Jump to content

Проблема з авто


Andreyxxx

Recommended Posts

Авто опель омега 2.0 Знову виникла проблема. Коли починаю рух автомобіль починаэ дьоргати.

Це продовжуэться до 1.5-2 тис обертів. Коли рушати плавно, проблеми не маэ. На холостому при різкому натисненні на газ перші 2 сек дьргаэться двигун. Така проблема вже була і я писав про неї, але після заміни свічок та проводів( ставив. Б/в) проблема пропала. На нових свічках наїздив десь 2 тисячі км. На мою думку це пропуск запалення, буду купувати нові провода, але якщо це знову свічки ?... це вже стоїть 2 комплект свічок, виходить потрібно міняти кожні 2 тис км. Катаюсь на газі, на бензині проблема майже відсутня,газ більш вибагливий. Також проблема може виникати через день, а інколи щодня.

Link to comment
Share on other sites

Значить так, зараз стоять NGK 2 bpr6e. Проїздили макс 2 тисячі. Перед ними стояли Чемпіон, також проїздили біля 2 тис

На редукторі є така штука - гвинт чутливості. Рекомендую ним поекспериментувати в межах пів-оберта - оберт.

Гвинт цей я крутив, ефекта майже ніякого. Газ мені налаштовували на СТО. Майстер відразу питав про свічки, після його налаштувань проблема пропала, а через тиждень знову вилізла... Повторюся, проблема може бути не завжди

Я впевнений на 100% коли я заміню свічки на нові, проблема пропаде. Але чому такий малий ресурс.

Link to comment
Share on other sites

Значить так, зараз стоять NGK 2 bpr6e. Проїздили макс 2 тисячі. Перед ними стояли Чемпіон, також проїздили біля 2 тис

звичайні бензинові свічки :)

для вашого двигуна рекомендовано з NGK LPG LaserLine 1

Link to comment
Share on other sites

А чим вони кращі ?

ну хоча б

Свечи зажигания LPG Laser Line представляют собой двойные свечи зажигания из благородного металла, разработанные специально для применения в двигателях, работающих на газе. Сгорание газа существенно отличается от сгорания бензина и требует свечей зажигания, специально рассчитанных на эти условия.

Смесь газа и воздуха труднее воспламеняется. Требуется больше зажигания напряжения и повышается риск сбоя катушек зажигания. В этой ситуации выручает тонкий средний электрод с приваренным лазером иридиевым наконечником, которому требуется меньше напряжения зажигания. При этом межэлектродный зазор настроен на минимальное расстояние 0,8 мм.

При сгорании газа возникают более высокие температуры. Обычные электроды и корпусные материалы изнашиваются быстрее. Но не иридий, который применяется в среднем электроде свечи зажигания LPG LaserLine. Для этой же цели в боковом электроде имеется встроенная платиновая вставка.

Специальное покрытие защищает корпус свечи зажигания от коррозии. Медный сердечник среднего электрода поддерживат оптимальное теплоотведение.

Link to comment
Share on other sites

Перед покупкою нових, спробуйте дістати та почистити поточні. Мені допомагало.

По вигляду, яка не працювала - занотуйте. В разі схожої проблеми звірите дані. Якщо знову та ж свічка не працює, то варто встановити її на інший циліндр. Якщо й там так себе веде - значить заміна.

Ще варто вибирати свічки не по ціні і порадах знайомих, а по "калильному числу"! В кожного двигуна воно своє. На моєму УЗАМ 412 - було встановлено NGK BP6E - якщо їздити на великі відстані, то нарікань не має. Якщо ж короткочасні поїздки, то швидко переставали працювати належним чином. Зараз встановлені б/у Denso W20EPR-U - в перелічених режимах - політ нормальний.

Link to comment
Share on other sites

Ну у мене короті поїздки по місту. В середньому 20 км з зупинками. Ще замітив, що коли авто не прогріте на всю то дьоргання відсутнэ, а коли набере температуру 90 тоді починаэ.( дьоргання э не завжди)

Можливо э ще у когось варіанти які свічки поставити?

Link to comment
Share on other sites

Я би спершу замінив би не свічки, а високовольтні дроти на нові, щоб обов'язково були однакові, з однаковим опором. А то бу можуть бути не з одного комплекту, а з різних. Ну і скільки вони до тебе накатали - невідомо.

А катушкі запалювання справні? В мене так одна вмирала - на холодну їде, а як прогріється - відключається. І їхав я далі на двох циліндрах)

Link to comment
Share on other sites

Також проблема може виникати через день, а інколи щодня.

ТО редуктора коли було, коли перевірявся фільтр, мембрана? Може там засране все уже.

Рік назад мені також радили купувати і свічки, і провода і т.д. Влітав гривень до 700. Заїхав я до однієї людини, каже перекл. на бензин, переключив, мотор працює чітко, все добре. Знову на газ, він подивився, покрутив - пробуй. На передачі давиться. Ще налаштування - від*їздив майже рік часу поки свого носа туди не всунув :_14: , дурень. Зараз знову треба налаштовувати, але хочу щоб подивились і редуктор.

Link to comment
Share on other sites

На бензині авто не так дьоргаэ, газ більш чутливий. Редуктор перебирався десь 3 тис. Км. Сьогодні куплю свічки і авто зновубуде бігати, головне щоб проблема знову не з"явилася.

Link to comment
Share on other sites

А я сьогодні розібрав свій редуктор. @#єль, чесно скажу. Завтра купую ремкомплект і міняю - одній мембрані практично гаплик, все в якомусь гівні...Хоча фільтр газовий практично чистий. От такий-от газ у нас, шановні. (БРСМ)

П.С. після повної переборки редуктора, відкатався менше, аніж пів року.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Create New...