BanderaLutsk Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 19:12 #26 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 19:12 Підшипник там не допоможе.Потрібно відновити геометрію вала.Далі зрізати пластину з посадочним місцем під втулку, розточити-завтулити-розточити, взявши за основурозміри здорової деталі.Після цього використовуючи вал як кондуктор - приварити на місце.Якщо гравіцапа не видавала брак з такими пошкодженнями - після ремонту буде краще, як до аварії.
Plum Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 19:16 #27 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 19:16 Так, "але є одне але" -- під час приварювання деталь може потягнути і затиснути вал в якусь одну сторону. Дуже акуратно треба варити -- наживляти по периметру, перевіряючи вільний рух вала і підстукуючи деталь, а вже потім обварювати.
BanderaLutsk Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 19:20 #28 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 19:20 під час приварювання деталь може потягнути і затиснути вал в якусь одну сторону. А це вже залежить від криворукості коваля Якщо вал не перекошувало з другої сторони при відхиленнях 15мм - варити можна лівою ногою
paksivatova Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 20:38 Автор #29 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 20:38 sergkots, движения там возвратно поступательные на пол оборота 10-15 в минуту. раз в сутки полный оборот.BanderaLutsk, вал наварю сваркой, на токарном проточим и все отлично. в посадочном месте под втулку мяса хватает для рассточки отверстия под Д45мм, потому ненадо ничего завтуливать и наваривать, на фото все ж, видно. Срезать и наваривать, это самое последнее, что я хочу делать. т.к. оси 2 и вторую совмещать не так просто!
nikblack Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 21:06 #30 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 21:06 Ukrainec, правильно говорит, нужно наварить, и затем пройтись фрезой.
paksivatova Опубліковано 26 Жовтня, 2014 в 08:06 Автор #31 Опубліковано 26 Жовтня, 2014 в 08:06 Ukrainec, правильно говорит, нужно наварить, и затем пройтись фрезой. зачем наваривать? вот только вопрос, игольчатый ставить или шариковый. Щоб вирішити який ставити, потрібно знати в яких умовах він буде працювати: - швидкість обертання (кульковий, роликовий...), - нагрузка (величина і яка радіальна чи вісьова), - середовище використання (відкритий і закритий) - габаритні розміри (внутрішній і зовнішній діаметри, ширина) Чим більше буде інформації, тим краще буде підібраний підшипник і термін служби буде максимальний. если прочитать тему и посмотреть все изображения, то появятся все ответы на вопросы.
paksivatova Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 16:29 Автор #32 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 16:29 вообщем - задница. нет в луцке горизонтально-росточного станка.
BanderaLutsk Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 18:11 #33 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 18:11 вообщем - задница. нет в луцке горизонтально-росточного станка.Есть раздолбанное отверстие, бывшее когда-то 34мм, теперь оно стало овальным. Задача, как сделать отверстие отцентрованное под подшипник D-45mm или 55м. Отверстие нужно сделать в махине длиной 2.7м и весом около 400кг.В крайнем случае, можно отрезать ту часть где планируется посадка подшипника. Принимаются любые советы.Олексій, доброї ночі!Ви в нас купували даний станок. Ваше питання врішується. Так як ми можемо надати Вам будь-яку запчастину з станка. В нашій практиці такі ситуації вже були.З повагою,Бревко Андрій Конт.тел.+38 050 67 35 121Конт.тел.+38 098 12 74 585E-mail: [email protected]Skype: expressviza1Сайт: www.listogib-sorex.comСайт: www.kverb.uaprom.net Невже так дорого цінять залізяки?
paksivatova Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 18:50 Автор #34 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 18:50 вообщем - задница. нет в луцке горизонтально-росточного станка.Есть раздолбанное отверстие, бывшее когда-то 34мм, теперь оно стало овальным. Задача, как сделать отверстие отцентрованное под подшипник D-45mm или 55м. Отверстие нужно сделать в махине длиной 2.7м и весом около 400кг.В крайнем случае, можно отрезать ту часть где планируется посадка подшипника. Принимаются любые советы.Олексій, доброї ночі!Ви в нас купували даний станок. Ваше питання врішується. Так як ми можемо надати Вам будь-яку запчастину з станка. В нашій практиці такі ситуації вже були.З повагою,Бревко Андрій Конт.тел.+38 050 67 35 121Конт.тел.+38 098 12 74 585E-mail: [email protected]Skype: expressviza1Сайт: www.listogib-sorex.comСайт: www.kverb.uaprom.net Невже так дорого цінять залізяки?К счастью я б сказал что очень дешево, стоят запчасти, но я то хотел подшипник поставить вместо втулок, но чувствую, что не судьба.
BanderaLutsk Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 19:38 #35 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 19:38 но я то хотел подшипник поставить вместо втулокЯ би то не назвав розумним рішенням, але якщо хочеться регулярного секесу - тоді так.
BanderaLutsk Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:16 #36 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:16 що вже така велика точність центрування не нада.Так отож, а підшипник мало що не витримає навантаження, так ще й перекосів не любить - а вони там будуть.Після єблізаміни опори на підшипникову, двох-трьох замін підшипника з простоєм обладнання, все одно доведетьсяробити по людськи.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.