Перейти до змісту

"Прекрасний" Датагруп!


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Дякую за підтримку і купи мінусів але сьогодні протягом дня не було взагалі проблем з інтернетом! Думав вже провайдера змінити але на диво все працює.

Писали про те, що не було видно ноута в статистиці, мабуть це через те, що підключення було на момент відсутності інтернету.

Зі свого боку я нічого не робив, сидів сьогодні з 12:00 до 00:00 і проблем не виявив. Буду надіятись що далі все буде добре.

  • Відповідей 120
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

А чому люди зі сторони провайдера не можуть просто прийти зі своїм ноутом чи ще чимось там і перевірити? чи всім юзерам обов'язково потрібно розбиратись в "мат часті" і доказувати що проблема з тої чи іншої сторони щоб щось зрушити?

Якщо в людини не працює інет, топровайер має це вирішити або хоча б вияснити причину, а ви накунулись бо він сказав що вчиться по такій спеціальності, а якби це був звичайний пересічнй юзер

Та уже і приходили (не раз), міняли порт (2 рази). З понеділка заміна СФП, можливо, проміжного свіча в іншому під'їзді (хоча я не бачу в цьому потреби бо в момент коли пропадає інтернет в Nexy я проблем не бачу)

Опубліковано

Доречі на захист ТС можу підтвердити що останнім часом обриви інета в ДГ точно значно почастішали. Якщо раніше інет пропадав може раз на квартал а то і півроку, то лише за останній місяць певно разів 5 подібне було. Правда радує що зв"язок переважно відновлюється за півгодинки.

А на минулих вихідних то взагалі було цікаво, як в п"ятницю почалось, то і всі вихідні інтернет обривався на хвилинку-дві буквально кожну годину, а то і по кілька раз на годину. Це вже реально почало напрягати, вирішив що з понеділка буду дзвонити виясняти що там в них таке, але на тижні знову все стало нормально і питання ніби відпало. А ось сьогодні знову вже був обрив, побоююсь чи не чекає мене продовження минулих вихідних... Складається враження що вони якраз по завершенню робочого тижня проводять якісь роботи в себе і в результаті мережа регулярно падає.

Опубліковано

Клієнт завжди правий. Я би відключився вже давно. Замість писати х...ю, підняли би дупи і продемонстрували працездатність сервіса клієнту.

Опубліковано

4iter, ты такой умный, тебе череп не жмет(с) Леголас.

Такие фразы обычно говорит человек, не разбирающийся в саппорте более 100 человек, неправда ли?

Опубліковано

23.10.14 Все було чудово, 24.10.14 спостерігаю те саме що і було, знову пропадав :_09:

Опубліковано

4iter, ты такой умный, тебе череп не жмет(с) Леголас.

Такие фразы обычно говорит человек, не разбирающийся в саппорте более 100 человек, неправда ли?

хлопчику, я не буду мірятися з тобою піпіськами, може ти і кращий спец. Коли ти сидів на Візорі - я був в Укртелекомі, коли ти був на Датагрупі - я на Білайні/Київстарі. Я знаю що таке підтримка і мені ніколи не потрібно було 7 сторінок срачу, щоб підняти сраку і порядно виконати свою роботу.

Потерпи до понедельника, пару вариантов есть еще.

П.С. а ви як були путіни, так і лишились.

Опубліковано

Хотів отримати поради і допомогу а влаштував провайдерську війну

  • Адміністратори
Опубліковано

Читав і слідкував довго за темою, ех... гуляти так гуляти. Мені ТС не сподобався ще від тоді, коли я його побачив в маршрутці перед самим цого відльотом в китай, де він надто зверхньо спілкувався зі своїми товаришами, що сиділи поруч (один з правого боку а інші попереду). Айфон 6-тий купив хоч :)?

ps: ТС, все в тебе буде добре, загоїться, наросте і будеш з великою торбою досвіду.

pss: Ми не знайомі жодного разу навіть через знайомих, будь певен. Лише публікація тобою лінка на китайський сайт з вашими фото освіжила мою пам'ять.

І ще, отримання від провайдера "білої" IP адреси для користувача не дуже добре, можна на рівному місці зловити купу проблем тим більше тому, хто так потужно сидить на танках. Конкурентів є багато і методів боротьби з ними також.

Чи не думав ТС про те, що йому хтось гарненько заважає займатись його улюбленою справою?

Опубліковано

Читав і слідкував довго за темою, ех... гуляти так гуляти. Мені ТС не сподобався ще від тоді, коли я його побачив в маршрутці перед самим цого відльотом в китай, де він надто зверхньо спілкувався зі своїми товаришами, що сиділи поруч (один з правого боку а інші попереду). Айфон 6-тий купив хоч :)?

ps: ТС, все в тебе буде добре, загоїться, наросте і будеш з великою торбою досвіду.

pss: Ми не знайомі жодного разу навіть через знайомих, будь певен. Лише публікація тобою лінка на китайський сайт з вашими фото освіжила мою пам'ять.

І ще, отримання від провайдера "білої" IP адреси для користувача не дуже добре, можна на рівному місці зловити купу проблем тим більше тому, хто так потужно сидить на танках. Конкурентів є багато і методів боротьби з ними також.

Чи не думав ТС про те, що йому хтось гарненько заважає займатись його улюбленою справою?

Зверхньо спілкувався? Компанія така була) не купив, думав що вони там дешевші будуть але ціни там значно вищі ніж в нас. Наприклад iPhone 5S 16gb в "АЛО" у нас коштує 9999 гривень, ну а в них він коштує 15000 гривень.

Опубліковано

Враховуючи нестандартну проблему (вона така і є насправді), яка виникла в ТС то її треба було спочатку визначити, щоб її визначитит треба перегребсти пачку свічів. Далі в той час коли інет пропадає (а це зазвичай ввечері) все перевірити (ясєн пєнь в неробочий час). Наступного дня після перевірки послати хлопців щоб замінили СФП, свіч, порт і все таке. Знову слідкувати за робою порта, свіча і т.д.

Якщо тут є ще умніки, які думають що ніхто нічого не робить а тільки вміє нагружати то Ви глибоко помиляєтесь.

Хотів отримати поради і допомогу а влаштував провайдерську війну

Вам для початку порад дали багато в той самий час зі сторони провайдера було замінено обладнання. Проблема виявилась якраз в свічі на який включений Ваш будинок бо спочатку завжди перевіряється свіч та порт на який включений "жалующийся", а далі уже вплотну до вузла (таке буває дуже рідко бо 80-90% всіх проблем абонента в самому абоненті або його компі ;) ).

Опубліковано

Кожен провайдер має "аномальності" в одиночному випадку.

Довбаний Візор, пропадає інтернет, лікується перевтиканням кабеля...міняв кабель, пристрої, все марно. Візор відбрехується - проблем не вивлено.

2 serega - за посиланням 6 хлопців, як ти визначив хто з них ТС ?

Опубліковано

ДГ реально останнім часом не фонтан. Але альтернативи я поки що не бачу.

Тиждень-два тому були проблеми з інетом. Пропадав на 2-5 хвилин регулярно. Для мене це буває критично і може коштувати декілька сотень $.

Опубліковано

ДГ реально останнім часом не фонтан. Але альтернативи я поки що не бачу.

Тиждень-два тому були проблеми з інетом. Пропадав на 2-5 хвилин регулярно. Для мене це буває критично і може коштувати декілька сотень $.

Чтоб не терять "декілька сотень $", можна за пару $ подключить резервный канал.

Опубліковано

Чтоб не терять "декілька сотень $", можна за пару $ подключить резервный канал.

Можна й ДГ викупити повністю! :_07:

Опубліковано

ДГ реально останнім часом не фонтан. Але альтернативи я поки що не бачу.

Тиждень-два тому були проблеми з інетом. Пропадав на 2-5 хвилин регулярно. Для мене це буває критично і може коштувати декілька сотень $.

Чтоб не терять "декілька сотень $", можна за пару $ подключить резервный канал.

Він єсть у мєня. Але перепідключення всерівно займає певний час.

Опубліковано

Але перепідключення всерівно займає певний час.

При нормально налаштованому модемі / модемах (роутери/ах) від 30 секунд до 2 хв.

А, якщо з ваших слів, ви заробляєте кілкьа соткень баксів за кілька годин, то купити грамотний роутер, який вмітиме це сам!

Опубліковано

Але перепідключення всерівно займає певний час.

При нормально налаштованому модемі / модемах -30-2хв секунд.

От саме 2 хв і бувають критичними. Ідеальним варіантом було б 2 wi-fi роутера і 2 різних провайдера. Мабуть так і зроблю.

Але перепідключення всерівно займає певний час.

А, якщо з ваших слів, ви заробляєте кілкьа соткень баксів за кілька годин, то купити грамотний роутер, який вмітиме це сам!

Тема не про мої заробітки, а про якість інтернету. Чи я щось не так зрозумів?
Опубліковано

Тема не про мої заробітки

Ви самі її в це русло перевели.

Зазвичай, якщо комусь не подобається провайдер - його міняють! Благо - альтернативи тепер вистачає!

Опубліковано

Але перепідключення всерівно займає певний час.

При нормально налаштованому модемі / модемах -30-2хв секунд.

От саме 2 хв і бувають критичними. Ідеальним варіантом було б 2 wi-fi роутера і 2 різних провайдера. Мабуть так і зроблю.

мокротік в помощ. настроюєш 2 порта як ван під різні провайдери і всього ділов. не треба куча пристроїв.

Опубліковано

Потерпи до понедельника, пару вариантов есть еще.

Спробували варіанти?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...