Factory Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 17:48 #1 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 17:48 отже нарисовується як то кажуть велике бажання купити перше авто трохи фінанси вже підзбирав, думаю до весни таки буде більше якшо на сесію багато не піде отже маю на меті купити москалика ижовского 412 иэ, просто батьки колись такого поки не продали, облазив його як то кажуть вздовж і в поперек як був малим, от думаю що було б непогано взяти щось знайоме хто що може порадити, або відговорити і взагалі якою повинна бутти перша машина?
PPArhangel Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 17:53 #2 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 17:53 як перша машина то не погана, але гаманець постійно буде на дієті
xforester Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 17:59 #3 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 17:59 100 % на 100 грн звичайно можна купити відро запчастин, але їх треба купувати постійно, та й старенька вже. За такими машинами треба глаз да глаз... Краще вже якогось гольфіка 2 чи поло взяти. І економніша, і не так ламатись буде...
paksivatova Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:05 #4 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:05 моя думка - кльова перша машина ланосдешева в обслуговуванні і просто хороша
slk35 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:05 #5 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:05 можливо 2101 пошукайте. трохи дорожче, але вибір дещо ширший. і потім, в ремонті і обслуговуванні простіше і з запчастинами поки проблем ніяких (як б.в так і нові). з москаликом ситуація в цьому плані гірша.про гольфіка 2 писали, в принципі по підвісці порівняно запчастини не дорогі, проте двигун - що, наприклад, для жигуля в гривнях, то там те саме, тільки в у.о. (це я про поршні, вкладиші і т.п.). тобто, якщо з мертвим двигуном купити - фінансова яма забезпечена.
Factory Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:05 Автор #6 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:05 100 % на 100 грн звичайно можна купити відро запчастин, але їх треба купувати постійно, та й старенька вже. За такими машинами треба глаз да глаз... Краще вже якогось гольфіка 2 чи поло взяти. І економніша, і не так ламатись буде...ну так а досвід з відки візьметься? як на мене якщо машина доглянута то вона й неламається без причини, чи я помиляюсь?з початку полюбом прийдеться троха запчастин купити, довести до путя, правильно?
kekc Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:12 #7 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:12 Из личного опыта: первым моим "ведром" была Таврия.Из плюсиков: проста, экономична, всегда и везде есть запчасти, передний привод, легкая и проходимая. При большом желании мелкий и не очень ремонт можно сделать всегда самому.Минусы: качество запчастей препаршивое, цена запчастей немного выше вазовских (с чем связано, до сих пор не понимаю), не удобная (частично лечится заменой сидушек) ну, одним словом поле для всякого рода тюнинга
MrVes Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:15 #8 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:15 Я за першу Таврію.Просто, дешево та сердито (і головне передній привід).
vitOK Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:26 #9 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:26 москвич можно взять за баксов 500, ато и меньше, а таврию или жигуля на ходу в который есть смысл деньги вкладывать дешевле 1000 не найдеш. как помне москвич идеальный вариант, а если на газу повезет отхватить то очень повезло. в теремно на ул. Вересневой есть кондиционерщики и тамже сбор металолома и разборка москвичей, многие приежжают своим ходом, можно поговорить с хозяеном, купить москвич, а когда надоесть или начнет мозг парить, сдать обратно.я так понемаю про переоформление на себя речи не идет?
Factory Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:32 Автор #10 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:32 я так понемаю про переоформление на себя речи не идет?поки неорінтуюсь в цінах на юридичні послуги, але думаю краще на себе оформлю бо буду катати десь до трьох - чотирьох років
kekc Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:39 #11 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:39 если опыта вождения нет/минимальный, настоятельно НЕ рекомендую задний привод. Лучше уж маршрутками. А за 1000-1200 можно взять относительно не "мозготр@хующий" тавролет. Хотя на вкус и цвет...
MANJAK11 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:54 #12 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 18:54 если опыта вождения нет/минимальный, настоятельно НЕ рекомендую задний привод. Лучше уж маршрутками. А за 1000-1200 можно взять относительно не "мозготр@хующий" тавролет. Хотя на вкус и цвет...якщо зимою, то згідний. Зимою взагалі не рекомендую ніякий привод, ще толком їздити не вміє людина припустим, а тут на тобі складні погодні умови. Якщо ж літом, то впринципі пофіг на привід, якщо не лихачити й не корчити з себе *гонзалеса*
kekc Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 19:03 #14 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 19:03 вариант не плохой, но этих экземпляров с целыми номерами кузовов остались единицы...
HelloBoy Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 19:10 #16 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 19:10 гольфа 2 в норм стані від 3000 у.е. ціна стартує..... і це не мені так захотілось а це така реалія, хоча я сам не бачу за шо платити 4-6 у.е.... но такі реаліїї сумно(((1500-2000 у.е купиш відро в якого не буде живого місця (я про гольф)до 1000-1500 у.е. Ford Escort, Sierra(но буде вже задньоприводна), якшо повезе то можеш і Opel Kadet найти, але у всіх опелів проблема кузов... такшо з опелем обережно...ше є така машина як Wartburg проста як двері, мін електроніки і по ціні більш менш підходить..На рахунок ЗАЗа не користувався я і всіми остальними ТАЗами... нічього про них поганого чи хорошого сказати не можу....на моє бачення передньоприводна машина дешевша в обслуговуванні в ній банально менше запчастин...
Zheny@ Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 19:37 #17 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 19:37 півтора року тому стояв перед вибором.Дивився і на гольфи і на опелі і на ваз-и.Зупинився на ваз-і. Взяв 9-ку.Основним критерієм було те, що погнуте крило ваз-а вартує як купити, так і відремонтувати значно дешевше, аніж опеля чи ланоса.Як і решта запчастин. та й "зловити бровку" не так обідно, як скажімо, маючи нове з салону авто чи дороге.(купив 2 бв. фари в зборі на барахолці за 20 грн. а одне нове скло (на фару) вартує 75 грн)Скажу так, для навчитися кращого варіанту годі й шукати.P.S. і да - передній привід рулить! Особливо для першого авто.
Саня Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 19:49 #18 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 19:49 "Москвич" обов'язково має бути ІЖ? Є в селі AЗЛК-2140. Мотор, ходова в хорошому стані. Салон також живий, не сильно затасканий. З недоліків - треба фарбувати.
kekc Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 19:50 #19 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 19:50 Ничто так не учит слесарному делу, как советский автопром
Factory Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 19:52 Автор #20 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 19:52 "Москвич" обов'язково має бути ІЖ? Є в селі AЗЛК-2140. Мотор, ходова в хорошому стані. Салон також живий, не сильно затасканий. З недоліків - треба фарбувати. цікао ж скільки на селі таке коштує
Саня Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 19:58 #21 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 19:58 Якщо є реальний інтерес, то дам координати.
Factory Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 20:39 Автор #22 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 20:39 Якщо є реальний інтерес, то дам координати.напиши хоча б стан, зїжджений в нуль мотор і згнивший кузов думаю мало кому тре (в пп бажано)
sergK Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 20:55 #23 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 20:55 Моя первая машина ЗАЗ 968М. И ездить научишься и ремонтировать. Я накатал порядка 50 000 км., ремонтировал все, что только можно и не по одному разу.Преимущество:1. Освоив ЗАЗ – поедете на любом автомобиле,2. Простота ремонта – имея книжку можно отремонтировать все.3. Проходимость – не нашел такого болота из которого не выехал,4. На дороге ЗАЗ боятся все5. Не высокая стоимость, можно найти за 200-300 мертвых ам. президентов.Недостатки:1. Холодно зимой, хотя при рабочей печке очень даже тепло2. Дорогие и не качественные запчасти3. Требует много времени в обслуживании.P.S. От ЗАЗа только один позитив, есть до сих пор, правда уже другой!
vams Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 21:31 #24 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 21:31 Я б посоветывал вообще ничего не покупать за такие деньги...Ноль престижа, ноль надежности, куча растрат, еще и бензина не мало пьет...Мне кажется лучше на маршрутке, или на велосипеде ...и подкопить хоть на ВАЗ 2106.У меня была первая машина ВАЗ 2108, попалась в хорошем состоянии, но сейчас я б точно посоветовал старенького японца в районе 3000-4000у.е.
BuTaP Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 21:48 #25 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 21:48 Ноль престижаЧуть не впав)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.