Перейти до змісту

Проблема з бойлером


Chyprunka

Рекомендовані повідомлення

Нарешті хоч щось прояснилось.

Бойлер у Вас через фільтр має розвязку з водогоном.

Що за бойлер? Керування електронне чи просте термоелектричне?

Перевірте на вимкненому з розетки бойлері опір між його корпусом і клемами вилки живлення. Бажано в той період коли іскрити буде і коли ні.

Щоб порівняти.

бойлер http://bt.rozetka.com.ua/485995/p485995/

міряв опір ніде нічого не показує

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 53
  • Створено
  • Остання відповідь

Напруга між корпусом і трубою водогону яка?

Так і не озвучили.

якщо міряти на клемі заземлення вилки бойлера (це ж і є корпус?, вже мозок закипає...) і холодної труби стояка - нічого, якщо ввімкнути бойлер в розетку і одни щуп на вихід з бойлера патрубка гарячої води (я думаю там є контакт з корпусом) а другий щуп на стояк холодної води - 4-6 вольт

я Вас правильно зрозумів?

компетентна людина послухавши мене сказала що проблема в відсутності(погане) заземлення в щитку який в підїзді, такий варіант можливий, але чи підходить до мого випадку, яка Ваша думка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заземлення в щитку глянути не проблема.

Його там видно коли щиток відчинено. Корпус щитка на шину заземлення і нульовий провід на шину заземлення (занулення).

Якщо там все в порядку і по замірах що Ви робили теж все пучком то варіантів не так багато.

1. Погана шина заземлення будинку.

2. Сусід/и бавляться заземленням приладівна трубу водогону. Що хріново, бо викличе рано чи пізно електроерозію водогону.

Вирішення питання:

1. Покликати працівника ЖКП, але обовязково писати заяву. Я б так зробив і пояснив це працівникам ЖКП. Розумію муторно, гєморно і буде купа відмазок від них і т.д.

2. Зєднати корпус бойлера з трубою водогона. Не найкращий варіант, але іскрити перестане. Думаю ЖКП так і вийде з положення. Але можливо побояться бо у випадку письмового звернення залишаються сліди і у разі подальших проблем можуть отримати по шапці.

3. Ізолювати шланги або замінити на пластик. Якщо більше ніц не турбує і ніде не "січе" то залишити.

Вирішувати Вам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Буду напрягати ЖЕК і напрягати серйозно, тому що на даний момент виходить, що мій бойлер виконує роль заземлення для всього підїзду (виходить ланцюг: земля(щиток в підїзді, на якому тої землі або нема або вона ледь дише)-зелений провід напряму до корпуса бойлера, а з корпуса металічними шлангами до водогону - а вони то точно в землі)

або якийсь мудак шось врубав.

Я вчора зробив дурацький експеремент, заміряв ампераж між "землею" розетки і стояком холодної води - майже 11 ампер! (я сам в цю цифру не вірю), а між стояком холодної і гарячої води майже 2 ампери, якщо бойлер вимкнути все по нулях, іскріло від щупа при контакті як з бенгальського вогника, добре що хоть напруга там тільки 7 вольт

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

відключив заземлення в розетці яка йде до бойлера (зелений дріт) - нічо не іскрить, ніякого дикого амперажу, ніяких напруг

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А де Ви його там взяли??? :sq_ye: В квартирі то?

Ви ж казали що у Вас з підключкою все нормально і робив Вам електрик?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Причому тут свій електрик ? все йде по меншому опорі, людина зробила все грамотно - заземлила (занулила) до щитка, але ж чи щиток сам заземлений, наші горе електрики з жеку тільки вміють планову профілактику робити, якщо тверезі то значить повезло. Суть в тому що хто заземлив в щиток - вся статика, та інше буде йти по меншому опорі - в даному випадку до нашого автора, потрібно передевитись все заземлення щитків будинка, тобто йдіть в жек чи кому Ви там сплачуєте кошти за такі послуги і вимагайте зробити правильно заземлення, якщо ж доб'єтесь - перевірте якість виконаних робіт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

людина зробила все грамотно - заземлила (занулила) до щитка

Впевнений?

Я тобі маленький секрет відкрию.

При зануленні на щитку дублювати на розетці заборонено по причині можливої пропажі нуля.

Догадайся що тоді буде. І дурниць не пиши.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А де Ви його там взяли??? :sq_ye: В квартирі то?

Ви ж казали що у Вас з підключкою все нормально і робив Вам електрик?

я ж писав що заземлення (в моєму випадку правильніше занулення) йде на корпус щитка в підїзді

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

людина зробила все грамотно - заземлила (занулила) до щитка

Впевнений?

Я тобі маленький секрет відкрию.

При зануленні на щитку дублювати на розетці заборонено по причині можливої пропажі нуля.

Догадайся що тоді буде. І дурниць не пиши.

що означає дублювати? в квартиру йде трьох жильний провід, фаза - коричневий, синій - робочий нуль, зелений провід - корпус щитка(занулення). Я так розумію Ви кажете що зелеий провід тоді не потрібний? Наскільки я розумію при такій біді як обрив нуля в щитку при любому розкладі (будь в мене 2-ох чи 3-ох жильна проводка) в мене в квартирі появляється 380 вольт.

емм..мабуть я Вас не зрозумів

А як заземлити пристрої які того потребують?

Якщо не тяжко поясніть що Ви мали на увазі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спробую пояснити.

У Вас в коридорі в загальній щитовій з Ваших слів заземлено нульовий провід.

Занулення ж це навмисне з'єднання неструмоведучих частин, що випадково можуть виявитися під напругою, з багаторазово заземленим нульовим проводом.

Розумієте, це все ефективно при умові що у вас дійсно є добротний окремий контур заземлення. А чи є він у Вас ? Бо часто заземлення багатоквартирного будинку бажає кращого.

Я б не дублював його окремим проводом на корпус . Ви з тим самим успіхом могли просто підєднати корпус до нуля розетки.

Взагалі це робиться для убезпечення людини від ураження струмом що може зявитися на корпусі з тих чи інших причин.

А якщо станеться так що заземлення фігове, фаза скажімо чомусь на корпус пробила а нуль пропав (обгорів, перебили) чи фаза на ньому зявиться то можна мати клопіт.

Я б не ризикнув заземляти корпус бойлера таким чином.

Я б його взагалі тоді не заземляв таким чином.

Бо шансів появи фази на корпусі від пробою всеж менше ніж отримати фазу на нулі від нашого постачальника електроенергії.

Якось так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Впевнений?

Я тобі маленький секрет відкрию.

При зануленні на щитку дублювати на розетці заборонено по причині можливої пропажі нуля.

Догадайся що тоді буде. І дурниць не пиши.

Відколи ми перейшли на "ти" ?

Секрети мені свої відкривати не треба, залиште собі. Ваша теорія залишається теорією, на практиці в будинках все по іншому (крім новобудов), люди заземляють в щиток, бо іншого варіанта немає, якщо щиток не заземлений ставити потрібно диф. атомат, про що і говорилось в попередніх постах. По вашим "теоріям" можу зробити такий висновок - немає нормального заземлення - не занулюй, нехай "щипаються" всі прибори, по пропаде нуль буде 380 В (біда).

Я ж описував як на практиці і як людині поступити - що і питала. Диф автомати не ставлять в під'їзді по простій причині їх вартості, і ще через це їх крадуть.

По тех умовам всі щитки повинні бути заземлені, тому "землю" з квартири виводити на щиток - правильно ! а те що щиток не заземлений - інше питання (це вже занулення на практиці).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну вже звиняйте за фамільярність.:-)

Скажу так. Не варто видавати бажане за дійсне.

Теорія теорією, а практика інколи доводить протилежне.

І взагалі занулення використовується в промисловості, а от в побуті дуже рідко.

Стосовно пощипування, то при справному приладі а не халтурі такого не буде.

Щось жили без занулення стільки часу і нічого, а тут прям бум на занулення. Мода?

При можливості встановити УЗО чи диф це не обовязково робити в коридорі. Все чудово монтується і в квартирі.

ПС Вашим пишеться з великої і визначтесь хто Ви врешті по статі. :-)

ППС

По тех умовам всі щитки повинні бути заземлені, тому "землю" з квартири виводити на щиток - правильно ! а те що щиток не заземлений - інше питання (це вже занулення на практиці).

Ви вже визначтесь що є заземлення, а що є занулення.

А взагалі мені вшистко єдно. Це Ваше здоровя і прилади, Вам і вирішувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

охо-хо.. буду виясняти питання заземлення щитка,в підїзді з ЖЕК, якщо вони заб"ють болта на мене, або "заземлять" на якусь трубу, буду ставити дифавтомат - треба буде ще взнати шо то і з чим його їсти...

і нашо я кидав 3-ох жильну проводку, мо колись воно все стане по людськи...

вирішу питання - відпишусь

дуже вдячний за поради

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До восьмого поверху багатоквартирного будинку мінімум вісім (скруток-зєднань) нуля. Про яку надійність мова ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мене теж... купив в "Епіцентрі" новенький гідробокс (вибирав по якості) вибір впав на гідробокс з радіом і підсвідкою... підключав все сам. Спочатку, було так "нічо", а потім, як миєшся, почало бити током (12 вольт)... відключив все "нафіг"... і далі - гідробокс просто радує своєю основною функцією!

Да, действительно, при неправильной установке трансформатора 220/12В возможно попадания на него воды/влаги и поражение током :0155:

Я в своем китайском гидробоксе транс поставил на крышу в противоположной от вытяжки стороне, к тому же сбоку незаметный тумблер (на высоте 170см от пола) включает подачу 220в на транс, если мне надо послушать радио.

Еще есть в доме УЗО (спасало пару раз уже), розетки с реальным контуром заземления, который реально работает :)))

А по теме: бойлер заземлить (корпус, на нем есть спец. контакт для этого), в розетку тоже надо заземление подключить и конечно УЗО поставить.

P.S. Я когда в квартире жил, мой батя отдельный провод на бойлер прокладывал с заземлением и автомат отдельно ставил (это еще был 1994год).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думав пізніше свою тему створити, але раз вже сюди електриків толкових набігло, то скористаюся моментом.

Робив в квартирі ремонт, повністю замінив проводку, бо стара була вся побита, погорівша і т.д. Поставив дифавтомат, реле напруги, на розетки кинув трьохжильний кабель, але так як в щитку землі немає, то "землю" в щитку нікуди не приєднував. В квартирі "земля" розведена і в розетках підключена. Думав так і залишу, але помітили, що коли в кухні щось мити і торкнутися до газової плити, то пощипує (плита з п'єзозапалом, підсвіткою духовки і електромотором для гриля, тобто підключена до мережі 220в). Так само щипає, інколи суттєво, "земляний" контакт в розетці. Міряв тестером вольтаж "0" і "земля", то часом і 110 вольт показує. Скоро малий почне до розеток діставати, хотілося би вияснити в чому причина і як усунути? Що це може бути: "наводка" чи щось пробиває на корпус? В електриці не сильний, підручник фізики в школі скурив. :(

п.с. Живу на першому поверсі, теоретично можна і власну "землю" зробити, але почитав профільних форумів, то там страшилок понарозказували...

post-3393-0-36822300-1418934234_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До восьмого поверху багатоквартирного будинку мінімум вісім (скруток-зєднань) нуля. Про яку надійність мова ?

я на першому так що ще жевріє надія зробити все нормально

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думав пізніше свою тему створити, але раз вже сюди електриків толкових набігло, то скористаюся моментом.

Робив в квартирі ремонт, повністю замінив проводку, бо стара була вся побита, погорівша і т.д. Поставив дифавтомат, реле напруги, на розетки кинув трьохжильний кабель, але так як в щитку землі немає, то "землю" в щитку нікуди не приєднував. В квартирі "земля" розведена і в розетках підключена. Думав так і залишу, але помітили, що коли в кухні щось мити і торкнутися до газової плити, то пощипує (плита з п'єзозапалом, підсвіткою духовки і електромотором для гриля, тобто підключена до мережі 220в). Так само щипає, інколи суттєво, "земляний" контакт в розетці. Міряв тестером вольтаж "0" і "земля", то часом і 110 вольт показує. Скоро малий почне до розеток діставати, хотілося би вияснити в чому причина і як усунути? Що це може бути: "наводка" чи щось пробиває на корпус? В електриці не сильний, підручник фізики в школі скурив. :(

п.с. Живу на першому поверсі, теоретично можна і власну "землю" зробити, але почитав профільних форумів, то там страшилок понарозказували...

post-3393-0-36822300-1418934234_thumb.jp

Все в ЖЭК !! Ибо не их ли это хлебушек? Если не бить тревогу- может быть поздно, не дай Бог.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все в ЖЭК !! Ибо не их ли это хлебушек? Если не бить тревогу- может быть поздно, не дай Бог.

Останній раз, коли я викликав майстрів з ЖЕКу, вони мені рознесли гівно по всій квартирі. Да-да, забився стояк і воно вспливало в унітазі, але поки не було тих майстрів, то воно не плавало по квартирі. ЖЕК - це остання інстанція, куди я звернуся. Хай вони свій хлєбушек десь в іншому місці заробляють. Я щойно ремонт закінчив, щоб до цих срср-варварів звертатися.

Тревогу бью, тому й шукаю порад в цій темі, але в ЖЕК не посилайте, бо я тоже можу послати на три букви (шучу-шучу) :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думав пізніше свою тему створити, але раз вже сюди електриків толкових набігло, то скористаюся моментом.

Якщо в щитку захисний провід (той що третій) нікуди не під'єднували і він там нічого випадково не чіпляє, то проблема у вас в квартирі.

І як ви самі помітили плита щипає, отже вся проблема в ній. На корпусі її є потенціал, а корпус з'єднаний з захисним проводом (адже вилка і розетка в плити з захисним контактом у вас?), ось і розноситься потенціал на весь захисний провідник і корпуси приладів, які до нього під'єднані, адже в щитку захисний не приєднаний бо там нема куди.

Заміряйте потенціал між корпусом плити і нулем в розетці, чи трубою металевою комунікацій.

Якщо не збираєтесь під'єднувати захисний провідник до заземлення, то варто від'єднати його в розетках, щоб потенціал з одного приладу не розносився на інші.

І щось робити з плитою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшлось признати цю незаслуженну хуйню:

"Предупреждение от MANJAK11 из Офтопік в Обмін валют.

Выдано 8 баллов - истекло

Режим только для чтения на на 3 дней"

Щоб написати: не вздумайте вiд'еднувати "захисний провiд (той що третiй)", "занулення" (зелений з жовтою смужкою, або навпаки - жовтий з зеленою смужкою)

Дурак сусiд щось там намутить з трансформаторами на занулення i змоткою лiчильника, а довбанути може вас, або дiток.

Шукайте проблему, на зануленнi не мае бути потенцiалу. На цьому принципi працюють бiльшiсть автоматiв, що фiксують "утечку" i вимикають струм, рятуючи життя людей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Короткий лiкбез:

З трансформатора, пiсля високовольтки, йде 4(5) проводiв: 3 "фази" i "нуль" плюс ще +1 (не провiд, а) металева конструкцiя, закопана в землю. Заземлення.

Мiж будь-якою "фазою" i "нулем" = 220 вольт. Всi 3 (три) фази монтажники стараються розподiлити пропорцiйно навантаження (щоб на кожну фазу було +/- однакове навантаження, наприклад, по фазi на пiд'iзд).

Заземлення - це "нуль в землю", його стараються робити частiше (ви бачили самi часто ржавi провода, що йдуть в землю). Це тiпа те саме занулення, але мicцеве. Якщо "нуль" вiдгорить - потенцiал мае тiпа пiти в Землю по заземленню (ну, по ржавих проводах). Але часто так не вiдбуваеться, часто провода заземлення обрубанi, або якийсь "умiлець" шукае пригод в рiзницi потенцiалiв, скручуючи лiчильник.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...