Перейти до змісту

Проблема з бойлером


Chyprunka

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Нарешті хоч щось прояснилось.

Бойлер у Вас через фільтр має розвязку з водогоном.

Що за бойлер? Керування електронне чи просте термоелектричне?

Перевірте на вимкненому з розетки бойлері опір між його корпусом і клемами вилки живлення. Бажано в той період коли іскрити буде і коли ні.

Щоб порівняти.

бойлер http://bt.rozetka.com.ua/485995/p485995/

міряв опір ніде нічого не показує

  • Відповідей 53
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Напруга між корпусом і трубою водогону яка?

Так і не озвучили.

якщо міряти на клемі заземлення вилки бойлера (це ж і є корпус?, вже мозок закипає...) і холодної труби стояка - нічого, якщо ввімкнути бойлер в розетку і одни щуп на вихід з бойлера патрубка гарячої води (я думаю там є контакт з корпусом) а другий щуп на стояк холодної води - 4-6 вольт

я Вас правильно зрозумів?

компетентна людина послухавши мене сказала що проблема в відсутності(погане) заземлення в щитку який в підїзді, такий варіант можливий, але чи підходить до мого випадку, яка Ваша думка?

Опубліковано

Заземлення в щитку глянути не проблема.

Його там видно коли щиток відчинено. Корпус щитка на шину заземлення і нульовий провід на шину заземлення (занулення).

Якщо там все в порядку і по замірах що Ви робили теж все пучком то варіантів не так багато.

1. Погана шина заземлення будинку.

2. Сусід/и бавляться заземленням приладівна трубу водогону. Що хріново, бо викличе рано чи пізно електроерозію водогону.

Вирішення питання:

1. Покликати працівника ЖКП, але обовязково писати заяву. Я б так зробив і пояснив це працівникам ЖКП. Розумію муторно, гєморно і буде купа відмазок від них і т.д.

2. Зєднати корпус бойлера з трубою водогона. Не найкращий варіант, але іскрити перестане. Думаю ЖКП так і вийде з положення. Але можливо побояться бо у випадку письмового звернення залишаються сліди і у разі подальших проблем можуть отримати по шапці.

3. Ізолювати шланги або замінити на пластик. Якщо більше ніц не турбує і ніде не "січе" то залишити.

Вирішувати Вам.

Опубліковано

Буду напрягати ЖЕК і напрягати серйозно, тому що на даний момент виходить, що мій бойлер виконує роль заземлення для всього підїзду (виходить ланцюг: земля(щиток в підїзді, на якому тої землі або нема або вона ледь дише)-зелений провід напряму до корпуса бойлера, а з корпуса металічними шлангами до водогону - а вони то точно в землі)

або якийсь мудак шось врубав.

Я вчора зробив дурацький експеремент, заміряв ампераж між "землею" розетки і стояком холодної води - майже 11 ампер! (я сам в цю цифру не вірю), а між стояком холодної і гарячої води майже 2 ампери, якщо бойлер вимкнути все по нулях, іскріло від щупа при контакті як з бенгальського вогника, добре що хоть напруга там тільки 7 вольт

Опубліковано

відключив заземлення в розетці яка йде до бойлера (зелений дріт) - нічо не іскрить, ніякого дикого амперажу, ніяких напруг

Опубліковано

А де Ви його там взяли??? :sq_ye: В квартирі то?

Ви ж казали що у Вас з підключкою все нормально і робив Вам електрик?

Опубліковано

Причому тут свій електрик ? все йде по меншому опорі, людина зробила все грамотно - заземлила (занулила) до щитка, але ж чи щиток сам заземлений, наші горе електрики з жеку тільки вміють планову профілактику робити, якщо тверезі то значить повезло. Суть в тому що хто заземлив в щиток - вся статика, та інше буде йти по меншому опорі - в даному випадку до нашого автора, потрібно передевитись все заземлення щитків будинка, тобто йдіть в жек чи кому Ви там сплачуєте кошти за такі послуги і вимагайте зробити правильно заземлення, якщо ж доб'єтесь - перевірте якість виконаних робіт.

Опубліковано

людина зробила все грамотно - заземлила (занулила) до щитка

Впевнений?

Я тобі маленький секрет відкрию.

При зануленні на щитку дублювати на розетці заборонено по причині можливої пропажі нуля.

Догадайся що тоді буде. І дурниць не пиши.

Опубліковано

А де Ви його там взяли??? :sq_ye: В квартирі то?

Ви ж казали що у Вас з підключкою все нормально і робив Вам електрик?

я ж писав що заземлення (в моєму випадку правильніше занулення) йде на корпус щитка в підїзді

Опубліковано

людина зробила все грамотно - заземлила (занулила) до щитка

Впевнений?

Я тобі маленький секрет відкрию.

При зануленні на щитку дублювати на розетці заборонено по причині можливої пропажі нуля.

Догадайся що тоді буде. І дурниць не пиши.

що означає дублювати? в квартиру йде трьох жильний провід, фаза - коричневий, синій - робочий нуль, зелений провід - корпус щитка(занулення). Я так розумію Ви кажете що зелеий провід тоді не потрібний? Наскільки я розумію при такій біді як обрив нуля в щитку при любому розкладі (будь в мене 2-ох чи 3-ох жильна проводка) в мене в квартирі появляється 380 вольт.

емм..мабуть я Вас не зрозумів

А як заземлити пристрої які того потребують?

Якщо не тяжко поясніть що Ви мали на увазі

Опубліковано

Спробую пояснити.

У Вас в коридорі в загальній щитовій з Ваших слів заземлено нульовий провід.

Занулення ж це навмисне з'єднання неструмоведучих частин, що випадково можуть виявитися під напругою, з багаторазово заземленим нульовим проводом.

Розумієте, це все ефективно при умові що у вас дійсно є добротний окремий контур заземлення. А чи є він у Вас ? Бо часто заземлення багатоквартирного будинку бажає кращого.

Я б не дублював його окремим проводом на корпус . Ви з тим самим успіхом могли просто підєднати корпус до нуля розетки.

Взагалі це робиться для убезпечення людини від ураження струмом що може зявитися на корпусі з тих чи інших причин.

А якщо станеться так що заземлення фігове, фаза скажімо чомусь на корпус пробила а нуль пропав (обгорів, перебили) чи фаза на ньому зявиться то можна мати клопіт.

Я б не ризикнув заземляти корпус бойлера таким чином.

Я б його взагалі тоді не заземляв таким чином.

Бо шансів появи фази на корпусі від пробою всеж менше ніж отримати фазу на нулі від нашого постачальника електроенергії.

Якось так.

Опубліковано

Впевнений?

Я тобі маленький секрет відкрию.

При зануленні на щитку дублювати на розетці заборонено по причині можливої пропажі нуля.

Догадайся що тоді буде. І дурниць не пиши.

Відколи ми перейшли на "ти" ?

Секрети мені свої відкривати не треба, залиште собі. Ваша теорія залишається теорією, на практиці в будинках все по іншому (крім новобудов), люди заземляють в щиток, бо іншого варіанта немає, якщо щиток не заземлений ставити потрібно диф. атомат, про що і говорилось в попередніх постах. По вашим "теоріям" можу зробити такий висновок - немає нормального заземлення - не занулюй, нехай "щипаються" всі прибори, по пропаде нуль буде 380 В (біда).

Я ж описував як на практиці і як людині поступити - що і питала. Диф автомати не ставлять в під'їзді по простій причині їх вартості, і ще через це їх крадуть.

По тех умовам всі щитки повинні бути заземлені, тому "землю" з квартири виводити на щиток - правильно ! а те що щиток не заземлений - інше питання (це вже занулення на практиці).

Опубліковано

Ну вже звиняйте за фамільярність.:-)

Скажу так. Не варто видавати бажане за дійсне.

Теорія теорією, а практика інколи доводить протилежне.

І взагалі занулення використовується в промисловості, а от в побуті дуже рідко.

Стосовно пощипування, то при справному приладі а не халтурі такого не буде.

Щось жили без занулення стільки часу і нічого, а тут прям бум на занулення. Мода?

При можливості встановити УЗО чи диф це не обовязково робити в коридорі. Все чудово монтується і в квартирі.

ПС Вашим пишеться з великої і визначтесь хто Ви врешті по статі. :-)

ППС

По тех умовам всі щитки повинні бути заземлені, тому "землю" з квартири виводити на щиток - правильно ! а те що щиток не заземлений - інше питання (це вже занулення на практиці).

Ви вже визначтесь що є заземлення, а що є занулення.

А взагалі мені вшистко єдно. Це Ваше здоровя і прилади, Вам і вирішувати.

Опубліковано

охо-хо.. буду виясняти питання заземлення щитка,в підїзді з ЖЕК, якщо вони заб"ють болта на мене, або "заземлять" на якусь трубу, буду ставити дифавтомат - треба буде ще взнати шо то і з чим його їсти...

і нашо я кидав 3-ох жильну проводку, мо колись воно все стане по людськи...

вирішу питання - відпишусь

дуже вдячний за поради

Опубліковано

До восьмого поверху багатоквартирного будинку мінімум вісім (скруток-зєднань) нуля. Про яку надійність мова ?

Опубліковано

У мене теж... купив в "Епіцентрі" новенький гідробокс (вибирав по якості) вибір впав на гідробокс з радіом і підсвідкою... підключав все сам. Спочатку, було так "нічо", а потім, як миєшся, почало бити током (12 вольт)... відключив все "нафіг"... і далі - гідробокс просто радує своєю основною функцією!

Да, действительно, при неправильной установке трансформатора 220/12В возможно попадания на него воды/влаги и поражение током :0155:

Я в своем китайском гидробоксе транс поставил на крышу в противоположной от вытяжки стороне, к тому же сбоку незаметный тумблер (на высоте 170см от пола) включает подачу 220в на транс, если мне надо послушать радио.

Еще есть в доме УЗО (спасало пару раз уже), розетки с реальным контуром заземления, который реально работает :)))

А по теме: бойлер заземлить (корпус, на нем есть спец. контакт для этого), в розетку тоже надо заземление подключить и конечно УЗО поставить.

P.S. Я когда в квартире жил, мой батя отдельный провод на бойлер прокладывал с заземлением и автомат отдельно ставил (это еще был 1994год).

Опубліковано

Думав пізніше свою тему створити, але раз вже сюди електриків толкових набігло, то скористаюся моментом.

Робив в квартирі ремонт, повністю замінив проводку, бо стара була вся побита, погорівша і т.д. Поставив дифавтомат, реле напруги, на розетки кинув трьохжильний кабель, але так як в щитку землі немає, то "землю" в щитку нікуди не приєднував. В квартирі "земля" розведена і в розетках підключена. Думав так і залишу, але помітили, що коли в кухні щось мити і торкнутися до газової плити, то пощипує (плита з п'єзозапалом, підсвіткою духовки і електромотором для гриля, тобто підключена до мережі 220в). Так само щипає, інколи суттєво, "земляний" контакт в розетці. Міряв тестером вольтаж "0" і "земля", то часом і 110 вольт показує. Скоро малий почне до розеток діставати, хотілося би вияснити в чому причина і як усунути? Що це може бути: "наводка" чи щось пробиває на корпус? В електриці не сильний, підручник фізики в школі скурив. :(

п.с. Живу на першому поверсі, теоретично можна і власну "землю" зробити, але почитав профільних форумів, то там страшилок понарозказували...

post-3393-0-36822300-1418934234_thumb.jp

Опубліковано

До восьмого поверху багатоквартирного будинку мінімум вісім (скруток-зєднань) нуля. Про яку надійність мова ?

я на першому так що ще жевріє надія зробити все нормально

Опубліковано

Думав пізніше свою тему створити, але раз вже сюди електриків толкових набігло, то скористаюся моментом.

Робив в квартирі ремонт, повністю замінив проводку, бо стара була вся побита, погорівша і т.д. Поставив дифавтомат, реле напруги, на розетки кинув трьохжильний кабель, але так як в щитку землі немає, то "землю" в щитку нікуди не приєднував. В квартирі "земля" розведена і в розетках підключена. Думав так і залишу, але помітили, що коли в кухні щось мити і торкнутися до газової плити, то пощипує (плита з п'єзозапалом, підсвіткою духовки і електромотором для гриля, тобто підключена до мережі 220в). Так само щипає, інколи суттєво, "земляний" контакт в розетці. Міряв тестером вольтаж "0" і "земля", то часом і 110 вольт показує. Скоро малий почне до розеток діставати, хотілося би вияснити в чому причина і як усунути? Що це може бути: "наводка" чи щось пробиває на корпус? В електриці не сильний, підручник фізики в школі скурив. :(

п.с. Живу на першому поверсі, теоретично можна і власну "землю" зробити, але почитав профільних форумів, то там страшилок понарозказували...

post-3393-0-36822300-1418934234_thumb.jp

Все в ЖЭК !! Ибо не их ли это хлебушек? Если не бить тревогу- может быть поздно, не дай Бог.

Опубліковано

Все в ЖЭК !! Ибо не их ли это хлебушек? Если не бить тревогу- может быть поздно, не дай Бог.

Останній раз, коли я викликав майстрів з ЖЕКу, вони мені рознесли гівно по всій квартирі. Да-да, забився стояк і воно вспливало в унітазі, але поки не було тих майстрів, то воно не плавало по квартирі. ЖЕК - це остання інстанція, куди я звернуся. Хай вони свій хлєбушек десь в іншому місці заробляють. Я щойно ремонт закінчив, щоб до цих срср-варварів звертатися.

Тревогу бью, тому й шукаю порад в цій темі, але в ЖЕК не посилайте, бо я тоже можу послати на три букви (шучу-шучу) :)

Опубліковано
Думав пізніше свою тему створити, але раз вже сюди електриків толкових набігло, то скористаюся моментом.

Якщо в щитку захисний провід (той що третій) нікуди не під'єднували і він там нічого випадково не чіпляє, то проблема у вас в квартирі.

І як ви самі помітили плита щипає, отже вся проблема в ній. На корпусі її є потенціал, а корпус з'єднаний з захисним проводом (адже вилка і розетка в плити з захисним контактом у вас?), ось і розноситься потенціал на весь захисний провідник і корпуси приладів, які до нього під'єднані, адже в щитку захисний не приєднаний бо там нема куди.

Заміряйте потенціал між корпусом плити і нулем в розетці, чи трубою металевою комунікацій.

Якщо не збираєтесь під'єднувати захисний провідник до заземлення, то варто від'єднати його в розетках, щоб потенціал з одного приладу не розносився на інші.

І щось робити з плитою.

Опубліковано

Прийшлось признати цю незаслуженну хуйню:

"Предупреждение от MANJAK11 из Офтопік в Обмін валют.

Выдано 8 баллов - истекло

Режим только для чтения на на 3 дней"

Щоб написати: не вздумайте вiд'еднувати "захисний провiд (той що третiй)", "занулення" (зелений з жовтою смужкою, або навпаки - жовтий з зеленою смужкою)

Дурак сусiд щось там намутить з трансформаторами на занулення i змоткою лiчильника, а довбанути може вас, або дiток.

Шукайте проблему, на зануленнi не мае бути потенцiалу. На цьому принципi працюють бiльшiсть автоматiв, що фiксують "утечку" i вимикають струм, рятуючи життя людей.

Опубліковано

Короткий лiкбез:

З трансформатора, пiсля високовольтки, йде 4(5) проводiв: 3 "фази" i "нуль" плюс ще +1 (не провiд, а) металева конструкцiя, закопана в землю. Заземлення.

Мiж будь-якою "фазою" i "нулем" = 220 вольт. Всi 3 (три) фази монтажники стараються розподiлити пропорцiйно навантаження (щоб на кожну фазу було +/- однакове навантаження, наприклад, по фазi на пiд'iзд).

Заземлення - це "нуль в землю", його стараються робити частiше (ви бачили самi часто ржавi провода, що йдуть в землю). Це тiпа те саме занулення, але мicцеве. Якщо "нуль" вiдгорить - потенцiал мае тiпа пiти в Землю по заземленню (ну, по ржавих проводах). Але часто так не вiдбуваеться, часто провода заземлення обрубанi, або якийсь "умiлець" шукае пригод в рiзницi потенцiалiв, скручуючи лiчильник.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...