Andreyxxx Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 18:57 #1 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 18:57 Авто опель омега 2.0 Знову виникла проблема. Коли починаю рух автомобіль починаэ дьоргати.Це продовжуэться до 1.5-2 тис обертів. Коли рушати плавно, проблеми не маэ. На холостому при різкому натисненні на газ перші 2 сек дьргаэться двигун. Така проблема вже була і я писав про неї, але після заміни свічок та проводів( ставив. Б/в) проблема пропала. На нових свічках наїздив десь 2 тисячі км. На мою думку це пропуск запалення, буду купувати нові провода, але якщо це знову свічки ?... це вже стоїть 2 комплект свічок, виходить потрібно міняти кожні 2 тис км. Катаюсь на газі, на бензині проблема майже відсутня,газ більш вибагливий. Також проблема може виникати через день, а інколи щодня.
St@S_ Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 18:59 #2 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 18:59 напишіть точну модель свічок які зараз на авто
sergkots Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:01 #3 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:01 Мені майстер (на Стуса) казав, що на газ потрібно ставити якісні свічки - марку не пам’ятаю.
Andreyxxx Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:02 Автор #4 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:02 Стоять NGK. Коли встановив їх авто працювало як часи, а зараз .... Свічкі ставив по 50 грн за шт. Казали що нормальні. Франція йопт
St@S_ Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:08 #5 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:08 Стоять NGK NGK є біля 50видів свічок які саме? типу NGK BPR6ES11...
fedot Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:17 #6 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:17 На редукторі є така штука - гвинт чутливості. Рекомендую ним поекспериментувати в межах пів-оберта - оберт.
Andreyxxx Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:25 Автор #7 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:25 Значить так, зараз стоять NGK 2 bpr6e. Проїздили макс 2 тисячі. Перед ними стояли Чемпіон, також проїздили біля 2 тисНа редукторі є така штука - гвинт чутливості. Рекомендую ним поекспериментувати в межах пів-оберта - оберт.Гвинт цей я крутив, ефекта майже ніякого. Газ мені налаштовували на СТО. Майстер відразу питав про свічки, після його налаштувань проблема пропала, а через тиждень знову вилізла... Повторюся, проблема може бути не завждиЯ впевнений на 100% коли я заміню свічки на нові, проблема пропаде. Але чому такий малий ресурс.
Laborant Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:34 #8 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:34 Я впевнений на 100% коли я заміню свічки на новНові зовсім не означає що вони хороші.
Andreyxxx Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:36 Автор #9 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:36 Ну тоді які дійсно нормальні, а то просто викидати гроші не хочеться. Знайомі ставлять самі дешеві і їздять а тут по 50 грн і погані.
St@S_ Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:40 #10 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:40 Значить так, зараз стоять NGK 2 bpr6e. Проїздили макс 2 тисячі. Перед ними стояли Чемпіон, також проїздили біля 2 тис звичайні бензинові свічки для вашого двигуна рекомендовано з NGK LPG LaserLine 1
Andreyxxx Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:45 Автор #11 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:45 А чим вони кращі ?
St@S_ Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:50 #12 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:50 А чим вони кращі ?ну хоча бСвечи зажигания LPG Laser Line представляют собой двойные свечи зажигания из благородного металла, разработанные специально для применения в двигателях, работающих на газе. Сгорание газа существенно отличается от сгорания бензина и требует свечей зажигания, специально рассчитанных на эти условия.Смесь газа и воздуха труднее воспламеняется. Требуется больше зажигания напряжения и повышается риск сбоя катушек зажигания. В этой ситуации выручает тонкий средний электрод с приваренным лазером иридиевым наконечником, которому требуется меньше напряжения зажигания. При этом межэлектродный зазор настроен на минимальное расстояние 0,8 мм.При сгорании газа возникают более высокие температуры. Обычные электроды и корпусные материалы изнашиваются быстрее. Но не иридий, который применяется в среднем электроде свечи зажигания LPG LaserLine. Для этой же цели в боковом электроде имеется встроенная платиновая вставка.Специальное покрытие защищает корпус свечи зажигания от коррозии. Медный сердечник среднего электрода поддерживат оптимальное теплоотведение.
Andreyxxx Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:51 Автор #13 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:51 Да я бачу вони коштують як літак...
St@S_ Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:58 #14 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 19:58 Да я бачу вони коштують як літак... тоді спробуйте PLAZMOFOR-SUPER А17ДВРМ GAZ на Ланосах, Сенсах таксисти ганяють, кажуть непогані і ціна демократична
Andreyxxx Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 20:07 Автор #15 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 20:07 Ось вони http://euro-sport.at.ua/load/svechi_zazhiganija/plazmofor_super/svechi_zazhiganija_plazmofor_super_a_17_dvrm_gaz/238-1-0-224Тільки не зрозуміло це за 1 шт чи за 4.
St@S_ Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 20:12 #16 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 20:12 Ось вони http://euro-sport.at...gaz/238-1-0-224 Тільки не зрозуміло це за 1 шт чи за 4. Ед. изм: (к-т.)
Andreyxxx Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 20:17 Автор #17 Опубліковано 3 Грудня, 2014 в 20:17 Поробую ще такі поставити ) Якщо почнеться знову трусити то ппц
Kernel Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 08:08 #18 Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 08:08 Перед покупкою нових, спробуйте дістати та почистити поточні. Мені допомагало.По вигляду, яка не працювала - занотуйте. В разі схожої проблеми звірите дані. Якщо знову та ж свічка не працює, то варто встановити її на інший циліндр. Якщо й там так себе веде - значить заміна.Ще варто вибирати свічки не по ціні і порадах знайомих, а по "калильному числу"! В кожного двигуна воно своє. На моєму УЗАМ 412 - було встановлено NGK BP6E - якщо їздити на великі відстані, то нарікань не має. Якщо ж короткочасні поїздки, то швидко переставали працювати належним чином. Зараз встановлені б/у Denso W20EPR-U - в перелічених режимах - політ нормальний.
Andreyxxx Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 11:03 Автор #19 Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 11:03 Ну у мене короті поїздки по місту. В середньому 20 км з зупинками. Ще замітив, що коли авто не прогріте на всю то дьоргання відсутнэ, а коли набере температуру 90 тоді починаэ.( дьоргання э не завжди)Можливо э ще у когось варіанти які свічки поставити?
yurgen Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 11:24 #20 Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 11:24 Я би спершу замінив би не свічки, а високовольтні дроти на нові, щоб обов'язково були однакові, з однаковим опором. А то бу можуть бути не з одного комплекту, а з різних. Ну і скільки вони до тебе накатали - невідомо.А катушкі запалювання справні? В мене так одна вмирала - на холодну їде, а як прогріється - відключається. І їхав я далі на двох циліндрах)
Andreyxxx Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 11:27 Автор #21 Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 11:27 Катушка нова, провода перед встановленням перевіряв, у них однаковий опір. Повторюся, на гарячому може і не дьоргати авто.
Саша Иванов Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 12:50 #22 Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 12:50 Також проблема може виникати через день, а інколи щодня. ТО редуктора коли було, коли перевірявся фільтр, мембрана? Може там засране все уже. Рік назад мені також радили купувати і свічки, і провода і т.д. Влітав гривень до 700. Заїхав я до однієї людини, каже перекл. на бензин, переключив, мотор працює чітко, все добре. Знову на газ, він подивився, покрутив - пробуй. На передачі давиться. Ще налаштування - від*їздив майже рік часу поки свого носа туди не всунув , дурень. Зараз знову треба налаштовувати, але хочу щоб подивились і редуктор.
Andreyxxx Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 13:09 Автор #23 Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 13:09 На бензині авто не так дьоргаэ, газ більш чутливий. Редуктор перебирався десь 3 тис. Км. Сьогодні куплю свічки і авто зновубуде бігати, головне щоб проблема знову не з"явилася.
Andreyxxx Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 18:21 Автор #24 Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 18:21 Купив сьогодні плазмофор а17 дм-10 газ. Ціна 140 грн. Завтра поставлю та відпишу.
fedot Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 19:03 #25 Опубліковано 4 Грудня, 2014 в 19:03 А я сьогодні розібрав свій редуктор. @#єль, чесно скажу. Завтра купую ремкомплект і міняю - одній мембрані практично гаплик, все в якомусь гівні...Хоча фільтр газовий практично чистий. От такий-от газ у нас, шановні. (БРСМ)П.С. після повної переборки редуктора, відкатався менше, аніж пів року.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.