madkot Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:16 #26 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:16 Бензин подешевшав? Так! Проїзд в дуже багатьох містах України ДЕШЕВШАЄ, для прикладу, це й наш Нововолинськ, і Запоріжжя... І тільки Луцьк, як завжди унікальне місто, з унікальним мером, який генерує УНІКАЛЬНІ, (censored), рішення. Яке зменшення кількості маршруток може бути?? Даруйте за грубість, але, як казав дядько Лесь, ТАК добиратися вранці на роботу (та ще й за 3 грн.) я "ї.... в рот і в носа"! Хай вже по 3 буде, згідний, але з таким інтервалом, щоб ТАКОГО не було! За такий "проїзд" НАМ доплачувати треба! До речі, на фото, як на мене - ПРЯМЕ порушення перевізником ПДР і правил перевезення...деякі маршрутки у Києві знизили ціну з 5 до 4 і навіть 3,5 грн. зрозуміли очевидно, що висока ціна не забезпечує наповненість
Zevs_Isver Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:18 #27 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:18 Бензин подешевшав? Так! Проїзд в дуже багатьох містах України ДЕШЕВШАЄ, для прикладу, це й наш Нововолинськ, і Запоріжжя... І тільки Луцьк, як завжди унікальне місто, з унікальним мером, який генерує УНІКАЛЬНІ, (censored), рішення. Яке зменшення кількості маршруток може бути?? Даруйте за грубість, але, як казав дядько Лесь, ТАК добиратися вранці на роботу (та ще й за 3 грн.) я "ї.... в рот і в носа"! Хай вже по 3 буде, згідний, але з таким інтервалом, щоб ТАКОГО не було! За такий "проїзд" НАМ доплачувати треба! До речі, на фото, як на мене - ПРЯМЕ порушення перевізником ПДР і правил перевезення...деякі маршрутки у Києві знизили ціну з 5 до 4 і навіть 3,5 грн. зрозуміли очевидно, що висока ціна не забезпечує наповненістьтам конкуренція
madkot Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:21 #28 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:21 [деякі маршрутки у Києві знизили ціну з 5 до 4 і навіть 3,5 грн. зрозуміли очевидно, що висока ціна не забезпечує наповненістьтам конкуренціяа у Луцьку її немає
seolutsk Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:23 #29 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:23 [деякі маршрутки у Києві знизили ціну з 5 до 4 і навіть 3,5 грн. зрозуміли очевидно, що висока ціна не забезпечує наповненістьтам конкуренціяа у Луцьку її немаєДякуючи кому?
madkot Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:29 #30 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:29 а у Луцьку її немаєДякуючи кому?упс, забув поставити знак запитання, отже ще раза у Луцьку її немає??
AgentSmith13 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:34 #32 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:34 Правильний підхід міської влади має бути приблизно такий - хочеш проїзд зробити по 5 грн, чи носом крутиш і кількість машин скорочуєш (а решта їздять, як на фото в мому попередньому пості) - пока-пока, розірвання договору і новий тендер! Два й більше бажаючих миттю найдеться на майже кожен маршрут! А не потакати у всьому перевіззнику - в них що, особливий бізнес, котрий НЕ ПОВИНЕН мати менше прибутків, коли в країні по факту переддефолтний стан? Криза впливає НА ВСІХ. Кому зарплату підняли? А хто може бакси купити по курсу НБУ хоча б?
starOFF Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:51 #33 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:51 Оставить 10 % маршруток, сделать цену 10 грн, но возможно закупить нормальные маршрутки типа спринтеров. А все остальное заполонить тролейбусами, доделать линии в некторых местах, вот и все. Луцк станет намного чище. + будет очень большой в бюджет города что позволит потом прибыль направить в развитие города!
madkot Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:52 #34 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 06:52 Оставить 10 % маршруток, сделать цену 10 грн, но возможно закупить нормальные маршрутки типа спринтеров. А все остальное заполонить тролейбусами, доделать линии в некторых местах, вот и все. Луцк станет намного чище.нормальна маршрутка типу спринтер - вибачте, але ви з якого дуба впали?
Zevs_Isver Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:03 #35 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:03 А все остальное заполонить тролейбусами, доделать линии в некторых местах, вот и все. Луцк станет намного чище. + будет очень большой в бюджет города что позволит потом прибыль направить в развитие города!хоч би ті що є тролейбуси нормально їздилизамітив що в ~21.20 від Цума йде тролейбус на ГПЗ... і парадоксальна ситуація під'їжджають на зупинку марштурка 9 та тролейбус 2 ...і щоб ви думали.... правильно.... весь народ активно штурмує маршрутку... в тролейбус пішло макс 5ть людей...а чому так?- не побачили що тролейбус №2- всі подумали що тролейбус в ДЕПО- не хотіли "позоритись"
vetalforever Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:11 #36 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:11 всі подумали що тролейбус в ДЕПОдосвід показує, що тролейбус часто посеред маршруту "в депо!!"
bublik007 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:20 #37 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:20 всі подумали що тролейбус в ДЕПО досвід показує, що тролейбус часто посеред маршруту "в депо!!" Як правило, водій тролейбусу ставить табличку - в депо( досвід показує )
Zevs_Isver Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:25 #38 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:25 всі подумали що тролейбус в ДЕПО досвід показує, що тролейбус часто посеред маршруту "в депо!!" Як правило, водій тролейбусу ставить табличку - в депо( досвід показує ) не завжди, і то тільки спереду
alexvvv Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:36 #39 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:36 - не хотіли "позоритись"що значить не хотіли позоритись? В такий час контингент що в маршрутці, що в тролейбусі - однаковий.
vetalforever Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:46 #40 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:46 Як правило посеред маршруту
Zevs_Isver Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:49 #41 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:49 - не хотіли "позоритись" що значить не хотіли позоритись? В такий час контингент що в маршрутці, що в тролейбусі - однаковий. менталітет
AgentSmith13 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:51 #42 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:51 В нас реально пысля 20-21 години тролейбуси рызко розвертаються на депо (а потым директор ЛПЕ плаче, що нема грошей).
swmarmalade Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:53 #43 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:53 досвід показує, що тролейбус часто посеред маршруту "в депо!!"Жодного разу з таким не стикався. А от з тим що пасажири не помічають трафарету "В депо", заздалегіть виставленого водієм - бачив часто. Ще й скандал роблять . хоча 100% не праві.
Barugan Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:57 #44 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 07:57 - не хотіли "позоритись"що значить не хотіли позоритись? В такий час контингент що в маршрутці, що в тролейбусі - однаковий.неправда, молодь, особливо дівчата до 30р їздить в основному маршруткою...як казав зевс, щоб не позоритись
Zevs_Isver Опубліковано 31 Березня, 2015 в 08:02 #46 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 08:02 досвід показує, що тролейбус часто посеред маршруту "в депо!!"Жодного разу з таким не стикався. А от з тим що пасажири не помічають трафарету "В депо", заздалегіть виставленого водієм - бачив часто. Ще й скандал роблять . хоча 100% не праві."таблички" треба замінювати всі в тролейбусі, а не тільки кидати перед лобовим склом дощечку з написам "В ДЕПО", і вигляд в тієї таблички ніби нею довго бавився Бровко(4ри лапий працівник охорони)- не хотіли "позоритись"що значить не хотіли позоритись? В такий час контингент що в маршрутці, що в тролейбусі - однаковий.неправда, молодь, особливо дівчата до 30р їздить в основному маршруткою...як казав зевс, щоб не позоритисьі "чиста пацанчики" також принципово не їздять в "лоховозах"(хоча і в марштурках вони ж принципово не платять, бо не по пацанскі)
alexvvv Опубліковано 31 Березня, 2015 в 08:07 #47 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 08:07 неправда, молодь, особливо дівчата до 30р їздить в основному маршруткою...як казав зевс, щоб не позоритисьмені важко про це судити, бо я не дівчина до 30р, може і дійсно їзда тролейбусом принижує їхню гідність чи соціальний статус, але пенсіонерів, що товчуться їдучи на ринок в такий час немає.
bublik007 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 08:09 #48 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 08:09 і "чиста пацанчики" також принципово не їздять в "лоховозах"(хоча і в марштурках вони ж принципово не платять, бо не по пацанскі) 100% ))) Бачив якось, як такого "пацанчика", в соплях, два контролера на Грібоєдова вели)))) Не хотів платити кондуктору, і, як казали, обзивав ту жіночку. Моментально "випаровується" "крутізна"))))
Barugan Опубліковано 31 Березня, 2015 в 08:10 #49 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 08:10 неправда, молодь, особливо дівчата до 30р їздить в основному маршруткою...як казав зевс, щоб не позоритисьмені важко про це судити, бо я не дівчина до 30р, може і дійсно їзда тролейбусом принижує їхню гідність чи соціальний статус, але пенсіонерів, що товчуться їдучи на ринок в такий час немає.ти точно не користуєшся тралЄйбусом.....пенсіонери завжди в ньому. і не важливо чи це ранок чи обід, постійно їх багато кудись їде. лише ввечері їх дійсно менше.
vetalforever Опубліковано 31 Березня, 2015 в 09:15 #50 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 09:15 Barugan, да... бабулі в тролейбусі в годину пік це ще та темка для батхерта (без сарказму). Куди їй треба о 7:50 ранку не понятно....І дівчат багато, студенток... хіба нема фіфочок, які ходять на словацького в SB або в оперу по ночам.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.