарантії, тобто ремонт за мій рахунок, в разі поломки. І я погодився. Телефон був не мій, тому коли продав, то гроші власнику не віддав, а місяць тримав у себе. Місяць минув, новий власник не дзвонив, лише по тому віддав гроші колишньому власнику телефона.

Тоді мій нік ні для кого нічого не говорив і не значив, мусив підлаштовуватися. Зараз трішки не так. Зараз на такі умови не пристав би, простіше знайти адекватнішого покупця. Пропоную максимум 3 дні манібеку, якщо покупець немісцевий чи товар специфічний, який не завжди можливо перевірити швидко, а зазвичай день-два.

Як варіант виходу з ситуації, повертати не всю суму, а якийсь взаємоузгоджений процент вирахувати за *оренду*

Це може бути не вихід, а попандос. Хто його знає, що робили з покупкою під час "оренди". Може її перепатрошили на запчастини, замінивши робочі запчастини глючними чи напівробочими і тепер просять манібек. Чи підпалили вже щось, що з першого погляду і не виявиш.

Якщо домовленості не було - посилать на йух. Хоча колись сам повернув гроші без домовленості про манібек, але навіть не пам'ятаю, що тоді продавав.

п.с. На місці ТС, взяв би оперативку на тест додому (роботу). Перевірив чи працює і лише тоді повернув би гроші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...., что товар рабочий и полностью соответствует своему назначению. Если бы это было не так, я бы без вопросов вернул деньги и никого ничего не спрашивал. Но, покупатель просто передумал... Вот в этом главная загвоздка - я же не магазин...

Це якби Ви продавали новий, робочий товар, в запломбованій упаковці і писали "без гарантії" то так...

"Товар робочий і повністю відповідає призначенню" - це Ваша думка. Виходить ви самовільно встановили термін манібеку - два дні. Більшість операції на борді, як показує практика - 3 дні(Це ваше право, але можливо саме цим і користувався покупець. Тому не можна сказати, що він не правий). Саме стільки і сплило часу від дня угоди.

Я продавав раз бу вінти 40 Гб..Вони робочі, все ок. Але зношені, читаються не так швидко як нові. Покупець мені повернув абсолютно робочого вінта без бедів та попросив повернути кошти, я запропонував йому інший, що у мене був. На що він погодився і цей вінт вже його влаштував(можливо швидший був).

..дивіться серійні номери, фотографуйте техніку..Звісно з телефонами є ризик. Все на свій страх і ризик. Альтернативні сервіси- користуйтесь аукро чи olx

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це може бути не вихід, а попандос. Хто його знає, що робили з покупкою під час "оренди". Може її перепатрошили на запчастини, замінивши робочі запчастини глючними чи напівробочими і тепер просять манібек. Чи підпалили вже щось, що з першого погляду і не виявиш.

Якщо домовленості не було - посилать на йух. Хоча колись сам повернув гроші без домовленості про манібек, але навіть не пам'ятаю, що тоді продавав.

п.с. На місці ТС, взяв би оперативку на тест додому (роботу). Перевірив чи працює і лише тоді повернув би гроші.

малось на увазі, якщо питання стоїть щоб повертати всетаки гроші, то краще таки вирахувати за *оренду*, щоб неповадно було. А так, теж би не повертав гроші, тут всі дорослі люди, якщо дійшли до товарогрошових відносин, то треба усвідомлювати всю відповідальність своїх вчинків. Можуть звичайно бути крайні життєві обставини, й лише тоді варто *йти назустріч*, а не тоді коли хтось там щось передумав, бо кепала не було спочатку подумати, а потім робити, а напрягатись й *розхльобуватись* має чомусь хтось інший

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це Ваша думка

Це не моя думка, це сказав покупець.

Все залежить від домовленості. Якщо мався на увазі манібек лише з технічної сторони, то не варто повертати гроші.

Именно так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

америкоси практикують таку штуку, як restocking fee.

тобто, якщо покупець хоче повернути товар (не з вини\завтика продавця), бо йому несподобався "раптом через 5 днів" колір\фасон\ще щось, мусить заплатити % або фіксовану суму, що була попередньо домовлена. (на коробках телефонів, скажімо, трапляються стікери $35 чи $50 restocking fee )

alekspas, може поступити так само, компенсувати потрачений час і нерви, нн-ою сумою звичайно після самостійної перевірки памяті при цьому недо\пере-манібеку.

Але нічого і не заважає відмовити цьому "повороту взад", так як зі свого боку, усі зобов"язання виконані як слід.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Альтернативні сервіси- користуйтесь аукро чи olx

О так, olx рулить, навіть на борді на декілька десятків сторінок нарулив...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Альтернативні сервіси- користуйтесь аукро чи olx

А при чем здесь альтернативные сервисы..? Допустим есть у меня пару тем на OLX, ну и что, это абсолютно не меняет мой подход к продажам, т.к., лично я, прежде чем осуществить продажу, стараюсь указать все моменты, которые могут повлиять на цену. Тем более, что при пересылке в другой город, осуществить манибэк гораздо затратней, чем на месте, поэтому, то что можно продать на месте, продаю, а через OLX, только то, что у нас не очень пользуется спросом. И что могу сказать точно, так это то, что у меня не было ни одного возврата из-за того, что что-то там не так оказалось с товаром.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Предложи покупателю выставить память на продажу. Память его, пусть самостоятельно занимается избавлением от ненужных ему вещей :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Предложи покупателю выставить память на продажу. Память его, пусть самостоятельно занимается избавлением от ненужных ему вещей :)

Уже. И даже больше, выставил сам, и, может повезёт, появился заинтересованный человек, так что, оставил ему телефон своего покупателя, пусть договаривается.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Манибєк хорошая вещь. Например борда берет сумму с каждой покупки/продажи. Клиент по желанию может "застраховать", "заманибэчить" свой товар. Если продавец продавец жулик борда не будет его манибэчить и тд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...