Перейти до змісту

Наш експорт


Nokian

Рекомендовані повідомлення

На сьогоднішній день експорт товарів та послуг є досить прибутковий.

Які в кого думки, що (крім цигарок та спирту) ми можемо зараз експортувати.?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зернові, кукурудза, і продукти їх переробки. Лісоматеріали. Металургійний прокат. Це те що експортували у великих об'ємах. Чуть по-менше, це текстиль, кондитерка, харчова промисловість, продукти хімічної промисловості. Важке машинобудування, вантажні автомобілі.

Взагалі список може бути досить обширний,

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Горіхи, гарбузові зернята, олії різні, дрова, пелети, деревні брикети, торфобрикети. Ну і послуги - в основному програмування.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

людські органи

російського походження

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все що експортується в пристойних об"ємах - заствовбили ті кому треба, і не вчора, і не місяць тому.

А починати в-во, в надії, от я почну засипати товаром еуропу і буду в шоколаді - при поточному стані...хз хто з нуля візьметься.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

людські органи

російського походження

вже й АРК та Донецька та Луганська область)) всіх колорадів)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

горихі забороненно експортувати, не так давно зняли заборону експорту на зернові, брикети досить прибуткові, але фіг хто поїде за ту ставку,яку дають (знаю). також був сезон на замороженну ягоду (чорниця, смородина та ще багато чого) та фасовані дрова в ящиках для каміну, а ще звичайні палети (піддони). з чорними металами на митниці виникнуть питання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо про область то горіх грецький(волоський) нічого не заборонений, в одеському порту грузять на турцію, в європі ще дорожче приймають. ріпак раніше возили, зараз хз як, піддони не чув щоб хтось возив (везуть заготовки на них). і гранули кажуть попит на них хороший.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

піддони не чув щоб хтось возив (везуть заготовки на них)

возять хто виробляє по стандарту EPAL.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо про область то горіх грецький(волоський) нічого не заборонений

він заборонений для простих людей, навіть коли у Львові жив і оформляв експорта в м.п. "Малехів", то за рік звільнили інспектора,який зробив цей експорт на 3 фури,але ходять слухи, що він отримав в районі 10к $ на пенсію.

сам знаю, що грецький горіх оформляється тільки через Харківську митницю (якщо навіть на Європу)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все, що стосується інтелекту, розробок та робочої сили. Для прикладу - сувенірна тарілка із зображенням Парижу, виготовлена(і розроблена - від дизайну до лакування і технології нанесення) в Луцьку, запакована в сувенірну промо-коробку коштує дешевше, ніж у Парижі звичайна тарілка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

difoto, є така штука як Інтелектуальна власність, яка дуже затрудняє експорт товарів за митну терирорію України, якщо ти просто купив і рішив перепродати. не все так просто,як здається на перший погляд. Працював в Києві у корпорації,яка виробляла і експортувала ліки, то на ринку з'являлося багато підробок, після чого зробили інтелектуалку і самі давали повіренним фірмам документ,а вони в свою чергу вже мали право провозити повз митний режим.

перш,ніж щось почати, потрібно все взнати про цей товар,і провірити по УКТЗЕД які додаткові документи потребні на експорт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В першу чергу цікавить те, що можна продавати без великих вкладень кожній простій людині.

Якщо в Китаї купують через інет та отримують поштою, чому ми не можемо так продавати на Європу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Nokian, поки сидить поц в погонах який провіряє посилочки і має котеджі та кілька машин, у нас ніфіга такого не буде...

в першу чергу потрібно переламати наги 10-ом поцам,щоб інші навіть і не думали викрадати, тоді вже можна і "возмущатЬсА"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В першу чергу цікавить те, що можна продавати без великих вкладень кожній простій людині.

Якщо в Китаї купують через інет та отримують поштою, чому ми не можемо так продавати на Європу?

Починати потрібно напевно із пакувального центру. Товар може людина і мати (ті ж горіхи) але ж в кульку їх у Європу не відправиш. Відповідно потрібен прозорий контроль за якістю та відповідністю. Бо знайдеться гнида яка почне кидати європейців. А взагалі потрібно орієнтуватись та зосереджуватись на високотехнологічні продукти - на фермерстві багато не заробиш. Можливо ті ж рекуператори - цілком можна їх робити і в Україні. Побутові вітрогенератори, безплотинні гідроелектростанції.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну різного роду сг продукцію, не вийде так просто слати, того як має бути відповідні санітарні сертифікати, тут навіть проблеми на на нашій стороні можуть виникнути а на стороні Європи.

Тут треба щось що не потребує обов'язкової сертифікації, або сертифікату достатньо на сам товар незалежно від партії.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В першу чергу цікавить те, що можна продавати без великих вкладень кожній простій людині.

Якщо в Китаї купують через інет та отримують поштою, чому ми не можемо так продавати на Європу?

можливо тому, що у "наших людей" не хвата розуму, аби висказати навіть свої думки?

На мою думку - ти дурачок, бо не можеш елементарно висловитись.

Якщо в Китаї купують через інет та отримують поштою, чому ми не можемо так продавати на Європу?

ШТО???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В першу чергу цікавить те, що можна продавати без великих вкладень кожній простій людині.

Якщо в Китаї купують через інет та отримують поштою, чому ми не можемо так продавати на Європу?

Наведу приклад як працюють мої знакомі:

Opel omega b - атомобіль, який відомий у США як Cadillac Catera.

Раніше хлопці умудрялися скупляювати всякі запчастини і продавати їх у США, тепер просто приганяють машину і заганяють нерозмитнене авто і по запчастинам відбивають ойойо.

Для прикладу: оптика задня у нас коштує 250-300 грн, а у них 40-45 доларів (навіть по курсу 12.9 як пише приватбанк 520-580 грн).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На мою думку - ти дурачок, бо не можеш елементарно висловитись.

Це ти так Самооборону представляєш? Далеко заїдете.

Краще вибачитись.Поки не пізно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На мою думку - ти дурачок, бо не можеш елементарно висловитись.

Це ти так Самооборону представляєш? Далеко заїдете.

Краще вибачитись.Поки не пізно.

ух який ти грозний.

ЗІ Діфото своє РО отримав, хоча морально я кардинально проти цього

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Починаючи з певного рівня публічності людина вже перестає належати лише собі......не я так встановив.Життя таке.

Впевнений, через кілька років знайдеться людина, котра зможе сказати, що свого часу знайшла вдалу ідею, або просто потрапила в течію завдяки цій темі.

Адже разом і думати легше.Та й організовувати теж.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Впевнений, через кілька років знайдеться людина, котра зможе сказати, що свого часу знайшла вдалу ідею, або просто потрапила в течію завдяки цій темі.

Адже разом і думати легше.Та й організовувати теж.

Это спирт и сигареты возят тисячи людей и ничего, все зарабатывают, всем хватает места в этом бизнесе. А есть такие "течения" где сидит всего 10-15 человек на всю Украину., и каждый новий кто прихидит - им конкурент.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені здається китайці зробили так, їхін студенти поїхали в багаті країни, розвідали, що полюбляють місцеві мешканці та почали в себе випускати це дешевше.

Нам потрібні в першу чергу аналіз іноземних ринків, по друге знання їхніх вимог,сертифікатів та місцевих звичаїв.

До речі є ще південноамериканський ринок , африканський та азіатський, де не такі суворі ввізні закони.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені здається китайці зробили так, їхін студенти поїхали в багаті країни, розвідали, що полюбляють місцеві мешканці та почали в себе випускати це дешевше.

Нам потрібні в першу чергу аналіз іноземних ринків, по друге знання їхніх вимог,сертифікатів та місцевих звичаїв.

До речі є ще південноамериканський ринок , африканський та азіатський, де не такі суворі ввізні закони.

По твоему первому сообшению - у меня сложилось мнение что ты сам хочешь чтото возить и зарабатывать для себя. И ищешь чтото рентабельное и легальное.

По последнему сообщению - складываеться впечателние что ты не о себе печёшься, а думаешь как витянуть Украину из кризиса.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...