Перейти до змісту

"Прекрасний" Датагруп!


Рекомендовані повідомлення

  • Адміністратори
Опубліковано

2 serega - за посиланням 6 хлопців, як ти визначив хто з них ТС ?

Візуальна пам'ять і досвід :)

  • Відповідей 120
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом :_02: .

Опубліковано

Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом :_02: .

Який зараз провайдер?

Опубліковано

Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом :_02: .

Який зараз провайдер?

Київстар

  • Адміністратори
Опубліковано

Вітаю. Жаль, що ДГ не прийшов до мене в будинок, інакше би обов'язково підключився.

Опубліковано

Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом :_02: .

Це не вирішення проблеми, просто зміна провайдера. А було б цікаво дізнатись причину...

Опубліковано

Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом :_02: .

Треба трошки толерантніше відноситись, хоча я розумію, що платите гроші, да і змінити провайдера треба було з першого Вашого повідомлення, а не стільки тянути. В нас ринкова економіка - якщо щось не подобається, просто не користуйтесь цими послугами або ж не купуйте це. Ну я б так зробив, наприклад, а постив би вже тут по факту тему, а не для "разборок", зі всіма вихідними, типу що "міняв мережеву, підключався напряму" і т.д. Ну така специфіка роботи, нічого не поробиш.

Вітаю. Жаль, що ДГ не прийшов до мене в будинок, інакше би обов'язково підключився.

Це типу такий тонкий гумор? :)

Опубліковано

Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом :_02: .

Це не вирішення проблеми, просто зміна провайдера. А було б цікаво дізнатись причину...

Один радить почекати інший одразу змінювати. Народ, я ж писав що мені потрібен стабільний інтернет. Я чекав місяць і що вийшло? Вийшло нічого так як оператори обіцянок не дотримуюються, тех. підтримка страдає хз чим і приходить коли нікого нема дома потім каже що поковирялись, змінили порти і взагалі це проблема в мому модемі, компі, ноуті і тд. Зараз підключив Київстар і все добре.

Опубліковано

Nexy

Ви, відверто кажучи, тільки без образ - дивний. Ви з самого початку знали, що проблема в провайдері, так як піключали інтернет всіма можливими способами. Технічна підтримка Вас "морозила" невідомо скільки. Що залишається ще робити? змінювати провайдера. Чи Ви надіялись, що хтось принесе вибачення перед Вами? :)

Опубліковано

Nexy

Ви, відверто кажучи, тільки без образ - дивний. Ви з самого початку знали, що проблема в провайдері, так як піключали інтернет всіма можливими способами. Технічна підтримка Вас "морозила" невідомо скільки. Що залишається ще робити? змінювати провайдера. Чи Ви надіялись, що хтось принесе вибачення перед Вами? :)

На той момент в мене було заплачено за інтернет і я чекав що його поремонтують і мені не прийдеться змінювати його.

Опубліковано

Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом :_02: .

Це не вирішення проблеми, просто зміна провайдера. А було б цікаво дізнатись причину...

Один радить почекати інший одразу змінювати. Народ, я ж писав що мені потрібен стабільний інтернет. Я чекав місяць і що вийшло? Вийшло нічого так як оператори обіцянок не дотримуюються, тех. підтримка страдає хз чим і приходить коли нікого нема дома потім каже що поковирялись, змінили порти і взагалі це проблема в мому модемі, компі, ноуті і тд. Зараз підключив Київстар і все добре.

Щось мені не віриться що Київтар так вже добре і працює...

У мене купа знайомих сидить на Київстарі, всі жаліються, що по вечорах просідання швидкості конкретне, тай пропадає періодично.

Ану поправте якщо не правий.

Опубліковано

Я собі взяв пакет "Швидки" 60 мб.с і взагалі все ок, ніяких проблем зі швидкістю нема. Щоб пропадав теж не замітив такого.

Опубліковано

У мене купа знайомих сидить на Київстарі, всі жаліються, що по вечорах просідання швидкості конкретне, тай пропадає періодично.

Ану поправте якщо не правий.

Рік з Киїстаром. Нема до чого придертись. Все працює.

Опубліковано

Усім дякую за увагу, особливе дякую адміну який доказав що світ тісний. Замість допомоги отримав купу наїздів як з боку представників датагрупу так і зі сторони адміністрації яка взагалі тут хз до чого. В чому тільки не звинуватили.. поганий модем, поламана с.карта, погані ноутбуки, криві руки і тд. Проблему вирішив зміною провайдера, інтернет стабільний і нарікань нема. В чому тоді проблема? Напевно діло в моєму модемі і моїх девайсах які погано працюють з датагрупом :_02: .

Це не вирішення проблеми, просто зміна провайдера. А було б цікаво дізнатись причину...

Один радить почекати інший одразу змінювати. Народ, я ж писав що мені потрібен стабільний інтернет. Я чекав місяць і що вийшло? Вийшло нічого так як оператори обіцянок не дотримуюються, тех. підтримка страдає хз чим і приходить коли нікого нема дома потім каже що поковирялись, змінили порти і взагалі це проблема в мому модемі, компі, ноуті і тд. Зараз підключив Київстар і все добре.

Щось мені не віриться що Київтар так вже добре і працює...

У мене купа знайомих сидить на Київстарі, всі жаліються, що по вечорах просідання швидкості конкретне, тай пропадає періодично.

Ану поправте якщо не правий.

Я 4 роки підключений до КС. В перший же день появи Білайна в моєму будинку перейшов від Візора. Жодних проблем, крім планових робіт і ip renew після вибивання світла. І швидкість 100 мегабіт, не те що на Дубенській :rolleyes:.

Опубліковано

Щось мені не віриться що Київтар так вже добре і працює...

У мене купа знайомих сидить на Київстарі, всі жаліються, що по вечорах просідання швидкості конкретне, тай пропадає періодично.

Ану поправте якщо не правий.

Ты тему про Киевстар видел? Когда последнее сообщение о не работающем интернете?

Опубліковано

Вияснив, то тільки на Соборності і Вокзалі погані відзиви, а так все гарно працює.

а от ненада про соборності, біля береста звязок кращий ніж у мене на аірбатсі,

це інет у мого другана, зажожу час від часу так шо все перевірено і в час пік і в час коли всі додому сходяться

що правда раз або два в рік профілактика

Адміни підкажіть як вияснити проблему відвалювання інтернету на роботі провайдер звичайно датагруп, приватна особа, набридає вже переключати 10 компів на 3g модем, швидкість самі знаєте яка на 3g

причому відвали завжди в робочий час

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...