Адміністратори serega Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 05:38 Адміністратори #101 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 05:38 2 serega - за посиланням 6 хлопців, як ти визначив хто з них ТС ? Візуальна пам'ять і досвід
Nexy Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 09:00 Автор #102 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 09:00 Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом .
serega-cool Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 10:17 #103 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 10:17 Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом . Який зараз провайдер?
Nexy Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 11:09 Автор #104 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 11:09 Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом . Який зараз провайдер? Київстар
Адміністратори serega Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 12:09 Адміністратори #105 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 12:09 Вітаю. Жаль, що ДГ не прийшов до мене в будинок, інакше би обов'язково підключився.
madkot Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 13:28 #106 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 13:28 Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом . Це не вирішення проблеми, просто зміна провайдера. А було б цікаво дізнатись причину...
seolutsk Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 13:30 #107 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 13:30 Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом . Треба трошки толерантніше відноситись, хоча я розумію, що платите гроші, да і змінити провайдера треба було з першого Вашого повідомлення, а не стільки тянути. В нас ринкова економіка - якщо щось не подобається, просто не користуйтесь цими послугами або ж не купуйте це. Ну я б так зробив, наприклад, а постив би вже тут по факту тему, а не для "разборок", зі всіма вихідними, типу що "міняв мережеву, підключався напряму" і т.д. Ну така специфіка роботи, нічого не поробиш. Вітаю. Жаль, що ДГ не прийшов до мене в будинок, інакше би обов'язково підключився. Це типу такий тонкий гумор?
Nexy Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 13:51 Автор #108 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 13:51 Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом . Це не вирішення проблеми, просто зміна провайдера. А було б цікаво дізнатись причину... Один радить почекати інший одразу змінювати. Народ, я ж писав що мені потрібен стабільний інтернет. Я чекав місяць і що вийшло? Вийшло нічого так як оператори обіцянок не дотримуюються, тех. підтримка страдає хз чим і приходить коли нікого нема дома потім каже що поковирялись, змінили порти і взагалі це проблема в мому модемі, компі, ноуті і тд. Зараз підключив Київстар і все добре.
seolutsk Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 14:35 #109 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 14:35 Nexy Ви, відверто кажучи, тільки без образ - дивний. Ви з самого початку знали, що проблема в провайдері, так як піключали інтернет всіма можливими способами. Технічна підтримка Вас "морозила" невідомо скільки. Що залишається ще робити? змінювати провайдера. Чи Ви надіялись, що хтось принесе вибачення перед Вами?
Nexy Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 15:50 Автор #110 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 15:50 Nexy Ви, відверто кажучи, тільки без образ - дивний. Ви з самого початку знали, що проблема в провайдері, так як піключали інтернет всіма можливими способами. Технічна підтримка Вас "морозила" невідомо скільки. Що залишається ще робити? змінювати провайдера. Чи Ви надіялись, що хтось принесе вибачення перед Вами? На той момент в мене було заплачено за інтернет і я чекав що його поремонтують і мені не прийдеться змінювати його.
serega-cool Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 18:44 #111 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 18:44 Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом . Це не вирішення проблеми, просто зміна провайдера. А було б цікаво дізнатись причину... Один радить почекати інший одразу змінювати. Народ, я ж писав що мені потрібен стабільний інтернет. Я чекав місяць і що вийшло? Вийшло нічого так як оператори обіцянок не дотримуюються, тех. підтримка страдає хз чим і приходить коли нікого нема дома потім каже що поковирялись, змінили порти і взагалі це проблема в мому модемі, компі, ноуті і тд. Зараз підключив Київстар і все добре. Щось мені не віриться що Київтар так вже добре і працює... У мене купа знайомих сидить на Київстарі, всі жаліються, що по вечорах просідання швидкості конкретне, тай пропадає періодично. Ану поправте якщо не правий.
Nexy Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 18:51 Автор #112 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 18:51 Я собі взяв пакет "Швидки" 60 мб.с і взагалі все ок, ніяких проблем зі швидкістю нема. Щоб пропадав теж не замітив такого.
Єретик Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 19:20 #113 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 19:20 У мене купа знайомих сидить на Київстарі, всі жаліються, що по вечорах просідання швидкості конкретне, тай пропадає періодично.Ану поправте якщо не правий.Рік з Киїстаром. Нема до чого придертись. Все працює.
4iter Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 21:28 #114 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 21:28 Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом . Це не вирішення проблеми, просто зміна провайдера. А було б цікаво дізнатись причину... Один радить почекати інший одразу змінювати. Народ, я ж писав що мені потрібен стабільний інтернет. Я чекав місяць і що вийшло? Вийшло нічого так як оператори обіцянок не дотримуюються, тех. підтримка страдає хз чим і приходить коли нікого нема дома потім каже що поковирялись, змінили порти і взагалі це проблема в мому модемі, компі, ноуті і тд. Зараз підключив Київстар і все добре. Щось мені не віриться що Київтар так вже добре і працює... У мене купа знайомих сидить на Київстарі, всі жаліються, що по вечорах просідання швидкості конкретне, тай пропадає періодично. Ану поправте якщо не правий. Я 4 роки підключений до КС. В перший же день появи Білайна в моєму будинку перейшов від Візора. Жодних проблем, крім планових робіт і ip renew після вибивання світла. І швидкість 100 мегабіт, не те що на Дубенській .
marikv Опубліковано 3 Листопада, 2014 в 00:03 #115 Опубліковано 3 Листопада, 2014 в 00:03 Щось мені не віриться що Київтар так вже добре і працює...У мене купа знайомих сидить на Київстарі, всі жаліються, що по вечорах просідання швидкості конкретне, тай пропадає періодично.Ану поправте якщо не правий.Ты тему про Киевстар видел? Когда последнее сообщение о не работающем интернете?
serega-cool Опубліковано 3 Листопада, 2014 в 14:37 #116 Опубліковано 3 Листопада, 2014 в 14:37 А як зі швидкістю у час пік?
serega-cool Опубліковано 3 Листопада, 2014 в 17:09 #117 Опубліковано 3 Листопада, 2014 в 17:09 Вияснив, то тільки на Соборності і Вокзалі погані відзиви, а так все гарно працює.
Factory Опубліковано 3 Листопада, 2014 в 17:42 #118 Опубліковано 3 Листопада, 2014 в 17:42 Вияснив, то тільки на Соборності і Вокзалі погані відзиви, а так все гарно працює.а от ненада про соборності, біля береста звязок кращий ніж у мене на аірбатсі, це інет у мого другана, зажожу час від часу так шо все перевірено і в час пік і в час коли всі додому сходятьсящо правда раз або два в рік профілактикаАдміни підкажіть як вияснити проблему відвалювання інтернету на роботі провайдер звичайно датагруп, приватна особа, набридає вже переключати 10 компів на 3g модем, швидкість самі знаєте яка на 3gпричому відвали завжди в робочий час
Адміністратори kmd Опубліковано 3 Листопада, 2014 в 17:53 Адміністратори #119 Опубліковано 3 Листопада, 2014 в 17:53 В сапорт звернутись.Вказавши хто абонент та проблему.
4iter Опубліковано 3 Листопада, 2014 в 18:16 #120 Опубліковано 3 Листопада, 2014 в 18:16 Вияснив, то тільки на Соборності і Вокзалі погані відзиви, а так все гарно працює. Живу на Грушевського
serega-cool Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 17:19 #121 Опубліковано 4 Листопада, 2014 в 17:19 Вияснив, то тільки на Соборності і Вокзалі погані відзиви, а так все гарно працює. Живу на Грушевського Молодець!
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.