Перейти до змісту

Продам імпортне Дизпаливо - постійно


sasha1975

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 431
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

ціна і те що Ви розказуєте дуже цікаво, але б хотілось щоб Ви поставили термінал для розрахунку картками.

+1. На БРСМ заправлявся теж виходить по 16,20 з знижкою. На кредитку. Дивився сертифікат марка F. Мозир кажуть стоїть зараз. На заправці біля проміня магазин - продають аккумулятори. Через телефон чи смартфон продавця розрахувався кредиткою. Програма якась стоїть чи ще щось, але термінал непотрібний.

Опубліковано

ціна і те що Ви розказуєте дуже цікаво, але б хотілось щоб Ви поставили термінал для розрахунку картками.

+1. На БРСМ заправлявся теж виходить по 16,20 з знижкою. На кредитку. Дивився сертифікат марка F. Мозир кажуть стоїть зараз. На заправці біля проміня магазин - продають аккумулятори. Через телефон чи смартфон продавця розрахувався кредиткою. Програма якась стоїть чи ще щось, але термінал непотрібний.

я підтримую таку ініціативу. цікаво булоб почути як саме працює така система розрахунку та що потрібно, тобто яке обладнання треба , та як це привязати до розрахункового рахунку підприємства.

Опубліковано

Потрібно звернутись до банку (приватбанку) і пояснити що Вам потрібний термінал. Вони ж Вам запропонують різні варіанти. Там все дуже просто..

Для прикладу поставити POS-термінал, який буде зчитувати з карти дані і кошти - буде переводити Вам на карту чи рахунок, навіть смс може приходити про надходження коштів. Про умови потрібно розпитувати у банку.

0_fb4ba_400d6e1c_XL.jpg

на рахунок бонусів мені всерівно, а ось розрахунок з карти це іноді важливо..

Опубліковано

я підтримую таку ініціативу. цікаво булоб почути як саме працює така система розрахунку та що потрібно, тобто яке обладнання треба , та як це привязати до розрахункового рахунку підприємства.

Так запитайте в продавця магазину, що продає АКБ на заправці біля проміня, біля ріалавто. До речі тел 050-373-20-73

Опубліковано

що кому.. )

головне хороша якість пального і ціна.

поки лячно заправляти 1.5dci delphi :0157:

Підтримую! 1.5dci delphi поганого пального не пробачає..

Ціна прийнятна, але якщо враховувати акції на інших ЗП, то не сильно відрізняється.

Заправляв на ОККО зі знижкою 70 коп. зимовий Дизель ЄВРО по 16,29 грн. за літр.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Продам дизпаливо з власної АЗС - зимове Мозирский НПЗ сорт F (до -28 градуів ) ,

ціна - 15,60грн/л

- ціна постійно оновлюється такщо дзвоніть 0503784025 - Олександр.

- Сертифікати присутні.Торгівля офіційна.

Будь-яка кількість , від ста літрів знижки, працюю з ПДВ.

Також оптова торгівля бензовозами .

З12.01.2015р - Нова ціна 15,80грн/л

Опубліковано

В мене запитували в пп чим відрізняється моє дп від того що продається на БРСМі , так от - я продаю ту марку дп яке на Брсмі продається дорожще,тобто марка-Дп Дтлк-5 євро5 сортF.і гарантую при цьому що воно не розбадяжене.якщо ви звернете увагу на марку дешевого палива на брсемі то пише на стеллі дт 0,2-40, де цифра 40 означає цитанове число(як октан в бензині), в євро 5 дп цитанове число неменше 62. це як порівнювати бензин 80 і 95.і те і друге бензин,алеж 95 кращий.ну приблизно так,якщо коротко.

Напряму порівнювати октанове число бензину і цетанове число дизпального не коректно. Тим більше, так, як це ви робите. Не можна однозначно стверджувати, що 95 бензин кращий за 80. Є різні двигуни і вони потребують різного пального. Якщо двигун спроектований і виготовлений під A-76, то Аи-93 йому може зашкодити. До речі, оце теперішній 80-ий фактично відповідає колишньому А-76. Просто застосовується інша методика визначення октанового числа.

ДП з цетановим числом понад 62 - насторожує. Стандарт Євро-5 обмежує мінімальне значення індексу на рівні 51. Зазвичай це 52-55. 62 - це надто багато. Таке ДП гірше згорає в циліндрах, підвищується димність, збільшуються витрати...

Також насторожило ось це - Дп Дтлк-5 євро5 сортF.

Л - літнє, для зимового мала б бути буква З. Зазвичай позначається так

ДТ-Л-К5, Сорт C – гранична температура фільтрованості не вище -5°C;

ДТ-З-К5, Сорт F – гранична температура фільтрованості не вище -20°C.

Уточніть, будь ласка, яке саме пальне ви продаєте.

Опубліковано

В мене запитували в пп чим відрізняється моє дп від того що продається на БРСМі , так от - я продаю ту марку дп яке на Брсмі продається дорожще,тобто марка-Дп Дтлк-5 євро5 сортF.і гарантую при цьому що воно не розбадяжене.якщо ви звернете увагу на марку дешевого палива на брсемі то пише на стеллі дт 0,2-40, де цифра 40 означає цитанове число(як октан в бензині), в євро 5 дп цитанове число неменше 62. це як порівнювати бензин 80 і 95.і те і друге бензин,алеж 95 кращий.ну приблизно так,якщо коротко.

Напряму порівнювати октанове число бензину і цетанове число дизпального не коректно. Тим більше, так, як це ви робите. Не можна однозначно стверджувати, що 95 бензин кращий за 80. Є різні двигуни і вони потребують різного пального. Якщо двигун спроектований і виготовлений під A-76, то Аи-93 йому може зашкодити. До речі, оце теперішній 80-ий фактично відповідає колишньому А-76. Просто застосовується інша методика визначення октанового числа.

ДП з цетановим числом понад 62 - насторожує. Стандарт Євро-5 обмежує мінімальне значення індексу на рівні 51. Зазвичай це 52-55. 62 - це надто багато. Таке ДП гірше згорає в циліндрах, підвищується димність, збільшуються витрати...

Також насторожило ось це - Дп Дтлк-5 євро5 сортF.

Л - літнє, для зимового мала б бути буква З. Зазвичай позначається так

ДТ-Л-К5, Сорт C – гранична температура фільтрованості не вище -5°C;

ДТ-З-К5, Сорт F – гранична температура фільтрованості не вище -20°C.

Уточніть, будь ласка, яке саме пальне ви продаєте.

Я згідний з вашими зауваженнями , ви все правильно сказали.

На швидку руку даючи відповідь на запитання Я помилився у розшифровці марки Дп , а саме якщо пише ДП 0,2- 40 що означає :

0,2 - вміст сірки - (доречі це дуже високий вміст, який не допускається в експлуатації в двигунах стандарту ЄВРО 4 та 5.)

40 - температура спалаху в закритому тиглі. ,така низька температура спалаху доречі дуже шкодить паливній системі , та таке ДП має (а точніше взагалі відсутні змащуючі властивості паливної системи) в народі кажуть суха солярка.

Таким чином , вибачаюсь за не правильну оцінку та даю папорт якості на те паливо яке я продаю а саме :

ДТ-З-К5,сорт F

post-7092-0-20844300-1421076834_thumb.jp

Опубліковано

Ціна радую що падає , надіюсь як постійному клієнту скините ще трішки , бо вже доїжджую ту солярку що у вас заправив , скоро знову приїду на заправку , машина самольот , заводиться в найвищий мінус з першого разу , соляра реально крута як на такі гроші і розхід оптимальний!!!

Опубліковано

Ціна радую що падає , надіюсь як постійному клієнту скините ще трішки , бо вже доїжджую ту солярку що у вас заправив , скоро знову приїду на заправку , машина самольот , заводиться в найвищий мінус з першого разу , соляра реально крута як на такі гроші і розхід оптимальний!!!

Який двигун у вас і паливна система, якщо не секрет?
Опубліковано

Оптова ціна впала з 15,20грн до 15,00грн а на заправках нічого не змінилось.

ціна 14,60 грн. Мін партія 2т. В кінці місяця виросте. Мозир.

Опубліковано

Я не продаю навіть не купляю. Навпаки думаю купити в автора теми. Але за ціми цінами можна орієтуватись на ціну в недалекому майбутньому.

Опубліковано

У звязку з різкими змінами монетарної політики нашого Нацбанку змінились закупівельні ціни на ДП , тому змушені підняти ціну палива.Розумію що вона буде для Вас шановні "бордівчани" нецікава.Надіюсь в понеділок щось зміниться в кращу сторону.

Станом на 6.02.2015р моя ціна ДП на АЗС становить - 17,50грн/л.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...