Перейти до змісту

В Росії розбився глава світової нафтової компанії Total


Nokian

Рекомендовані повідомлення

В аэропорту «Внуково» подтвердили гибель в результате крушения легкомоторного самолета главы французского нефтяного концерна Total Кристофа де Маржери

Об этом сообщает в ночь на вторник агентство Reuters,

«Сегодня ночью самолет потерпел крушение после столкновения со снегоуборочной машиной. Три члена экипажа и пассажир погиб. Я могу подтвердить, что данным пассажиром был глава Total де Маржери», — заявила представитель аэропорта «Внуково» Елена Крылова.

Ну чомусь ніяк не віриться, що це випадковість.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чувак приїхав з кацапами контракт розривати, от вони йому і подякували, п*дараси <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що від них ще можна було чекати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сегодня ночью самолет потерпел крушение после столкновения со снегоуборочной машиной

Посадят синоптика?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

посадять снігоуборочну машину. Або скажуть що на взліт йшов водій Василь і на його полосі вдруготкуда нєвазмісьпаявілсяврот.....................літак.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чувак приїхав з кацапами контракт розривати, от вони йому і подякували, п*дараси <_<

Президент Total последовательно выступал против изоляции России даже после введения и усиления европейских санкций. Европе он предлагал думать не о снижении зависимости от российского газа, а о безопасности его поставок, в том числе в обход Украины. "Можем ли мы в Европе жить без российского газа? Ответ — нет. Есть ли причины жить без него? Я считаю, при этом я не отстаиваю интересы Total в России, что тоже нет", — говорил он в интервью Reuters. По его прогнозам, Европа может столкнуться с проблемами уже этой зимой, "если начнутся перебои в снабжении и наступят холода — это очевидно".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чувак думав, що якщо луганду облетів то все ок буде, досвід поляків нічого не навчив...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В настоящее время уже установлено, что водитель снегоуборочной машины находился в состоянии алкогольного опьянения. Кроме того, возможно, будет принято решение об отстранении ряда сотрудников аэропорта от выполнения обязанностей на период расследования уголовного дела.

http://www.sledcom.ru/actual/419350/

Питання закрите. Зловлять бомжа, посадять, все шито крито.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну возможно и специально , а возможно обычное кацапское пьянство и пох.. зм)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прилетів мутки мутити в обхід санкцій... але ж Бог не фраєр...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жириновський про катастрофу у Внуково: "Винен покійний, бо, чого ти летиш пізно вночі?"

b.gif час публікації: 22:26

останнє оновлення: 22:29 2.gif 3.gif 4.gif 7.gif

b.gif

475135_20141022222914.jpg

Лідер ЛДПР Володимир Жириновський звинуватив в авіакатастрофі в московському аеропорту Внуково жертву події - главу нафтової компанії Total Крістофа де Маржері. На його думку, водій снігоприбиральної машини ні в чому не винен.

ЗМІ: Виїзд спецтехніки на злітну смугу в російських аеропортах - не рідкість

Як передає "Пульс Києва", про це Жириновський заявив в прямому ефірі радіостанції "Говорить Москва",

"Відповідь проста: винен льотчик, екіпаж ... Винен аеропорт, диспетчер - туман був, не можна було давати дозвіл на виліт ... Винен сам покійний, бо, чого ти летиш так пізно вночі?" - зазначив Жириновський.

За його словами, одна з основних причин подібних катастроф - людська жадібність.

"У льотчика день розписаний заробляти - ось, він заробив гроші тепер? Полетів би вранці ... А що він летить вночі? Гроші-гроші-гроші! Ось, все і закінчується погано. Жадібність фраєра згубила, жадібні всі ... 300 метрів видимість, ти куди летиш, не розумієш, що через п'ять секунд видимості вже не буде? Льотчик хворий, божевільний ... Все квапляться швидше - "ми сміливі, ми злетимо, у нас вийде", - упевнений лідер ЛДПР.

Нагадаємо, 21 жовтня в московському аеропорту "Внуково" розбився, зіткнувшись зі снігоприбиральної машиною, і повністю згорів легкомоторний літак Falcon 50. Серед жертв катастрофи - президент французької нафтової компанії Total Крістоф де Маржері. Разом з ним загинули три члени екіпажу - також громадяни Франції.

Водій снігоприбиральної машини, з якою зіткнувся літак глави французької компанії Total, заявив, що не був п'яний на момент аварії, і відмовився визнати свою провину.

Директор з розвитку компанії QB Finance Маргарита Горшенєва вважає, що трагічна загибель де Маржері, "без сумніву, вплине на відносини Total з російськими партнерами в короткостроковій і середньостроковій перспективі".

ЗМІ: Виїзд спецтехніки на злітну смугу в російських аеропортах - не рідкість

Наземне забезпечення польотів в російських аеропортах знаходиться на низькому рівні. Про це йшлося у повідомленні авіакомпанії "Ямал", яке з'явилося на її сайті. Через кілька годин повідомлення було видалено, але скриншот первинного повідомлення залишився у <a href="http://www.vedomosti.ru/companies/news/35094521/aviakompaniya-yamal#ixzz3Gtfz5p6W" rel="nofollow" target="_blank">"Ведомостей".

Як повідомляє видання, представник авіакомпанії "Ямал" на дзвінок і лист "Ведомостей" з питанням з чим пов'язано видалення повідомлення, не відповів.

В "Аналізі проблем наземного забезпечення польотів в аеропортах РФ" компанія повідомила про неодноразові загрози зіткнення літаків з наземною технікою на літному полі. За період з 2010 року по теперішній час з літаками авіакомпанії сталося близько 18 "авіаційних подій", причиною яких стали порушення працівниками служб забезпечення польотів в російських аеропортах, відзначає авіаперевізник.

Як повідомляє "Ямал", у 2004 році літак авіакомпанії ледь не зіткнувся зі снігоприбиральною машиною, що виїхала на ЗПС аеропорту Салехарда.

У 2014 році "унаслідок несанкціонованого заняття транспортним засобом (тягач з асфальтоукладальником на борту) злітно-посадкової смуги аеродрому "Рощино" літаку авіаперевізника довелося піти на друге коло, щоб уникнути зіткнення з наземної технікою.

У тому ж році, повідомляє "Ямал", після посадки в аеропорту "Рощино" "під час рулювання в безпосередній близькості від повітряного судна курс рулювання перетнув паливозаправник". "Якби екіпаж не застосував екстрене гальмування, то зіткнення з паливозаправником могло привести до займання та вибуху авіаційного палива з витікаючими з цього катастрофічними наслідками", - повідомляє авіакомпанія.

Компанія також наводить приклад інших подій в аеропортах Салехарда, Ноябрьська, Нижньовартівська, Нового Уренгоя, Надима, в "Рощино" і "Домодєдово".

Зокрема, про випадки пошкодження літака автомобілем-заправником і наїзд спецмашини на площину крила літака. "Ямал" також наводить випадки, коли літак був пошкоджений пасажирським трапом.

Представники аеропортів "Салехард", "Ноябрьськ" на питання "Ведомостей" не відповіли. В аеропорту "Рощино" від коментарів відмовилися. Представник "Домодєдово", пославшись на необхідність перевірки інформації, не зміг надати оперативний коментар.

Як відзначає "Ямал", для безпечного виконання польотів авіаперевізникам часто доводиться самостійно вирішувати проблеми, пов'язані з наземним забезпеченням безпеки польотів. Перевізник підкреслює, що неодноразово звертався в транспортну прокуратуру, Росавіації і Ространснадзор з проханням "посприяти у вирішенні конкретних питань, пов'язаних з неналежним забезпеченням польотів" в російських аеропортах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Российские авиадиспетчеры рассказали о причинах падения самолета де Маржери

24 октября 2014 00:00

Сотрудники московского аэропорта Внуково назвали в качестве причин аварии, произошедшей в ночь на 21 октября, технические трудности и ненадлежащую работу оборудования.

По словам авиадиспетчера вспомогательного пункта подхода Александра Александрова, со сбоями работает локатор надзорного поля. Сопредседатель профсоюза диспетчеров Внуково Фарит Тажетдинов пояснил, что локаторы датского производства были поставлены в аэропорт в "урезанном виде".

"Когда оборудование работает как должно, каждая метка идентифицирована по месту положения с номером, самолет - с бортовым номером и номером рейса. У нас она в урезанном виде - есть одна антенна, которая выдает первичную информацию", - рассказал Тажетдинов. По его словам, при таком функционале диспетчерам видна только обезличенная метка: "если самолет - его фигуру, если самолет бизнес-класса - метка маленькая, чуть побольше автомобиля, ее видно очень плохо, она может просто исчезнуть".

Также авиадиспетчеры в очередной раз заявили о непричастности к произошедшему своих задержанных коллег.

"Нас пугает то, что на наших авиадиспетчеров хотят повесить катастрофу. В крушении виноваты технические проблемы аэропорта. (...) Пугает, как к ним относились следователи СК. На высококлассных специалистов надели наручники и водили их по зданию аэропорта как преступников", - заявил Александров.

Частный самолет Falcon разбился при взлете в столичном аэропорту Внуково в ночь на 21 октября. В результате столкновения со снегоуборочной машиной самолет полностью сгорел, погибли четыре человека, находившиеся на борту, включая исполнительного директора нефтяной компании Total Кристофа де Маржери.

По факту произошедшего в России возбуждено уголовное дело о нарушении правил безопасности движения и эксплуатации судна воздушного транспорта. После катастрофы был задержан водитель снегоуборочной машины Владимир Мартыненков, который, по версии следствия, был пьян. Позднее были задержаны ведущий инженер аэродромной службы аэропорта Внуково Владимир Леденев, который руководил снегоуборочными работами, руководитель полетов Роман Дунаев, диспетчер-стажер Светлана Кривсун, диспетчер Александр Круглов.

После ЧП свои должности покинули гендиректор Внуково Андрей Дьяков и его заместитель Сергей Солнцев. От обязанностей также отстранены сменный директор аэропорта, начальник отделения эксплуатации аэродрома и ведущий инженер-руководитель.

lenta.ru

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якось на ютюбі знайшов переговори пілота нідерландських авіа-ліній із російським ідіотом-диспетчером.

кацап не міг зрозуміти англійською мовою шо у них два двигуна вийшли з ладу через птахів і ті просили посадки. хвилин 15 сопіння і дихання в трубку, белькотання жахливою англійською і перепитувань, аж поки інший диспетчер (чи то пілот російський) йому не пояснив шо трапилось російською і не сказав їх садити.

реально, таке враження шо набирають повних дегенератів. як наче навмисно. чим тупіше-тим краще. і це ж один з найбільших міжнародних аеропортів)

тому після того відео я не сумніваюсь, що французький товарісч розбився через звичайне роздовбайство.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І малазійський боїнг збили через роздовбайство, і польську делегацію всю.

Якщо не ясно в чому справа- то завжди справа у грошах.У дуже великих грошах.

Ну а оформити аварію і створити в людях упевненість , що це просте роздовбайство-це вже вищий пілотаж спецслужб.

До речі не російських у даному випадку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не вірю я всяким там ютюбам на рахунок диспетчерів - це реальна несинітниця, тому що туда беруть супер профі, і не треба вестись, це життя людей, на такому не економлять, тому вірити записам ютюбе чи там ще яким я б не став.

А те що літак попав в авто цілком може бути й випадково, тому що все так спланувати це якось анріал, дуже треба вивіряти час і так далі. Тому просто їхні пілоти сліпі якісь були, при підльоті на посадочну смугу видно все як на долоні, і так "продрушляти" авто якось так дивно як на мене, тому просто пілот відволікся чи там ще щось і вдарився в авто.

А когось прибрати просто так незамітно думаю в спеслужб стільки методів, про які можна тільки здогадуватись, тмпаче це ясно й так що буде скандал і так далі, а кому він треба, нікому, а так просто щось з серцем чи там йшов просто спіткнувся впав і вмер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MACCEN, вони не сідали а злітали, і на великій швидкості ще й в ночі фіг ти що там розгледиш. Там навіть якщо він і побачив перешкоду, шансів встигнути відвернутись практично не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки там вже рашка іноземних пасажирськіх літаків загубила, хтось рахував?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...