Andreyxxx Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 22:06 #1 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 22:06 Всім привіт. Читаючи книгу про своэ авто, натрапив на таку річ як октан- коректор. Автомобіль опель омега а 1987. 2.0. Пишуть , що він виставляэ запалення. Відкрив я цю фішку на автомобілі і у мене там замкнуті всі 3 контакти. У книзі пише, що це запалення для 76 бензину. На фішкі октан- коректора у мене пише 95-98. Автомобіль мій їздити на газу пропані. Ось цікаво, можливо мені потрібно зробити перемичкі на 98 бензин, тоді запалення буде раніше, можливо і розхід впаде.
fedot Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 22:17 #2 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 22:17 Октанове число газу 105-108...Відповідно запалення повинно бути ще раніше..Приблизно на 5-7 градусів відносно 95-го пального
Andreyxxx Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 22:20 Автор #3 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 22:20 Тобто я можу сміливо ставити 1 та 2 контакт це буде 95 чи 98 бензин і що це мені дасть ?
fedot Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 22:27 #4 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 22:27 Згоряння суміші більш повно і якісноЗбільшення ККДУникнення загрози прогару випускних клапанівЗникнення детонаціїБільш якісна реакція на педаль акселератора
Andreyxxx Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 22:32 Автор #5 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 22:32 Завта попробую переставити, мені щоб розхід зменшився )
fedot Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 22:37 #6 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 22:37 Завта попробую переставити, мені щоб розхід зменшився )Буде трішки не так. Розхід зменшиться за рахунок того, що згоряння буде більш повним. Відповідно на тій же кількості спаленого газу, авто проїде більше км з правильно виставленим запалюванням.
relaxgood45 Опубліковано 28 Листопада, 2014 в 06:37 #7 Опубліковано 28 Листопада, 2014 в 06:37 Померяй сопротивление на фишке когда 95 и 78 стоит, и соответственно можешь попытатся резисторами добится 107 110.Какой именно Эбу стоит? Я так понимаю трамблера нету? Можна просто прошивку к мозгам перепрошить сделав ранним зажигание на 5 7 градусов
Andreyxxx Опубліковано 28 Листопада, 2014 в 07:37 Автор #8 Опубліковано 28 Листопада, 2014 в 07:37 Як це трамблера не маэ. Він стоїть від перегородки салона
Andreyxxx Опубліковано 28 Листопада, 2014 в 07:49 Автор #9 Опубліковано 28 Листопада, 2014 в 07:49 Ебу стоїть такий http://auto24parts.com/ru_RU/p/MOTORSTEUERGERAT-ECU-STEUERGERAT-2.0-C20SE-OPEL-OMEGA-BOSCH-0261200102,-0-261-200-102,-90233740,-90-233-740-FA/28979
relaxgood45 Опубліковано 28 Листопада, 2014 в 08:17 #10 Опубліковано 28 Листопада, 2014 в 08:17 То трамблером зроби чутб ранее зажигание
Andreyxxx Опубліковано 28 Листопада, 2014 в 08:29 Автор #11 Опубліковано 28 Листопада, 2014 в 08:29 Трамблером не вийде зробити. Цей двигун стоїть на автомобілі опель рекорд і він дуже близько стоїть до кузова. Залізти туди проблемно.... Варіант це тільки ця фішка
Andreyxxx Опубліковано 29 Листопада, 2014 в 10:10 Автор #12 Опубліковано 29 Листопада, 2014 в 10:10 Трішки помилився у попередніх постах. Сьогодні добре роздивився дану фішку і там виявляэться не 3 провода а 2. Перевірив також на вектрі а,там також 2 провода. Багато хто пише, що потрібно просто перевернути фішку і все.
vaz75 Опубліковано 29 Листопада, 2014 в 10:24 #13 Опубліковано 29 Листопада, 2014 в 10:24 Звідки ти взяв, що то фішка октан-коректора?Взагалі то така фішка виглядає як на твоєму фото з першого поста і є типу "тато" (з 3-ма штирьками), Зокрема в ДЕУ (аналог опеля) такі фішки знаходяться в салоні під сидінням переднього пасажира, або біля ЕБУ в правій стійці знизу). А ту в тебе фішка типу "мама" якогось датчика, з ущільнювачем. Можливо це фішка датчика детонації, який в тебе десь зник.
Andreyxxx Опубліковано 29 Листопада, 2014 в 11:10 Автор #14 Опубліковано 29 Листопада, 2014 в 11:10 У ланосів ця фішка під сидінням, а у опеля книга пише, що біля пасажира під капотом. На ній пише 95-98. на опель вектра стоїть така ж сама тільки вона зафіксована і там пише 91-95 Ось така стоїть на вектрі тільки вона зафіксована і інші надписи.
relaxgood45 Опубліковано 29 Листопада, 2014 в 22:23 #15 Опубліковано 29 Листопада, 2014 в 22:23 Звідки ти взяв, що то фішка октан-коректора?Взагалі то така фішка виглядає як на твоєму фото з першого поста і є типу "тато" (з 3-ма штирьками), Зокрема в ДЕУ (аналог опеля) такі фішки знаходяться в салоні під сидінням переднього пасажира, або біля ЕБУ в правій стійці знизу). А ту в тебе фішка типу "мама" якогось датчика, з ущільнювачем. Можливо це фішка датчика детонації, який в тебе десь зник.В нього це якраз фішка октан коректора. Andreyxxx, Яещо зможеш дістати мікросхему ПЗУ яка в тебе в ЕБУ стоїть, або просто сфоткати то я гляну може зможу щось зробити з прошивкою
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.