Перейти до змісту

"Прекрасний" Датагруп!


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Користуюсь нагодую і передаю привіт усім користувачам а можливо і працівникам данного провайдера. Для початку розкажу про себе.. Я студент і моя робота прив'язана до інтернету, тобто якщо якісь проблеми з інтернетом то я не працюю. Взагалі моя команда з якою я працюю дуже залежна від мене, того якщо не працюю я то і не працюють вони.

Колись мешкав біля торгового центру "Слон" і користувався Датагрупом. Все влаштовувало окрім того, що інтернет міг пропасти на день або більше у зв'язку з "ремонтами" які виникал. Але я сильно не переживав так як знав що скоро буду змінювати місце проживання і буде нагода користуватися іншим провайдером. Переїхавши, я почав користуватися інтернетом від "Київстар" але був не сильно задоволений ним (повільна швидкість). Беремо в приклад гру "World of Tanks", коли користувався датагрупом то пінг середній в мене був 20-30 дуже рідко 40.. користуючись Київстаром він дотягував до 80 але середній був десь 60-70. Доречі пакет у мене був в Київстарі на 50 мб/с. тобто його мало би хватати для просто гри з головою. Єдиним чим порадував Київстар це стабільною роботою, тобто не було такого що ти прийшов додому а в тебе нема інтернету і ти повинен десь бігти до друзів/родичів і працювати в них. Я би і далі користувався Київстаром але для мене в пріоритеті був саме "пінг" в моїй улюбленій грі від якої я залежний і взагалі ця гра і є моєю роботою.

Вирішив я ще раз довіритись Датагрупу тим паче що їх офіс я бачу з вікна. Підключив і був задоволений ними так як інтернет не часто пропадав (може десь раз за 5 місяців) і пінг був нормальний але згодом сталася біда.

Одного вечора, це було десь приблизно 25 вересня, я побачив що десь близько 20:00-22:00 інтернет почав пропадати десь на 1 хв, інколи на більше.. тобто залежало від мене, якщо я виймав кабель і вставляв його назад то інтернет з'являвся, якщо я цього не робив то інтернет пропадає на 5-10 хв а далі знову з'являється і так протягом години або дві. Я одразу зателефонував в тех. підтримку і оформив заявку згідно якої до мене мали зателефонувати або прийти спеціалісти і вирішити мою проблему. Чекав я на дзвінок від них або на їх майстра десь до 28 вересня, мені так і не зателефонували.. Я би міг сам знову подзвонити і нагадати про себе але не став так як з 28 вересня по 6 жовтня мене не було вдома і я інтернетом не користувався. Приїхав я і з надією що все пройшло саме або майстри відреагували і поки мене не було, вирішили мою проблему. Але не все сталося як гадалося, проблема залишилася. 7-го або ж 8-го жовтня я знову дзвоню до підтримки і знову пояснюю що в мене є проблема, що я вже залишав заявку про яку вони забули і мені треба щоб її терміново вирішили. Оператор оформив заявку і попросив чекати на дзвінок від спеціалістів. Чекав я дзвінок до 15-16 жовтня. ніхто так і не подзвонив.. Дзвоню знову я і вже грубим голосом скаржусь на те, що мене ігнорують і проблему не вирішують на що отримую відповідь - "Спеціалісти підходили до вас, проблеми не виявили". Після цього вони знову оформлюють заявку і знову мені ніхто не телефонує і ніхто нічого не робить.. Це навіть вже смішно стає.. Як можна бути таким не серйозним? Отже дзвоню я знову але вже 20-го вересня і знову залишаю заявку :_07: .. І нарешті мені телефонують з тех. підтримки і кажуть що завтра прийдуть і будуть вирішувати мою проблему, я спитав коли саме на що отримав відповідь - "Ми вам подзвонемо перед тим як прийти". І ось, сьогодні 21 жовтня (день у який мені пообіцяли прийти і почати вирішувати проблему) я прийшов додому після навчання і у дверях мене записка, в ній написано - "ПрАТ "Датагруп" повідомляє Вас, що доступ до Інтернет, що знаходиться у Вашому користування, не був полагоджений внаслідок того, що приміщення де він встановлений, виявилось зачиненим і бла бла бла".

Я просто шокований був від цього.. я ледь стримуюсь щоб не подзвонити і не висказати операторам все що я думаю про них, їх сервіс, роботу і все загалом. Як це описати можна? Що це за хамство? Що мені взагалі робити? Відчуваю що мене нагло наіпали :_14: і продовжують це робити.

Отже, кожен висновок зробить сам, я лише просто понив і можливо повпливав на чиюсь думку а можливо і ні.

  • Відповідей 120
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

я думав у вас серйозна робота, а в танчики шпілите )))

Ну якщо граючи в місяць заробляти 1000$ називається "шпілити в танчики" то так, я шпілю в танчики

Опубліковано

З поста поняв, що робота ТС-ра - WOT і вильоти його дратують. :)

Колись сам користувався ДГ, така ж фігня була (висне сесія) і знайомі на такі самі проблеми нарікають (райони різні і час різний).

Проведіть резервний канал + "мудрий" роутер

Опубліковано

Гордіюк 33а ?

роутер TL-WR740N ?

Олександр Андрійович?

Саме так

Може комусь цікаво, і є люди які вважають що просто шпілити в танчики і заробляти не можна то ось http://wot.pcgames.com.cn/439/4398981.html

6-го жовтня приїхав з WCA (китаю) де взяв з командою 2 місце і 25 000$

Опубліковано

Також маю Датагруп, на вул. 8 Березня. Порівнюючи з тим же Київстаром, робить досить добре. Пінг у WOT 20-30мс.

З пінгом в них ніколи не було проблем.. В основному з тех. роботами тільки і все.. це якщо не брати в рахунок моєї проблеми.

Опубліковано

шановний ТС, якщо ви офіс ДГ бачите з вікна, то невже важко просто прийти туди зі своєю проблемою і вживу поспілкуватися зі спеціалістами? напевно це швидше було б і набагато ефективніше.

коли в мене були питання, то я просто заїзджав і вирішував їх оперативно і мав ще пару безкоштовних консультацій до того. там працюють нормальні і адекватні люди.

Опубліковано

Гордіюк 33а ?

роутер TL-WR740N ?

Олександр Андрійович?

Саме так

Якщо Ви думаєте, що роутер за 150 грн Вам буде працювати ідеально то ви глибоко помиляєтесь. Судячи по Вашій статистиці у Вас зафіксоані тільки перезагрузки роутера (сьогодні в 10:28, вчора 13:42, 18,10.14 - 20:50). Судячи по логах це був чистий старт обладнання. Особисто в мене був такий самий роутер і його ший не ший, перегружай не перегружай він завжди підвішує сесію і працює паскудно. Ніяких помилок в роботі порта, свіча та проміжного обладнання немає.

Варіанти рішень: поставити нормальний роутер, включитись на пряму, переставити ОС, перевірити ОС на наявність стороннього ПЗ. Ви не перший і не останній хто звертається з подібнимим проблемами. Заробляючи 1К доларів можна і купити роутер краще ніж самий дешений ТП-Лінк.

...учись студент (с)

Опубліковано

Гордіюк 33а ?

роутер TL-WR740N ?

Олександр Андрійович?

Саме так

Якщо Ви думаєте, що роутер за 150 грн Вам буде працювати ідеально то ви глибоко помиляєтесь. Судячи по Вашій статистиці у Вас зафіксоані тільки перезагрузки роутера (сьогодні в 10:28, вчора 13:42, 18,10.14 - 20:50). Судячи по логах це був чистий старт обладнання. Особисто в мене був такий самий роутер і його ший не ший, перегружай не перегружай він завжди підвішує сесію і працює паскудно. Ніяких помилок в роботі порта, свіча та проміжного обладнання немає.

Варіанти рішень: поставити нормальний роутер, включитись на пряму, переставити ОС, перевірити ОС на наявність стороннього ПЗ. Ви не перший і не останній хто звертається з подібнимим проблемами. Заробляючи 1К доларів можна і купити роутер краще ніж самий дешений ТП-Лінк.

...учись студент (с)

Виходить що вчусь я якраз і на цю спеціальність, (обслуг. комп. сис. і мереж) і знаю що робити в подібних симптомах. Як я вказував раніше, проживаючи біля Слона проблем взагалі таких не було а роутер залишився з тих пір тим самим. ОС я переставив і користувався 2-3 дні без роутеру, змін не виявив.

Опубліковано

Nexy, насправді тут всім на@#ать скільки ти заробляєш, окрім представників налогової. а щодо інтернету, дам професійну пораду – роутер з Mikrotik чи іншою "просунутою" системою, та два бекапних канала. в мене добре працює комплект датагруп + телеком. раз в місяць буває падають обидва, тоді деякий час працює USB UMTS модем. це +300 гривень в місяць, зате інтернет буде на 101%

Опубліковано

шановний ТС, якщо ви офіс ДГ бачите з вікна, то невже важко просто прийти туди зі своєю проблемою і вживу поспілкуватися зі спеціалістами? напевно це швидше було б і набагато ефективніше.

коли в мене були питання, то я просто заїзджав і вирішував їх оперативно і мав ще пару безкоштовних консультацій до того. там працюють нормальні і адекватні люди.

Для чого тоді телефони, дійсно..

Nexy, насправді тут всі на@#ать скільки ти заробляєш окрім представників налогової. а щодо інтернету, дам професійну пораду – роутер з Mikrotik чи іншою "просунутою" системою, та два бекапних канала. в мене добре працює комплект датагруп + телеком. раз в місяць буває падають обидва, тоді деякий час працює USB UMTS модем. це +300 гривень в місяць, зате інтернет буде на 101%

Це розумію, просто у деяких виникає думка - "О, школоло не може погратися в гру і ниє через інтернет"

Цим я описав що інтернет є дуже важливим не тільки в плані погратися в іграшку.

Опубліковано

Заробляючи 1К доларів можна і купити роутер краще ніж самий дешений ТП-Лінк.

:yesmaster:

Можна, але для чого якщо раніше все працювали і це мене влаштовувало.

Не треба тільки ось цього "А можна ж купити кращий роутер", "Кидай гратися" і тд. В мене був нормальний інтернет який згодом почав погано працювати і повідомивши представникам про це, мене ігнорують.. ось і все.

Опубліковано

Не треба тільки ось цього "А можна ж купити кращий роутер", "Кидай гратися" і тд. В мене був нормальний інтернет який згодом почав погано працювати і повідомивши представникам про це, мене ігнорують.. ось і все.

Байдуже в шо ви граєте, Вам - дали пораду, хочете надійний інет більш стабільної роботи - купить нормальний роутер, тим більше уточнили, що проблема саме з вашої сторони...

Опубліковано

Виходить що вчусь я як раз і на цю спеціальність, (обслуг. комп. сис. і мереж) і знаю що робити в подібних симптомах. Як я вказував раніше, проживаючи біля Слона проблем взагалі таких не було а роутер залишився з тих пір тим самим. ОС я переставив і користувався 2-3 дні без роутеру, змін не виявив.

Якби Ви вчились (з Ваших слів "обслуг. комп. сис. і мереж") то знали б, що таке комп мережа і як треба діагностувати проблеми зі своєї сторони.

От чого в мене після заміни такого, як Вас ТП-Лінка (доречі також ДГ вдома) інтернет працює стабільно. Може просто роутер лінксіс "сіська" ціною, як Ваших штук 5.

Nexy, насправді тут всім на@#ать скільки ти заробляєш

підтримую повністю.

Опубліковано

Не треба тільки ось цього "А можна ж купити кращий роутер", "Кидай гратися" і тд. В мене був нормальний інтернет який згодом почав погано працювати і повідомивши представникам про це, мене ігнорують.. ось і все.

Байдуже в шо ви граєте, Вам - дали пораду, хочете надійний інет - купить нормальний роутер, тим більше уточнили, що проблема саме з вашої сторони...

Шановний, ви читати вмієте? Я вже писав що користувався без роутера тобто підключав напряму і проблема залишилася!

До чого тут взагалі роутери?!

Зараз я тільки бачу прості відмазки щодо роботи стабільного інтернету. Роутер поганий, ос стара і взагалі треба перезавантажити комп'ютер..

Опубліковано

Здpавствyйте, yважаемый господин пpовайдеp!

Пишет Вам Ваш пользователь. Помогите мне,пожалyйста. У меня сегодня сломался Интеpнет. Еще вчеpа он pаботал, а сегодня я попытался откpыть Яндекс, а мне монитоp написал, что не может отобpазить стpаницy. Мой пpиятель компьютеpщик сказал, что это может быть из-за того, что сломался Интеpнет. Почините его, пожалyйста, или дайте мне пока дpyгой Интеpнет, потомy что мне очень надо откpыть Яндекс, там вчеpа была написана ссылка на важнyю для меня инфоpмацию, а сегодня даже пинги на Яндекс не идyт, а пpо тpасеpт-y видно, что пpомежyточный сеpвак в даyне, но делайте что хотите: меняйте таблицy маpшpyтизации, DNS-сеpваки, меня не волнyет, как вы бyдете это обходить, но то, что весь ваш тpафик идет чеpез меpтвый сеpвак меня не колышет, я вам не за то бабки плачy в натypе.

Ответ:

Здpавствyйте yважаемый наш пользователь!

Пишет Вам Ваш пpовайдеp. Мы пpиносим Вам извинения на вpеменные наpyшения pаботы Интеpнета и хотим Вас завеpить, что они пpоизошли не по нашей вине, а по вине вышестоящей оpганизации. Однако мы заботимся о наших пользователях и, если подобная ситyация повтоpится, пpосим Вас воспользоваться пpогpаммой, pазpаботанной специалистами нашей компании, котоpyю Вы найдете в пpиложении к этомy письмy. Вам необходимо лишь запyстить этy пpогpаммy, и она сама создаст Вам новое подключение к Интеpнет и внесет все необходимые изменения для его использования на Вашем компьютеpе, хотя Вы и сами могли бы догадаться заюзать живой анонимный пpокси,потомy что я не собиpаюсь из-за каждого даyна чyжих сеpваков менять таблицy маpшyтизации, поyчи меня еще сеpваки админить, ламеp недоделанный...

Так не пробували написати?

Опубліковано

тобто залежало від мене, якщо я виймав кабель і вставляв його назад то інтернет з'являвся, якщо я цього не робив то інтернет пропадає на 5-10 хв а далі знову з'являється і так протягом години або дві

Розбирайтесь з компом та внутрішньою мережею.

Опубліковано

Nexy

якщо ви виключаєте можливі проблеми з роутером то чому не догадалися замінити мережеву карту на пк чи позичити в когось ще якийсь пристрій і на ньому покористуватися??? Та й взагалі на скільки мережа піднімається??? 100/10 мегабіт??? Халф чи дуплекс??? Бо з того, що я бачу це проблема одна з двох або в вас мережева глюкає або в провайдера порт... але напевне всетаки ваша мережева... ну на конектор, кабель чи не пошкоджений я вже не говорю... Ви ж "спец" на те вчитеся і все провірили як нада :0100:

Опубліковано

Здpавствyйте, yважаемый господин пpовайдеp!

Пишет Вам Ваш пользователь. Помогите мне,пожалyйста. У меня сегодня сломался Интеpнет. Еще вчеpа он pаботал, а сегодня я попытался откpыть Яндекс, а мне монитоp написал, что не может отобpазить стpаницy. Мой пpиятель компьютеpщик сказал, что это может быть из-за того, что сломался Интеpнет. Почините его, пожалyйста, или дайте мне пока дpyгой Интеpнет, потомy что мне очень надо откpыть Яндекс, там вчеpа была написана ссылка на важнyю для меня инфоpмацию, а сегодня даже пинги на Яндекс не идyт, а пpо тpасеpт-y видно, что пpомежyточный сеpвак в даyне, но делайте что хотите: меняйте таблицy маpшpyтизации, DNS-сеpваки, меня не волнyет, как вы бyдете это обходить, но то, что весь ваш тpафик идет чеpез меpтвый сеpвак меня не колышет, я вам не за то бабки плачy в натypе.

Ответ:

Здpавствyйте yважаемый наш пользователь!

Пишет Вам Ваш пpовайдеp. Мы пpиносим Вам извинения на вpеменные наpyшения pаботы Интеpнета и хотим Вас завеpить, что они пpоизошли не по нашей вине, а по вине вышестоящей оpганизации. Однако мы заботимся о наших пользователях и, если подобная ситyация повтоpится, пpосим Вас воспользоваться пpогpаммой, pазpаботанной специалистами нашей компании, котоpyю Вы найдете в пpиложении к этомy письмy. Вам необходимо лишь запyстить этy пpогpаммy, и она сама создаст Вам новое подключение к Интеpнет и внесет все необходимые изменения для его использования на Вашем компьютеpе, хотя Вы и сами могли бы догадаться заюзать живой анонимный пpокси,потомy что я не собиpаюсь из-за каждого даyна чyжих сеpваков менять таблицy маpшyтизации, поyчи меня еще сеpваки админить, ламеp недоделанный...

Так не пробували написати?

Піти кудись не хочете? Наприклад з цієї теми?

Опубліковано

Nexy

Ви впевнені, що напряму нормально? Спробуйте інший комп або ж поміняйте мережеву карту або материнку. На рахунок роутерів, Ви не праві, скажу на своєму прикладі. Були аналогічні проблеми у іншого оператора (не буду рекламувати) і також пропадали пінги, віддав знайомому роутер D-Link на "посмотреть", результат - вздулись конденсатори. Перепаяв, на місяць стало все ок, потім знову проблеми. Купив новий роутер і вже не один рік сплю спокійно, так як стабільність інтернету також дуже важлива.

Але у Вашому випадку, дуже радив би спробувати змінити або позичити в когось роутер (якщо не маєте де, купіть в центрі в любому магазині, там за 14 днів можете безпроблемно вернути), якщо не допоможе, то спробуйте якимось іншим пристроєм приєднатись, по wi-fi наприклад (якщо він є, а то не знаю, який саме у Вас роутер) і потестувати, чи не пропадають пінги. Або іншим комп'ютером.

І за цей час далі дибайте підтримку на "посмотреть" Ваш інтернет. І далі тут напишите, як і що, думаю, що коллективний розум допоможе.

Опубліковано

Nexy

якщо ви виключаєте можливі проблеми з роутером то чому не догадалися замінити мережеву карту на пк чи позичити в когось ще якийсь пристрій і на ньому покористуватися??? Та й взагалі на скільки мережа піднімається??? 100/10 мегабіт??? Халф чи дуплекс??? Бо з того, що я бачу це проблема одна з двох або в вас мережева глюкає або в провайдера порт... але напевне всетаки ваша мережева... ну на конектор, кабель чи не пошкоджений я вже не говорю... Ви ж "спец" на те вчитеся і все провірили як нада :0100:

Маю ноут, як тільки почав падати інтернет я пробував сидіти саме через нього але не допомогло.. Зі своєї сторони я все можливе вже перевірив.

Nexy, ти явно вчишся не там, де треба, і не так, як треба.

Ну а ти пишеш не там де треба

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...